Golden Awards

DeletedUser76647

Guest
Wat front betreft, omdat er dorpsovernames zijn is er front?
gooi ik 500 edelclears vanuit de rim op een core-speler en hij recapt is er front?


Verder kan staan jullie 4 dorpen in het voordeel met ximax erbij. Ik zet hem er straks ook bij als ik jullie/hem aanval? ;)

Ximax en ik zijn 1 dus dat mag jij :D Al ga je van een koude kermis thuiskomen :p
 
Reactiescore
154
Het gaat niet zozeer over winsten, die zijn te verwaarlozen, het gaat me meer over het feit dat er dorpen gepakt worden, dat er wordt aangevallen, en dat het dus niet zo gek is dat er clears met katapulten op de boerderij komen, daar dat gewoon mag en tactisch is.
 

DeletedUser34772

Guest
Boerderijen in het achterland naar 1 gooien is heel tactisch ja. Zeker te zien aan de edeltreintjes die we hier dagelijks over de vloer krijgen.
 

DeletedUser76647

Guest
Toch niet van mij dan :D


En achter de hele Kata actie zit wel zeker een plan. Dat jullie dat nog niet hebben ingezien kunnen wij niks aan doen. Fase 1 is in iedergeval al goed gelukt en dat was Jullie te weerhouden van het noblen van al die barbs naast PVM :)
 

DeletedUser34772

Guest
Het edelen van barbs kwam niet in onze plannen voor. Zelfreflectie...
 

DeletedUser76647

Guest
Het edelen van barbs kwam niet in onze plannen voor. Zelfreflectie...

7d69ec9050aebfdff501ce583cc8f7c2.png







:confused:
 

DeletedUser34772

Guest

xd omg wat grappig ik ben 12 jaar XD

Aangezien hij het heeft over het succesvol weerhouden van het edelen van barbs gaat het niet over de barbs die we wel geedeld hebben. Die andere barbs, waar hij het over had kwamen niet in onze plannen voort, aangezien de barbs die we toen geedeld hadden de enige waren die binnen ons eigen gebied vielen. Ja, ik had inderdaad preciezer kunnen zijn, maar de barbs die we daar wel edelden waren noodzakelijk om ons front niet nog groter te maken. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.
 

DeletedUser73224

Guest
xd omg wat grappig ik ben 12 jaar XD

Aangezien hij het heeft over het succesvol weerhouden van het edelen van barbs gaat het niet over de barbs die we wel geedeld hebben. Die andere barbs, waar hij het over had kwamen niet in onze plannen voort, aangezien de barbs die we toen geedeld hadden de enige waren die binnen ons eigen gebied vielen. Ja, ik had inderdaad preciezer kunnen zijn, maar de barbs die we daar wel edelden waren noodzakelijk om ons front niet nog groter te maken. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.

je moet mij niet afrekenen op je incompetentie om iets duidelijk te maken , dan ben je zelf een kleutertje :)
 

Deleted User - 2242732

Guest
"alex mag geen bb's edelen bij king "
"kom we kata'n alle boeren/smids van z'n acc naar 1/0"

= snow in a nutshell? :rolleyes:
 
Reactiescore
154
De Tazzers kunnen het niet meer aan :D :D :D

Ik moet zeggen, ik ben niet op de hoogte van Cubs plannen, en dat hoeft ook absoluut niet. Maar, als hij zegt dat er een structuur in, en een plan achter zit, geloof ik dat best.

Overigens zijn de aanvallen gewoon met de kata's op de boer, volledig volgens afspraak dus, niets om ook maar malcontent over te zijn dus. Ik zou zeggen, wees blij dat Snow bereid is een afspraak te maken. Ook al vinden jullie die niet perfect, Snow is al bij al wel bereidwillig geweest puntje bij paaltje. We hadden evengoed ons been stijf kunnen houden, en ons kwantitatief voordeel nog meer uitbuiten door wél met kata's te spelen.

Maar in plaats daarvan blijven jullie maar jullie ongenoegen uiten. Dat getuigt van een een nogal overdreven en uitgesproken koppigheid, en het geeft blijk van dwars te willen liggen, enkel en alleen om je weerbarstigheid te uiten.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Neuh hoor, echter mag iedereen van mij weten wat de acties van de 2 grootste stammen en hun spelers op deze wereld tot dusver geweest zijn en wat hun leiding eraan doet.
zie klessik forum als voorbeeldje met lion.

Wat kata's op alles betreft, dat zou alleen in jullie nadeel gewerkt hebben, wees dus maar blij dat we dit niet gedaan hebben voor het betere van deze wereld. ;)
 
Reactiescore
154
"alex mag geen bb's edelen bij king "
"kom we kata'n alle boeren/smids van z'n acc naar 1/0"

= snow in a nutshell? :rolleyes:

Het edelen van barbs kwam niet in onze plannen voor. Zelfreflectie...

Dat van die barbarendorpen was hierop een reactie, niets meer en niets minder. Hij mag gerust (10k) barbs edelen, niets op tegen, maar als je stamgenoot zegt dat jullie er geen edelen... Ik vind dat een logische reactie op een als hypocriet interpreteerbare post van P.

Je conclusie is kortzichtig. Het komt niet in de buurt van de werkelijkheid, er is immers, u allen welbekend, een kata-regeling: Boer, vz, muur. Smids worden niet toegelaten.
Je hebt wel een grote zuigduim :rolleyes:

Ik ga geen andere fora lezen, geen tijd voor, examens weet je wel :p
1 dingetje: Vanwaar haal je het idee dat kata's vooral voor jullie voordelig zouden zijn?
Door kata's verlies je immers aanvalskracht van je clears, en voor hetzelfde totaalaantal kata's, verliezen wij percentueel minder aanvalskracht dan P.
Andersom geldt hetzelfde; Met hetzelfde (absolute) aantal kata's per clear (en dus een gelijke kracht) zouden wij bijna dubbel zoveel gebouwlevels slopen.

Ook dat is dus gewoon pure illusie.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2242732

Guest
you know nothing....

Eerste massa op alex werden alle smids naar lvl 0 geknald aangezien die afspraak er nog niet was.
Edward kon duidelijker geweest zijn ja, maar hadden jullie zelf ligging van die bb's gecheckt waarop hij doelde begrepen jullie hem, ipv hier met de kudde te komen lachen ;)

Wat cubra z'n gedrag betreft, boeit dat voor de externe wereld of er structuur in die zaken zit of niet?

Ik begrijp jullie ook wel dat jullie die zaken proberen te verbloemen, maar feiten blijven er, ik zou dan ook niet weten waarom de niet-w44 spelers niet zouden mogen weten dat jullie stam katamassa's doet/ geen kata-verbod wil/ de intentie had te loggen op een acc om stacks weg te zenden.

Reacties als 'dat is nooit gebeurd' en 'maar er zat/zit structuur achter' veranderen niks aan de feiten.
Voor jullie stamleden die niet aan die acties willen meedoen is dit jammer dat hun bij dergelijke feiten (die wss wel nog af en toe zullen herhaald worden in de toekomst hier op een wereldforum) meegesleurd worden.

Zie het een beetje als de w43 babe-spelers die niets van de stabaffaire afwisten, maar toch een soort van 'blame' krijgen als de naam 'babe' op hun kerfstok staat.
 

DeletedUser76647

Guest
you know nothing....

Eerste massa op alex werden alle smids naar lvl 0 geknald aangezien die afspraak er nog niet was.
Edward kon duidelijker geweest zijn ja, maar hadden jullie zelf ligging van die bb's gecheckt waarop hij doelde begrepen jullie hem, ipv hier met de kudde te komen lachen ;)

Wat cubra z'n gedrag betreft, boeit dat voor de externe wereld of er structuur in die zaken zit of niet?

Ik begrijp jullie ook wel dat jullie die zaken proberen te verbloemen, maar feiten blijven er, ik zou dan ook niet weten waarom de niet-w44 spelers niet zouden mogen weten dat jullie stam katamassa's doet/ geen kata-verbod wil/ de intentie had te loggen op een acc om stacks weg te zenden.

Reacties als 'dat is nooit gebeurd' en 'maar er zat/zit structuur achter' veranderen niks aan de feiten.
Voor jullie stamleden die niet aan die acties willen meedoen is dit jammer dat hun bij dergelijke feiten (die wss wel nog af en toe zullen herhaald worden in de toekomst hier op een wereldforum) meegesleurd worden.

Zie het een beetje als de w43 babe-spelers die niets van de stabaffaire afwisten, maar toch een soort van 'blame' krijgen als de naam 'babe' op hun kerfstok staat.



Wat een huilpost weer :eek: Kijk eerst eens naar jullie zelf in de ordo tijd . Als je zon moraal ridder bent had je toen Bram de DDosser ook niet moeten verdedigen as stam zijnde :eek:

Je begint al net zon misselijke moraalridder te worden als maick die vroeger ook een van de grote stabbers was op speed rofl
 
Bovenaan