1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Golden Awards

Discussie in 'Wereld 44' gestart door Mikeeeeeee3, 17. jun 2015.

Deel Deze Pagina

1. tilo123456

tilo123456

Lid geworden:
    12. feb 2015
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik haak alleen eventjes in betreft *apple. Er is toen der tijd gevraagd aan ons account (omdat er een speler van *Apple op Tazz gekomen is, die tevens mijn co op W38 was) of mijn co kon loggen. Dit hebben wij meteen tegengesproken als account zijnde en mijn co heeft het ook niet gedaan!

Waarom: Omdat het een hersenspilling was en een 'wraakactie' die je op een eerlijke manier moet winnen ipv op zo'n manier. Het verdiend geen schoonheidsprijs dat de vraag er geweest is, maar wij hebben het tegengehouden en uit zijn hoofd gepraat. Ook hij-zelf heeft meerdere keren aangegeven er spijt van te hebben en het niet meer voor te stellen.

Ook ik zal ervoor zorgen dat niemand uit Snow zoiets daadwerkelijk gaan doen, indien dat wel gebeurd zullen wij als Snow zijnde hard optreden hier tegen. Zoals P. ook weet zijn wij bereid om te praten. Sommige punten hebben nu eenmaal lang geduurd, maar daar weet Robin de reden ook wel van.. Dit is nu eenmaal gebeurd en het zal niet (meer) gebeuren

2. Flaviuz

Flaviuz

Lid geworden:
    24. feb 2015
    Leuk Bevonden:
    51
    Nog geen tijd om te reageren, ik probeer nog tijd te vinden, maar de kans dat het een deftig, uitgebreid antwoord wordt is niet zo groot met de examens.
    Enkel al even dit; Ik zat niet in Snow ten tijde van Apple, en ik weet er het fijne niet van, dus ik ga daar nu niet meer in zitten graven :p Een moraalridder ben ik allerminst, en dat weten sommigen maar al te goed.

3. Zaeres

Zaeres Casanova Classic

Lid geworden:
    25. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    122
    Dan wacht ik je reactie wel af.

Waarom gebruik je dan de woorden hersenspinsel en grap in een 'argument' over een situatie waar jij het fijne niet van weet? Als buitenstaander wist ik het zelfs, maar dat terzijde dan maar..

@ Tilo:
    Yup, dat wist ik natuurlijk allemaal al omdat dat al meerdere keren hier uitgelegd is. Alleen Flaviuz moest er even een nieuwe uitleg voor krijgen, zo blijkt. Ik verwijt Snow overigens niks over de actie zelf, alleen de speler in kwestie.

Laatst bewerkt: 10. dec 2015
  4. yeronimo

yeronimo

Lid geworden:
    20. aug 2007
    Leuk Bevonden:
    17
    Geen zin in een wellus nietus spelletje. Feit blijft dat jijzelf de naam stabber hebt gekregen en ikzelf niet die naam heb. En dat terwijl SD. mijn stam was. Dus leuk dat je zegt dat ik ongelijk heb, maar iedereen die de geschiedenis van tw gevolgd heeft weet anders. Volgens mij haal je de tijdschalen ook compleet door elkaar. Hoop persoonlijk dat je, je eigen leven wat beter op orde hebt.

Het is compleet laf als je iedere speed opnieuw oorlog met elkaar hebt en de één zichzelf van begin af aan kenbaar maakt en de andere incognito gaat tot de edeltrein er is. Je mag natuurlijk stellen dat niet laf is, ik zie het vooral als een teken van zwakte en het ontbreken van ballen. Of wil je beweren dat je niet bang voor ons was en het puur deed uit leedvermaak? Want dat laatste is toch wel haast een synoniem van laf...

Of jij het nou zelf wel of niet was, jij ging er altijd voluit over pronken. Dat maakt je net zo schuldig.
    In het echte leven toch ook zo? Dat noemen ze medeplichtig.

Ik zou je bijna een sticker geven voor je stoere acties.

Ah vandaar dat er geen enkel door jouzelf enkel bespeeld account (daar bedoel ik niet solo mee, maar als hoofdeigenaar) in de top 50 van de eindeloze ladder staat (http://nl.twtotal.net/ladder/endlos.php). Toevallig staat mijn account dat wel. Tot zo ver je flutargument dat ik niets in te brengen had, nu jij nog.
    O ja en je won bijna elke speed die je speelde zeg je. Ik zie het...

En nog even terugkomend op een eerder puntje (al heeft Alexander dat toch al mooi laten zien):

Was jij niet diegene die mij een aantal maanden geleden een bericht stuurde op deze wereld met de vraag of je me op deze wereld weer mocht stabben? Of wil je dit ook tegenspreken...?

5. Lion Cub of Cintra

Lion Cub of Cintra

Lid geworden:
    4. nov 2015
    Leuk Bevonden:
    8

Rofl hier ga ik nieteens meer op reageren als je Twtotal al aanhaald :eek::eek::eek::eek:

6. Zaeres

Zaeres Casanova Classic

Lid geworden:
    25. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    122
    Als het onterecht is, bewijs dat dan of beargumenteer dat dan.

7. Lion Cub of Cintra

Lion Cub of Cintra

Lid geworden:
    4. nov 2015
    Leuk Bevonden:
    8
    Twtotal is al 10x van beoordelings systeem veranderd. niemand hecht daar nog waarde aan rofl. Anders kan ik ook wel ruig gaan doen dat ik in de eerste versie van twtotal met 23 accounts in de top 50 stond en hij maar 1x :eek: rofl.

8. Zaeres

Zaeres Casanova Classic

Lid geworden:
    25. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    122

Dan ga je toch die seizoenen af van de website en toon je dat aan? En toon je aan dat solo/als hoofdeigenaar door jou bespeelde accounts wel in die top 50 staan, wat hij juist noemt dat dat niet zo is?

9. basher.king

basher.king Guest

Wat hij bedoelt is dat twtotal vroeger een ranking van totaal aantal punten liet zien over alle speeds (daarop was de ranking gebaseerd)
    en nu op lp (rank gebaseerd op oda & rang op de speed zelf)

Yero stond toen op 1 geloof ik, waar kenneth stond uberhaupt geen idee

10. Beast In War

Beast In War

Lid geworden:
    5. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    135
    Bump :p