Genderidentiteit

DeletedUser

Guest
Inderdaad, maar als iets moeilijk is moeten wij er dan niet naar streven (OMG wat klink ik feministisch :D). Zuid-Afrika heeft ook flinke stappen gemaakt wat betreft rassenapartheid, nog steeds niet helemaal opgelost maar er zijn zeker stappen gemaakt. Als wij de genderapartheid van nu ook proberen te veranderen dan zal dit probleem zeker ooit opgelost worden, wellicht niet in onze generatie of die van onze kinderen, maar wel ooit.



Je moet je is afvragen, wat is de reden waarom ik borsten wil hebben. Is dat fysiek of mijn gedrag?

En ik kan jou maar niet genoeg complimenteren vanwege jouw openheid :).



Goed, het zijn standaard gedachtegangen/acties van de mens, maar het is niet gezond in mijn mening dus waarom niet veranderen?

Ook toch wel Fysiek hoor. Maar bedankt voor de complimenten ;) Ik denk dat er meer achter speelt dan alleen de maatschappij hoor haha
 

DeletedUser7072

Guest
Precies al dat bloed dat uit je lichaam komt geeft wel een kick kan ik me zo voorstellen.
 

DeletedUser65921

Guest
Inderdaad, maar als iets moeilijk is moeten wij er dan niet naar streven (OMG wat klink ik feministisch :D). Zuid-Afrika heeft ook flinke stappen gemaakt wat betreft rassenapartheid, nog steeds niet helemaal opgelost maar er zijn zeker stappen gemaakt. Als wij de genderapartheid van nu ook proberen te veranderen dan zal dit probleem zeker ooit opgelost worden, wellicht niet in onze generatie of die van onze kinderen, maar wel ooit.



Je moet je is afvragen, wat is de reden waarom ik borsten wil hebben. Is dat fysiek of mijn gedrag?

En ik kan jou maar niet genoeg complimenteren vanwege jouw openheid :).



Goed, het zijn standaard gedachtegangen/acties van de mens, maar het is niet gezond in mijn mening dus waarom niet veranderen?

Off course zouden we dat beter veranderen en met termijn zal dat wel lukken ook, maar zo'n gedachtengang verander je nu eenmaal niet al te snel.
Ik zie dit soort ingrepen eerder als iets dat tijdelijk noodzakelijk is tot zo'n zaken beter geaccepteerd worden door de mens.
 

DeletedUser72524

Guest
Off course zouden we dat beter veranderen en met termijn zal dat wel lukken ook, maar zo'n gedachtengang verander je nu eenmaal niet al te snel.
Ik zie dit soort ingrepen eerder als iets dat tijdelijk noodzakelijk is tot zo'n zaken beter geaccepteerd worden door de mens.

@yankee60 , ik zie dat jij dit bericht liket. Wat ik zeer opmerkelijk vind. Betekent dit dat jij liever een andere oplossing ziet dan een operatie?
 

DeletedUser7072

Guest
8b2d3bd41f6dbfe315947812fb1a2755.png


3b99d588bd7ca9180ddae7f91a27e310.png


f6661b553052c892b478971049d99942.png
 

DeletedUser61134

Guest
Wel verdikke, heb je weer zo'n idioot die met puntjes spammed.
Ook mooi hoe dat posten totaal MINIMAAL13 minuten kostte :p
 

DeletedUser7072

Guest
Trump zegt zelf dat er vooral financiële redenen zijn voor deze beslissing, namelijk de hoge medische kosten en de verstoring die ze teweeg zouden brengen. Een goede journalist zou nu gaan vragen naar welke medische kosten hij precies refereert, en hoe deze zich verhouden tot die van andere militairen. Wordt verwacht dat het leger geslachts veranderende operaties e.d. betaalt? Wordt verwacht dat deze militairen hormonen moeten slikken of meer kans hebben om emotioneel instabiel te zijn en daarmee een te hoog risico factor vormen? Hoe staan deze kosten in verhouding tot de totale kosten van 600 miljard $?

Het lijkt mij eerder een ideologisch gedreven beslissing dan een financiële, maar opzich zou ik daar nog wel opheldering over willen zien. Een ander argument wat je in beperkte mate zou kunnen gebruiken is dat Amerikaanse militairen vaak uitgezonden naar het MO en de bevolking daar transgenders niet accepteert, en de legitimiteit van je legermacht in die gebieden die opzich al laag is nog verder omlaag haalt. Het zou kunnen dat je om deze reden transgenders niet uitzendt naar landen als Irak en Afghanistan, om de ontvlambare situatie die er is niet nog verder op te stoken.

Ik niet.
Met zulke mensen discussiëren heeft toch geen zin.

Ik heb op dit forum jaren lang met creationisten over evolutie gediscussieerd, hun standpunten zijn meer dan belachelijk(aarde 6000 jaar oud, bijbel letterlijk waar, etc) maar toch nam ik de moeite de discussie aan te gaan. En daarbij heb ik ook zelf nog aardig wat geleerd, want om bvb een argument over de evolutie van het oog te pareren moet ik zelf wel een klein beetje research doen over wat daar bekend over is, etc. Zolang de ander niet aan het trollen is en ingaat op je argumenten zie ik geen reden om de discussie niet aan te gaan.

Cona is best een slimme jongen, dus die zal wel een reden hebben om dat standpunt te hebben. Of hij wou jou op de kast krijgen door er even lekker een provocerende opmerking in te gooien waarvan hij wist dat het tot commotie zou leiden, wat ik hem nog wel zie doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan