Genderidentiteit

Discussie in 'Serieus vrij forum' gestart door Lakigigar, 3. feb 2018.

Deel Deze Pagina

1. lokwat

lokwat

Lid geworden:
    18. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    16
    Land:
    Vergeten en vergeven werkt niet als je harde **** hebt meegemaakt in het leven.
    Wat je wel kan doen is het aan de kant schuiven omdat het je toch alleen maar in de weg staat.
    Gwn geen interesse tonen erin en verder gaan, werkt toch super voor mij...

2. Lakigigar

Lakigigar

Lid geworden:
    18. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    53
    Land:
    Ik denk ook niet dat ik daar nog mee zit. Uiteindelijk waren pesterijen niet hetgeen dat me het meest gehinderd heeft in het leven, al kamp ik wel tot op vandaag de dag nog tot gevolgen, omdat ik gewoon niet "durf" deelnemen aan de maatschappij uit schrik om hetzelfde in eender welke vorm opnieuw mee te maken, en omdat ik mezelf niet kan aanvaarden, omdat ik mezelf "haat", ben ik ook een makkelijk doelwit. Los daarvan kan ik ook niet iets doen waar ik me volop voor kan inzetten. Ik kan me op dit moment zelfs niet inzetten voor de dingen dat ik graag doe. Maar op begrip hoef ik hier al zeker niet te rekenen. En wat is het toch weer toeval dat het weer allemaal "mannen" zijn die zo moeten reageren. Jullie bevestigen mijn beeld over mannen telkens maar weer opnieuw.

Stalov zegt dat ik hier wellicht nog drie of vier jaar van mijn leven zal weggooien. Maar ik weet niet of ik dit nog drie jaar aankan. Ik bedoel, ik heb vier jaar leven een serieuze zelfmoordpoging gedaan voor minder gedaan. Sindsdien is het alleen maar steil bergaf gegaan. Het was allemaal veel beter geweest als die poging gelukt was. Mochten we nu eens in een maatschappij leven waar euthanasie geen taboe was, waar mensen niet beslisten over leven en dood van een ander, dat wil zeggen niet over de dood van een ander (moord), maar ook niet over het leven van een ander (iemand tegen zijn zin laten doorleven). Maar opnieuw is er weer één groep in de maatschappij die dit tegenhoudt, en opnieuw zijn het dezelfden.

3. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    459
    Land:
    Het leuke is lokwat dat ook jij bepaalde zaken omkeert.

Je was niet obees omdat je werd gepest, je was obees omdat je met een probleem zat bij jezelf. In de meeste gevallen angsten.
    Door die obees zijn ze je dan beginnen pesten, niet leuk maar wel waar.

Ik ben blij voor je laki dat je een zielsgenoot hebt gevonden die al je ‘waarheden’ bevestigt.
    Ik walg ook van die maatschappij waar jij in moet leven, ze willen je helpen maar dat is dus van de kant in de gracht duwen. Ze aanhoren je smeekbedes niet en geven je niet de verdiende aandacht, die aandacht die jij net meer verdient dan een andere, want jij bent een onderdeel van een ‘minderheidsgroep’. En die aandacht moet en zal positief zijn, want dat hoort zo gewoon naar minderheden toe te zijn. Hoe die minderheden zich gedragen in die maatschappij is totaal onbelangrijk, je bent een minderheid en moet aanzien worden als de Zonnekoning. Ik gun het je.

Gelukkig leef ik in een volledig andere maatschappij. In de maatschappij waar ik in leef negeren we mensen die overdreven naar aandacht zoeken. Het is moeilijk om ze te filteren maar bij sommige lukt dat wel. Ze zijn obees, autistisch en hebben het moeilijk met hun eigen identiteit. Uiteindelijk als ik een topic zou openen over racisme naar moslims toe zou blijken dat ze ook nog eens Marokkaans zouden zijn. Dan heb je pas een minderheid die je kan negeren. Toch? Een dikke autistisch homo Marokkaan. Damn, ik begin er al van te smullen. (Sarcasme, dit zet ik er beter even bij)

Maar, in mijn maatschappij hebben we wel het respect om die mensen niet te discrimineren, ze mogen gewoon gaan werken en even hard als wij dat doen (dit is stiekem een aanmoediging dat heb je wel door)

Voor mij forum vriend @Stalov heb ik nog een paar goede tips: aanvaard het, beste stalov, dat niet iedereen je lappen tekst leest en zeker niet inhoudelijk. Het is nu eenmaal zo dat sommige mensen (en dit steel ik even van de niet minderheidsgroep ‘hollanders’) een plaat voor hun kop hebben. Laat het nu net zo zijn dat minderheden dat gewoon altijd hebben. Ze zijn het slachtoffer van, ze hebben niks gedaan, ze zitten met problemen, ze worden gediscrimineerd, ze worden genegeerd, er wordt naar hen gekeken (ja ik snap de tegenstelling wel in de twee laatste, maar dat is net grappig, zo hebben ze dus altijd wel iets als ze niks meer vinden).

@Lakigigar : van in het begin werd er gezegd dat ik je gewoon raar vind en dat altijd zal blijven vinden, maar je verder respecteer en indien mogelijk je zoektocht naar aandacht zal negeren. Vanaf nu zeker en vast.

I rest my case
    (Op procedure fouten na dan, als ik die kan vinden dan zal ik er staan, zo kunnen we de minderheden ‘de terroristen’ tenminste vrijpleiten’)

4. RD507

RD507

Lid geworden:
    10. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    15
    Land:
    Vooral die laatste zin deed me lachen @robbeke :D:p

5. Single Malt

Single Malt

Lid geworden:
    20. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    495
    @robbeke Wat ben jij een heerlijke vent zeg. Chapeau voor dit zegje, dit verdient een staande ovatie op zijn minst.

RD507 vindt dit leuk.
  6. lokwat

lokwat

Lid geworden:
    18. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    16
    Land:
    Ik heb niet gezegd dat omdat ik gepest werd obees ben geworden...
    Ik was obees en werd daarom gepest ;)
    Dus daar heb je wel gelijk in.

Maar dat is een probleem van toen ik in de lager school zat, toen heb ik geleerd dat ik me niet kon verdedigen met woorden.
    Maar aangezien ik groter, zwaarder, sterker en beter op men benen stond dan de rest moest ik met niet verdedigen met woorden.
    Is mega grappig als je zo'n sprietje vastneemt en dat ie dan bijna in zen broek schijt...
    Ik heb daar leuke verhaaltjes over en brengt me nu elke x een grijns op men gezicht.

Nu ik ben afgevallen is dat wat minder, maar zoals ik al zei ik heb een grote mond gekregen en nu kon ik me beter verdedigen met woorden ;)
    Ik weet wat het is om gepest te worden, en ik kan eerlijk zeggen dat ik liever sterf nog liever dan me nu te laten doen...
    Maar ik heb tot nu toe nog niet in een echt confrontatie geweest.
    Wel heeft eens 1 kerel een scherp voorwerp naar men ogen gewezen, toen ben ik in zen gezicht gaan staan.
    Toen was het al opeens een toontje lager en smeken dat ik hem niets zou doen ;)

Maar tjah terug naar het topic en niet over mijn problemen, waar ik geen problemen mee heb ;)
    En tjah wat moet je doen met laki?
    Ik ken zo'n mensen dat zover in een depressie zitten en eigenlijk kunnen ze er niet uit.
    Je kan niets zeggen of doen om die persoon terug motivatie te geven...
    Als het leven overal tegenzit dan geraak je er gwn niet uit.
    Werk zit niet mee, prive leven zit niet mee, geld valt niet mee, liefde valt niet mee, vriendschap en dan nog wat BS...
    Op een gegeven moment stop je met je te verzetten tegen die depressie, en op dat moment ga je enorm achteruit.

7. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    459
    Land:
    Ja, mooi en correct antwoord van je. Ik heb inderdaad het idee dat dit nu gebeurt.
    Ik hoop dat het nog goed komt voor'em maar er is er maar ene die er iets aan kan doen en dat is hij zelf.

Dus Laki, komop amigo!

8. Single Malt

Single Malt

Lid geworden:
    20. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    495
    Het leven is als een pijl en boog. Je moet de pijl eerst naar achteren trekken vooraleer hij vooruit schiet. Hoe verder achteruit, des te verder de pijl straks naar voren schiet ;)

9. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    390
    Of de boog knapt.
    Das mooi kut

10. Single Malt

Single Malt

Lid geworden:
    20. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    495
    Ligt aan de kwaliteit van de boog en hoe sterk je hem zelf maakt wanneer die knapt. Maar inderdaad, als je eraan gaat hangen dan knapt ie een keer. Moet je dan toch echt zelf voor zorgen dat dit niet gebeurt, toch?

Stalov, RD507 en thelightfighter vinden dit leuk.
  11. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    581
    wat als je een kruisboog hebt ?? wat is het leven dan ?

12. Single Malt

Single Malt

Lid geworden:
    20. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    495
    Pijl dr in en goan. Dat zijn de iets meer bevoorrechte mensen. Dan heb je een harpoen. Dat zijn de "small loan of a million dollar" mensen. Simpel, toch?

.n0t0ri0us, RD507 en Stalov vinden dit leuk.
  13. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    581
    gvd hahaha

RD507 en Single Malt vinden dit leuk.
  14. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk persoonlijk dat het fout is om een gesprek te voeren strict omtrent transgenders, onder de titel 'Genderidentiteit'.

RD507 vindt dit leuk.
  15. Westkip

Westkip

Lid geworden:
    5. aug 2009
    Leuk Bevonden:
    664
    Als @Poo. doet wat hem werd gevraagd dan wordt weldra een topic in dit topic geïntegreerd waar ook andere punten die onder genderidentiteit vallen werden aangehaald.

Laatst bewerkt: 13. feb 2018 om 21:55
    Cryptic vindt dit leuk.
  16. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    111
    Aha, dat wist ik niet.

17. Poo.

Poo. Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    673
    ik wacht op een reactie van een bepaalde persoon :/

//edit, owh shit, niet verstuurd -.-
    Nu net gedaan

18. dragonfriend723

dragonfriend723

Lid geworden:
    11. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    469
    Land:
  19. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    438
    Ik heb besloten dat deze albino kat Laki bij mij op negeren gaat. 1 tip. 113 bellen als je in NL bent...

20. mohniels1

mohniels1

Lid geworden:
    25. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    400
    Gaat iedereen nu laki negeren ? Ook lafjes

Alex Lannon. vindt dit leuk.