Fusie Zero & Sinner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Misschien was het wel een tactiek van FFC. Gewoon een barbarenbuffer bouwen..:)

Jep jij begrijpt het. Het nadeel is alleen arrow wou meewerken de anderen hadden er door een of andere reden geen zin in ;)
 

DeletedUser

Guest
Jep jij begrijpt het. Het nadeel is alleen arrow wou meewerken de anderen hadden er door een of andere reden geen zin in ;)

Zozo, luisteren de leden niet meer naar de almachtige gent. :)?
Zal hij blij mee zijn.
Ik krijg alleen het gevoel dat we een beetje off-topic gaan, maar ik heb geen flauw idee hoe je in dit topic on-topic kan posten ^^.
 

DeletedUser

Guest
Zozo, luisteren de leden niet meer naar de almachtige gent. :)?
Zal hij blij mee zijn.
Ik krijg alleen het gevoel dat we een beetje off-topic gaan, maar ik heb geen flauw idee hoe je in dit topic on-topic kan posten ^^.

de brutaliteit:D
 

DeletedUser26726

Guest
Wanneer komt die fusie er nou want ons forum is beetje dood :D
 

DeletedUser26726

Guest
Wil ik wel doen, maar ben bang dat het zo weer weg is ;)

enne wat dat met onze fusie te maken heeft weet ik niet, maar het spamt wel goed
 

DeletedUser20554

Guest
Dit is een echt leuke topic, iets dat W11 siert met volle teugen. Ik neem mezelf de vrijheid er een paar recente quotes uit te pikken in chronologische orde:

Komt wel goed, binnenkort vallen er wel weer een paar van zero.
Nja, eerst bibberde ik maar even later bleek het een kleine aardschok op mijn Filipijns eiland, wat een geluk zeg :D

Niet voor niets dé topper van Zero :rolleyes:
Zover zou ik niet willen gaan beste medespeler, er zijn er wel meer die met volle teugen van het spel genieten, wij (mijn co en ik) staan in de fun-ranking waar we ook bij Zero staan.

Misschien was het wel een tactiek van FFC. Gewoon een barbarenbuffer bouwen..:)
Dit is geniaal gevonden. Niet dat het zo is (veronderstel ik toch) maar de humor en de originaliteit onsnapte me niet :p

Doe zo voort beste vrienden met het opbouwen van plezante threats, maarrrr, vergeet niet te spelen hé, dit is politiek, daarginds de actie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben even goudmunten aan het sparen, dus heb tegenwoordig de tijd om de gebeurtenissen hier te volgen en vind ze ook geweldig. (niet ironisch bedoeld).

Ik vraag me alleen af wat dit nog met een fusie met Sinner te maken heeft. Of ben ik hier een van de uitzonderingen die titels leest :)
 

DeletedUser25172

Guest
Dit is geniaal gevonden. Niet dat het zo is (veronderstel ik toch) maar de humor en de originaliteit onsnapte me niet :p
Doe zo voort beste vrienden met het opbouwen van plezante threats, maarrrr, vergeet niet te spelen hé, dit is politiek, daarginds de actie :eek:

Bedankt voor 't compliment..:D Verder hoort het politiek correct opstellen naar de buitenwereld toe ook bij dit spelletje he :p
 

DeletedUser20554

Guest
Ik vraag me alleen af wat dit nog met een fusie met Sinner te maken heeft. Of ben ik hier een van de uitzonderingen die titels leest :)
Ik zou het eerder sarcasme noemen :D

Bedankt voor 't compliment..:D Verder hoort het politiek correct opstellen naar de buitenwereld toe ook bij dit spelletje he :p
Graag gedaan en hoewel je bij de 'vijand' zit ben je in feite ook een medespeler. Op naar een opwindend 2011!! (goed begonnen alleszins :p)

Mr Dukje, zou het geen idee zijn een prijs uit te reiken aan de sportiefste wereld? Voor iedere actieve speler 200 pa-punten :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
Kan je net zo goed aan iedereen doen, als ze niet actief zijn gebruiken ze hem ook niet:p

Wel een leuk idee trouwens:)
 

DeletedUser20554

Guest
Ik heb die net bij spotprenten gezet doch die hoort hier evengoed thuis gezien het topic

2hnymfl.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is een echt leuke topic, iets dat W11 siert met volle teugen. Ik neem mezelf de vrijheid er een paar recente quotes uit te pikken in chronologische orde:


Nja, eerst bibberde ik maar even later bleek het een kleine aardschok op mijn Filipijns eiland, wat een geluk zeg :D


Zover zou ik niet willen gaan beste medespeler, er zijn er wel meer die met volle teugen van het spel genieten, wij (mijn co en ik) staan in de fun-ranking waar we ook bij Zero staan.


Dit is geniaal gevonden. Niet dat het zo is (veronderstel ik toch) maar de humor en de originaliteit onsnapte me niet :p

Doe zo voort beste vrienden met het opbouwen van plezante threats, maarrrr, vergeet niet te spelen hé, dit is politiek, daarginds de actie :eek:

oei meneer de grote mond, waar is frusi? is die weg? dat was zo goed als geen frontaccount en die begeeft al :s

m.a.w. voordat je weer zo'n grote mond trekt, zie dan eerst naar je eigen leden

grtz,
tim
 

DeletedUser

Guest
oei meneer de grote mond, waar is frusi? is die weg? dat was zo goed als geen frontaccount en die begeeft al :s

m.a.w. voordat je weer zo'n grote mond trekt, zie dan eerst naar je eigen leden

grtz,
tim

Zegt iemand van ~FFC~.
 

DeletedUser

Guest
Zegt iemand van ~FFC~.

~FFC~ of niet, ergens op het forum wordt omegasun nog aangesproken dat hij beter moet opletten op zijn eigen leden (ook door iemand van zero) en hierbij wordt er bewezen dat ze dat zelf niet kunnen...

grtz,
tim
 

DeletedUser

Guest
Ergens hier op het forum gebeurd dit hetzelfde door een aantal FFCers op TPO. En mee verdwijnt er bij jullie ook een lid. Je weet wat ze dan zeggen toch?
 

DeletedUser

Guest
pff als je de rede niet weet ga hier dan niet proberen populair bij je stammaatjes te worden door proberen(PROBEREN) zero te vernederen... dat is je nu namelijk niet gelukt...
 

DeletedUser

Guest
oei meneer de grote mond, waar is frusi? is die weg? dat was zo goed als geen frontaccount en die begeeft al :s

m.a.w. voordat je weer zo'n grote mond trekt, zie dan eerst naar je eigen leden

grtz,
tim

He FFC knakker als jullie toch je zelf o zo goed vind?
Waarom dan fuseren met de naabjes van TD?:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan