Fusie Zero & Sinner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Onmogelijk dat dit gebeurt, wel leuk in elkaar gezet. Iemand had tijd over blijkbaar:)
 

DeletedUser39259

Guest
Leuk cluster eigenlijk wel.

Ik zeg doen, gewoon, omdat het kerst is geweest.
 

DeletedUser50957

Guest
Shit, het meesterlijke plan voor 2011 is bekend.. :eek:

Laten we dan ook maar meteen verklappen dat we ook gaan fuseren met Vision en FFC, en we dan met zijn allen op delete gaan. :eek:
 

DeletedUser34283

Guest
Shit, het meesterlijke plan voor 2011 is bekend.. :eek:

Laten we dan ook maar meteen verklappen dat we ook gaan fuseren met Vision en FFC, en we dan met zijn allen op delete gaan. :eek:
JEEEEJJ, -BB- op nr.1 :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom blijft er ook niks geheim :(

Dit moest een nieuwjaar verrassing worden.
 

DeletedUser54064

Guest
Mij maken ze niet bang hoor, en zeker kikker niet xD internen of oud stam genootjes edelen die eigenlijk al bijna barbaren zijn, en dat staat in de top ^^

ik denk niet dat sinner zoveel internt.
en wat betreft internen, ik denk dat ik heel keltvn wel kan gebruiken als voorbeeld voor internen.
 

DeletedUser54064

Guest
ik betwijfel dat zero internt :p hahaha als ik de stats bekijk weet ik wel beter.
 

DeletedUser

Guest
Nou is weer lol geweest hier:p

Wij een massa stam joinen:D^^

Waar halen ze het vandaan:d:d:d

P.s.: ik ben sinner;)-




Ik ga liever vechtentend ten onder als, voor het kwaad toe te geven; en de massaa dus het te geven...

Liever zo te onder gaan en rechtuit uit gezegd; als dat zei het zouden verdienen; wat het niet is dus...
--->niet dat het zo is is, maar zo willeen ze het:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26726

Guest
Ik had me er zo op verheugd :(.... ik wilde graag ingebouwd liggen en omschakelen naar 100% offence... en dan eigenlijk gewoon stoppen met spelen...

*werd wakker* hahaha, wat een goede grap.

Nee zero zou niets worden :D
 

DeletedUser

Guest
Lol is pas je 1ste dorp van Killerd en tjha In FFC zitten ook van die speler die hun dorpen soms weg geven als je kijkt hoe makkelijk het bij sommige gaat.
 

DeletedUser

Guest
Lol is pas je 1ste dorp van Killerd en tjha In FFC zitten ook van die speler die hun dorpen soms weg geven als je kijkt hoe makkelijk het bij sommige gaat.

Yep king was ook al zo lief. Op hem nauwelijks oda gescoord omdat de dorpen toch gratis waren.
 

DeletedUser

Guest
Bij Will Hood, Gurkhas en Furia was het anders ook niet echt feest qua ODA..

Dat betwijfel ik. Jullie hebben meer ODA op hun gehaald dan wij op KT. Veel meer.

Trouwens was een goede 1 april grap geweest alleen was een beetje te vroeg is het niet? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan