Fusie Zero & Sinner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47205

Guest
Ik hoor al een tijdje vele geruchten,
En ik heb nu ook daadwerkelijk bevestiging ;)

Binnen 1 weekje zouden zero en sinner 1 familie moeten zijn :D

PM wisselingen:
KingBirdy vandaag om 16:42 uur
over een week bestaat sinner niet meer.

vandaag om 16:42 uur
hoezo dat??

gaan ze nu weer uit elkaar? :eek:

[url=http://nl11.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=753163]KingBirdy
vandaag om 16:43 uur
nee we gaan allemaal naar zero toe en 1 hele grote familie maken

vandaag om 16:44 uur
nu neem je me toch in de maling he??

[url=http://nl11.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=753163]KingBirdy
vandaag om 16:45 uur
eigenlijk niet.

ik zal het even uitleggen.

zero en wij hebben verschillende keren elkaar aan gevallen maar elke keer kwamen wij niet bij zero erdoor en zero er bij ons niet door.

dus hebben we besloten als 1 stam verder te gaan omdat we er allebij een goed gevoel bij hebben en we elkaar toch niet van de mat kunnen vegen

http://nl11.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id= vandaag om 16:48 uur
jullie zijn dan wel massa he, met 79 leden?

KingBirdy vandaag om 16:50 uur
daarom 1 grote familie.

het forum is daar zo ingedeeld per front zodat er geen probleem is met zo veel spelers + de continenten staan ook allemaal aangegeven als appart toppic dus zit goed in elkaar.

KingBirdy vandaag om 16:54 uur
alles staat gedeeld. we gaan natuurlijk niet zomaar overstappen. er is wel een tijd over gesproken alles moest goed gaan.

KingBirdy vandaag om 16:57 uur
of ik het nu vertel of dat je het volgende week zie dat maakt niks uit.

en dat het forum daar goed in elkaar zit had je zelf ook wel kunnen raden het is met 55 leden zonder een goed forum niet te doen.

en omdat het wel goed te doen is met 55 leden zal het met 79 leden ook gewoon goed blijven gaan omdat het allemaal goed geordend is.

En nog 1 ^^

mookse vandaag om 17:13 uur
Jep ik kon er eerst niks over zeggen, maar nu alles rond is he dan kan dat wel. dusja dan word het nogal wat he.....

Nou.... Discussieer er op los ^^


Oja, en nog een leuk kaarje:

 

DeletedUser25172

Guest
Ik vond die 55 leden al veel maar nog wel begrijpelijk. 79 leden?..
Als ik dit verhaal moet geloven (wat ik nog steeds niet helemaal doe), dan is het wel erg triest.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet ook niet wat ik moet geloven, maar ik weet alleen dat er voor zo'n situaties bondgenootschappen uitgevonden zijn zodat je niet met elke stam hoeft samen te gaan :eek:

Weet niet als ik het moet geloven. Maar toch heb ik een flauw vermoeden dat dit mogelijk zou zijn. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeg dat wel daan thijs zal wel niks beter te doen hebben net als die sinner leden :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vond die 55 leden al veel maar nog wel begrijpelijk. 79 leden?..
Als ik dit verhaal moet geloven (wat ik nog steeds niet helemaal doe), dan is het wel erg triest.

Zo triest is zero niet we zijn lief niet :)
 

DeletedUser35381

Guest
Als dat waar was, zou René (Omega) echt al zijn geloofwaardigheid en al waarvoor hij staat hier op t AF verliezen.
Kan 't me dan ook niet voorstellen..
 

DeletedUser47205

Guest
Als dat waar was, zou René (Omega) echt al zijn geloofwaardigheid en al waarvoor hij staat hier op t AF verliezen.
Kan 't me dan ook niet voorstellen..

Ik wil anders orginele PM's er wel bij halen waarin dit duidelijk word gemaakt, maar lijkt me niet dat ik spontaan denk: heeee, ik ga zeggen dat hun gaan fuseren of wel soms? xD

Nouwja geloof het of niet, Ik hoor het van meerdere spelers dus er zal wel iets aan het handje zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil anders orginele PM's er wel bij halen waarin dit duidelijk word gemaakt, maar lijkt me niet dat ik spontaan denk: heeee, ik ga zeggen dat hun gaan fuseren of wel soms? xD

Nouwja geloof het of niet, Ik hoor het van meerdere spelers dus er zal wel iets aan het handje zijn :p


Wel laat mij je dan van je illusies bevrijden, er komt geen fusie, ze hebben gewoon eens goed met je voeten zitten spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil anders orginele PM's er wel bij halen waarin dit duidelijk word gemaakt, maar lijkt me niet dat ik spontaan denk: heeee, ik ga zeggen dat hun gaan fuseren of wel soms? xD

Nouwja geloof het of niet, Ik hoor het van meerdere spelers dus er zal wel iets aan het handje zijn :p

Ik zit in de Chat van Sinner zoals hun leden weten en weet dus meer dan jou. :D

Maar droom maar verder ik durf er in iedergeval wel 5000 p.a punten op te leggen dat die fusie niet komt :D
 

DeletedUser47205

Guest
Wel laat mij je dan van je illusies bevrijden, er komt geen fusie, ze hebben gewoon eens goed met je voeten zitten spelen.

Mij maken ze niet bang hoor, en zeker kikker niet xD internen of oud stam genootjes edelen die eigenlijk al bijna barbaren zijn, en dat staat in de top ^^
 

DeletedUser35381

Guest
Mij maken ze niet bang hoor, en zeker kikker niet xD internen of oud stam genootjes edelen die eigenlijk al bijna barbaren zijn, en dat staat in de top ^^

Wat heeft dat ermee te maken.
Kikker ownt jou waarschijnlijk met zn ogen dicht en z'n handen en voeten op z'n rug gebonden ;)
Dus kom geen rotzooi schoppen hier, ga met de blokken spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan