Fusie Zero & Sinner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Yep, integendeel tot onze nulletjes beschikken wij wel humor en zelfreflectie:D
 

DeletedUser15644

Guest
Yep, integendeel tot onze nulletjes beschikken wij wel humor en zelfreflectie:D

hahaha nog even opnieuw want ik lag even plat van het lachen. je bent de serieuste tegenstander die ik al op alle werelden gehad heb.
je kan geen nederlaag verkroppen of het feit dat niet alles gaat zoals je wil. Je raakt geïrriteerd en gefrustreerd en dan ga je spelletjes spelen zoals de man met het oliekannetje op een klein vuurtje...
Hahaha ironie ten top beste kerel...
Maar ik wil je die zalige gedachte wel gunnen... :p
Hopelijk brengt ze rust voor je
 

DeletedUser

Guest
hahaha nog even opnieuw want ik lag even plat van het lachen. je bent de serieuste tegenstander die ik al op alle werelden gehad heb.
je kan geen nederlaag verkroppen of het feit dat niet alles gaat zoals je wil. Je raakt geïrriteerd en gefrustreerd en dan ga je spelletjes spelen zoals de man met het oliekannetje op een klein vuurtje...
Hahaha ironie ten top beste kerel...
Maar ik wil je die zalige gedachte wel gunnen... :p
Hopelijk brengt ze rust voor je

okey freud, je leest echt de verkeerde boeken. Probeer de werken van Rogers is. ;) Persoonlijk vind ik die veel meer inspirerend.
 

DeletedUser

Guest
Tja; dan splitsen ze ff de stam en geven het een andere benamingen van de 2 stammen hé...

Een tip voor jullie jongens(maar ooo; jullie doen dat nu al:p^^)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan er idd. mee lachen, maar het is spijtig wel zo dat ze dat toepassen...


Of niet Zero???


Je kan altijd nog een 3de groep of een 4de groep maken hé;)

Maar mijn goesting begint hier serieus op wissen te staan--->lolllig hé;)

Jullie hebben nu een reden(--->2 maal achtereen een post hier gezet).

Ga het jullie nog makkelijker maken.

Als ik er niet op kan dan weet ik het!!

Maar ik laat jullie weten hoe ik over jullie denk nu!!

Denk dat er zo Vééééél spelers over jullie denken hé....
Eerst niet hoor; maar nu is het klaar en duidelijk voor allen hoor!!!


Véél plezier er mee zogenaamde topspelers en topstam(nooit of te nimmer wil ik ooit bij jullie zitten; Jullie zijn ziek en verzieken het spel).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gambler toch leggen ze prestaties neer die tot nu toe maar 1 andere stam op w11 ook kan neerleggen.
De onderlingen resultaten tegen die stam spreken echter in het voordeel van zero.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben nu een reden(--->2 maal achtereen een post hier gezet).

Ga het jullie nog makkelijker maken.

Als ik er niet op kan dan weet ik het!!

Maar ik laat jullie weten hoe ik over jullie denk nu!!

Denk dat er zo Vééééél spelers over jullie denken hé....
Eerst niet hoor; maar nu is het klaar en duidelijk voor allen hoor!!!


Véél plezier er mee zogenaamde topspelers en topstam(nooit of te nimmer wil ik ooit bij jullie zitten; Jullie zijn ziek en verzieken het spel).

iemand akn niet tegen zen verlies?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je kan er idd. mee lachen, maar het is spijtig wel zo dat ze dat toepassen...


Of niet Zero???


Je kan altijd nog een 3de groep of een 4de groep maken hé;)

Maar mijn goesting begint hier serieus op wissen te staan--->lolllig hé;)



Doel bereikt?:p


Ik zie anders niet echt een probleem, val ons toch gewoon aan ipv hier de drama queen te komen spelen!
 

DeletedUser

Guest
Gambler toch leggen ze prestaties neer die tot nu toe maar 1 andere stam op w11 ook kan neerleggen.
De onderlingen resultaten tegen die stam spreken echter in het voordeel van zero.


Namen? :p

En dan stats?
 

DeletedUser

Guest
Je weet best hoe en wat ik bedoel Gompio.

De stats tussen ~FFC~ en Zero.

Alleen deze 2 stammen zijn zo omringd door vijanden op deze wereld. Beide houden ze goed stand.
Stats kunnen nu niet geplaatst worden die site wordt weer onder handen genomen.
 

DeletedUser

Guest
Onze frontlijn is anders ook niet klein. Maar goed, ik wil er nog wel in meegaan dat Zero en FFC het wellicht lastiger hebben.
 

DeletedUser

Guest
Je weet best hoe en wat ik bedoel Gompio.

De stats tussen ~FFC~ en Zero.

Alleen deze 2 stammen zijn zo omringd door vijanden op deze wereld. Beide houden ze goed stand.
Stats kunnen nu niet geplaatst worden die site wordt weer onder handen genomen.

En hoe kom je erbij dat Vision niet omringd is door vijanden? We grenzen aan de nummer 1,2 en 5 van deze wereld en we redden ons ook prima. Je kunt het spel ook slim spelen en vrienden maken zodat er wat druk van je wegvalt. Dus wij zitten in dezelfde situatie, alleen hebben wij er in de loop van de tijd gekozen om een sterke en betrouwbare groep in onze armen te sluiten. Hier kies je als stam zelf voor en ik vind het absurd wat je hier vertelt. Namelijk dat je omringd wordt door vijanden. Is dat niet de bedoeling in dit spel soms om te groeien? Tenzij je liever je hele stam overneemt natuurlijk. Sommige mensen internen liever dan dat ze eens moeite moeten doen om een handvol dorpen van de tegenstander af te pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan