Fusie Zero & Sinner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zero heeft het natuurlijk het lastigst, maar Vision en FFC lijkt me een vergelijkbare situatie?
ID voor Vision, TPO voor FFC. Een klein beetje LIEF voor Vision, een klein beetje Cons voor FFC...
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook zo. Maar ik wil maar zeggen dat we daar voor gekozen hebben. Het had ook heel anders kunnen lopen waardoor we bijvoorbeeld FFC ook nog tegen ons hadden gehad. Ik ben 100% akkoord dat ZERO voor een uitdaging staat en dat ze het hun misschien wat te moeilijk hebben gemaakt. Maar ik kan niet tegen mensen die zeggen dat stam X het moeilijker heeft dan stam Y omdat stam X gekozen heeft om iedereen aan te vallen en geen BG's af te sluiten terwijl stam Y wel die moeite heeft genomen en nu minder te verdedigen front heeft volgens bepaalde critici hier. Dan kijk ik naar de resultaten van de stammen en dan vindt ik het een ongeoorloofd excuus om te zeggen dat stam X het moeilijker heeft dan de andere stammen. Heeft men toch zelf voor gekozen dan niet waar?

Met Vriendelijke Groet

Thunderius
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook zo. Maar ik wil maar zeggen dat we daar voor gekozen hebben. Het had ook heel anders kunnen lopen waardoor we bijvoorbeeld FFC ook nog tegen ons hadden gehad. Ik ben 100% akkoord dat ZERO voor een uitdaging staat en dat ze het hun misschien wat te moeilijk hebben gemaakt. Maar ik kan niet tegen mensen die zeggen dat stam X het moeilijker heeft dan stam Y omdat stam X gekozen heeft om iedereen aan te vallen en geen BG's af te sluiten terwijl stam Y wel die moeite heeft genomen en nu minder te verdedigen front heeft volgens bepaalde critici hier. Dan kijk ik naar de resultaten van de stammen en dan vindt ik het een ongeoorloofd excuus om te zeggen dat stam X het moeilijker heeft dan de andere stammen. Heeft men toch zelf voor gekozen dan niet waar?

Met Vriendelijke Groet

Thunderius

Dit was niet bedoeld om Vision af te kraken. Echter hebben jullie minder vijanden om je heen dan ~FFC~ of Zero. Jullie hebben Zero en ID als DE vijand. Jullie liggen dan wel tegen ons aan. Echter is er nog niet zoveel gebeurd tussen Vision en TPO. ~FFC~ heeft nu met de fusie met -T.D- ook een vijand minder. En komen ze op net zoveel vijanden als jullie. Mits Cons. zich niet tegen ffc schakelt. Zero is de duidelijke stam met de meeste top stammen tegen zich. Vision heeft in mijn ogen maar 1 moeilijk front en dat is die met Zero. Heb ID namelijk nog niet veel schade zien doen tegen jullie.
 

DeletedUser

Guest
Anderzijds is ID een moeilijk te kraken stam. Zij hebben het voordeel dat ze een RIM stam zijn en heel hun front staat gestackt met dorpen uit de bovenste continenten die toch omringd zijn door stamleden. Zij kunnen hier en daar eens experimenteren en acties proberen te ondernemen tegen ons aangezien ze zich op een moment toch veilig gaan voelen en overmoedig worden. Dit maakt dat ze van ons dorpen kunnen pakken, maar tegen een laag tempo.

ID is een bizarre stam. Hun onderste laag beschermt hun bovenste laag en ik mag uit ervaring wel zeggen dat hun bovenste laag toch wel bizar is. Hebben nooit echt moeten vechten en als ik hoor van bepaalde spelers die er toen nog lagen dat ze aanvallen met volle clears in de nachtbonus en met 20 rammen. Dan denk ik soms toch wel dat de betere spelers onderaan de zwakkere zonder ervaring er boven beschermen en in ruil hun def krijgen. Mooie oplossing en het werkt. Maar ik zou geen bovenste speler willen zijn. Moet saai zijn volgens mij :eek:

Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen die chelsea heten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35381

Guest
Dit was niet bedoeld om Vision af te kraken. Echter hebben jullie minder vijanden om je heen dan ~FFC~ of Zero. Jullie hebben Zero en ID als DE vijand. Jullie liggen dan wel tegen ons aan. Echter is er nog niet zoveel gebeurd tussen Vision en TPO. ~FFC~ heeft nu met de fusie met -T.D- ook een vijand minder. En komen ze op net zoveel vijanden als jullie. Mits Cons. zich niet tegen ffc schakelt. Zero is de duidelijke stam met de meeste top stammen tegen zich. Vision heeft in mijn ogen maar 1 moeilijk front en dat is die met Zero. Heb ID namelijk nog niet veel schade zien doen tegen jullie.

Beste kerel, als jij durft te beweren dat er maar '1 stam duidelijk de prestaties kan neerleggen die Zero neerlegt' is, en dat dat FFC is, kan ik je moeilijk serieus nemen.
We hoeven de kwaliteiten van Zero hier niet ter discussie te stellen, want ja ze liggen compleet centraal en ja ze hebben het daardoor het zwaarst.
Maar Vision heeft daarentegen zich meerdere malen bewezen. De mass van Zero (en dan bedoel ik de 2e, niet die 1e halve) kon niet tippen aan de slagkracht van Vision, dat ontkent zelfs Zero niet. Dat hebben meerdere mensen ondervonden en erkent. Genoeg spelers zijn gestopt na onder vuur te hebben gelegen van Vision. (Die barbarenzeeën waar Flamezzz, Obli en Gomp over zeuren liggen er niet voor niks :p)

Het is geen geheim dat Vision en FFC elkaar niet aanvallen. Je onderschat daarentegen ID wel. Ze hebben wel degelijk spelers met de benodigde kwaliteiten (aan het front). Dat zij 'niks paraat maken tegen Vision' (jouw woorden) ligt meer aan Vision dan aan ID hoor. Ik grens aan genoeg ID-leden, dus ik kan het weten.

Alles wat niet Vision of FFC heet, wordt aangevallen, dus kom niet aan dat Vision minder vijanden zou hebben dan FFC of welke stam dan ook. Alleen Zero heeft het kwalitatief moeilijker omdat ze vijandig is aan zowel Vision als FFC.

Kortom, Zero is de waardige en terechte nummer 1, maar Vision heeft het niet makkelijker dan FFC en is zeker niet minder.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ook Sinner intussen wel voldoende getoond heeft om hier mee vermeld te kunnen worden bij de stammen die duidelijk bewezen hebben dat er nog andere topstammen zijn dan Zero en FFC op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ook Sinner intussen wel voldoende getoond heeft om hier mee vermeld te kunnen worden bij de stammen die duidelijk bewezen hebben dat er nog andere topstammen zijn dan Zero en FFC op deze wereld.

Simpel: Zero, FFC, Vision & Sinner zijn voor mij de topstammen op deze wereld op dit moment :)
 

DeletedUser27685

Guest
Maar Vision heeft daarentegen zich meerdere malen bewezen. De mass van Zero (en dan bedoel ik de 2e, niet die 1e halve) kon niet tippen aan de slagkracht van Vision, dat ontkent zelfs Zero niet. Dat hebben meerdere mensen ondervonden en erkent. Genoeg spelers zijn gestopt na onder vuur te hebben gelegen van Vision. (Die barbarenzeeën waar Flamezzz, Obli en Gomp over zeuren liggen er niet voor niks :p)

Groot gelijk Revrun :)

De enige reden waarom men valselijk kan denken dat Vision minder vijanden heeft is omdat de vijanden ofwel kapot gaan en barbaar worden, ofwel ermee kappen en door hun stam geinternd worden, ofwel fuseren de vijandelijke stammen omdat ze het anders niet uithouden (FA+Care, Chaos+NomE, Patria een vijftal keer met stammen die ik me al niet meer herinner - de laatste is TPO, Ev+ID, in het oosten had je hetzelfde verhaal met Run). Zoeperman kan zeggen wat hij wilt, we hebben genoeg vijanden en we spelen ze stuk voor stuk kapot. Het is zelfs zo erg dat men een half continent op voorhand al aan ons vraagt of er niets diplomatiek te regelen valt omdat men ziet dat ons front nadert :p
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk geloof ik dat de kwaliteitsverschillen tussen de huidige top 5 niet zo groot zijn. Je kunt echt niet stellen dat Vision zoveel keer beter is dan Zero. Of dat zero zoveel keer beter is dan ffc. Het enige waar de huidige nr 1 wel in teleurstelt is in mooi spel en in oda. Het is niet zo dat de zero tricks heeft laten zien waar we allemaal iets van kunnen leren. Net zoals wij ook nog niet super mooi spel hebben laten zien. Simpelweg omdat het niet nodig was.
 

DeletedUser35381

Guest
Het enige waar de huidige nr 1 wel in teleurstelt is in mooi spel en in oda. Het is niet zo dat de zero tricks heeft laten zien waar we allemaal iets van kunnen leren. Net zoals wij ook nog niet super mooi spel hebben laten zien. Simpelweg omdat het niet nodig was.

Ik wil nu niet advocaat van de duivel gaan spelen, maar dit is een beetje een cirkelredenering he..
Dat kan Zero ook gaan zeggen.. 'tsja, t was nog niet nodig'. Uiteraard is dat wel nodig, aangezien ze bijv. tegen Vision qua stats niet in het voordeel zijn.
FFC is daarentegen niet in het voordeel tegen Zero, dus ook FFC mocht daar wel eens wat ingenieus laten zien.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil nu niet advocaat van de duivel gaan spelen, maar dit is een beetje een cirkelredenering he..
Dat kan Zero ook gaan zeggen.. 'tsja, t was nog niet nodig'. Uiteraard is dat wel nodig, aangezien ze bijv. tegen Vision qua stats niet in het voordeel zijn.
FFC is daarentegen niet in het voordeel tegen Zero, dus ook FFC mocht daar wel eens wat ingenieus laten zien.

Komt wel goed, binnenkort vallen er wel weer een paar van zero.
 

DeletedUser

Guest

Het wordt een gentiaans, nomen nesicaans (frietenstein) aanvalsmodel. Oftewel vooral de tegenstander bedelen om dorpen en omkopen met gratis patat.:D Mocht dat niet lukken, dan simpelweg vieze plaatjes laten zien. Daar kunnen de pubertjes toch niet tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het wordt een gentiaans, nomen nesicaans (frietenstein) aanvalsmodel. Oftewel vooral de tegenstander bedelen om dorpen en omkopen met gratis patat.:D Mocht dat niet lukken, dan simpelweg vieze plaatjes laten zien. Daar kunnen de pubertjes toch niet tegen.

Of ze zitten aan het scherm geplakt.
 

DeletedUser

Guest
Verras mij ook eens? :)

PS: Arrowbk zal toch niet mee kunnen doen, helaas..
Wat is daar gebeurd eigenlijk? :confused:

Tjah, vreemd toch.
Zo'n sterke leiding, zo'n tevreden stam, maar toch is er opeens een frontaccount barbaar..
Heb je hem zo hard aangepakt dimimo :)?
 

DeletedUser25172

Guest
Misschien was het wel een tactiek van FFC. Gewoon een barbarenbuffer bouwen..:)
 

DeletedUser

Guest
Tjah, vreemd toch.
Zo'n sterke leiding, zo'n tevreden stam, maar toch is er opeens een frontaccount barbaar..
Heb je hem zo hard aangepakt dimimo :)?

nee eerder zijn buur furia, en tech een beetje gepest, maar nu begeeft hun medekompaan het in plaats van zij?
Nu weet ik ook niet meer wat ik misdoe hoor :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan