Deleted User - 24028
Guest
Ik vind casual zoiso een rare wereld. Ik snap wel het doel er van, spelers in een rustige omgeving iets kunnen leren, maar door de wijzigingen (aanvals beperkingen) zijn er bepaalde aspecten die verkeerd aangeleerd worden.
Zoals de belangrijkheid van account en stam clusters. Er zijn amper casual accounts die maar 1 cluster hebben. Meer en meer merk ik op gewone werelden ook dat mensen clustering minder belangrijk vinden, door elkaar edelen (zelfs als stamgenoten) dat is nu de normaalste zaak van de wereld precies.
Daar bovenop zorgen die verschillende clusters en slechte stamclusters (ontstaan vaak door de aanvals beperking) voor een rare eindstrijd wanneer eindelijk de wereld overgaat in een normale wereld.
De casual kan leuk zijn om nog eens een grote wereld en grote accies te hebben om mee te klooien. Maar het echte spel leren zoals het op de gewone werelden gespeeld wordt doe je daar volgens mij niet hoor...
Zoals de belangrijkheid van account en stam clusters. Er zijn amper casual accounts die maar 1 cluster hebben. Meer en meer merk ik op gewone werelden ook dat mensen clustering minder belangrijk vinden, door elkaar edelen (zelfs als stamgenoten) dat is nu de normaalste zaak van de wereld precies.
Daar bovenop zorgen die verschillende clusters en slechte stamclusters (ontstaan vaak door de aanvals beperking) voor een rare eindstrijd wanneer eindelijk de wereld overgaat in een normale wereld.
De casual kan leuk zijn om nog eens een grote wereld en grote accies te hebben om mee te klooien. Maar het echte spel leren zoals het op de gewone werelden gespeeld wordt doe je daar volgens mij niet hoor...