- Reactiescore
- 747
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Neen, dit kan je niet. Je kan dit enkel van gewone werelden met overwinningsvoorwaarden.Kan je van casual 4 naar casual 5 gaan?
Dat begrijp je goed.Begrijp ik het goed dat er voor casual 2 vanaf woensdag de aanvalsblokkade van 180% verdwijnt?
Yup. Woensdagavond, tegen ongeveer 21-22 uur.als ik het goed begrijp gaat komende maand casual 2 zonder beperking verder? sterker nog vanaf a.s woensdag?![]()
Er zullen geen nieuwe spelers meer op casual 4 komen. Casual 4 zal in de huidige instellingen verder gaan, totdat het ook één van de vermelde verbredingen ondergaat en uiteindelijk ook overgaat naar een gewone wereld met dominantie.En de groei van casual 4 stopt dus?
Wat valt er aan voor te bereiden dan?
Ja, soms. Echter leef ik bij de dag. Zo drastisch is de verandering niet hoor dat je je planning aan moet passen. Ook zonder deze aanpassing komen er dingen voor die kunnen maken dat je planning niet meer loopt. In een oorlog moet je nu eenmaal altijd op je hoede zijn.Speel je dit spel wel eens? Planning is onderdeel van het spel weet jeEn dit soort gigantische veranderingen zijn handig om iets langer dan twee dagen van tevoren te horen te krijgen. Weer topcommunicatie van het TW team
~ML
Ja, soms. Echter leef ik bij de dag. Zo drastisch is de verandering niet hoor dat je je planning aan moet passen. Ook zonder deze aanpassing komen er dingen voor die kunnen maken dat je planning niet meer loopt. In een oorlog moet je nu eenmaal altijd op je hoede zijn.
Wat valt er aan voor te bereiden dan?
Ik denk dat je de situatie overschat
iig, bedankt voor de feedback. We houden er rekening mee voor mogelijke volgende situaties.