feedback casual 5 & toekomst casuals

Reactiescore
746

DeletedUser74557

Guest
als ik het goed begrijp gaat komende maand casual 2 zonder beperking verder? sterker nog vanaf a.s woensdag? :)
 
Reactiescore
746
En de groei van casual 4 stopt dus?
Er zullen geen nieuwe spelers meer op casual 4 komen. Casual 4 zal in de huidige instellingen verder gaan, totdat het ook één van de vermelde verbredingen ondergaat en uiteindelijk ook overgaat naar een gewone wereld met dominantie.
 
Reactiescore
205
Als je zo'n ingrijpende verandering invoert, kun je dat dan a.u.b. 2 weken van te voren aankondigen i.p.v. 2 dagen. Beetje voorbereidingstijd zou nice zijn. Nu wordt het een grote chaos.
 
Reactiescore
1
Wat valt er aan voor te bereiden dan?

Speel je dit spel wel eens? Planning is onderdeel van het spel weet je ;) En dit soort gigantische veranderingen zijn handig om iets langer dan twee dagen van tevoren te horen te krijgen. Weer topcommunicatie van het TW team :(

~ML
 

DeletedUser17472

Guest
Speel je dit spel wel eens? Planning is onderdeel van het spel weet je ;) En dit soort gigantische veranderingen zijn handig om iets langer dan twee dagen van tevoren te horen te krijgen. Weer topcommunicatie van het TW team :(

~ML
Ja, soms. Echter leef ik bij de dag. Zo drastisch is de verandering niet hoor dat je je planning aan moet passen. Ook zonder deze aanpassing komen er dingen voor die kunnen maken dat je planning niet meer loopt. In een oorlog moet je nu eenmaal altijd op je hoede zijn.
 
Reactiescore
1
Ja, soms. Echter leef ik bij de dag. Zo drastisch is de verandering niet hoor dat je je planning aan moet passen. Ook zonder deze aanpassing komen er dingen voor die kunnen maken dat je planning niet meer loopt. In een oorlog moet je nu eenmaal altijd op je hoede zijn.

Nouja, ik had t graag iets van tevoren geweten, had ik m'n def wat anders ingedeeld :) Is nu geen tijd meer voor helaas ;) Maar er is verschil tussen een reguliere oorlog, en gewoon de aanvalsbeperking opheffen en ieder voor zich laten spelen. Nu moet je ineens op iedereen gaan letten, maar met name op de grotere spelers waar ik me tot vanmorgen nog geen zorgen over hoefde te maken :)

~ML
 
Reactiescore
746
Heel even realistisch @MagicLegend
Casual 2 staat nu al op 180%. Zoveel veranderd er niet doordat die wegvalt, eerder was je ook al onder groot risico door spelers bijna 2x je eigen grootte. Als je def structuur niet voldoende is om 'geen blokkade' tegen te houden betwijfel ik dat die voldoende is om 2x je grootte tegen te houden.

Daarentegen had je wel degelijk tijd genoeg voor je voor te bereiden. Er werd bij de vorige stemming vermeld dat de volgende verbreding in 2-3 maanden zou plaatsvinden. (2 maanden is in 4 dagen ;) )
Dus je hebt tijd genoeg gehad om je op deze allernieuwste verbreding voor te bereiden. Je hebt er gewoon geen gebruik van gemaakt ;)
 
Reactiescore
205
Wat valt er aan voor te bereiden dan?

Meen je die? Van niet aangevallen kunnen worden naar door alles en iedereen aangevallen kunnen worden is best wel een ingrijpende verandering. Binnen tw heb je nog wel eens te maken met looptijden, bouwtijden etc. waardoor 2 dagen belachelijk weinig is om in te spelen op zo'n verandering. Nu ben ik niet de enige die er last van heeft, maar de rest van de wereld ook. Schandalig dit. Eens ergens goed over nadenken blijft moeilijk blijkbaar.
 

DeletedUser74784

Guest
Hoe komen jullie altijd tot die beslissingen? Vogelpik? :)
 
Bovenaan