FarmTopic

DeletedUser50540

Guest
Ik wil morgen veel Gs binnen hebben, Awards maakt mij niet uit zolang de Gs maar elke dag binnen stroomt :D
 

DeletedUser40358

Guest
:)hihihihihihihi....:p .....dan ben ik blij dat ik dat gister heb gehaald ;)
 

DeletedUser47947

Guest
ja ik heb het al opgegeven. Ik zit nu op 42 mil. Als ik nu 100% door zou blijven farmen moet 50-52 gaan lukken maar ik denk niet dat dat genoeg is.
 

DeletedUser

Guest
Genoeg over getallen ik ben is benieuwd wat voor methode jullie gebruiken zelf heb ik niet zo veel tijd om te farmen dus gebruik ik http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=29583 deze met firefox werkt als een traintje...
Tenmiste zolang de getallen nog kloppen ik heb steeds last van onkruid dat tussen mijn bb dorpen (noobjes die alle bb dorpen inpikken) komt en dat mijn eigen soldaten aantallen net niet kloppen...
 

DeletedUser40402

Guest
Je kan ook gewoon je bladwijzers in opera steken en dan t-farmen toepassen ;). Gaat nog rapper.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon je bladwijzers in opera steken en dan t-farmen toepassen ;). Gaat nog rapper.

Ik heb geen opera... hoe werkt dat dan? maar je hebt toch altijd last van de boven genoemde fouten of zie ik het verkeerd?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb geen opera... hoe werkt dat dan? maar je hebt toch altijd last van de boven genoemde fouten of zie ik het verkeerd?

Je opent gewoon je tabbladen zoals je in ff doet, je drukt 1 maal op t en er worden 5 farms verstuurd. Je wacht 1 sec en drukt nog eens. Totdat je ze allemaal gedaan hebt. Er moeten dan wel wat instellingen in je opera ingesteld zijn ;).
Ik heb die problemen alleszins niet want ik farm niet meer :D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm ik zal is een keertje naar kijken klinkt wel mooi ja. Zelf zal ik altijd wel blijven farmen maar dan op een laag pitje;)
 

DeletedUser

Guest
in firefox greasemonkey, tabscroll add on en sangu package downloaden gaat minstens even snel als met t:p
 
Bovenaan