FarmTopic

DeletedUser40402

Guest
nope bij t moet je om de 5tabs lossen(5aanvallen per sec regel) en bij scroll juist enter ingedrukt houden en scrollen:p

Je moet wel al je farms op voorhand met rechtermuis aangeklikt hebben dacht ik?
 

DeletedUser47947

Guest
nope bij t moet je om de 5tabs lossen(5aanvallen per sec regel) en bij scroll juist enter ingedrukt houden en scrollen:p

Ik heb m'n T omgebouwd tot 5 aanvallen sturen + daarna automatisch 3 seconden wachten en dat 20 keer. Als ik één keer T druk en ga pissen zijn er 100 farms verstuurd. Jammer genoeg illegaal dit. Daarbij doe ik überhaupt niet meer aan tab-farmen. Ik was dagelijks 10 minuten bezig met de overgenomen dorpen zoeken en verwijderen uit de lijst.
 

DeletedUser50540

Guest
Ik heb m'n T omgebouwd tot 5 aanvallen sturen + daarna automatisch 3 seconden wachten en dat 20 keer. Als ik één keer T druk en ga pissen zijn er 100 farms verstuurd. Jammer genoeg illegaal dit. Daarbij doe ik überhaupt niet meer aan tab-farmen. Ik was dagelijks 10 minuten bezig met de overgenomen dorpen zoeken en verwijderen uit de lijst.

Zelfde hier, ik farm handmatig en kost veel tijd.
als ik elke keer bookmarks zou gaan farmen zou ik na dag 3 uit irritatie elke speler die een bb dorp heeft overgenomen willen clearen en helaas heb ik niet genoeg clears daarvoor :( (denk dat ik ook maar moet gaan internen !!!:p)
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat veel mensen de perfecte methode nog niet kennen. Wel jammer dat het nu verklapt wordt door Churchill :p.
 

DeletedUser50540

Guest
Grappig dat veel mensen de perfecte methode nog niet kennen. Wel jammer dat het nu verklapt wordt door Churchill :p.

En wie bedoel je daarmee. ?
Hopelijk niet mij. want ik kan elke mogelijk manier van farmen dat legaal is. ;)
En ik denk toch echt dat dit alleen verklapt is aan noob spelers want elke speler met een beetje ervaring weet deze methode.
 

DeletedUser40402

Guest
Grappig dat veel mensen de perfecte methode nog niet kennen. Wel jammer dat het nu verklapt wordt door Churchill :p.

De methode waar jij het best mee farmt, is voor jouw de perfecte methode ;). Er is geen perfecte methode voor iedereen ;).
 

DeletedUser

Guest
De methode waar jij het best mee farmt, is voor jouw de perfecte methode ;). Er is geen perfecte methode voor iedereen ;).

Daar heb je een punt. Maar denk dat ongeveer iedereen de manier prefereert die net zo snel is als de oude farmtool, en gek genoeg legaal is :p.
 

DeletedUser50540

Guest
Ik heb even 2 clusters vergeleken.

dit is mijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 54.
nl20

dit is Jonnie77 zijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 64.
nl20


Zoals je hier kan zien heb ik flink last van spelers die barbaren dorpen overnemen.
daar in tegen heeft Jonnie77 daar totaal geen last van.

Als ik dit zo zie krijg ik totaal geen zin meer om te spelen :mad:
 
Bovenaan