FarmTopic

DeletedUser

Guest
Ik heb even 2 clusters vergeleken.

dit is mijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 54.
nl20

dit is Jonnie77 zijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 64.
nl20


Zoals je hier kan zien heb ik flink last van spelers die barbaren dorpen overnemen.
daar in tegen heeft Jonnie77 daar totaal geen last van.

Als ik dit zo zie krijg ik totaal geen zin meer om te spelen :mad:

Gewoon blijven doorfarmen :D!
We dwingen ze gewoon ermee te stoppen mwuhahaha!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even 2 clusters vergeleken.

dit is mijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 54.
nl20

dit is Jonnie77 zijn cluster en de barbaren dorpen in het continent 64.
nl20


Zoals je hier kan zien heb ik flink last van spelers die barbaren dorpen overnemen.
daar in tegen heeft Jonnie77 daar totaal geen last van.

Als ik dit zo zie krijg ik totaal geen zin meer om te spelen :mad:

Ook ik heb last van spelers die BB dorpen pakken maar zoals weet is mijn cluster nu nagenoeg schoon... en zijn de aantal BBdorppaknoobs bijna voltooid verledentijd..

dus kop op en door gamen!! oke?
 

DeletedUser47947

Guest
Ook ik heb last van spelers die BB dorpen pakken maar zoals weet is mijn cluster nu nagenoeg schoon... en zijn de aantal BBdorppaknoobs bijna voltooid verledentijd..

dus kop op en door gamen!! oke?

Alsof godly iets kan doen aan het aantal noobs dat z'n barbs pakt. Dat jij nou je hele omgeving vol hebt zitten met mb's die nolife iedereen weg kunnen edelen betekent niet dat het godly's fout is dat zijn cluster van alle kanten wordt volgeedeld. En de manier waarop je spreekt doet lijken alsof je het een pluspunt van jezelf tov van Godly is dat jij je tegenstanders van je af houdt.
 

DeletedUser

Guest
Alsof godly iets kan doen aan het aantal noobs dat z'n barbs pakt. Dat jij nou je hele omgeving vol hebt zitten met mb's die nolife iedereen weg kunnen edelen betekent niet dat het godly's fout is dat zijn cluster van alle kanten wordt volgeedeld. En de manier waarop je spreekt doet lijken alsof je het een pluspunt van jezelf tov van Godly is dat jij je tegenstanders van je af houdt.

Ik denk alles ivm bb-dorpen rond hen(je) gewoon een kwestie van geluk is. TW is immers een spel waar het nodige geluk toch altijd aanwezig blijft, ook al hoef je geen geluk hebben een goede speler te zijn XD
 

DeletedUser

Guest
Tsja.

Het is een tactiek om mensen in het begin wat ruimte te geven, zodat de dorpjes in je omgeving flink uitgebouwd worden. Als je vroegere tegenstanders dat deden, zitten er nu veel kleine rotspelertjes in je cluster. Is soms lastig, als je goed contact met ze houd kan het van pas komen. Die stoppen toch wel weer eens, en dan zijn het gratis dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Alsof godly iets kan doen aan het aantal noobs dat z'n barbs pakt. Dat jij nou je hele omgeving vol hebt zitten met mb's die nolife iedereen weg kunnen edelen betekent niet dat het godly's fout is dat zijn cluster van alle kanten wordt volgeedeld. En de manier waarop je spreekt doet lijken alsof je het een pluspunt van jezelf tov van Godly is dat jij je tegenstanders van je af houdt.

Zucht.... je weet het altijd weer negatief te draaien he, je heb talent....
 

DeletedUser

Guest
Geloof idd dat Johhny het zo slecht nog niet bedoelde :p.

Relax jongens, houd het gewoon bij farmen in dit topic:).
 

DeletedUser50540

Guest
Het is heel simpel.

ik speel volledig solo in c54. mijn persoonlijke vijanden zijn de stammen -PG- en Raw.
ben ook bezig de spelers van hun te edelen, en zoals je aan mijn odd kan zien proberen hun ook constant dorpen van mij te pakken.
Ik heb simpel weg niet de clears om kleine spelers uit het cluster te vegen, zonder een MB spelen in deze stadium is niet erg als je tegen 100% moraal blijft vechten. maar het is inprincipe heel simpel.

ik heb meerdere noob spelers in het cluster liggen die bb dorpen overnemen, buiten dat hebben we nu ook Raw. die het continent van onder aan helemaal aan het dicht edelen is en er dus totaal geen bb dorpen meer over blijven.

bij 1 goede dag farmen haal ik alles in de omgeving leeg en moet ik weer een dag wachten voor ik weer een graantje kan pakken uit de dorpen. elke dag worden de bb dorpen minder.

ik weet nu gewoon dat ik over een maand of 2 totaal niet meer kan farmen terwijl andere spelers dat wel kunnen doen.
als ik genoeg clears had gehad dan had ik daar werk van kunnen maken, maar de clears die ik heb gaan naar -PG- en hun leden.
ook hun groeien door en ook mijn cluster in. moet simpel weg een keuze maken.

maar hopelijk zal alles goed komen, maar ik betwijfel het.
 

DeletedUser

Guest
Het is heel simpel.

ik speel volledig solo in c54. mijn persoonlijke vijanden zijn de stammen -PG- en Raw.
ben ook bezig de spelers van hun te edelen, en zoals je aan mijn odd kan zien proberen hun ook constant dorpen van mij te pakken.
Ik heb simpel weg niet de clears om kleine spelers uit het cluster te vegen, zonder een MB spelen in deze stadium is niet erg als je tegen 100% moraal blijft vechten. maar het is inprincipe heel simpel.

ik heb meerdere noob spelers in het cluster liggen die bb dorpen overnemen, buiten dat hebben we nu ook Raw. die het continent van onder aan helemaal aan het dicht edelen is en er dus totaal geen bb dorpen meer over blijven.

bij 1 goede dag farmen haal ik alles in de omgeving leeg en moet ik weer een dag wachten voor ik weer een graantje kan pakken uit de dorpen. elke dag worden de bb dorpen minder.

ik weet nu gewoon dat ik over een maand of 2 totaal niet meer kan farmen terwijl andere spelers dat wel kunnen doen.
als ik genoeg clears had gehad dan had ik daar werk van kunnen maken, maar de clears die ik heb gaan naar -PG- en hun leden.
ook hun groeien door en ook mijn cluster in. moet simpel weg een keuze maken.

maar hopelijk zal alles goed komen, maar ik betwijfel het.

Het komt wel goed schatje.
En haal die aanbieding uit je handtekening eens weg :D.
 

DeletedUser

Guest
Het is heel simpel.

ik speel volledig solo in c54. mijn persoonlijke vijanden zijn de stammen -PG- en Raw.
ben ook bezig de spelers van hun te edelen, en zoals je aan mijn odd kan zien proberen hun ook constant dorpen van mij te pakken.
Ik heb simpel weg niet de clears om kleine spelers uit het cluster te vegen, zonder een MB spelen in deze stadium is niet erg als je tegen 100% moraal blijft vechten. maar het is inprincipe heel simpel.

ik heb meerdere noob spelers in het cluster liggen die bb dorpen overnemen, buiten dat hebben we nu ook Raw. die het continent van onder aan helemaal aan het dicht edelen is en er dus totaal geen bb dorpen meer over blijven.

bij 1 goede dag farmen haal ik alles in de omgeving leeg en moet ik weer een dag wachten voor ik weer een graantje kan pakken uit de dorpen. elke dag worden de bb dorpen minder.

ik weet nu gewoon dat ik over een maand of 2 totaal niet meer kan farmen terwijl andere spelers dat wel kunnen doen.
als ik genoeg clears had gehad dan had ik daar werk van kunnen maken, maar de clears die ik heb gaan naar -PG- en hun leden.
ook hun groeien door en ook mijn cluster in. moet simpel weg een keuze maken.

maar hopelijk zal alles goed komen, maar ik betwijfel het.


Klinkt miss afgezaagd maar, edel alleen de goede dorpen zodat ze de rest uitbouwen en zo maken zij jou cluster indirect dicht 0.-
 

DeletedUser

Guest
Het is heel simpel.

ik speel volledig solo in c54. mijn persoonlijke vijanden zijn de stammen -PG- en Raw.
ben ook bezig de spelers van hun te edelen, en zoals je aan mijn odd kan zien proberen hun ook constant dorpen van mij te pakken.
Ik heb simpel weg niet de clears om kleine spelers uit het cluster te vegen, zonder een MB spelen in deze stadium is niet erg als je tegen 100% moraal blijft vechten. maar het is inprincipe heel simpel.

ik heb meerdere noob spelers in het cluster liggen die bb dorpen overnemen, buiten dat hebben we nu ook Raw. die het continent van onder aan helemaal aan het dicht edelen is en er dus totaal geen bb dorpen meer over blijven.

bij 1 goede dag farmen haal ik alles in de omgeving leeg en moet ik weer een dag wachten voor ik weer een graantje kan pakken uit de dorpen. elke dag worden de bb dorpen minder.

ik weet nu gewoon dat ik over een maand of 2 totaal niet meer kan farmen terwijl andere spelers dat wel kunnen doen.
als ik genoeg clears had gehad dan had ik daar werk van kunnen maken, maar de clears die ik heb gaan naar -PG- en hun leden.
ook hun groeien door en ook mijn cluster in. moet simpel weg een keuze maken.

maar hopelijk zal alles goed komen, maar ik betwijfel het.

Slimme spelers zorgen daarom voor een goede MB :)
 

DeletedUser40402

Guest
Slimme spelers zorgen daarom voor een goede MB :)

Geeft niets met slim te maken, maar met principe. Ik ben tegen het principes van mb's. Ik clear alles zelf zelfs met slecht moraal. Enkel een katadorp met moraal 30 laat ik dan door een mb van een stamgenoot doen.

Mb's hebben met speelwijze te maken, niet met slimheid.
 
Bovenaan