FarmTopic

DeletedUser

Guest
jammer dat er geen:

Rover (Platina - Level 5)
Je hebt al 1000.000.000 grondstoffen buitgemaakt!

want dan hadden we pas geweten wie veel GS heeft opgehaald ;)
 

DeletedUser

Guest
jammer dat er geen:

Rover (Platina - Level 5)
Je hebt al 1000.000.000 grondstoffen buitgemaakt!

want dan hadden we pas geweten wie veel GS heeft opgehaald ;)

Je kan je muis op je rover halen waarbij je je totaal gefarmde gs kunt zien he. Dus in principe kan het nu ook al.
 

DeletedUser50540

Guest
ik had tot in de middag rover van de dag.
had 25mio maar ben toen even gaan slapen want had hoofdpijn.
nu zag ik dat ik hem niet meer heb, maar ik farm wel rustig door ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan je muis op je rover halen waarbij je je totaal gefarmde gs kunt zien he. Dus in principe kan het nu ook al.


Ja dat snap ik ^^ maar die info geeft niet iedereen zo af als het dmv een award zichtbaar was geweest dan hadden we nu geweten wie de eerst spelers met 1000000000 was geweest :p.... want idd farmen gaat om het totaal en niet om de rover award ... (of je moet de rover award dagelijks binnen halen) (maar ook dat is te fake ^^)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat snap ik ^^ maar die info geeft niet iedereen zo af als het dmv een award zichtbaar was geweest dan hadden we nu geweten wie de eerst spelers met 1000000000 was geweest :p.... want idd farmen gaat om het totaal en niet om de rover award ... (of je moet de rover award dagelijks binnen halen) (maar ook dat is te fake ^^)

Maar op hoeveel zit jij dan?
 

DeletedUser47947

Guest
ik zit op 640 miljoen en een heel klein beetje. Maar wil nu toch echt af gaan bouwen xD Misschien dat chruchill al wel 1 miljoen heeft hoor...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk van niet in de periode dat de oorspronkelijke spellers weg waren hadden hun een zeer grote achter stand opgebouwd omdat er weinig werdt gefarmd.

En zij hebben afgelopen week nog gepost dat hun op 550mil zaten dus 1miljard lijkt me een beetje te veel.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk van niet in de periode dat de oorspronkelijke spellers weg waren hadden hun een zeer grote achter stand opgebouwd omdat er weinig werdt gefarmd.

En zij hebben afgelopen week nog gepost dat hun op 550mil zaten dus 1miljard lijkt me een beetje te veel.

Het is haalbaar als je er van uitgaat elke dag +/- 40-50 miljoen...
Ben je niet eens zo heeeel lang bezig ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik denk idd ook dat hij al meer dan 1 miljoen heeft.

Dat ie meer dan 1 miljoen heeft durf ik ook nog wel een wedje om te leggen ja
Neh maar effe serieus :D, W.Churchill stijgt pas echt rap omhoog sinds die Rovers award bestaat ongeveer. Daarmee doel ik er niet op dat daar een verband mee is maar ongeveer rond die tijd begon hij veel te farmen denk ik. En volgens mij zei hij laatst nog idd dat hij 550 mio had gefarmed. Zal dus nu zo'n 650 mio zijn. In dat geval denk ik dat Godly en Jonny er nog wel ver boven zullen zitten op het moment. Maar in dit tempo gaat W.Churchilll ze qua farmen wel inhalen soon.
 

DeletedUser

Guest
Dat ie meer dan 1 miljoen heeft durf ik ook nog wel een wedje om te leggen ja
Neh maar effe serieus :D, W.Churchill stijgt pas echt rap omhoog sinds die Rovers award bestaat ongeveer. Daarmee doel ik er niet op dat daar een verband mee is maar ongeveer rond die tijd begon hij veel te farmen denk ik. En volgens mij zei hij laatst nog idd dat hij 550 mio had gefarmed. Zal dus nu zo'n 650 mio zijn. In dat geval denk ik dat Godly en Jonny er nog wel ver boven zullen zitten op het moment. Maar in dit tempo gaat W.Churchilll ze qua farmen wel inhalen soon.

Iedereen heeft het 1 milj maar we praten hier toch over 1 miljard ??

natuurlijk heeft i dat al... :D anders was ik er niet over begonnen ;)
 
Bovenaan