FarmTopic

DeletedUser

Guest
Wij spelers van Churchill farmen laatste tijd echt aanzienlijk minder dan jullie denken hehe :p Sommige dagen zelfs niets meer. We zitten nu op een kleine 600 mil GS ;)
 

DeletedUser

Guest
Wij spelers van Churchill farmen laatste tijd echt aanzienlijk minder dan jullie denken hehe :p Sommige dagen zelfs niets meer. We zitten nu op een kleine 600 mil GS ;)

Och, als je elke dag je bookmarks doet kom je toch al uit bij jullie op zo'n 10 miljoen gs. Dus dat loopt in een week als redelijk snel op, helemaal wanneer je ook nog minstens 1x per week de restjes leegfarmt.
 

DeletedUser

Guest
25-30 mil is hier een normale farmdag, dan gaan we niet voor de award he. 50 mil is haalbaar, alleen moet je dan echt gaan no-lifen :p
 

DeletedUser

Guest
25-30 mil is hier een normale farmdag, dan gaan we niet voor de award he. 50 mil is haalbaar, alleen moet je dan echt gaan no-lifen :p

idd JP

is +/-30milj per dag het gemiddelde.... mocht ik een rustdag nemen (komt nooit voor ;)) dan zou dus om de dag 60 milj mogelijk zijn..

Persoonlijk vind ik een constante flow aan GS belangrijker (om de treintjes weer compleet te maken) dan pieken als rover van de dag (award punten heb ik toch al genoeg ;))
 

DeletedUser55462

Guest
ja heb ook af en toe geen zin om te farmen
dan mooi een vv inschakelen hahahahaha ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Eigenlijk wel raar. Godly heeft volgens mij minder gefarmd, meer ODA en ODD, zo'n 40 dorpen meer, dorpen verder uitgebouwd etc. Dus ofwel heeft W.Churchill 100 edels, ofwel spelen ze niet effectief.

Antwoord eens op mijn ietwat interessantere stelling dan anders :p
 

DeletedUser47947

Guest
Ik wil ff de farm award van morgen claimen :)

Heb morgen een mooi dagje vrij en nice volle farms dus ik ga voor het record :)
 
Bovenaan