Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51944

Guest
Gaan ze hier met 10 man, en een vrouw ons proberen uit de tent te lokken door met slechte argumenten te komen. En als je antwoord happen er gelijk 6 om je nog meer uit te tent te lokken. en die vrouw gaat je ingame aanvallen. wat een grote faal dit is mijn laatste post in dit topic, want de elite zal altijd als een elite blijven.

Haha dit is nog geeneens de elite ik ken deze mensen geeneens die christine enzo.

Je bent trouwens wel een stuk spraakzamer nu er wat Fame. mensen bijzijn dus jij praat zelf ook meer als je met meer mensen op het forum bent. ;)
 

DeletedUser9420

Guest
Zullen we ook 25+ erbij betrekken? :D Ik zal wel wat olie op het vuur gooien. Jullie zijn echt noob joh! :cool:

Mag, als je met goede argumenten/mooie voorbeelden komt, geen probleem ;)

k.c. jij bent egt zielig

Omdat ik je vast lul ? Daarom ben ik zielig ? je hebt geen fatsoenlijk antwoord meer behalve dit ? Over zielig gesproken.... :D

Gaan ze hier met 10 man, en een vrouw ons proberen uit de tent te lokken door met slechte argumenten te komen. En als je antwoord happen er gelijk 6 om je nog meer uit te tent te lokken. en die vrouw gaat je ingame aanvallen. wat een grote faal dit is mijn laatste post in dit topic, want de elite zal altijd als een elite blijven.

Whaha, we blijven lachen met je. je hebt nog steeds geen flauw benul wat propaganda is ?

pro·pa·gan·da de; v(m) alles wat men doet om aanhangers te winnen: ~ maken
bron: Dikke van Dale

Propaganda
Vaak misleidende informatie die gebruikt wordt om aanhangers / steun te winnen. Vaak gebruikt om ideele en politieke doelen te verwezenlijken.
bron: encyclo.nl

propaganda
Ideeën, feiten of beweringen die met opzet zijn verspreid om het ene doel of individu te ondersteunen en het andere te schaden.
bron: encyclo.nl

Maar hee, trek je er niks van aan.. blijf posten, dan blijven wij lachen :D
 

DeletedUser44415

Guest
Mag, als je met goede argumenten/mooie voorbeelden komt, geen probleem ;)



Omdat ik je vast lul ? Daarom ben ik zielig ? je hebt geen fatsoenlijk antwoord meer behalve dit ? Over zielig gesproken.... :D



Whaha, we blijven lachen met je. je hebt nog steeds geen flauw benul wat propaganda is ?

pro·pa·gan·da de; v(m) alles wat men doet om aanhangers te winnen: ~ maken
bron: Dikke van Dale

Propaganda
Vaak misleidende informatie die gebruikt wordt om aanhangers / steun te winnen. Vaak gebruikt om ideele en politieke doelen te verwezenlijken.
bron: encyclo.nl

propaganda
Ideeën, feiten of beweringen die met opzet zijn verspreid om het ene doel of individu te ondersteunen en het andere te schaden.
bron: encyclo.nl

Maar hee, trek je er niks van aan.. blijf posten, dan blijven wij lachen :D

Wat een vreemd gevoel voor humor heb jij?
 

DeletedUser53985

Guest
Ik vond het seks/maagddiscussie leuker :p.

Dan doen we hem opnieuw, nieuwe ronde nieuwe kansen. :D Zelfde discussie, ander topic. :cool:

Mag, als je met goede argumenten/mooie voorbeelden komt, geen probleem ;)

Komt die dan he: Ik vind 25+ echt overrated want daar zitten alleen maar oude mensen in en oude mensen horen helemaal geen spelletjes te spelen! Dit kan echt niet, want hun zitten gewoon een beetje van hun uitkering te genieten en ik moet naar school om zogenaamd wel een toekomst te hebben! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Dan doen we hem opnieuw, nieuwe ronde nieuwe kansen. :D Zelfde discussie, ander topic. :cool:



Komt die dan he: Ik vind 25+ echt overrated want daar zitten alleen maar oude mensen in en oude mensen horen helemaal geen spelletjes te spelen! Dit kan echt niet, want hun zitten gewoon een beetje van hun uitkering te genieten en ik moet naar school om zogenaamd wel een toekomst te hebben! :mad:

Kon het niet beter zeggen :)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan