Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser31224

Guest
fame is overrated omdat er leden inzitten die enkel de start belangrijk vinden en er spelers inzitten die enkel erin zitten voor de vv omdat ze er van uit gaan dat de pre-made toch wel gaat vallen. gevolg: er blijft maar een klein gedeelte over (lees ± de helft) wat 80% van de gevallen zorgt voor het stop effect op tw. Als je maatje stopt stop jij ook. daarom denk ik dat fame zwaar overrated is.

argumenten zo hoort het. nu jullie!

Hoe weet jij dat zeker?
ONJUISTE ARGUMENTEN, Zo Hoort Het niet, Jij weer.
 

DeletedUser

Guest
fame is overrated omdat er leden inzitten die enkel de start belangrijk vinden en er spelers inzitten die enkel erin zitten voor de vv omdat ze er van uit gaan dat de pre-made toch wel gaat vallen. gevolg: er blijft maar een klein gedeelte over (lees ± de helft) wat 80% van de gevallen zorgt voor het stop effect op tw. Als je maatje stopt stop jij ook. daarom denk ik dat fame zwaar overrated is.

argumenten zo hoort het. nu jullie!

Eerste serieuze post van vandaag? Naja we zullen het zien! :) Dit topic doet onze stam intern wel goed aan. Gezelligheid op de chat door dit topic.
 

DeletedUser9420

Guest
Whaha, Christine opent een topic en moet je toch eens kijken hoeveel kindertjes heeeele lange tenen hebben. Dus ja, niet alleen overrated, ook nog snel gefrustreerd en geen idee hebbende wat propaganda is !! :D

ps, Ga je nog wat doen met wereld 20, want Godly staat al een tijdje onder VV. :eek:

+8, Donut, doe iets op w20 of haal die naam uit je handtekening als je er toch niks doet ;)

Dit topic is even laag als mijn posts, als dit topic wat hoger was met niveau waren mijn posts dat waarschijnlijk ook..
En, Christine je plannetje is toch mislukt nu kan het topic dus ook wel dicht ;).
Christine vroeg je iets over w20, ik wil dat antwoord ook graag zien, anders gaan we Godly internen FTW !!!!! ( en ja, dat kan ik heeeeeel goed ;) )
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat klopt.. gebeurt wel meer met onzinnige mods.

voor de laatste keer en schrijf het desnoods op, een mod is enkel een mod op datgene wat die modereert. hietr modereert cristine niet dus is ze geen mod en nou hup onder je steen.
 

DeletedUser40402

Guest
Whaha, Christine opent een topic en moet je toch eens kijken hoeveel kindertjes heeeele lange tenen hebben. Dus ja, niet alleen overrated, ook nog snel gefrustreerd en geen idee hebbende wat propaganda is !! :D



+8, Donut, doe iets op w20 of haal die naam uit je handtekening als je er toch niks doet ;)


Christine vroeg je iets over w20, ik wil dat antwoord ook graag zien, anders gaan we Godly internen FTW !!!!! ( en ja, dat kan ik heeeeeel goed ;) )

Hij gaat niet antwoorden :p
En nee, we gaan Godly niet internen :p
 

DeletedUser

Guest
whaha, christine opent een topic en moet je toch eens kijken hoeveel kindertjes heeeele lange tenen hebben. Dus ja, niet alleen overrated, ook nog snel gefrustreerd en geen idee hebbende wat propaganda is !! :d

+1!
 

DeletedUser31224

Guest
voor de laatste keer en schrijf het desnoods op, een mod is enkel een mod op datgene wat die modereert. hietr modereert cristine niet dus is ze geen mod en nou hup onder je steen.

Reageer op mijn Post, Jij bent :mad:
Anders moet ik huilen.
 

DeletedUser

Guest
voor de laatste keer en schrijf het desnoods op, een mod is enkel een mod op datgene wat die modereert. hietr modereert cristine niet dus is ze geen mod en nou hup onder je steen.

Het zegt wel iets over het niveau? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Whaha, Christine opent een topic en moet je toch eens kijken hoeveel kindertjes heeeele lange tenen hebben. Dus ja, niet alleen overrated, ook nog snel gefrustreerd en geen idee hebbende wat propaganda is !! :D



+8, Donut, doe iets op w20 of haal die naam uit je handtekening als je er toch niks doet ;)


Christine vroeg je iets over w20, ik wil dat antwoord ook graag zien, anders gaan we Godly internen FTW !!!!! ( en ja, dat kan ik heeeeeel goed ;) )

Ja, zal ik doen :)..
En Do is denk ik uhm.. opgepakt xD.
En moet ik zien wat Christine post? Met die snelheid van 10 posts/min. zie ik dat niet en van sommige mensen verwacht ik toch een onzinnige post dus lees ik die sowieso al niet :rolleyes:..

Hij gaat niet antwoorden :p
En nee, we gaan Godly niet internen :p

Akkoord :)..!
 

DeletedUser

Guest
k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, als wij reageren hebben we lange tenen? lol als mensen het niet eens zijn met jou mening ben jij zo iemand die die mensen lekker probeert belachelijk te maken, met al je tw vrienden en wat? ga je me net als christine ook aanvallen omdat je hier een andere mening hebt? jullie maken jezelf belachelijk. Kijk hoe veel jullie over Fame zeggen, jullie zijn jaloers en i love it
 

DeletedUser47551

Guest
fame is overrated omdat er leden inzitten die enkel de start belangrijk vinden en er spelers inzitten die enkel erin zitten voor de vv omdat ze er van uit gaan dat de pre-made toch wel gaat vallen. gevolg: er blijft maar een klein gedeelte over (lees ± de helft) wat 80% van de gevallen zorgt voor het stop effect op tw. Als je maatje stopt stop jij ook. daarom denk ik dat fame zwaar overrated is.

argumenten zo hoort het. nu jullie!

lol het is niet omdat jij niet kan meedraaien in de start dat je starten als slecht kan beschouwen he :p
de rest van je post(en dat eerste deel eigenlijk ook) is onjuiste info over interne zaken, kan je niet als argument beschouwen hoor.

als je dan toch zo nodig wil discutiëren, kom dan met feiten en waarheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan