Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dames en heren, lezers van het forum, en andere dieren, graag stel ik jullie voor aan Fame.

m8mnmd.png

En nee, dames en heren, de reclame eronder is geen toeval. Ik heb lang genoeg gewacht tot hij langskwam.
Wie ben JIJ?

Van Fame is het duidelijk. Een stam met een fraai lijstje spraakmakende spelers, zo blijkt uit de ledenlijst...
fame1n.png

Met namen als .Geert Wilders (welke nederlander kent hem niet?) , .Gerard Joling (welke nederlander haat hem niet?) en A.einstein (welke nederlander begrijpt hem wel?) lijkt deze stam zijn naam al snel waar te maken. Fame.

Maargoed, dit topic gaat niet over het eren, of ook maar een greintje respect tonen voor deze zoveelhonderdennogwatste pre-made stam die tribalwars heeft gehad. Nee, dit topic gaat niet over het ongegrond moddergooien. Nee, dit topic gaat niet over nutteloze spam, enkel voor een hogere postcount.

Waar gaat het me dan wel om?

Mijn stelling dat de stam Fame zwaar overrated is. Waar een normale speler van een stam met enige potentie wel normaal met anderen kan omgaan word ik - als 'leider' van Quack - overspoeld met berichten die een heel ander, onvolwassen, Fame laten zien.

Een greep uit deze berichten, en een uitleg over waarom deze mijn stelling ondersteunen;

*Starlight vandaag om 15:23 uur
Beste Hooked.,

Ik zou graag in uw stam willen omdat ik ook dingen maak, zoals vulkanen enzo en ik houd van appelsap.
Ook heb ik veel ervaring, ik sta op 25 werelden eerste op het moment. In RL ben ik schoonmaker op de wc's van de ABN-Ambro en ik ben Hertog van Luxemburg.

Over mijn account:

Ik farm erg veel, momenteel zo'n +/- 3 dorpen per dag en ik heb wel al boerderij level 2 gekocht. Ook heb ik al 43 items voor mijn 6 ridders. Ik heb op het moment 1 edel in de maak en zal binnen 24 uur een treintje hebben, dus ik heb hopelijk morgen mijn 2de dorp.

Mvg,
Nick
Iedere speler weet uiteraard dat iemand die wc's schoonmaakt, na het werk anders tegen appelsap (geel, troebel, vloeistof, ...) aankijkt. Althans, dat deed ik wel toen ik nog in het bejaardentehuis werkte. In ieder geval komt het erop neer dat deze persoon in de eerste alinea van zijn zogenoemde 'sollicitatie' al weet te liegen.

Een ander voorbeeld. Naar aanleiding van een nep aanval van wel 5 hele scouts die op een 'maatje' van me afkwamen, verbaasde ik me over het niveau van deze speler in mijn mailbox.
Joop De Mikroop vandaag om 21:14 uur
Beste hooked,

toen ik je zag op de kaart, viel het me meteen op. Hier moet een enorme noob spelen. Om eerlijk te zijn, ik moest een beetje huilen. Kijk, je kan best verwachten dat er noobs zijn, of slechte spelers. Maar een noob die zo slecht is als jij, dat had ik niet verwacht.

Ik was vanzelfsprekend ook geschokt. Ik zou je willen aanraden om je account te deleten. Hiermee maak je mijn dag weer goed.

Bij voorbaat dank!

Mvg,
Het griepvirus.

Hooked. vandaag om 21:21 uur
Beste Joop de Mikroop,

Nimmer had ik een tegenbericht verwacht van een no-knower zoals u. Om eerlijk te zijn ben ik zelfs lichtelijk geschrokken van uw brutaliteit.
Zonder enig vergaand onderzoek heeft u geconcludeerd dat ik een 'noob' zou moeten zijn. Dit stelde u zonder enig bewijs te hebben geleverd, waardoor ik uw stelling direct als onwaar en onzinnig beschouw.

Bovendien blijkt uw onwetendheid uit uw eigen zin
Joop de Miknoob zei:
Ik zou je willen aanraden om je account te deleten. Hiermee maak je mijn dag weer goed.
Een tribalwarsspeler die zijn huiswerk had gemaakt had kunnen weten dat een account pas gewist wordt 5 dagen nadat het op vrijgeven is gezet.

Bij deze verzoek ik u dus om weer uw zakdoek te pakken en verder te gaan huilen, immers; veel meer waardigheid kunt u al niet meer verliezen.

Met vriendelijke groeten,
Nasopharyngitis .

Joop De Mikroop vandaag om 21:25 uur
Beste hooked.

Het bewijs is duidelijk aanwezig op uw account. U beweerdt hier een 109 jarige oude vrouw zijn. Het op een 109 jaar oude vrouw lijken is niet voldoende om dat ook te zijn. Verder is er een cavia te zien op uw profiel. Wat een duidelijk bewijs is voor uw noobigheid.
Hierbij heb ik mijn bewering ondersteund, en de uwe ontkracht.
Verder heb ik geduld. Maar het gaat om de actie, en hiermee zou u zeker mijn dag goed maken. Helaas kan ik dit pas over 5 dagen controleren. Echter mag dit de pret niet drukken.

En echte mannen huilen zonder zakdoek! Die nemen een matras!

Met vriendelijke groeten,
Het griepvirus.

Hooked. vandaag om 21:36 uur
Beste Joop de Miknoob,

Vooralsnog ben ik overtuigd van het feit dat uw stelling nog steeds niet goed onderbouwd is. Uw zogenoemde argument dat ik een 109 jaar oude vrouw probeer te lijken is achterhaald; per slot van rekening weet u dondersgoed dat ik een 19 jaar jonge dame ben.
Bovendien is het geen cavia in mijn profiel, nee, het is een hamster. Gezien het feit dat cavia's saaie rotbeesten zijn voor kleine meisjes die van knuffeldiertjes houden, zie ik uw opvatting als een belediging.
Echter ben ik genadig genoeg om niet de spelleiding in te schakelen.

Bovendien wil ik u erop wijzen dat uw taalgebruik nog wel een beetje beter kan. Neem dit nou eens als voorbeeld...
Joop de Miknoob zei:
Beste Hooked.

Het bewijs is duidelijk aanwezig op uw account. U beweert hier een 109 jarige oude vrouw zijn. Het op een 109 jaar oude vrouw lijken is echter niet voldoende om dat ook te zijn. Verder is er een cavia te zien op uw profiel, wat een duidelijk bewijs is voor uw slimheid.
Hiermee heb ik mijn bewering ondersteund, en de uwe ontkracht.
Verder heb ik geduld. Maar het gaat om de actie, en hiermee zou u zeker mijn dag goed maken. Helaas kan ik dit pas over 5 dagen controleren. Echter mag dit de pret niet drukken.

En echte mannen huilen zonder zakdoek! Die nemen een matras!

Met vriendelijke groeten,
Het griepnoobje.
Als u nou eerst leert van uw fouten, en mijn aanwijzingen tot u neemt, kunnen we weer verder discussiëren.

Met vriendelijke groeten,
Nasopharyngitis

Joop De Mikroop vandaag om 21:38 uur
grammarnazi ¬¬
En ook nog eens noob.

Je wilt niet weten hoe hoog de tranen hier nu staan. Ik hoop dat ik niet ga verdrinken hier.

Met laagachtende groet,
C2H5OH
Zoals u ziet probeert meneer hier mij in een hokje van 'noobs' te plaatsen (waar ik desalniettemin ook in hoor, maar dat terzijde), zonder enige vorm van argumentatie, onderbouwing, of ook maar welgepaste uitleg. Na een vraag om deze uitleg, komt meneer met vage verhalen over cavia's en bejaarde vrouwen.
Zodra het hem te heet onder de voetjes wordt, neemt hij de benen, grijpt hij naar de drank, en huilt hij tranen met tuiten.


Dit is dus het niveau van de goede premade-stam Fame.
Een mooie club van kleuters, die van spam houden. :D

Nog een fijne avond verder. :D
 

DeletedUser

Guest
ik wel :cool:
Starlight viel ons ookal lastig ..

Starlight is te beroerd om ook maar antwoord te geven op mijn antwoord :(
*Starlight vandaag om 15:23 uur
Beste Hooked.,

Ik zou graag in uw stam willen omdat ik ook dingen maak, zoals vulkanen enzo en ik houd van appelsap.
Ook heb ik veel ervaring, ik sta op 25 werelden eerste op het moment. In RL ben ik schoonmaker op de wc's van de ABN-Ambro en ik ben Hertog van Luxemburg.

Over mijn account:

Ik farm erg veel, momenteel zo'n +/- 3 dorpen per dag en ik heb wel al boerderij level 2 gekocht. Ook heb ik al 43 items voor mijn 6 ridders. Ik heb op het moment 1 edel in de maak en zal binnen 24 uur een treintje hebben, dus ik heb hopelijk morgen mijn 2de dorp.

Mvg,
Nick

Hooked. vandaag om 21:09 uur
Geachte Nick,

Met vreugde werd uw sollicitatie ontvangen. Nooit eerder hebben wij een wc-schoonmaker ontmoet die wél van appelsap hield. Iets met overeenkomsten.

Maar er is nog een vraag, uit Quack. Gezien het feit dat u zo weinig items heeft voor uw ridders, wil ik u vragen om te stoppen met het geven van HertogLuxemburg Bier aan uw ridders. 6 Ridders is immers veel te weinig voor een speler van uw formaat. Als uw ridders minder bier drinken, zullen ze eerder in smaak vallen bij de dames, en zich voort kunnen planten. Een snelle rekensom wijst uit dat men daarna meer ridders in het dorp kan treffen.

Verder wens ik nu nog een zeer prettige avond, en wens u veel succes met het farmen van uw drie dorpen vandaag.

Hoogachtend,
Christine
 

DeletedUser

Guest
Naja het blijkt hieruit dat de spelers uit Fame. het leuk vinden om te dollen :) Het is toch maar een spelletje.

Dat je hier gelijk zoveel moeite voor doet is ook wel wat zonde van je tijd toch?
 

DeletedUser

Guest
wauw:eek: confronterend ik vind cavia's en hamsters dus beiden leuk he
 

DeletedUser

Guest
Starlight is te beroerd om ook maar antwoord te geven op mijn antwoord :(

je hebt hem betrapt doordat hij dat van die appelsap vermeldde xD
achja, als ik dit op het forum smeet bij Flopstammen kreeg ik direct hele hoop verwijten tegen m'n kop :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit is natuurlijk erg vervelend, en zeer laag bij de gronds.
Bah!
Dat je zo omgaat met een mikroob. Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft. Verder heeft hij geen argumenten nodig tegen een 109 jaar oude vrouw, met een look-a-like cavia op haar profiel!
En het mag duidelijk zijn, dat Joop de mikroop hier natuurlijk het volste recht van spreken had. Hij is nou eenmaal pro & weet wat hij doet. Als hij vervolgens zo'n account ziet, ik zou dan ook gaan huilen.
Sorry christine. Maar je account gaat te ver!
Hup, delete het, en gauw!
 

DeletedUser

Guest
Naja het blijkt hieruit dat de spelers uit Fame. het leuk vinden om te dollen :) Het is toch maar een spelletje.

Dat je hier gelijk zoveel moeite voor doet is ook wel wat zonde van je tijd toch?

Och, 't is de moeite&tijd waard.
Als iedereen nou eens een beetje moeite doet voor het AF, en er meer van dit soort topics komen, wordt het vanzelf leuker :D

Dit is natuurlijk erg vervelend, en zeer laag bij de gronds.
Bah!
Dat je zo omgaat met een mikroob. Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft. Verder heeft hij geen argumenten nodig tegen een 109 jaar oude vrouw, met een look-a-like cavia op haar profiel!
En het mag duidelijk zijn, dat Joop de mikroop hier natuurlijk het volste recht van spreken had. Hij is nou eenmaal pro & weet wat hij doet. Als hij vervolgens zo'n account ziet, ik zou dan ook gaan huilen.
Sorry christine. Maar je account gaat te ver!
Hup, delete het, en gauw!
Hup, terug onder je steen , jij griepvirus!
 

DeletedUser

Guest
Och, 't is de moeite&tijd waard.
Als iedereen nou eens een beetje moeite doet voor het AF, en er meer van dit soort topics komen, wordt het vanzelf leuker :D


Hup, terug onder je steen , jij griepvirus!

Long zul je bedoelen. En wacht maar. Ooit, ooit, ga ik je ziek maken ¬¬
 

DeletedUser

Guest
Dit is natuurlijk erg vervelend, en zeer laag bij de gronds.
Bah!
Dat je zo omgaat met een mikroob. Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft. Verder heeft hij geen argumenten nodig tegen een 109 jaar oude vrouw, met een look-a-like cavia op haar profiel!
En het mag duidelijk zijn, dat Joop de mikroop hier natuurlijk het volste recht van spreken had. Hij is nou eenmaal pro & weet wat hij doet. Als hij vervolgens zo'n account ziet, ik zou dan ook gaan huilen.
Sorry christine. Maar je account gaat te ver!
Hup, delete het, en gauw!

+1 (ll') Fame is gewoon top :$
- 8 spelers top 20 oda.
- 6 spelers top 20 ranglijst.
- 2x zoveel oda als 2e stam.
- top 5 awards allemaal Fame.
- Hoogste puntengemiddelde alle stammen
- Misschien ook wel hoogste gemiddelde lc per speler? (niet zeker van hoor :))

Hopperdeflop Fame aan de top!

____________________

Nee ik blijf liever gewoon leuk het af lezen zonder al dat afkraken, dus ik kan ermee leven. Leuk dat je een stuk schrijft, is tenminste beter als al die andere onzin die op al die topics word gegooid :) +1
 

DeletedUser

Guest
Long zul je bedoelen. En wacht maar. Ooit, ooit, ga ik je ziek maken ¬¬

Ik vat dat op als een serieuze bedreiging, en ga dus alvast mijn griepprik halen. Bovendien heb ik vast wat :verkenner::verkenner::verkenner: op pad gestuurd om te kijken hoe jij, griepvirus, bent komend jaar, zodat ik daarop vast voorbereid ben en niet ziek van je word. Bovendien zal ik goed blijven eten en farmen, zodat ik sterk genoeg ben om je te verslaan. Take that :bijl:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan