Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ging het nu over Fame, modder of maagden nog iets? Ik ben de kluts kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind C.I.A. beter, Fame is echt noob vergeleken met jullie. Uit geheime bronnen heb ik ook vernomen dat jullie als voorbeeld worden gebruikt op het Fame stammenforum. :)

Ik zit zelf in Fame. dus je hoeft niet zo sarcastisch te doen :).
prutster.
 

DeletedUser56102

Guest
Komt die dan he: Ik vind 25+ echt overrated want daar zitten alleen maar oude mensen in en oude mensen horen helemaal geen spelletjes te spelen! Dit kan echt niet, want hun zitten gewoon een beetje van hun uitkering te genieten en ik moet naar school om zogenaamd wel een toekomst te hebben! :mad:


Ik werk gewoon 40-50 uur in de week, zit nog eens 15 uren in de auto, en heb op het werk geen tijd voor de PC, Weet niet wat jij denkt, maar als je met 25 met pensioen mag, gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Ik werk gewoon 40-50 uur in de week, zit nog eens 15 uren in de auto, en heb op het werk geen tijd voor de PC, Weet niet wat jij denkt, maar als je met 25 met pensioen mag, gefeliciteerd!

en dan brand zijn auto ook nog is uit als die een spotprentje wil maken. wat wil je met een rokende boer!
 

DeletedUser44415

Guest
Ik werk gewoon 40-50 uur in de week, zit nog eens 15 uren in de auto, en heb op het werk geen tijd voor de PC, Weet niet wat jij denkt, maar als je met 25 met pensioen mag, gefeliciteerd!

Nuja, in de klassieke oudheid leefde de mens maar tot 30 jaar, dus 25j zou een goed maatregel zijn!
 

DeletedUser

Guest

4he979.jpg


tot je volgende af account brom snorrie:D

:D :D
 

DeletedUser9420

Guest
NOM NOM NOM ? zei:
Komt die dan he: Ik vind 25+ echt overrated want daar zitten alleen maar oude mensen in en oude mensen horen helemaal geen spelletjes te spelen! Dit kan echt niet, want hun zitten gewoon een beetje van hun uitkering te genieten en ik moet naar school om zogenaamd wel een toekomst te hebben! :mad:

gheheh, leuke argumenten. Wie is er dan slim ? Wij, die en geld ontvangen en kunnen spelen of jullie, de studenten die geen rooie cent hebben en moeite hebben overdag online te zijn ?

:D
 

DeletedUser56102

Guest
gheheh, leuke argumenten. Wie is er dan slim ? Wij, die en geld ontvangen en kunnen spelen of jullie, de studenten die geen rooie cent hebben en moeite hebben overdag online te zijn ?

:D

Nice one k.c. :cool:
 

DeletedUser44415

Guest
gheheh, leuke argumenten. Wie is er dan slim ? Wij, die en geld ontvangen en kunnen spelen of jullie, de studenten die geen rooie cent hebben en moeite hebben overdag online te zijn ?

:D

Ook wel te zien wat voor vak de studenten leren, & wat voor beroep de werknemers hebben.
 

DeletedUser53985

Guest
Waarom wordt er niet meer met modder gegooid? :(
Fame is nooooob!
 

DeletedUser37432

Guest
gheheh, leuke argumenten. Wie is er dan slim ? Wij, die en geld ontvangen en kunnen spelen of jullie, de studenten die geen rooie cent hebben en moeite hebben overdag online te zijn ?

:D

ik heb wel geld hoor en ben geen student maar ne chille bmx'er
 
Reactiescore
25
Op verzoek van de topicstarter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan