Fame.... beroemd, of toch Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53985

Guest
k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, als wij reageren hebben we lange tenen? lol als mensen het niet eens zijn met jou mening ben jij zo iemand die die mensen lekker probeert belachelijk te maken, met al je tw vrienden en wat? ga je me net als christine ook aanvallen omdat je hier een andere mening hebt? jullie maken jezelf belachelijk. Kijk hoe veel jullie over Fame zeggen, jullie zijn jaloers en i love it

Yessss het gaat door! :D
 

DeletedUser

Guest
k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, als wij reageren hebben we lange tenen? lol als mensen het niet eens zijn met jou mening ben jij zo iemand die die mensen lekker probeert belachelijk te maken, met al je tw vrienden en wat? ga je me net als christine ook aanvallen omdat je hier een andere mening hebt? jullie maken jezelf belachelijk. Kijk hoe veel jullie over Fame zeggen, jullie zijn jaloers en i love it

Onnodig :(..
 

DeletedUser9420

Guest
k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, als wij reageren hebben we lange tenen? lol als mensen het niet eens zijn met jou mening ben jij zo iemand die die mensen lekker probeert belachelijk te maken, met al je tw vrienden en wat? ga je me net als christine ook aanvallen omdat je hier een andere mening hebt? jullie maken jezelf belachelijk. Kijk hoe veel jullie over Fame zeggen, jullie zijn jaloers en i love it

niet omdat je reageert, maar de manier HOE je reageert is werkelijk lachwekkend en getuigt van geen inzicht in spel/propaganda or whatever.
Neem nu, en ik citeer: k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, ja, dat is redelijk gefrustreerd en o zo vermakelijk. Ik denk dat ik nog even doorga. Hoe meer men post over je stammetje, hoe gefrustreerder je wordt. En hoe meer wij kunnen lachen. :D
 

DeletedUser

Guest
niet omdat je reageert, maar de manier HOE je reageert is werkelijk lachwekkend en getuigt van geen inzicht in spel/propaganda or whatever.
Neem nu, en ik citeer: k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, ja, dat is redelijk gefrustreerd en o zo vermakelijk. Ik denk dat ik nog even doorga. Hoe meer men post over je stammetje, hoe gefrustreerder je wordt. En hoe meer wij kunnen lachen. :D

Idd, dat was onnodig :S..
Maar, waarom reageert niemand op mijn aanvraag?
Waar is Do :(?
 

DeletedUser51944

Guest
Haha ik ben niet Jaloers hoor.
Er zijn alleen mensen die hun mening geven, het spijt me zeer.
 

Deleted User - 487957951

Guest
niet omdat je reageert, maar de manier hoe je reageert is werkelijk lachwekkend en getuigt van geen inzicht in spel/propaganda or whatever.
Neem nu, en ik citeer: k.c. Jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, ja, dat is redelijk gefrustreerd en o zo vermakelijk. Ik denk dat ik nog even doorga. Hoe meer men post over je stammetje, hoe gefrustreerder je wordt. En hoe meer wij kunnen lachen. :d

+1
 

DeletedUser53985

Guest
niet omdat je reageert, maar de manier HOE je reageert is werkelijk lachwekkend en getuigt van geen inzicht in spel/propaganda or whatever.
Neem nu, en ik citeer: k.c. jongen aub kruip lekker bij christine in de kont ofzo, ja, dat is redelijk gefrustreerd en o zo vermakelijk. Ik denk dat ik nog even doorga. Hoe meer men post over je stammetje, hoe gefrustreerder je wordt. En hoe meer wij kunnen lachen. :D

Zullen we ook 25+ erbij betrekken? :D Ik zal wel wat olie op het vuur gooien. Jullie zijn echt noob joh! :cool:

Idd, dat was onnodig :S..
Maar, waarom reageert niemand op mijn aanvraag?
Waar is Do :(?

Misschien zit die juist in Christine's kont?:D
 

DeletedUser

Guest
Gaan ze hier met 10 man, en een vrouw ons proberen uit de tent te lokken door met slechte argumenten te komen. En als je antwoord happen er gelijk 6 om je nog meer uit te tent te lokken. en die vrouw gaat je ingame aanvallen. wat een grote faal dit is mijn laatste post in dit topic, want de elite zal altijd als een elite blijven.
 

DeletedUser

Guest
Niet dat ik topic nu weer onnodig wel onderbreken..
Maar de helft van iedereen die hier zit te posten/lezen en tegen ons is heeft ons zeker al is een solli gestuurd voor in Fame. te komen.
En dan vind ik het gewoon jammer dat je ons hier zo probeert af te kraken :confused:?
 

DeletedUser53985

Guest
Niet dat ik topic nu weer onnodig wel onderbreken..
Maar de helft van iedereen die hier zit te posten/lezen en tegen ons is heeft ons zeker al is een solli gestuurd voor in Fame. te komen.
En dan vind ik het gewoon jammer dat je ons hier zo probeert af te kraken :confused:?

Nu ga ik je ook afkraken! :D Jij bent echt vet noob joh! En Fame bakt er echt niks van, want C.I.A. is gewoon jullie voorbeeld! Oeps nu zei ik het weer. :$
 

DeletedUser40402

Guest
Niet dat ik topic nu weer onnodig wel onderbreken..
Maar de helft van iedereen die hier zit te posten/lezen en tegen ons is heeft ons zeker al is een solli gestuurd voor in Fame. te komen.
En dan vind ik het gewoon jammer dat je ons hier zo probeert af te kraken :confused:?

ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan