EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
Niet bepaald, de oorlog is niet zo boeiend. Dat er een week nadat P op BB ging al gebackstabt wordt langs alle kanten des te meer.

Je hebt ook eens het woord 'backstab' gehoord. als we een lid recruiten wat van ons af ligt is dat al een backstab?:eek:
 

DeletedUser39557

Guest
Het is wel duidelijk dat we de winnaars zijn, maar uiteindelijk is er maar 1 troon.

Het gerecruit van ex p'ers kan ik me volledig in vinden. Ze zullen wel in ons of in het plaatje van break passen. Geen probleem voor mij. Wat ik dan wel spijtig vind is het gerecruit omtrent kleinere spelers, deze in een opleidingsstam plaatsen enzoverder... vind dat ze te ver liggen naar mijn oordeel. Vind dat ze zich maar eerst eens in de toekomst moesten bewijzen.. maar goed, er is gestemt geweest binnen equi, dus ja democratie telt. Ik was even niet actief wegens een verhuis enzoverder maar goed.

We zullen wel uitvechten wie er het laatst overblijft:).

Als ik gelijk sommige ex p'ers zou zijn, kon ik nu al beginnen te zeggen dat jullie niets voorstellen:p (zonder dat er maar iets gebeurd:p), neenee we gaan zo'n propaganda niet voeren natuurlijk, dat kan tegen ons keren:p. Speciaal voor Flos..!!!
 

DeletedUser

Guest
Heeft altijd al vastgestaan dat op |P| na de beste spelers in Break zaten. Om nog maar te zwijgen van het niveau (King, Ringo, Agonoize, Lord Lenaers, ...). Het recruiten van de 3 overgebleven Phalanx-accs is belachelijk, maar TNO erbij nemen is echt lachwekkend. Gelukkig kan EQUI die niet stacken, en zullen die dus in no-time dikke verliezen draaien. Goeie zet EQUI, jullie eerste 20mio verliezen zijn al binnen :)

Dat Aus pro-EQUI is zou me verbazen. Denk dat de meeste nu Break wel zullen aanmoedigen, op PoP na, kan er nog altijd niet bij wat die op Emily te zoeken heeft :)

Break is ook ernstig vervallen hoor, DS3 is daar nu gestopt. Weet niet wie er nog op Kevo Kief speelt, daar zit met Rashani nog de enige degelijke speler, degelijk in de zin van kwalitatief ingame want Rashani is wel een idioot alsmede backstabber eerste klas natuurlijk.


Hihi gekke arbeitman.

Het begin van deze nieuwe periode op W18 kent inmiddels zo zijn up en downs. Wat gedoe met gerecruit, is jammer maar daar laten we de sfeer niet door verpesten. Break en Equi kunnen laten zien dat je een wereld ook kunt winnen door niet delete te gaan. Phalanx was de 1e verliezer op W18. Break en Equi zijn beiden winnaars, die nu hebben besloten om gezellig een flinke pot oorlog te gaan voeren. Echter blijven wat mij betrefd EQUI en Break de winnaars van W18, ongeacht de uitslag van deze oorlog.
Phalanx heeft gewonnen gekkie.
 

DeletedUser

Guest
Break is ook ernstig vervallen hoor, DS3 is daar nu gestopt. Weet niet wie er nog op Kevo Kief speelt, daar zit met Rashani nog de enige degelijke speler, degelijk in de zin van kwalitatief ingame want Rashani is wel een idioot alsmede backstabber eerste klas natuurlijk.



Hihi gekke arbeitman.


Phalanx heeft gewonnen gekkie.

Grapjas, Break staat bijna even sterk dan bij de aanvang van de oorlog tegen |P|. En dat was ons hoogtepunt.

Ik heb gelijk

Leuk waanbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Break heeft één of twee topspelers Arbeitman, dat hoef ik toch niet al te serieus te nemen? Het Break van het begin van de vierfrontenoorlog was niet met dit Break te vergelijken hoor, al is het onmiskenbaar waar dat ze toen ook niet bij Phalanx in de buurt kwamen.

Ja jij wel!

Waarheid*
 

DeletedUser

Guest
Break heeft één of twee topspelers Arbeitman, dat hoef ik toch niet al te serieus te nemen? Het Break van het begin van de vierfrontenoorlog was niet met dit Break te vergelijken hoor, al is het onmiskenbaar waar dat ze toen ook niet bij Phalanx in de buurt kwamen.

Ja jij wel!

Waarheid*

Dan weet jij duidelijk niet wie er in Break speelt momenteel, anders zou je zo'n dingen niet zeggen. Break is kwalitatief nooit in de buurt gekomen van |P|, maar |P| had veel rommel in de stam de laatste maanden. De kwaliteit daalde zienderogen. Geloof me nu maar dat Break heel sterk staat momenteel. Sterker dan ooit tevoren.

Dankje

Ik opteer toch waanbeeld
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dank u voor de complimenten, maar als Break me nodig heeft voor een bepaalde tijd (niet vast) wil ik altijd wel terugkomen.
 

DeletedUser

Guest
Ah, vertel, ik ben reuze benieuwd. Ik hoop niet dat je jezelf gaat noemen, haha. Phalanx op z'n laatste dag was sterker dan het Phalanx dat het sterkste wordt geacht, namelijk ten tijde van Rena en daarvoor, in mijn ogen althans. Nee, de kwaliteit daalde absoluut niet zienderogen, echt complete kolder Arbeitman. Het Phalanx een maand voor het einde of zo was misschien wel het sterkste, vlak voordat Dragons stopte. Niet dat dat de belangrijkste speler was maar een zeer waardevolle en het was wel een piek, denk ik.

Sarcasme.

Ja dat zegt meer over jou dan over de werkelijkheid Arbeitman.
 

DeletedUser57414

Guest
Ah, vertel, ik ben reuze benieuwd. Ik hoop niet dat je jezelf gaat noemen, haha. Phalanx op z'n laatste dag was sterker dan het Phalanx dat het sterkste wordt geacht, namelijk ten tijde van Rena en daarvoor, in mijn ogen althans. Nee, de kwaliteit daalde absoluut niet zienderogen, echt complete kolder Arbeitman. Het Phalanx een maand voor het einde of zo was misschien wel het sterkste, vlak voordat Dragons stopte. Niet dat dat de belangrijkste speler was maar een zeer waardevolle en het was wel een piek, denk ik.

Sarcasme.

Ja dat zegt meer over jou dan over de werkelijkheid Arbeitman.



Hij failt tenminste niet 2x op 1 wereld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kan je daar nou alsjeblieft eens mee kappen? Ik heb ook gefaald op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Ah, vertel, ik ben reuze benieuwd. Ik hoop niet dat je jezelf gaat noemen, haha. Phalanx op z'n laatste dag was sterker dan het Phalanx dat het sterkste wordt geacht, namelijk ten tijde van Rena en daarvoor, in mijn ogen althans. Nee, de kwaliteit daalde absoluut niet zienderogen, echt complete kolder Arbeitman. Het Phalanx een maand voor het einde of zo was misschien wel het sterkste, vlak voordat Dragons stopte. Niet dat dat de belangrijkste speler was maar een zeer waardevolle en het was wel een piek, denk ik.

Sarcasme.

Ja dat zegt meer over jou dan over de werkelijkheid Arbeitman.

CbC, Mousepad, Tompeter, Kevo Kief. Kijk, ik heb alvast je schatting verdubbeld. Bedoel je dat het Phalanx met spelers als Stultus, Koos Dorploos, Dr Ivaknov, Krepox slechter was dan het Phalanx met Warrant Officer, Prins Of Party, The Sanguinor, Melvinvanhunen? Een schrijnende daling van de kwaliteit. Het lijstje dat ik opnoemde zou bij het sterkste |P| nog geen sollicitatie mogen indienen. :D.

Ik heb gewoon gelijk

Neen, waanbeeld.
 

DeletedUser

Guest
CbC, Mousepad, Tompeter, Kevo Kief. Kijk, ik heb alvast je schatting verdubbeld. Bedoel je dat het Phalanx met spelers als Stultus, Koos Dorploos, Dr Ivaknov, Krepox slechter was dan het Phalanx met Warrant Officer, Prins Of Party, The Sanguinor, Melvinvanhunen? Een schrijnende daling van de kwaliteit. Het lijstje dat ik opnoemde zou bij het sterkste |P| nog geen sollicitatie mogen indienen. :D.

Ik heb gewoon gelijk

Neen, waanbeeld.

Prins of party is n goede speler.
 
Bovenaan