EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
Was een antwoord op jouw one-liner en daarvoor had ik over de rest van je post niks te zeggen, moet ik dan die one-liner in 2 zinnen verwerken ofzo ?
 

DeletedUser

Guest
Was een antwoord op jouw one-liner en daarvoor had ik over de rest van je post niks te zeggen, moet ik dan die one-liner in 2 zinnen verwerken ofzo ?

Neen gewoon lezen en begrijpen waarom ik Prins of Party in mijn post verwerk. Maar dat heb jij blijkbaar niet door.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp waarom jij hem erin zet, net ben ik er niet mee akkoord.
 

DeletedUser23790

Guest
Heeft altijd al vastgestaan dat op |P| na de beste spelers in Break zaten. Om nog maar te zwijgen van het niveau (King, Ringo, Agonoize, Lord Lenaers, ...). Het recruiten van de 3 overgebleven Phalanx-accs is belachelijk, maar TNO erbij nemen is echt lachwekkend. Gelukkig kan EQUI die niet stacken, en zullen die dus in no-time dikke verliezen draaien. Goeie zet EQUI, jullie eerste 20mio verliezen zijn al binnen :)

Dat Aus pro-EQUI is zou me verbazen. Denk dat de meeste nu Break wel zullen aanmoedigen, op PoP na, kan er nog altijd niet bij wat die op Emily te zoeken heeft :)

Dacht dat er een knappe meid op speelde, je weet wat ik van Emily's vind (brunette, lief karakter enz.), maar nog niet gevonden :(
 

DeletedUser

Guest
Dat baseer ik op een mix van verhalen die ik hoor van P'ers en eigen ondervindingen ;). Maar het is op geen enkel moment een verwijt naar jou. Ik gebruik nu toevallig jouw naam om een punt te maken tegen Flos.

Dat je een geilerd bent, geloof ik maar al te graag hoor.
 

DeletedUser23790

Guest
Dat baseer ik op een mix van verhalen die ik hoor van P'ers en eigen ondervindingen ;). Maar het is op geen enkel moment een verwijt naar jou. Ik gebruik nu toevallig jouw naam om een punt te maken tegen Flos.

Dat je een geilerd bent, geloof ik maar al te graag hoor.

Het is je vergeven <3

xD
 

DeletedUser

Guest
Idd denk dat ik het wat rustiger had moeten doen en fantas had moeten nemen.
Maarja kwou niet onderdoen voor men vader dus heb ik toch cola gedronken.
 

DeletedUser23790

Guest
Idd denk dat ik het wat rustiger had moeten doen en fantas had moeten nemen.
Maarja kwou niet onderdoen voor men vader dus heb ik toch cola gedronken.

Soort groepsdruk dus, ja das altijd een heikel punt. Weet niet dat ze me zowat dwongen om een fristi shot te nemen :s Das echt een afrader :(
 

DeletedUser

Guest
Jah had 2 jaar geleden een fristi addict bij me in de klas.
Stonk hele jaar naar fristi en maakte nooit zen huiswerk.
Njah 1 snii echt lekker na 2 word het beter en na 3 is het de shit weetjewellzz.
 

DeletedUser23790

Guest
Jah had 2 jaar geleden een fristi addict bij me in de klas.
Stonk hele jaar naar fristi en maakte nooit zen huiswerk.
Njah 1 snii echt lekker na 2 word het beter en na 3 is het de shit weetjewellzz.

Heb hier zo het idee dat je weer aan de cola zit! Zolang je maar niet naar die 3e fristi shot werkt ;) Vorige keer mocht ik je naar huis sjouwen...
 
Bovenaan