EQUI vs. Break

DeletedUser68101

Guest
@The Rafinator ge komt nu al met stats af.. terwijl de dorpen die EQUI edeld worden leeggezet door spelers van Break.
Dus waarom nu al stats?
wilde laten zien hoe internrijk jullie zijn ofwat?!!
kwist altijd al dat jullie laag niveau hadden.. zie je nu alweer.. stats geven terwijl er dit ingame gebeurd:

thef1chesser op 06.03. om 14:08 uur
Ok is goed ^^

______
P.

Constantius op 06.03. om 14:04 uur
Ok;) ik zal vanavond beginnen. Dan weet je het;)

thef1chesser op 06.03. om 14:01 uur
als ge edels stuurt dan zet ik ze leeg ;)

______
P.

Constantius op 06.03. om 13:58 uur
Gooi maar alle dorpen in c56 maar leeg.. Dankje;)

Dusja voor ge oorlogt begint te voeren.. kom dan eerst met de waarheid.. inplaats van internstats te laten zien ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg dat de stats nietszeggend zijn. Ik geef ze voor het volledige plaatje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nouja. krijg ik toch mijn zin nu. zo snel mogelijk oorlog, succes allemaal:D
 

DeletedUser

Guest
De NAP is nog niet verbroken conquerking. De vraaag is wie hem als eerste verbreekt.
 

DeletedUser81928

Guest
Lol doe ik mn best op een oorlogspost mag ik hem niet posten en nu heeft rafi er een nou sws dat ik er nog een maak over break vs equi :p
 

DeletedUser

Guest
Mooie post The Rafianator, een leuke samenvatting wat er gebeurd is. De stats moeten natuurlijk maar geteld worden vanaf het eind van de NAP. Alleszinds hoop ik dat er een afgesproken einde komt van de NAP, desnoods vervroegen we die. Maar het is niet nodig om met een wrang gevoel aan deze oorlog te beginnen. De aanloop naar deze oorlog vind ik best amusant. De grenzen van het mogelijke worden opgezocht en zijn voorlopig in het voordeel van EQUI uitgedraaid. Ik veronderstel dat je toch blijft spelen, The Rafianator?
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk worden de stats gerepost als de oorlog daadwerkelijk begint.
Maar ik stop, Arbeitman.
 

DeletedUser

Guest
Equi incasseert, slaat toe en incasseert weer. met gevolg interne ruzies.
Hopelijk zijn ze op te lossen en wordt wereld 18 nog een leuke oorlog. ik stel ook voor om de datum snel te vervroegen aangezien na jullie recruits er wel front zat is.
Maar dit hoeft dan hier niet uitgebreid te besproken worden

en oja als we het over afspraken hadden. Ik had met nakur afgesproken dat BREAK de oorlogspost mocht maken aan het einde van de nap:p en wat doet raffie nu:(
 

DeletedUser

Guest
Er worden toch al afspraken verbroken. Overigens vind ik niet dat het aan nakur is wie het topic aanmaakt, maar aan de P&P'ers.
 

DeletedUser81928

Guest
Nou mark gewoon die van ons ook posten die van ons is veel cooowler
 

DeletedUser

Guest
Er worden toch al afspraken verbroken. Overigens vind ik niet dat het aan nakur is wie het topic aanmaakt, maar aan de P&P'ers.
Dat jij totaal geen kijk hebt op de situatie blijkt weer. Dit topic kon net zo goed door een buitenstaander gemaakt worden want het bevat totaal geen aanleiding, gevolg of enigszins juiste verband. Dit voor iemand die het proces wel had kunnen volgen maar zijn ogen niet open deed en pas een week later in actie (laat ik het maar actie noemen) kwam.

Het aanmaken van een oorlogsverklaring is ook jouw niet aan jouw! Er was een afspraak tussen Break en Equi dat er een topic aangemaakt zou worden bij het aflopen van NAP. Dit doet meestal een leider of iemand die daar geschikt/aangesteld voor is. Ben jij niet iemand van afspraken? Dan had je moeten wachten want dit had/zou/zal bij overleg/samenwerking gemaakt (kunnen) worden! Jouw post is dus ook geen oorlogsverklaring maar een opsiering van jouw stop en aan om te tonen dat jij niet op 1 lijn zit met de keuzes van EQUI. Soort van 'My proud' redden!

ps. Leuk dat je stopt. Nog nog iedereen PM'en dat je gestopt ben want dit topic en je handtekening is echt niet genoeg hoor:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie interne problemen niet gewoon privé opgelost worden? Overigens is het geen enkel probleem dat dit topic er al is, er zijn al genoeg dingen gebeurd in deze oorlog. Er kan al naar hartelust gediscussieerd worden over de aanloop naar deze oorlog. Dus goed topic.
 

DeletedUser81928

Guest
Onze leiding word bijgestaan door de penpers dus ja maakt niet uit het is nog geen break vs equi, dit als equi niet ook voor 80% op delete gaat. Hoop van niet in elk geval. Dus ja jammer maar ons toppic komt nog wel
 

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie interne problemen niet gewoon privé opgelost worden? Overigens is het geen enkel probleem dat dit topic er al is, er zijn al genoeg dingen gebeurd in deze oorlog. Er kan al naar hartelust gediscussieerd worden over de aanloop naar deze oorlog. Dus goed topic.
Intern probleem? Hij zit niet in EQUI dus intern nee.. Kon ook niet omdat meneer na 1 week pas 1 post maakte en uren later ff wat berichten postte en verdween!

Dit is zijn verhaal en niet van EQUI. + Tuurlijk is het geen probleem omdat hij geen Breaker is die negatief zijn stam in het daglicht brengt. Jij als P&P'er weet ook alleen dat alleen de eerste paar berichten door AF gangers gelezen worden. Welke gast gaat nou alle posten af om enigszins overige info te volgen. Zijn topic situeert niet juist de gang van zaken dus vind ik dat hij dit of moet verwijderen of moet aanpassen!

Onze leiding word bijgestaan door de penpers dus ja maakt niet uit het is nog geen break vs equi, dit als equi niet ook voor 80% op delete gaat. Hoop van niet in elk geval. Dus ja jammer maar ons toppic komt nog wel
Jammer, Ik moet je uit je droom helpen;)
 

DeletedUser62889

Guest
''King Ringo heeft toen met de leiding besloten de drie overgebleven Phalanxers (antiroest, Sigvald en matie688) te rekruteren''

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D mad? :D:D:D
Alsof EQUI niet al genoeg kwantiteit binnen boord heeft.

Komisch :D:D
 

DeletedUser

Guest
''King Ringo heeft toen met de leiding besloten de drie overgebleven Phalanxers (antiroest, Sigvald en matie688) te rekruteren''

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D mad? :D:D:D
Alsof EQUI niet al genoeg kwantiteit binnen boord heeft.

Komisch :D:D
Ook bij scheelt er iets aan jouw ogen of volg jij het beduidend niet.
Nog steeds balende dat EQUI jouw niet heeft aangenomen?:rolleyes:
You mad bro?:eek:
 

DeletedUser81928

Guest
Onzin, hij zat er wel, dus wel intern probleem. Wat rafi heeft gedaan is zijn keus. Hij zal er zijn redenen wel voor hebben gehad.
Dat de post onvolledig is ben ik met je eens hoor. Maar zodra de goede post af is maken we gewoon een nieuwe Heulsen op de hoogte stellen en dan oude sluiten en nieuwe openen. Objectiviteit zal je hier nooit krijgen maar gewoon een oorlogstoppic met in elk geval alle feiten en afspraken en zo is wel leuk, en de boel een beetje mooi aankleden kan ook geen kwaad. Heb al een opzet staan ze zijn er mee bezig dacht ik.
 

DeletedUser

Guest
Intern probleem? Hij zit niet in EQUI dus intern nee.. Kon ook niet omdat meneer na 1 week pas 1 post maakte en uren later ff wat berichten postte en verdween!

Dit is zijn verhaal en niet van EQUI. + Tuurlijk is het geen probleem omdat hij geen Breaker is die negatief zijn stam in het daglicht brengt. Jij als P&P'er weet ook alleen dat alleen de eerste paar berichten door AF gangers gelezen worden. Welke gast gaat nou alle posten af om enigszins overige info te volgen. Zijn topic situeert niet juist de gang van zaken dus vind ik dat hij dit of moet verwijderen of moet aanpassen!


Jammer, Ik moet je uit je droom helpen;)

Alleszinds een probleem dat je niet op het AF moet rondspuien. Triestig hoe EQUI The Rafinator gaat afvallen nu, terwijl hij 1 van de lichtpuntjes was in jullie duistere backstabperiode.

Dit is een algemene subjectieve samenvatting van wat er gebeurd is. Van mij mocht het ook een EQUI-getinte verklaring zijn, dan is het aan Break om alles te weerleggen. Break heeft niets te vrezen qua beschuldigingen, wat we doen is 100% correct.

Een goede P en P'er leest wel degelijk alles om geen verkeerd beeld te hebben Als jij het niet eens bent met bepaalde passages, dan moet je ze maar quoten en weerleggen. Dat is niet aan The Rafinator om dat te doen.
 
Bovenaan