EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
Nou niet zo hard klagen want toen jij de dag daarna je voet omsloeg mocht ik je dan wel over die hele eind dragen naar de dokter.
 

DeletedUser

Guest
Jah doen we! We trekken onze mooiste kleren aan en kopen wat kattenkruid en een krabpaal als cadeau ofzo.
 

DeletedUser28445

Guest
Haha, EQUI zijn echte recruitnoobjes ook hé. Een oorlogsverklaring maken en een oorlog willen winnen met 58 leden tegenover 26. Nogal hilarisch, maar des te leuker als die grote bende uitgeroeid kan worden. Genieten noem ik dat!

Wie is overigens de volgende op het recruit lijstje? BW?

Eerst vond ik dat EQUI wel de goede kant op ging. Insane erbij oké, maar T.N.O. recruiten is wel zwaar noob.
 

DeletedUser

Guest
Haha, EQUI zijn echte recruitnoobjes ook hé. Een oorlogsverklaring maken en een oorlog willen winnen met 58 leden tegenover 26. Nogal hilarisch, maar des te leuker als die grote bende uitgeroeid kan worden. Genieten noem ik dat!

Wie is overigens de volgende op het recruit lijstje? BW?

Eerst vond ik dat EQUI wel de goede kant op ging. Insane erbij oké, maar T.N.O. recruiten is wel zwaar noob.

Om niet te spreken over hoe Break de afspraken over Divine-leden niet respecteerde. Alle def van Boregore en Tribaljosh gebruikte om Phalanx buiten te houden, en na het aflopen van de oorlog met Phalanx onmiddelijk Tribaljosh en Emielinator rekruteert. Pot verwijt de ketel nummer 1 ;)
Na de rekrutering van Thef1chesser heeft EQUI zelf een actie ondernomen, namelijk de rekrutering van Insane (3 leden), waarvan onderhand ook al eentje weer naar Break is gehopt. Al dan niet met informatie uit EQUI. (Betreft: Antiroest).
Opnieuw, pot verwijt de ketel nummer 2.
De rekrutering van TNO hangde vast aan de rekrutering van Insane, aangezien beide groepen, zowel Insane als TNO al tijden tegen Break strijdden en samenwerkten.
Daarnaast vind ik het dan wel straf dat iemand als Antiroest de stam EQUI zonder waarschuwing, zonder bericht, zonder melding verlaat en direct naar Break overstapt en bovendien de mensen met wie hij samenwerkte achterlaat (om niet te zeggen in de steek laat). Beetje laf van dat nieuwe Breaklid, niet?

Melvinvanhun (gehalveerd account van oud-Phalanx) is ondertussen ook al toegetreden in Break.
Pot verwijt de ketel nummer 3? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, EQUI zijn echte recruitnoobjes ook hé. Een oorlogsverklaring maken en een oorlog willen winnen met 58 leden tegenover 26. Nogal hilarisch, maar des te leuker als die grote bende uitgeroeid kan worden. Genieten noem ik dat!

Wie is overigens de volgende op het recruit lijstje? BW?

Eerst vond ik dat EQUI wel de goede kant op ging. Insane erbij oké, maar T.N.O. recruiten is wel zwaar noob.
De oorlog is nog niet verklaard AoW. Je loopt op de feiten vooruit.
Verder niet mijn manier van verwoorden, maar dit is precies waarom ik ga stoppen.

Om niet te spreken over hoe Break de afspraken over Divine-leden niet respecteerde. Alle def van Boregore en Tribaljosh gebruikte om Phalanx buiten te houden, en na het aflopen van de oorlog met Phalanx onmiddelijk Tribaljosh en Emielinator rekruteert. Pot verwijt de ketel nummer 1 ;)
Na de rekrutering van Thef1chesser heeft EQUI zelf een actie ondernomen, namelijk de rekrutering van Insane (3 leden), waarvan onderhand ook al eentje weer naar Break is gehopt. Al dan niet met informatie uit EQUI. (Betreft: Antiroest).
Opnieuw, pot verwijt de ketel nummer 2.
De rekrutering van TNO hangde vast aan de rekrutering van Insane, aangezien beide groepen, zowel Insane als TNO al tijden tegen Break strijdden en samenwerkten.
Daarnaast vind ik het dan wel straf dat iemand als Antiroest de stam EQUI zonder waarschuwing, zonder bericht, zonder melding verlaat en direct naar Break overstapt en bovendien de mensen met wie hij samenwerkte achterlaat (om niet te zeggen in de steek laat). Beetje laf van dat nieuwe Breaklid, niet?

Melvinvanhun (gehalveerd account van oud-Phalanx) is ondertussen ook al toegetreden in Break.
Pot verwijt de ketel nummer 3? ;)

Bullshit Ago. Door TNO te rekruteren heeft Break alle recht antiroest en melvinvanhunen te rekruteren. Als Insane TNO erbij eist, hoort de deal niet door te gaan. Klaar.
 

DeletedUser

Guest
Verzonden 10.03.13 16:08:00
kevo kief heeft jou uit de stam Ice Breakers ontslagen

Woops.
 

DeletedUser

Guest
Zoals jullie melvin recruitten terwijl heel P dat ww heeft bedoel je? Erg zorgvuldig ja.
 

DeletedUser

Guest
Waar is nou je tekstje van zorgvuldig recruitten? En maar 10 keer ofzow
 

DeletedUser

Guest
volgens mij volg ik dit niet meer ik zie sterretjes
over wie hebben we het nu? en waarom

Melvinvanhun. Waarom? Omdat Phalanx het wachtwoord heeft en niet wil dat Break gaat lopen met NOG een account van Phalanx om tegen EQUI te gebruiken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ook niet waar Willem. Aus zit Break te trollen, maar niet om EQUI een dienst te bewijzen. Break is gewoon zo stom melvinvanhunen te rekruteren.
 

DeletedUser57414

Guest
Melvinvanhun. Waarom? Omdat Phalanx het wachtwoord heeft en niet wil dat Break gaat lopen met NOG een account van Phalanx om tegen EQUI te gebruiken ;)

Phalanx? je bedoelt Aus, hij kan het nog niet opkroppen dat zijn stam heeft verloren, dus gaat hij dit doen.
 

DeletedUser

Guest
De oorlog is nog niet verklaard AoW. Je loopt op de feiten vooruit.
Verder niet mijn manier van verwoorden, maar dit is precies waarom ik ga stoppen.



Bullshit Ago. Door TNO te rekruteren heeft Break alle recht antiroest en melvinvanhunen te rekruteren. Als Insane TNO erbij eist, hoort de deal niet door te gaan. Klaar.


wederom verkeerde conclussies en feiten

1:dat je gestopt bent is jammer maar blijf dan ook weg en log niet steeds in
2:ago somt alleen dingen op en zegt nergens dat het niet mag hij zegt alleen de pot verwijt de ketel dat is iets anders
3:het staat break inderdaad vrij een ieder te recruten cf hun gemaakte afspraken zoals het equi ook vrij staat

als de oude insane leden qua ligging en evt stemming beter in break thuis voelen mogen ze rustig overstappen zonder kwade gezichten in equi dat gesprek heb ik al gehad met rashani
 

DeletedUser

Guest
Bullshit Ago. Door TNO te rekruteren heeft Break alle recht antiroest en melvinvanhunen te rekruteren. Als Insane TNO erbij eist, hoort de deal niet door te gaan. Klaar.

En dat is jouw mening en niet de mening die uit de stemming van de stam kwam. Ondanks dat de rekrutering van TNO en Insane een reactie was op het rekruteringsbeleid van Break, staar je je blind op de rekrutering van TNO, waarvoor de stam JA gestemd heeft.
Hoe jij redeneert is zeggen aan de juf dat EQUI geslagen heeft naar Break, maar er niet bij vermelden dat Break eerst z'n twee vingers keihard in de ogen van EQUI heeft gestoken.

Hoe EQUI het zag was eerst barbaren edelen van Phalanx zonder te rekruteren en daarna pas een oorlog voeren.
Break vond het nodig om overgebleven Phalanx-leden te rekruteren, dus ja, de leiding van EQUI moet wel reageren en dat in naam van het grootste aandeel van de stam.

Ook niet waar Willem. Aus zit Break te trollen, maar niet om EQUI een dienst te bewijzen. Break is gewoon zo stom melvinvanhunen te rekruteren.

En het is niet omdat je in EQUI gestopt bent dat je daarom m'n naam op het AF moet gooien.
 
Bovenaan