EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
EQUI reageerde door Insane te rekruteren. TNO is overbodig, laf, vijandig en noob.
 
Reactiescore
205
En dat is jouw mening en niet de mening die uit de stemming van de stam kwam. Ondanks dat de rekrutering van TNO en Insane een reactie was op het rekruteringsbeleid van Break, staar je je blind op de rekrutering van TNO, waarvoor de stam JA gestemd heeft.
Hoe jij redeneert is zeggen aan de juf dat EQUI geslagen heeft naar Break, maar er niet bij vermelden dat Break eerst z'n twee vingers keihard in de ogen van EQUI heeft gestoken.

Hoe EQUI het zag was eerst barbaren edelen van Phalanx zonder te rekruteren en daarna pas een oorlog voeren.
Break vond het nodig om overgebleven Phalanx-leden te rekruteren, dus ja, de leiding van EQUI moet wel reageren en dat in naam van het grootste aandeel van de stam.



En het is niet omdat je in EQUI gestopt bent dat je daarom m'n naam op het AF moet gooien.

Ach is toch allemaal prima, scheelt weer een paar jaar barbs edelen.

En aus tja, hij bederft graag het spelplezier van anderen, zelfs ex-stamgenoten, omdat hij blijkbaar toch niet zo goed tegen zijn verlies kan.
 

DeletedUser

Guest
EQUI reageerde door Insane te rekruteren. TNO is overbodig, laf, vijandig en noob.

Insane werkte al tijden samen met TNO tegen Break. Die hoorden bij elkaar op het moment van de rekrutering.
Je bent daadwerkelijk verblind omdat je mening niet overeenstemt met de meerderheid van de stam. Ondanks dat ik zelf ook tegengestemd had tegen, leg ik me erbij neer en doe wat de stam wil. Iets wat jij ook zou moeten doen, maar wat je blijkbaar niet kunt.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx? je bedoelt Aus, hij kan het nog niet opkroppen dat zijn stam heeft verloren, dus gaat hij dit doen.

Ach is toch allemaal prima, scheelt weer een paar jaar barbs edelen.

En aus tja, hij bederft graag het spelplezier van anderen, zelfs ex-stamgenoten, omdat hij blijkbaar toch niet zo goed tegen zijn verlies kan.

De originele spelers waren kort voor het einde van Phalanx gestopt, e-mail en WW is naar de stam gegaan, en er kwam een speler op die er eventjes op gezeten heeft. Als die graag door wilt spelen, prima, maar niet met een account van Phalanx in Break. Heeft overigens niets met spelplezier te maken hoor, behalve misschien dat van Break, of die nou barbs edelt op een Break account of op Melvin maakt weinig uit.
 

DeletedUser

Guest
EQUI reageerde door Insane te rekruteren. TNO is overbodig, laf, vijandig en noob.

dan had je je mond open moeten trekken toen de enquette er was maar toen heb je niks gezegd

en dat het niet helemaal is zoals het zou horen weet iedereen zelfs ik maar alles heeft zijn reden en nut en daarom ben ik nog steeds met rashani in overleg, tenminste als die weer eens tijd voor skype heeft

soms moet je een stok achter de deur hebben om een opening in vastgelopen overleg te krijgen, en dat jij helaas niet alle pm,s tussen nakur -iron law en mij en rashani gezien hebt en we je steeds alles 10 keer meoten uitleggen maar je niet wil lezen (is altijd zwakte van je geweest) is jouw probleem

Insane werkte al tijden samen met TNO tegen Break. Die hoorden bij elkaar op het moment van de rekrutering.
Je bent daadwerkelijk verblind omdat je mening niet overeenstemt met de meerderheid van de stam. Ondanks dat ik zelf ook tegengestemd had tegen, leg ik me erbij neer en doe wat de stam wil. Iets wat jij ook zou moeten doen, maar wat je blijkbaar niet kunt.

en zo is het maar net

als elke breaker zou stoppen met tw die het niet eens was met recruten van thefchesser dan was break ook kleiner geweest maar nee break is wat dat betreft iets professioneler en legt zich neer bij genomen beslissing en staat achter hun leiders, nu jij nog Raffi!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik was er niet, anders had ik mijn mond opengetrokken.

Je hoeft me niks uit te leggen. Ik sta niet achter de leiding als ze een verkeerde beslissing maken, dan geef ik mijn mening. Ik laat me nooit, maar dan ook nooit, censureren.
 

DeletedUser

Guest
Ik was er niet, anders had ik mijn mond opengetrokken.

Je hoeft me niks uit te leggen. Ik sta niet achter de leiding als ze een verkeerde beslissing maken, dan geef ik mijn mening. Ik laat me nooit, maar dan ook nooit, censureren.

censureren heeft ook niemand gevraagd , echter achter genomen beslissing te staan van leiding mag van elke speler gevraagd worden of je het er nu mee eens bent of niet

ook in break was niet iedereen het eens met thefchesser te recruten< gaan zij stoppen? NEE
 

DeletedUser

Guest
Ik was er niet, anders had ik mijn mond opengetrokken.

Je hoeft me niks uit te leggen. Ik sta niet achter de leiding als ze een verkeerde beslissing maken, dan geef ik mijn mening. Ik laat me nooit, maar dan ook nooit, censureren.

Bij mijn aanstelling van leiding was je tegen.
Ik heb je toen hoogstpersoonlijk het Veto-recht gegeven over de beslissing omtrent mijn leiderschap, net als IM2X3M4U die ook tegen stemde (en nog één iemand). Dat ik je hiervoor het Veto-recht gegeven heb was mijn keuze.

Dat wil echter nog niet zeggen dat jij je Veto mag stellen tegenover élke beslissing van de stam. En met je stop probeer je dat toch te verwezenlijken. Koppigheid kan soms positief zijn, maar vaak is het een mankement.
En over dat censureren weet ik niets, dus dat moet je maar bespreken met me op Skype. Je weet me wel te vinden.
 
Reactiescore
205
De originele spelers waren kort voor het einde van Phalanx gestopt, e-mail en WW is naar de stam gegaan, en er kwam een speler op die er eventjes op gezeten heeft. Als die graag door wilt spelen, prima, maar niet met een account van Phalanx in Break. Heeft overigens niets met spelplezier te maken hoor, behalve misschien dat van Break, of die nou barbs edelt op een Break account of op Melvin maakt weinig uit.

En dat beslis jij omdat? Je bent gestopt, gedraag je er dan ook naar i.p.v. kinderachtig te komen doen. Het zou je niet meer moeten boeien wat er op w18 gebeurd, want |P| had toch gewonnen?
 

DeletedUser

Guest
Dat beslis ik omdat ik het beheer over die mails/wachtwoorden heb, en gezien de stam beslist heeft op delete te gaan, gaan de stamaccounts ook op delete. Bij chesser enzo ligt dat anders, zij spelen allemaal al zolang op die accounts dat ze het recht verworven hebben om ermee te doen wat ze willen, als zij dan liever doorspelen dan deleten is dat jammer, maar hun volste recht. Bij Melvin is dat niet het geval.

En nee boeit me ook niet wat er op w18 gebeurd hoor, wat er met Phalanx accounts gebeurd echter wel.
 

DeletedUser

Guest
Bij mijn aanstelling van leiding was je tegen.
Ik heb je toen hoogstpersoonlijk het Veto-recht gegeven over de beslissing omtrent mijn leiderschap, net als IM2X3M4U die ook tegen stemde (en nog één iemand). Dat ik je hiervoor het Veto-recht gegeven heb was mijn keuze.

Dat wil echter nog niet zeggen dat jij je Veto mag stellen tegenover élke beslissing van de stam. En met je stop probeer je dat toch te verwezenlijken. Koppigheid kan soms positief zijn, maar vaak is het een mankement.
En over dat censureren weet ik niets, dus dat moet je maar bespreken met me op Skype. Je weet me wel te vinden.
Willem, ik stel geen veto en je weet het donders goed. Een veto stellen is iets verbieden. Ik zeg alleen dat als het doorgaat (wat gebeurt, zo blijkt), ik stop.
 

DeletedUser

Guest
Willem, ik stel geen veto en je weet het donders goed. Een veto stellen is iets verbieden. Ik zeg alleen dat als het doorgaat (wat gebeurt, zo blijkt), ik stop.

je stelde wel degelijk een VETO en schold ons uit voor van alles en vanaf dat moment is equi niks meer in je ogen

ik heb in pm al meerdere keren uitgelegd dat ik met rashani druk bezig ben met oplossing te zoeken waar een ieder tevreden mee is maar zelfs dat accepteer je niet blijkbaar en blijf je doorgaan met je negativieit ipv vertrouwen te hebben in je leiding (mij niet maar leiding)

en je post op forum is duidelijk je stopt dus nu niet zeggen dat je dat niet gezegd hebt
 

DeletedUser

Guest
Ik stop omdat ik niet verwacht van EQUI dat ze de goede beslissing nemen. Dat is mede jouw schuld.
 

DeletedUser

Guest
Voor de tiende keer: EQUI heeft gelijk als ze zeggen dat Break laffe kneuzen zijn en Break heeft gelijk als ze zeggen dat EQUI laffe kneuzen zijn. Zo.
 

DeletedUser

Guest
Hij failt tenminste niet 2x op 1 wereld.
Betwistbaar, maar goed, je punt?
CbC, Mousepad, Tompeter, Kevo Kief. Kijk, ik heb alvast je schatting verdubbeld. Bedoel je dat het Phalanx met spelers als Stultus, Koos Dorploos, Dr Ivaknov, Krepox slechter was dan het Phalanx met Warrant Officer, Prins Of Party, The Sanguinor, Melvinvanhunen? Een schrijnende daling van de kwaliteit. Het lijstje dat ik opnoemde zou bij het sterkste |P| nog geen sollicitatie mogen indienen. :D.

Ik heb gewoon gelijk

Neen, waanbeeld.
Als CbC en Mousepad zijn teruggekeerd dan zijn het hele trieste figuren. Tompeter liep weg na een dorp of tien te verliezen, Kevo Kief noemde ik al.
Ten eerste ken jij die spelers helemaal niet, haha, dus rare uitspraken maar weer. Op het door mij gekozen tijdstip was Krepox er gewoon nog hoor. Stultus en Koos Dorploos waren erg goede spelers, net als het BS-team overigens, niet enkel Dr Ivaknov, echt toppers. Binnen Phalanx zijn veel spelers enorm gegroeid in die tijd hè, dat geldt ook voor een Auseinandersetzung bijvoorbeeld die van doorsnee lid naar absolute uitblinker is uitgegroeid. Zelfde geldt in mindere mate voor Vinnie, Howlin, voor mij en nog een hoop meer.

Sanguinor is een vrij goede speler die jou zomaar zou kunnen aftroeven om over al die kneuzen in Break nog maar te zwijgen, PoP heeft het vrij weinig laten zien in Phalanx maar wel op Gragimor bijvoorbeeld. Melvinvanhunen was een speler in de safe, geen sterke speler nee, Warrant Officer is ook geen topper al zou die in bijvoorbeeld Break zeker niet misstaan.
De grootste fout die je maakt is de overigens slecht gekozen zwakke schakels te vergelijken met de toppers van het oude Phalanx. Het oude Phalanx was buitengewoon soeverein en ook ijzersterk maar met minimale tegenstand. Het relativeert het succes van Sangu wellicht ook, in de discussie wat Phalanx en Sangu betreft, al is het duidelijk dat Sangu ook een fantastische stam was die zomaar beter zou kunnen zijn geweest dan Phalanx. In het oude Phalanx zaten ook allerlei spelers die ik 'geeneens' ken, laat staan jij, daarom is het ook zo verwonderlijk dat je zo'n uitgesproken mening hebt. Genoeg spelers hadden gewoon met geen enkele tegenstand te maken wat veranderde toen de wereld dichtging en de lategame begon met de vierfrontenoorlog en wat daaruit voortkwam.
Kun jij lezen of ga je steeds een selectie maken van een paar regels en ga je er dan een one-liner over schrijven?

Ga liever zelf eens nadenken want hij maakt een uitstekende punt.
Haha, EQUI zijn echte recruitnoobjes ook hé. Een oorlogsverklaring maken en een oorlog willen winnen met 58 leden tegenover 26. Nogal hilarisch, maar des te leuker als die grote bende uitgeroeid kan worden. Genieten noem ik dat!

Wie is overigens de volgende op het recruit lijstje? BW?

Eerst vond ik dat EQUI wel de goede kant op ging. Insane erbij oké, maar T.N.O. recruiten is wel zwaar noob.
Treurig dat jij je nog aan dit Break verbindt D.
Ook niet waar Willem. Aus zit Break te trollen, maar niet om EQUI een dienst te bewijzen. Break is gewoon zo stom melvinvanhunen te rekruteren.
Mwah bij een aantal leden waaronder ik leeft wel degelijk het idee dat Phalanx-spelers, laat staan accounts, absoluut niet in inferieure kneuzenstammen als EQUI en Break horen dus dat kan een motief zijn.
Phalanx? je bedoelt Aus, hij kan het nog niet opkroppen dat zijn stam heeft verloren, dus gaat hij dit doen.
Huh, weet je nog niet dat Phalanx heeft gewonnen??
Ach is toch allemaal prima, scheelt weer een paar jaar barbs edelen.

En aus tja, hij bederft graag het spelplezier van anderen, zelfs ex-stamgenoten, omdat hij blijkbaar toch niet zo goed tegen zijn verlies kan.

Welk verlies, hardloper?
Insane werkte al tijden samen met TNO tegen Break. Die hoorden bij elkaar op het moment van de rekrutering.
Je bent daadwerkelijk verblind omdat je mening niet overeenstemt met de meerderheid van de stam. Ondanks dat ik zelf ook tegengestemd had tegen, leg ik me erbij neer en doe wat de stam wil. Iets wat jij ook zou moeten doen, maar wat je blijkbaar niet kunt.
Insane werkte samen met TNO:eek:

Je begrijpt er weer helemaal niks van hè kneus.

dan had je je mond open moeten trekken toen de enquette er was maar toen heb je niks gezegd

en dat het niet helemaal is zoals het zou horen weet iedereen zelfs ik maar alles heeft zijn reden en nut en daarom ben ik nog steeds met rashani in overleg, tenminste als die weer eens tijd voor skype heeft

soms moet je een stok achter de deur hebben om een opening in vastgelopen overleg te krijgen, en dat jij helaas niet alle pm,s tussen nakur -iron law en mij en rashani gezien hebt en we je steeds alles 10 keer meoten uitleggen maar je niet wil lezen (is altijd zwakte van je geweest) is jouw probleem



en zo is het maar net

als elke breaker zou stoppen met tw die het niet eens was met recruten van thefchesser dan was break ook kleiner geweest maar nee break is wat dat betreft iets professioneler en legt zich neer bij genomen beslissing en staat achter hun leiders, nu jij nog Raffi!!!!

Immoreler, niet professioneler. Stumper.
 

DeletedUser37978

Guest
Voor de tiende keer: EQUI heeft gelijk als ze zeggen dat Break laffe kneuzen zijn en Break heeft gelijk als ze zeggen dat EQUI laffe kneuzen zijn. Zo.

En een ieder ander heeft gelijk dat ze jou een kneus vinden!
 

DeletedUser

Guest
je stelde wel degelijk een VETO en schold ons uit voor van alles en vanaf dat moment is equi niks meer in je ogen

ik heb in pm al meerdere keren uitgelegd dat ik met rashani druk bezig ben met oplossing te zoeken waar een ieder tevreden mee is maar zelfs dat accepteer je niet blijkbaar en blijf je doorgaan met je negativieit ipv vertrouwen te hebben in je leiding (mij niet maar leiding)

en je post op forum is duidelijk je stopt dus nu niet zeggen dat je dat niet gezegd hebt
Jullie hebben al bewezen dat enig moreel besef volledig ontbreekt wat ik Rafinator overigens al maanden zeg, nu is het bewijs dus gekomen en dus is hij vertrokken. Uiterst respectabel, de enige met fatsoen in EQUI en Break.

En een ieder ander heeft gelijk dat ze jou een kneus vinden!

Goede comeback man:D
 

DeletedUser

Guest
Ik stop omdat ik niet verwacht van EQUI dat ze de goede beslissing nemen. Dat is mede jouw schuld.

ik denk eerder jouw schuld want jij was ongemeld een week afwezig dus had je je zegje niet kunnen doen

de rest was bijna unaniem akkoord dus is niet mij alleen aan te rekenen

dat je frustreerd bent en blijft is me een raadsel en noopt me steeds meer om je geen 2e kans meer te geven in equi
 

DeletedUser

Guest
Jij bent niet in de positie om mij een tweede kans te geven. Ik heb mijn eerste kans niet eens verspeeld.
 
Bovenaan