EQUI vs. Break

DeletedUser62889

Guest
Ook bij scheelt er iets aan jouw ogen of volg jij het beduidend niet.
Nog steeds balende dat EQUI jouw niet heeft aangenomen?:rolleyes:
You mad bro?:eek:

Balende dat EQUI mij niet aannam? :eek::eek::eek::eek:
Kneusje toch, besef je nog steeds niet dat het gewoon een impulsieve wraak actie was?

En EQUI.. dat is wel het laatste waar ik heen wil :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Onzin, hij zat er wel, dus wel intern probleem. Wat rafi heeft gedaan is zijn keus. Hij zal er zijn redenen wel voor hebben gehad.
Tis geen onzin. Stemming liep een paar dagen. Uitslag was zowat bekend. Paar dagen later post hij dat hij er niet mee eens is en stopt. Paar uur later was ie weg. Dus nee geen 'intern probleem om het op te lossen' meer zoals arbeitman dit aangeeft. Toen was het idd Intern maar dat zegt Arbeitman niet (hij praat over nu);)

Tuurlijk is het zijn eigen keuze. Daar hoor je mij niet over praten maar om z'n topic aan te maken puur om zijn stop te openbaren is een beetje (nja geheel) absurd.

Dat de post onvolledig is ben ik met je eens hoor. Maar zodra de goede post af is maken we gewoon een nieuwe Heulsen op de hoogte stellen en dan oude sluiten en nieuwe openen. Objectiviteit zal je hier nooit krijgen maar gewoon een oorlogstoppic met in elk geval alle feiten en afspraken en zo is wel leuk, en de boel een beetje mooi aankleden kan ook geen kwaad. Heb al een opzet staan ze zijn er mee bezig dacht ik.
Sluit ik me bij aan;)

Balende dat EQUI mij niet aannam? :eek::eek::eek::eek:
Kneusje toch, besef je nog steeds niet dat het gewoon een impulsieve wraak actie was?

En EQUI.. dat is wel het laatste waar ik heen wil :eek::eek:
Kneusje? Laat me niet lachen. Os aanvragen voor een paar dorpen in C56 met een edelafstand van meer dan 20 uur! Wie is hier de kneusje.. + wetende dat |P| al os tekort heeft.

Nog erger. Wraak zorgt ervoor dat je voor alles in staat bent. Dat Krepox jouw gekickt heeft was dus een wijze besluit:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@The Rafinator ge komt nu al met stats af.. terwijl de dorpen die EQUI edeld worden leeggezet door spelers van Break.
Dus waarom nu al stats?
wilde laten zien hoe internrijk jullie zijn ofwat?!!
kwist altijd al dat jullie laag niveau hadden.. zie je nu alweer.. stats geven terwijl er dit ingame gebeurd:



Dusja voor ge oorlogt begint te voeren.. kom dan eerst met de waarheid.. inplaats van internstats te laten zien ;)

Helemaal mee eens mijn voorstel is om dit topic dicht te laten gooien en vanaf het moment dat de oorlog echt en eerlijk begint beide leiders gezamelijk een mooie openingsbericht/topic maken met stats op nul

Mooie post The Rafianator, een leuke samenvatting wat er gebeurd is. De stats moeten natuurlijk maar geteld worden vanaf het eind van de NAP. Alleszinds hoop ik dat er een afgesproken einde komt van de NAP, desnoods vervroegen we die. Maar het is niet nodig om met een wrang gevoel aan deze oorlog te beginnen. De aanloop naar deze oorlog vind ik best amusant. De grenzen van het mogelijke worden opgezocht en zijn voorlopig in het voordeel van EQUI uitgedraaid. Ik veronderstel dat je toch blijft spelen, The Rafianator?

niet in equi neem ik aan gezien zijn uitbox richting break zal die wel overstappen
 

DeletedUser62889

Guest
Kneusje? Laat me niet lachen. Os aanvragen voor paar dorpen in C56 met een edelafstand van meer dan 20 uur! Wie is hier de kneusje.. + wetende dat |P| al os tekort heeft.

Nog erger. Wraak zorgt ervoor dat je voor alles in staat bent. Dat Krepox jouw gekickt heeft was dus een wijze besluit:p

Je weet blijkbaar ook al niet meer waar je over praat, best geinig.. maar van spelers als jij moeten we dan ook niet te veel verwachten! :eek:

Over de OS: lees de andere topics door dan kom je vanzelf tot de waarheid.
Krepox kickte mij, voor de zoveelste keer, omdat ik een inactieve periode had. Nergens anders voor. Geen wonder dat hij mij dan ook terug op zijn account wilde toen hij later stopte.

Maargoed het is gebeurd, klaar.
 

DeletedUser

Guest
Tis geen onzin. Stemming liep een paar dagen. Uitslag was zowat bekend. Paar dagen later post hij dat hij er niet mee eens is en stopt. Paar uur later was ie weg. Dus nee geen 'intern probleem om het op te lossen' meer zoals arbeitman dit aangeeft. Toen was het idd Intern maar dat zegt Arbeitman niet (hij praat over nu);)

Tuurlijk is het zijn eigen keuze. Daar hoor je mij niet over praten maar om z'n topic aan te maken puur om zijn stop te openbaren is een beetje (nja geheel) absurd.
Dat is zo snel weg ben, terwijl ik EQUI zo trouw ben geweest ondanks alle beslissing die genomen waren waar ik het niet mee eens was, ondanks dat mijn buurman aan de lopende band dorpen incasseerde waardoor ik in een moeilijkere situatie kwam, ondanks dat ik zo veel initiatief heb getoond voor EQUI, zou je juist ontzettend aan moeten trekken. Denk eens na over hoe fout jullie beslissing is.
Verder vond ik dat deze oorlog een mooi topic verdiende, en niet een topic van bijvoorbeeld een King Ringo. Dat de afspraak was gemaakt dat conquerking dat zou doen wist ik niet en kon ik niet weten.
 

DeletedUser81928

Guest
Naja probleem minder in equi dan zo kan je het ook zien, maat toch klote om een accie te verliezen, raf zal niet naar break komen hij kapt helemaal met tw

Dat is zo snel weg ben, terwijl ik EQUI zo trouw ben geweest ondanks alle beslissing die genomen waren waar ik het niet mee eens was, ondanks dat mijn buurman aan de lopende band dorpen incasseerde waardoor ik in een moeilijkere situatie kwam, ondanks dat ik zo veel initiatief heb getoond voor EQUI, zou je juist ontzettend aan moeten trekken. Denk eens na over hoe fout jullie beslissing is.
Verder vond ik dat deze oorlog een mooi topic verdiende, en niet een topic van bijvoorbeeld een King Ringo. Dat de afspraak was gemaakt dat conquerking dat zou doen wist ik niet en kon ik niet weten.

word aangepast in je redenering qua ringo betreft kan ik snappen dan word dat ding zo lang met al die enters er tussen.
BEdankt voor de moeite we passen het wel aan :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is zo snel weg ben, terwijl ik EQUI zo trouw ben geweest ondanks alle beslissing die genomen waren waar ik het niet mee eens was, ondanks dat mijn buurman aan de lopende band dorpen incasseerde waardoor ik in een moeilijkere situatie kwam, ondanks dat ik zo veel initiatief heb getoond voor EQUI, zou je juist ontzettend aan moeten trekken. Denk eens na over hoe fout jullie beslissing is.
Jij weet zelf ook hoe ik over je denk;) Daar zit het probleem niet in.:)

Verder vond ik dat deze oorlog een mooi topic verdiende, en niet een topic van bijvoorbeeld een King Ringo. Dat de afspraak was gemaakt dat conquerking dat zou doen wist ik niet en kon ik niet weten.
Geef niet;) Dan weet je het nu:)
 

DeletedUser64964

Guest
De oorlog zou verlopen zonder CF'en, zonder sloopmassa's (niet betekenend dat er geen kata's aan te pas kwamen).

Hetgene jullie wel nodig hadden op |P| ook maar iets in de weg te leggen. En zelfs dan werden jullie nog een tijdje met meer dan 2 keer zoveel geowned. Enorm veel succes voor Break, laat EQUI W18 nou niet winnen hè...
 

DeletedUser

Guest
Hetgene jullie wel nodig hadden op |P| ook maar iets in de weg te leggen. En zelfs dan werden jullie nog een tijdje met meer dan 2 keer zoveel geowned. Enorm veel succes voor Break, laat EQUI W18 nou niet winnen hè...

Fan nummer 1:D

Wel grappig dat de oude P leden zich in 2 kampen verdelen als toeschouwer. Aus is bijv voor equi kun je al merken, jij voor break:D
 

DeletedUser

Guest
Fan nummer 1:D

Wel grappig dat de oude P leden zich in 2 kampen verdelen als toeschouwer. Aus is bijv voor equi kun je al merken, jij voor break:D

Ik denk dat Aus zich neutraal houdt hoor. Het enige wat hij zegt is dat het logisch is dat EQUI reageert na de rekrutering van Thef1chesser. En dat EQUI gedurende w18 de sterkere sterkere positie (= meer dorpen) heeft gehandhaafd en dan Break dat nu probeert te compenseren met rekrutering aan het EQUI-front. Dat klopt gewoon. Uit niets merk je dat hij pro-EQUI is.

Mocht dat wel zo zijn, dan heb ik véél liever Auseinandersatzung pro-EQUI dan die Sanguinor :D Dat is namelijk een oelewapper eerste klas, die hoopt dat de stam die hij verlaten heeft niet wint ;)
 

DeletedUser

Guest
Fan nummer 1:D

Wel grappig dat de oude P leden zich in 2 kampen verdelen als toeschouwer. Aus is bijv voor equi kun je al merken, jij voor break:D

Mss is het omdat hij een ex-Equi'er is en equi hem uitkotst en hij hen :confused:
Ohnee dat zal het wel niet zijn.
 
Reactiescore
1.094
Succes aan beide partijen.

Wel typisch, eerst maken sommige p half zwart nadat we hadden besloten op bb te gaan, vervolgens stopt een deel daarvan, en er is gelijk overal herrie en ruzie. Maar ach, nogmaals succes!
Laat het een leuke oorlog worden
 

DeletedUser64964

Guest
Fan nummer 1:D

Wel grappig dat de oude P leden zich in 2 kampen verdelen als toeschouwer. Aus is bijv voor equi kun je al merken, jij voor break:D

Heeft altijd al vastgestaan dat op |P| na de beste spelers in Break zaten. Om nog maar te zwijgen van het niveau (King, Ringo, Agonoize, Lord Lenaers, ...). Het recruiten van de 3 overgebleven Phalanx-accs is belachelijk, maar TNO erbij nemen is echt lachwekkend. Gelukkig kan EQUI die niet stacken, en zullen die dus in no-time dikke verliezen draaien. Goeie zet EQUI, jullie eerste 20mio verliezen zijn al binnen :)

Dat Aus pro-EQUI is zou me verbazen. Denk dat de meeste nu Break wel zullen aanmoedigen, op PoP na, kan er nog altijd niet bij wat die op Emily te zoeken heeft :)
 

DeletedUser

Guest
Heeft altijd al vastgestaan dat op |P| na de beste spelers in Break zaten. Om nog maar te zwijgen van het niveau (King, Ringo, Agonoize, Lord Lenaers, ...). Het recruiten van de 3 overgebleven Phalanx-accs is belachelijk, maar TNO erbij nemen is echt lachwekkend. Gelukkig kan EQUI die niet stacken, en zullen die dus in no-time dikke verliezen draaien. Goeie zet EQUI, jullie eerste 20mio verliezen zijn al binnen :)

Dat Aus pro-EQUI is zou me verbazen. Denk dat de meeste nu Break wel zullen aanmoedigen, op PoP na, kan er nog altijd niet bij wat die op Emily te zoeken heeft :)

als je niks zinnigs te melden hebt hou je er dan buiten:D
 

DeletedUser

Guest
Fan nummer 1:D

Wel grappig dat de oude P leden zich in 2 kampen verdelen als toeschouwer. Aus is bijv voor equi kun je al merken, jij voor break:D

Niet bepaald, de oorlog is niet zo boeiend. Dat er een week nadat P op BB ging al gebackstabt wordt langs alle kanten des te meer.
 

DeletedUser

Guest
Het begin van deze nieuwe periode op W18 kent inmiddels zo zijn up en downs. Wat gedoe met gerecruit, is jammer maar daar laten we de sfeer niet door verpesten. Break en Equi kunnen laten zien dat je een wereld ook kunt winnen door niet delete te gaan. Phalanx was de 1e verliezer op W18. Break en Equi zijn beiden winnaars, die nu hebben besloten om gezellig een flinke pot oorlog te gaan voeren. Echter blijven wat mij betrefd EQUI en Break de winnaars van W18, ongeacht de uitslag van deze oorlog.
 
Bovenaan