Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser31802

Guest
Oi blijf eens bij het onderwerp mensen. Het gaat erom dat die regel niet ingevoerd mag worden (op z'n minst op de oudere werelden).

Er zit weldegelijk een verband. 1 van onze standpunten is dat Duckje weg moet omdat hij het TW team indoctrineert, en plannen die al afgewezen zijn door de community, toch in te voeren. Dat maakt hem geen goede Coma.
 

DeletedUser65072

Guest
Oi blijf eens bij het onderwerp mensen. Het gaat erom dat die regel niet ingevoerd mag worden (op z'n minst op de oudere werelden).

Wil je weten wat ik van het jaar 2012 vond?

Naja ik vond het jaar 2012 op TW gebied zwaar klote.
Onder andere hebben ze veel leden laten stoppen.
Voorbeeldje: AF vernieuwd, helft van de spelers weg gelopen omdat het ze niet aanstond.
Verder als ik naar de updates kijk IG.
voorbeeldje: De PA functies, wat is TW nog als het enkel gaat om wie het meeste geld uitgeeft op de wereld?
Verder zijn er nog allemaal kleine veranderingen maar als ik die ga opnoemen ben ik veel te lang bezig.

En heb wel wat beter te doen dan een hele lange brief schrijven.

Naja ik hoop dat het beter gaat worden want anders zie ik nog heel veel goede spelers stoppen.

Olifantje heeft gesproken,
En uit.
 

DeletedUser

Guest
Zolang de werking van vv niet wordt veranderd en accounts onder vv niet worden gedelete vindt ik het best. Het is onnacceptabel als zo'n maatregel in zo'n korte termijn wordt ingevoerd, zonder waarschuwing. In nieuwe werelden mag het, dan zetten jullie het gewoon bij de regels. Dan weten mensen het van te voren als ze aan zo iets beginnen, dat al hun werk zo makkelijk verwoest kan worden.

Op oudere werelden is het niet van tevoren aangegeven. Ik heb er verschrikkelijk veel tijd in gestopt, te veel eigenlijk, want het is al ten koste gegaan van RL voor mij. Dat jullie al die tijd en moeite zo even weggooien, had ik wel even van tevoren willen weten. Al die uren die we aan tw hebben besteed zouden nu zomaar verloren kunnen gaan.

Mvg, The Erazor Killer
 

DeletedUser65072

Guest
Precies we eisen een PA vergoeding voor al dat harde werken :cool:

Enkel door een fout van TW :mad:
 
Reactiescore
1.804
Er zit weldegelijk een verband. 1 van onze standpunten is dat Duckje weg moet omdat hij het TW team indoctrineert, en plannen die al afgewezen zijn door de community, toch in te voeren. Dat maakt hem geen goede Coma.

En jij denkt dat Duckje vervangen een verschil zou maken?
denk effe na man
 

DeletedUser22322

Guest
Wat gaat er gebeuren met de pa van de acc`s die onder deze nieuwe regeling vallen ?
 

DeletedUser

Guest
Men haalt aan dat je die nog steeds op andere werelden kunt gebruiken, maar als er geen wachtwoord is, is dat een beetje moeilijk natuurlijk. Waarom zou het account anders onder VV staan?
 
Reactiescore
1.094
Op w16 waar al pakweg 100 miljoen punten of meer aan barbaren liggen (helft van de wereld) gezien 1 topstam geheel bb is, en de andere voor de helft daar komen er dan nog zo n 4000 dorpen bij(wss nog wel 2x zo veel) , nou dat is echt een wereld waar je dan tribalwars kan spelen.

Bovendien ik en vele andere toen we dit spel begonnen tekende voor de regel dat accs die permanent onder vv staan mogen blijven doorgaan, snap niet omdat 2 mods en een community manager tegen zijn dat het hele feest wordt omgezet naar hun hand.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7646

Guest
weer een faal actie julie luisteren niet naar de meerderijd

en straks bannen ze nog alles spelers die hier tegen het voorstel van tw :)


nu kunnen ze het wel lezen denk ik
 

DeletedUser

Guest
Stomme regel.
Maar als jullie een noobje zoeken met enkele maanden ervaring kun je altijd bij mij aankloppen.
Ik speel momenteel nergens meer.
Ik speelde eerder veel op grepolis top 100 account.
Maar ik vindt TW nu toch iets leuker.
Dus als je intresse hebt PM me gerust!
 

DeletedUser51666

Guest
Wil je weten wat ik van het jaar 2012 vond?

Naja ik vond het jaar 2012 op TW gebied zwaar klote.
Onder andere hebben ze veel leden laten stoppen.
Voorbeeldje: AF vernieuwd, helft van de spelers weg gelopen omdat het ze niet aanstond.
Verder als ik naar de updates kijk IG.
voorbeeldje: De PA functies, wat is TW nog als het enkel gaat om wie het meeste geld uitgeeft op de wereld?
Verder zijn er nog allemaal kleine veranderingen maar als ik die ga opnoemen ben ik veel te lang bezig.

En heb wel wat beter te doen dan een hele lange brief schrijven.

Naja ik hoop dat het beter gaat worden want anders zie ik nog heel veel goede spelers stoppen.

Olifantje heeft gesproken,
En uit.

Helemaal mee eens.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik moet er eigenlijk wel om lachen, hoe Duckje deze schijtregel ons in cadeaupapier verpakt, de strot in douwt :')
 

DeletedUser

Guest
Tsja met vriendjespolitiek kun je veek bereiken bij innogames blijkbaar. In elk normaal bedrijf zouden types als Duckje allang de laan zijn uitgestuurd, maar nee bij Innogames vinden ze het maar wat fijn. Zo'n marionet die alles voor hen doet op de Nl server te laten blijven, toch 1 van de groetre community''s

Zeg toch niet van die onzinnige dingen. Jij hebt helemaal geen idee hoe Duckje wordt gewaardeerd door Innogames. In ieder normaal bedrijf zouden types als jij allang uit de laan gevlogen zijn, enkel commentaar en zelden iets nuttigs. Hou oud ben je? Kun je überhaupt wel indenken hoe het gaat in een normaal bedrijf? Je posts getuigen daar namelijk niet van.

Wij zijn op de Nederlandse servers bevoorrecht met enorm veel dingen die op andere servers niet eens toegestaan zijn, famdecibel gaf het ook al aan. Kijk daar eens naar.

Hier moet ik wel even om lachen en hard lachen. Niemand ok? ik wil je het bewijs tonen 15 februari er zijn genoeg stammen met 22 mio acc's en die zullen op delete gaan dat edel je niet in 5 weken. Jullie denken ohh in w5 hebben we dat allemaal niet in andere werelden zal dat ook zo maar zijn, bende ingesloten mensen. Ohh en dan vergat ik te zeggen dat w10 ook zo zal zijn ook nog een wereld laat me niet lachen. Jullie zijn zo gefocust op jullie eigen dat je niet denkt aan andere werelden en ik geloof geen woord van wat je zegt dat alle werelden zijn nagekeken ik weet op mijn wereld al 50 acc's zijn dat is 1/4de van de wereld.

Op W10 had jij anders geen enkele moeite met het dagenlang edelen van barbaren, dus ik heb geen idee wat je momenteel allemaal zegt. Daarnaast doen je opmerkingen over corrupte moderators weinig goed, juist jij zou beter moeten weten.

Er schijnen nogal wat mensen te vergeten dat Innogames een commercieel bedrijf is, geen liefdadigheidsinstelling. In mijn ogen is het heel normaal om te betalen voor een spel waar gigantisch veel uren zitten qua research, ontwikkeling, hosting, support, etc. Nogal logisch dat Innogames graag actieve spelers op een wereld heeft, die betalen namelijk PA. Sitteraccounts met PA dragen nou niet bij aan de activiteit van een wereld, hoe actiever een speler des te groter is de kans dat er meer premium functies afgenomen worden. Er zitten veel redenen achter de invoering van de vv regel. Ten eerste was permanente vv altijd al verboden, enkel werd het niet tot zelden nageleefd en gecontroleerd. Die controle wordt nu aangescherpt.

Ten tweede begrijp ik jullie commentaar niet over het barbaar worden van accounts. Het is toch niet moeilijk om een nieuwe speler te vinden voor een account? Ik zie genoeg vragen verschijnen op het forum van mensen die een account zoeken. En ga jij inderdaad op buitenland stage, of ga jij inderdaad op zakenreis (ik ken overigens vrij weinig zakenlui die een half jaar op zakenreis gaan, maar uberhaupt wel tijd hebben om tw te spelen, maar dat terzijde), doe gewoon een support. Communiceer helder en duidelijk over die gang van zaken en er zal een mouw aan te passen zijn.

Ten derde: Er schijnt nogal een grote groep spelers (opvallend veel ex-spelers die gestopt zijn vanwege saaiheid) te zijn die sowieso tegen iedere verandering is. Het valt me op dat die klaagcultuur ook nog algemeen geaccepteerd schijnt te worden, die spelers hebben schijnbaar wat credits verdiend in het verleden en teren daar nog op. Beseffen jullie niet dat Tribalwars een unieke mogelijkheid biedt om volledig gratis een prachtig spel te spelen? Tijdens de invoering van de nieuwe PA regels heeft er geruime tijd een account op nummer 1 gestaan die zonder PA speelde, was voor mij een bewijs dat PA helemaal niet perse nodig is om goed te kunnen zijn in het spelletje. Jullie hebben alles, een support die 24 uur per dag klaar staat, een spel wat altijd door innoveert en probeert het jullie naar je zin te maken. Het valt me soms tegen dat spelers dit niet willen zien.

Wij als Tribalwars Team proberen alles te doen om een leefbaar Tribalwars voor jullie te houden. Wij zijn ook mensen, fouten gebeuren. Innogames heeft ook wel eens fouten doorgevoerd (legerkampen). Al met al zie ik een positieve tendens optreden, ook vanuit mijn view als spelmoderator. Ik hoop dat die tendens doorgezet kan worden in 2013, dat de veranderingen goed uit zullen pakken en dat de werelden actief en leuk worden of blijven.

Gelukkig nieuwjaar!
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn op de Nederlandse servers bevoorrecht

Quote van het jaar man! humor dat de werelden enkel leeglopen en er om de maand wel een rel is vanwege één of andere ridicule regel.
Maar blijf er vooral in geloven hoor Cupra, hoop doet tenslote leven!
 

DeletedUser

Guest
Wat een grap, deze maatregel zorgt er namelijk juist ervoor dat jullie minder verdienen! Ik vind het geen probleem om PA te kopen voor accounts die onder vv staan.
Met die nieuwe opties is niks mis, jullie moeten immers ook je brood verdienen, dat begrijp ik. Als we allemaal gratis zouden spelen zou het spel ophouden te bestaan! Maar daar gaat het hier niet om. Allemaal leuk en aardig, maar er wordt om het probleem heen gedraaid! Zo kan ik het ook wel.

-Met het probleem bedoel ik trouwens de verandering van de vv regels, voor de duidelijkheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er schijnen nogal wat mensen te vergeten dat Innogames een commercieel bedrijf is, geen liefdadigheidsinstelling. In mijn ogen is het heel normaal om te betalen voor een spel waar gigantisch veel uren zitten qua research, ontwikkeling, hosting, support, etc. Nogal logisch dat Innogames graag actieve spelers op een wereld heeft, die betalen namelijk PA. Sitteraccounts met PA dragen nou niet bij aan de activiteit van een wereld, hoe actiever een speler des te groter is de kans dat er meer premium functies afgenomen worden. Er zitten veel redenen achter de invoering van de vv regel. Ten eerste was permanente vv altijd al verboden, enkel werd het niet tot zelden nageleefd en gecontroleerd. Die controle wordt nu aangescherpt.

Het is vrij grappig hoe je jezelf tegenspreekt. Hieronder zeg je dat TW 'volledig gratis is', en hierboven zeg je dat het logisch is dat ze accounts die geen PA betalen uit het spel schoppen. Gaan we dus ook alle spelers die geen PA betalen op barbaar laten gaan? Mag ik je er daarnaast even op wijzen dat op vele van die accounts gewoon PA betaald wordt? Vele hebben daar een stam PA potje voor aangelegd, of er schiet één speler dat allemaal voor etc. En wederom onzin, zo'n account zorgt net wél voor een actievere wereld gezien de VV ervoor zorgt dat het account niet op barbaar gaat, en dus niet geïnternd moet worden. Hierdoor kunnen de spelers zich op de vijand concentreren, in plaats van zich met het internen van stamgenoten bezig te houden (wat STILSTAND is, en dus een minder actieve wereld).

Haha grappig hoor! Er zitten allerlei redens achter, en vervolgens kom je met één iets af dat eigenlijk amper relevant is. Permanente VVs zijn verboden ja, daarom kun je na 60 dagen ook niets meer doen met het account.


Ten tweede begrijp ik jullie commentaar niet over het barbaar worden van accounts. Het is toch niet moeilijk om een nieuwe speler te vinden voor een account? Ik zie genoeg vragen verschijnen op het forum van mensen die een account zoeken. En ga jij inderdaad op buitenland stage, of ga jij inderdaad op zakenreis (ik ken overigens vrij weinig zakenlui die een half jaar op zakenreis gaan, maar uberhaupt wel tijd hebben om tw te spelen, maar dat terzijde), doe gewoon een support. Communiceer helder en duidelijk over die gang van zaken en er zal een mouw aan te passen zijn.

Weer TW team logica hoor. Het zal allemaal weinig effect hebben en het is allemaal niet zo moeilijk! Ja, als het niet zo moeilijk is, waarom zijn er dan überhaupt zo'n VV accounts? Omdat er geen spelers voor te vinden zijn, het is de logica zelve.


Tijdens de invoering van de nieuwe PA regels heeft er geruime tijd een account op nummer 1 gestaan die zonder PA speelde, was voor mij een bewijs dat PA helemaal niet perse nodig is om goed te kunnen zijn in het spelletje. Jullie hebben alles, een support die 24 uur per dag klaar staat, een spel wat altijd door innoveert en probeert het jullie naar je zin te maken. Het valt me soms tegen dat spelers dit niet willen zien.

Hahaha komop dit is toch te hilarisch hoor. Geruime tijd, een week bedoel je dan? Ja HQ geilen en dan kom je idd op een te staan de eerste paar dagen. En ik zie niet in wat dit te maken heeft met deze regelwijziging hoor?



En tevens mogen jullie ook wel eens op mijn post reageren in plaats van alles weer leuk te negeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65072

Guest
Wat een grap, deze maatregel zorgt er namelijk juist ervoor dat jullie minder verdienen! Ik vind het geen probleem om PA te kopen voor accounts die onder vv staan.
Met die nieuwe opties is niks mis, jullie moeten immers ook je brood verdienen, dat begrijp ik. Als we allemaal gratis zouden spelen zou het spel ophouden te bestaan! Maar daar gaat het hier niet om. Allemaal leuk en aardig, maar er wordt om het probleem heen gedraaid! Zo kan ik het ook wel.

-Met het probleem bedoel ik trouwens de verandering van de vv regels, voor de duidelijkheid.

In dat geval wil ik je ook wel elke maand VV geven voor 1 dagje hoor :p
Moet je alleen een acc op W23 aanmaken :)
 
Bovenaan