Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser

Guest
Nou ik heb het even uitgerekend hoor, en op W1 kunnen er door deze maatregel 22825 barbarendorpen bijkomen als er geen nieuwe spelers worden gevonden. Zo is het toch niet leuk meer?
 

DeletedUser53052

Guest
Dus voorstel; Voer dit in vanaf de nieuwe werelden, of de werelden hoger dan 20 ofzo... Dan hebben de voorstanders niet meer te klagen, tenzij jullie ons natuurlijk willen treiteren ? :cool:
 

DeletedUser66281

Guest
Typisch dat de spelers die voor zijn, niet eens op een oude wereld spelen... Houd je bek dan toch gewoon... :rolleyes:

@ Ludi92: Registratiedatum: 18 oktober 2012...

Dat ik op AF pas toen geregistreert ben, wil niet zeggen dat ik toen pas ben begonnen met het spel. Met dit account zat ik in Wereld 6, in 2008 ofzo?, daarvoor zat ik in wereld 2.



Wat ik me wel afvroeg:
Hoe ga je het doen met mensen die een nieuwe speler vinden voor account x, die al 120 dagen onder vv staat, en waarvan de speler 'verdwenen' is? Je hebt wachtwoord noch e-mail adress lijkt me..
 

DeletedUser17472

Guest
een stamlid van me zit op de roemeense server te kijken. en daar is nog niks gezegd over dergelijke regel. er valt helemaal niks over te vinden er wordt daar niks ingevoerd! volgens mij is dit alleen een regel voor de nl server. maar dat is ook idioot dan maak je van tw, amerika waar iedere staat (in dit geval server) zijn eigen regels heeft. das dom.

Als alles gelijk getrokken zou worden met al die servers, dan kun je hier de scripts wel vergeten. Ik weet dat op de US server GreaseMonkey verboden is. Het is inderdaad zo dat iedere server deels zelf bepaalt wat ze wel en wat ze niet toestaan. Ik zie hier al het commentaar van iedereen als scripts afgeschaft zouden worden. Dat is meer dan dat het nu is voor deze vv-regeling hoor.

Als er naast je 30mil aan barbaren dorpen ligt waar moet jij actieve tegenstanders gaan edelen?

Ik ga niet aan die barbs beginnen dus quit ik op die wereld.
Volgens mij zijn er nog meer van zulke mensen?

Volgens Mij is hier een absolute meerderheid?
Ja ik kan het fout hebben , maar de mensen die voor zijn zijn op 1 hand te tellen.
Ja jullie modjes er niet bij , want jullie staan onder leiding van de dictatuur van duckje..:eek:

Niemand komt er naast een barbarenzee van 30 miljoen te liggen. Dus wat je nu vertelt is gewoon onzin.
En de absolute meerderheid? Ik denk het niet. Het zijn steeds dezelfde mensen die roepen hoe slecht deze regel wel is. Maar onderbouwen weten ze niet hoe het moet.


Wat ik me wel afvroeg:
Hoe ga je het doen met mensen die een nieuwe speler vinden voor account x, die al 120 dagen onder vv staat, en waarvan de speler 'verdwenen' is? Je hebt wachtwoord noch e-mail adress lijkt me..

Dan is het jammer, maar dat account wordt geblokt en nadien barbaar. Je hebt ruim 5 weken de tijd om de echte eigenaar te contacteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Als alles gelijk getrokken zou worden met al die servers, dan kun je hier de scripts wel vergeten. Ik weet dat op de US server GreaseMonkey verboden is. Het is inderdaad zo dat iedere server deels zelf bepaalt wat ze wel en wat ze niet toestaan. Ik zie hier al het commentaar van iedereen als scripts afgeschaft zouden worden. Dat is meer dan dat het nu is voor deze vv-regeling hoor.



Niemand komt er naast een barbarenzee van 30 miljoen te liggen. Dus wat je nu vertelt is gewoon onzin.
En de absolute meerderheid? Ik denk het niet. Het zijn steeds dezelfde mensen die roepen hoe slecht deze regel wel is. Maar onderbouwen weten ze niet hoe het moet.




Dan is het jammer, maar dat account wordt geblokt en nadien barbaar. Je hebt ruim 5 weken de tijd om de echte eigenaar te contacteren.

Op oude werelden zijn accounts die 50miljoen punte dus het is best mogelijk dat je naast een bb zee komt te liggen van 50miljoen punten of 20miljoen punten dus wie praat er dan onzin:eek:
 

DeletedUser23694

Guest
Op oude werelden zijn accounts die 50miljoen punte dus het is best mogelijk dat je naast een bb zee komt te liggen van 50miljoen punten of 20miljoen punten dus wie praat er dan onzin:eek:

Idd, zo moeilijk is het niet om dan tegen 30mio barbaren aan te liggen. Als ik alleen al op grijs ga, liggen mijn buren tegen 40 mio aan barbaren :')
 

DeletedUser17472

Guest
Als alles gelijk getrokken zou worden met al die servers, dan kun je hier de scripts wel vergeten. Ik weet dat op de US server GreaseMonkey verboden is. Het is inderdaad zo dat iedere server deels zelf bepaalt wat ze wel en wat ze niet toestaan. Ik zie hier al het commentaar van iedereen als scripts afgeschaft zouden worden. Dat is meer dan dat het nu is voor deze vv-regeling hoor.

Ik krijg net te horen dat de nl.server de enige TW-server is waar GreaseMonkey is toegestaan. Bij deze dus rechtgezet.

Idd, zo moeilijk is het niet om dan tegen 30mio barbaren aan te liggen. Als ik alleen al op grijs ga, liggen mijn buren tegen 40 mio aan barbaren :')
Maar aangezien zij ook een net zo'n groot account hebben is dat geen probleem.
 

DeletedUser

Guest
Dus voorstel; Voer dit in vanaf de nieuwe werelden, of de werelden hoger dan 20 ofzo... Dan hebben de voorstanders niet meer te klagen, tenzij jullie ons natuurlijk willen treiteren ? :cool:

Helemaal mee eens. Als die nieuwe spelers er zo positief over zijn OK, maar dan moeten ze zich niet met de ouder werelden bemoeien.
 

DeletedUser66281

Guest
Dan is het jammer, maar dat account wordt geblokt en nadien barbaar. Je hebt ruim 5 weken de tijd om de echte eigenaar te contacteren.

Dat dacht ik al, dat vind ik wel jammer, zeker wanneer mensen jaren hebben gespeeld, en hun account aan de stam gaven als teken van dank.
Sommige mensen doen liever geen contact met TW omdat ze anders weer in de verleiding komen, en weten deze regel dus ook niet.
 

DeletedUser63804

Guest
Ze moeten gewoon terug een wereld maken à la w2,w6,w8 of zelfs wereld 5 waar ik best noob was vond ik leuker dan de nieuwe werelden nu zoals met die vlaggen , daar begin ik niet aan ...

Het aantal actieve spelers daalt met de dag , hoe zou dat toch komen? Sinds de invoer van die gs productie verhogingen zijn er veel spelers die geen zin hebben om met een achterstand op anderen te beginnen ...

Doe zo verder Tw en het einde zal binnen 2 jaar een feit zijn vrees ik !
 

DeletedUser61042

Guest
Ik krijg net te horen dat de nl.server de enige TW-server is waar GreaseMonkey is toegestaan. Bij deze dus rechtgezet.


Maar aangezien zij ook een net zo'n groot account hebben is dat geen probleem.

Waar heb jij je verstand laten liggen vannacht?

Dacht jij dat iemand aan het front werkelijk barbaren gaat edelen die naast hem liggen inplaats van de vijand waar het spel omdraait?

Ik stuur liever mijn edels op vijand af dan een barbaren zee naast mij daar valt teminste eer aan te behalen.
EN dan praten we nog niet eens over edels te kort hebben 50miljoen edelen ben je wel even mee bezig hoor.
 

DeletedUser

Guest
Niemand komt er naast een barbarenzee van 30 miljoen te liggen. Dus wat je nu vertelt is gewoon onzin.
En de absolute meerderheid? Ik denk het niet. Het zijn steeds dezelfde mensen die roepen hoe slecht deze regel wel is. Maar onderbouwen weten ze niet hoe het moet.




Dan is het jammer, maar dat account wordt geblokt en nadien barbaar. Je hebt ruim 5 weken de tijd om de echte eigenaar te contacteren.

We weten niet hoe we moeten onderbouwen? Jullie komen steeds met dezelfde zever af, en dan kunnen wij niet onderbouwen? :D

Iemand zei dat je vijanden dan ook in je cluster kunnen springen, en dat klopt, maar dan worden de stamclusters, waar jaren aan gewerkt is om ze mooi te krijgen, geheel verpest door het invoeren van deze regel. En om dat te voorkomen zullen de meeste stammen die accounts gaan internen, om het stamcluster intact te kunnen houden. Met als gevolg dat edels die normalitair voor de vijand gebruikt worden, aan BBs of aan internen verspilt zouden moeten worden.

Daarnaast zie ik het hele nut van deze regels niet in, het gaat in de meeste gevallen om accounts binnen de stam waar geen spelers meer voor gevonden kunnen worden of waar er geen wachtwoord meer van is. Deze dorpen maken deel uit van die stam, en zijn nodig om sneller de eindoverwinning te behalen. Tuurlijk zijn er ook accounts die niet in de stam zitten, maar verander de regels dan ook zodat énkel die accounts (dus een account dat niet onder VV staat van een stamgenoot gaat barbaar, de andere niet). Farmdecibel, jij zei dat deze ccounts voor niets dienen, en dat klopt niet. Ze dienen om het stamcluster intact te houden en om de spelers het internen te besparen, de werelden zijn nu vaak als saai als daar dan nog eens BBs bijkomen van stamgenoten die barbaar gaan wordt het al helemaal te erg.

En laten we ook frontaccounts niet vergeten overigens, het komt maar al te vaak voor dat deze accounts op VVs draaien omdat de spelers gaan lopen zijn, en het account in puin ligt en er geen nieuwe spelers voor te vinden zijn omdat die vaak niet op een dergelijk account willen spelen. Dan offeren spelers zich op om dat accountje te redden, en nu krijgen ze te horen dat het op delete gaat? Heel leuk ja. En ook de stamgenoten die daar achter liggen niet vergeten, die kunnen door zo'n delete in de problemen komen.

Wat verder het aantal meningen betreft: vele kan het niet schelen deze regel gezien ze geen dergelijke accounts hebben, of op een nieuwe wereld spelen. Ze weten niet welke gevolgen dit kan hebben voor vele stammen, maar ook voor werelden in het algemeen. Wat zijn nu eigenlijk de argumenten voor deze regel? Meer actie? Dat wordt hem niet, want nu moet en verplicht internen of barbaren edelen.

Maar aangezien zij ook een net zo'n groot account hebben is dat geen probleem.

Lol :D:D:D Ken jij überhaupt iets van dit spel? Newsflash: hoe groot de accounts ook zijn, je kan altijd evenveel edels per dag maken. Op dit moment is dat ongeveer (indien je geen troepen verspilt) 2 a 6 edels per dag. 30 mill is 3k dorpen, oftewel 500 (!) dagen eer al die dorpen geïnternd zijn. Geen probleem nee. :eek: En dat is dan maar één account, er zullen veel meer accounts getroffen worden dan dat. Als ik alleen al kijk naar Equi op wereld 18, dat is een stam die het heel lastig heeft om nieuwe spelers te vinden, en dus vele accountjes heeft die op VV draaien en gewoon in stand gehouden worden omdat ze al zoveel BBs te edelen hebben. Gooien jullie die dus op delete, moeten zij wéér BBs gaan edelen, in plaats van zich op ons te concentreren.

Nu zijn dat mijn vijanden, dus het zou in principe beter zijn voor ons, maar alsnog toont het gewoon aan dat deze nieuwe regels dikke onzin zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waar heb jij je verstand laten liggen vannacht?

Dacht jij dat iemand aan het front werkelijk barbaren gaat edelen die naast hem liggen inplaats van de vijand waar het spel omdraait?

Ik stuur liever mijn edels op vijand af dan een barbaren zee naast mij daar valt teminste eer aan te behalen.
EN dan praten we nog niet eens over edels te kort hebben 50miljoen edelen ben je wel even mee bezig hoor.

Op w1 hebben we een groot front, maar onze tegenstanders blijven toch bb dorpen edelen, vooral omdat ze anders niet door onze def heen komen. Twee hebben nu een groot cluster achter ons front liggen, omdat daar veel bb dorpen lagen.
 

DeletedUser66026

Guest
Als alles gelijk getrokken zou worden met al die servers, dan kun je hier de scripts wel vergeten. Ik weet dat op de US server GreaseMonkey verboden is. Het is inderdaad zo dat iedere server deels zelf bepaalt wat ze wel en wat ze niet toestaan. Ik zie hier al het commentaar van iedereen als scripts afgeschaft zouden worden. Dat is meer dan dat het nu is voor deze vv-regeling hoor.



Niemand komt er naast een barbarenzee van 30 miljoen te liggen. Dus wat je nu vertelt is gewoon onzin.
En de absolute meerderheid? Ik denk het niet. Het zijn steeds dezelfde mensen die roepen hoe slecht deze regel wel is. Maar onderbouwen weten ze niet hoe het moet.




Dan is het jammer, maar dat account wordt geblokt en nadien barbaar. Je hebt ruim 5 weken de tijd om de echte eigenaar te contacteren.

Hier moet ik wel even om lachen en hard lachen. Niemand ok? ik wil je het bewijs tonen 15 februari er zijn genoeg stammen met 22 mio acc's en die zullen op delete gaan dat edel je niet in 5 weken. Jullie denken ohh in w5 hebben we dat allemaal niet in andere werelden zal dat ook zo maar zijn, bende ingesloten mensen. Ohh en dan vergat ik te zeggen dat w10 ook zo zal zijn ook nog een wereld laat me niet lachen. Jullie zijn zo gefocust op jullie eigen dat je niet denkt aan andere werelden en ik geloof geen woord van wat je zegt dat alle werelden zijn nagekeken ik weet op mijn wereld al 50 acc's zijn dat is 1/4de van de wereld.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik krijg net te horen dat de nl.server de enige TW-server is waar GreaseMonkey is toegestaan. Bij deze dus rechtgezet.


Maar aangezien zij ook een net zo'n groot account hebben is dat geen probleem.

Je tong is wel erg bruin he ^^ Ik zie het iig niet zitten om mijn buren te moeten internen, mochten ze ooit onder vv komen en grijs gaan. Watvoor zin heeft dit spelletje om alleen nog bb's te edelen. Daar ga je toch geen 200pa per maand voor neerleggen :')
 

DeletedUser66026

Guest
Ik denk dat het tijd wordt om te stoppen met dit belachelijke spelletje.
Er worden ons dingen door de strot geduwd wat absoluut niet kan...

Ik denk dat we zo dusdanig zullen stoppen dat er weer regeltjes komen. Maar stoppen doen deze mensen dus niet.
Maar duckje en co ik zou wel eens willen weten waarvoor jullie eigenlijk nog willen mod zijn en coma, jullie vernielen onze acc's waar jaren werk in heeft gezeten, jullie vernielen het forum, en jullie vernielen het eerlijk spel. Jongens waar zijn we mee bezig straks zal er een regel komen inactieve stam op delete:rolleyes:. Wij spelen voor de fun en niet om gehamerd op de computer te zitten kijken hoe we barbs edelen dit spel heet tribalwars en niet barbwars!!! Dus ofwel laat je iedereen bb gaan en ik zweer het niemand zal daar blij om zijn barbs edelen is al altijd saai geweest en nu maken jullie nog meer stoppers nog meer grijze werelden en dan gaan jullie weer afkomen met goudmuntenverlaging waar zijn we dus mee bezig?
 

DeletedUser

Guest
Als jullie nou zouden zeggen dat we hebben tot oktober komend jaar ofzo krijgen we tenminste de kans om een klein gedeelte van alle accounts die dan op delete gaan te internen...

Gelukkig nieuwjaar trouwens(!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we zo dusdanig zullen stoppen dat er weer regeltjes komen. Maar stoppen doen deze mensen dus niet.
Maar duckje en co ik zou wel eens willen weten waarvoor jullie eigenlijk nog willen mod zijn en coma, jullie vernielen onze acc's waar jaren werk in heeft gezeten, jullie vernielen het forum, en jullie vernielen het eerlijk spel. Jongens waar zijn we mee bezig straks zal er een regel komen inactieve stam op delete:rolleyes:. Wij spelen voor de fun en niet om gehamerd op de computer te zitten kijken hoe we barbs edelen dit spel heet tribalwars en niet barbwars!!! Dus ofwel laat je iedereen bb gaan en ik zweer het niemand zal daar blij om zijn barbs edelen is al altijd saai geweest en nu maken jullie nog meer stoppers nog meer grijze werelden en dan gaan jullie weer afkomen met goudmuntenverlaging waar zijn we dus mee bezig?

Zoals u hier zelf aangeeft blijft het spel tribalwars en zal de vv-regel ervoor gaan zorgen dat enkel de actieve accounts overblijven. U bekijkt dit probleem naar mijn persoonlijke mening wat veel op korte termijn. Op lange termijn gaat deze regel er namelijk zorgen dat de stammen actief moeten blijven en niet meer kunnen terugvallen op langdurige vv-accounts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik volg even niet hoor. Stammen moeten nu dus niet actief blijven en vallen nu terug op VV accounts? Okee, dat is nieuws. Ten eerste kun je helemaal niks met die VV accounts, ze worden in stand gehouden om ze niet te moeten internen of voor het geval de oude speler toch nog op zou duiken, of er toch nog een nieuwe speler gevonden zou worden. Op lange termijn zorgt het voor meer spelers die het beu zijn om BBs te edelen, stoppen, die accounts gaan dan ook weer op BB en de vicieuze cirkel van BBs wordt door deze regel alleen maar versterkt.

Het zou zinvol zijn als jullie eens met echte argumenten zouden komen in plaats van random uitspraken die totaal niet kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg even niet hoor. Stammen moeten nu dus niet actief blijven en vallen nu terug op VV accounts? Okee, dat is nieuws. Ten eerste kun je helemaal niks met die VV accounts, ze worden in stand gehouden om ze niet te moeten internen of voor het geval de oude speler toch nog op zou duiken, of er toch nog een nieuwe speler gevonden zou worden. Op lange termijn zorgt het voor meer spelers die het beu zijn om BBs te edelen, stoppen, die accounts gaan dan ook weer op BB en de vicieuze cirkel van BBs wordt door deze regel alleen maar versterkt.

Het zou zinvol zijn als jullie eens met echte argumenten zouden komen in plaats van random uitspraken die totaal niet kloppen.

+1
We kunnen trouwens nog best veel met die accounts hoor :)
 
Bovenaan