Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser

Guest
In theorie kun je niets met een account dat over de 60 dagen zit hé, behalve de vijand tegenhouden (en dat is ook al heel wat natuurlijk). :)
 

DeletedUser53052

Guest
Om even te illustreren; Op W4 was er ooit een stam, BWR, die door inactiviteit geheel barbaar is geworden. Dat waren ongeveer +- 12.000 dorpen (wat toen heel veel was, aangezien de meesten maar rond de 15 mil zaten, eind 2008). Deze zijn BB dorpen zijn begin 2012 pas zo goed als geheel verdwenen. Heeft dus 3 jaar lang geduurd...
 

DeletedUser31802

Guest
+10

Achja die kindjes hebben tw net ontdekt , want ze spelen al vanaf w25:rolleyes:
Das ongv max een jaar ofzo.

En mensen die vanaf bijvoorbeeld w1/t/m w12/13 gestart zijn worden genaaid.

op w8 kreeg ik ook een barb zee naast me.

Aangezien de nummer 1 op delete ging + nog 2/3 spelers.
Die waren goed voor 2000 dorpen?

Toen was ik er ook aardig klaar mee..
Ik kom niet om barbs te edelen..:eek:



ze zeggen wel eens vroeger was alles beter.
Maar op tw was dat echt zo ja.;)


wanneer is de volgende meeting?
Kom ik mijn ongenoegen even uiten, want je staat toch wel open voor commentaar Herr Duckje?:confused:;)


Nee commentaar kan die niet aan. Als je om bewijs vraagt bij bepaalde zaken wilt die het niet geven. Vraag je om een second opion als hij je zaak behandelt, dan krijg je die niet. Geeft die je een nummer van Innogames, dan nemen ze niet op, wat geen toeval is, omdat je dan kritiek op hem hebt., rare acties voert die gewoon door. Twordt tijd voor een nieuwe Coma, want dit is gewoon een dictator.
 

DeletedUser

Guest
Op w1 zijn er gehele continenten die bb dorpen zijn. Als er nog meer bijkomen is het helemaal niet meer te doen.
 

DeletedUser51666

Guest
Nee commentaar kan die niet aan. Als je om bewijs vraagt bij bepaalde zaken wilt die het niet geven. Vraag je om een second opion als hij je zaak behandelt, dan krijg je die niet. Geeft die je een nummer van Innogames, dan nemen ze niet op, wat geen toeval is, omdat je dan kritiek op hem hebt., rare acties voert die gewoon door. Twordt tijd voor een nieuwe Coma, want dit is gewoon een dictator.

Hahahaha. Duckje een dictator? Ik vind dat zelfs nog te weinig. Het is eerder een monster dat alles doet wat hem die dag goed uitkomt.
 

DeletedUser65072

Guest
Nee commentaar kan die niet aan. Als je om bewijs vraagt bij bepaalde zaken wilt die het niet geven. Vraag je om een second opion als hij je zaak behandelt, dan krijg je die niet. Geeft die je een nummer van Innogames, dan nemen ze niet op, wat geen toeval is, omdat je dan kritiek op hem hebt., rare acties voert die gewoon door. Twordt tijd voor een nieuwe Coma, want dit is gewoon een dictator.

Inderdaad duckje is de enige mod die mij per keer veel straf puntjes geeft :mad:
Hup hup weg met hem :cool:
Fack yeah :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha. Duckje een dictator? Ik vind dat zelfs nog te weinig. Het is eerder een monster dat alles doet wat hem die dag goed uitkomt.

+1

en zelfs dit is nog heel aardig gezegd zijn kant op.
iemand die niet met zijn tijd meegaat, niet bij blijft..
gewoon mensen een ban geeft en daarna weer terug onder zijn steen gaat.
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha. Duckje een dictator? Ik vind dat zelfs nog te weinig. Het is eerder een monster dat alles doet wat hem die dag goed uitkomt.

Ey het gaat hier niet om duckje hè mensen, het gaat alleen over (zijn) de slechte maatregel die ingevoerd wordt ;)
 

DeletedUser61042

Guest
Houd er ook rekening mee dat duckje ook maar een mens is en opdrachten uitvoert van innogames ook is hij er tegen hij kan er niks aan het ligt meestal aan innogames die het doorvoert
 

DeletedUser64702

Guest
Duckje is gewoon een dictator Hier op het forum in de regels, en vooral in de support. zijn wil is wet. Over en uit.
 

DeletedUser51666

Guest
Ey het gaat hier niet om duckje hè mensen, het gaat alleen over (zijn) de slechte maatregel die ingevoerd wordt ;)

Maar als ik het zo zie en hoor komen al die slechten dingen wel van hem. Dus dan krijg je wel op den duur een haat tegen die persoon.
 

DeletedUser65072

Guest
Houd er ook rekening mee dat duckje ook maar een mens is en opdrachten uitvoert van innogames ook is hij er tegen hij kan er niks aan het ligt meestal aan innogames die het doorvoert

Naja duckje heeft wel degelijk wat te zeggen over support etc.

Duckje is gewoon een dictator Hier op het forum in de regels, en vooral in de support. zijn wil is wet. Over en uit.

Jongeh je snapt er ook helemaal niets van he.
Aangezien er waarschijnlijk nog mensen je post gaan quote moet je over zeggen aan het einde van je zin.
Pas als alles ie opgelost moet je over en uit zeggen :p
 

DeletedUser

Guest
Maak het niet ernstiger dan het is, het gaat hier echt om accounts die geen echte eigenaar meer hebben en gewoon gebruikt worden als extra def of virtuele veiligheid. Daar gaat het spelletje niet om hé mensen ;)

En uiteindelijk kan je ervanuitgaan dat je niet de enige bent, je vijand heeft vast ook dergelijke accounts.

Als er een normale login is zal je niet geblokkeerd worden. Dus als je iemand vindt die inlogt valt dat in de logins te zien en zal je niet geblokkeerd worden.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Way the go jongen!
Alweer heb je de inhoud van mijn reactie genegeerd.
Geef es een degelijke reden ipv deze crap die je kontlikkers al 1000x malen hebben opgehaald.
Kom es van je hoge troon af, en kom es op onze plaats staan:)
 

DeletedUser31802

Guest
Houd er ook rekening mee dat duckje ook maar een mens is en opdrachten uitvoert van innogames ook is hij er tegen hij kan er niks aan het ligt meestal aan innogames die het doorvoert

Dat dat deels waar is klopt, maar hij draaft zijn eigen mening wel erg graag door. Is toch van de zotte dat als hij jouw zaak behandelt om wat te noemen, dat je dan geen Second opinion kan vragen? Dat ruikt naar kwade praktijken die er worden uitgevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Houd er ook rekening mee dat duckje ook maar een mens is en opdrachten uitvoert van innogames ook is hij er tegen hij kan er niks aan het ligt meestal aan innogames die het doorvoert

ja, maar als hij nou is wat redelijker wordt, en dan ook ons echt in contact laat komen met innogames, maar dat doet hij ook niet want anders komt zijn plaats hier in het team in gevaar, en dat weet hij ook.
 

DeletedUser31802

Guest
ja, maar als hij nou is wat redelijker wordt, en dan ook ons echt in contact laat komen met innogames, maar dat doet hij ook niet want anders komt zijn plaats hier in het team in gevaar, en dat weet hij ook.

Tsja met vriendjespolitiek kun je veek bereiken bij innogames blijkbaar. In elk normaal bedrijf zouden types als Duckje allang de laan zijn uitgestuurd, maar nee bij Innogames vinden ze het maar wat fijn. Zo'n marionet die alles voor hen doet op de Nl server te laten blijven, toch 1 van de groetre community''s
 

DeletedUser64702

Guest
Naja duckje heeft wel degelijk wat te zeggen over support etc.



Jongeh je snapt er ook helemaal niets van he.
Aangezien er waarschijnlijk nog mensen je post gaan quote moet je over zeggen aan het einde van je zin.
Pas als alles ie opgelost moet je over en uit zeggen :p

ja ik zeg dat, omdat ik anders weer berisping krijg van duckje (a), ik mag niet eens een petitie houden om stemmen te krijgen dat duckje weg moet :S
 

DeletedUser

Guest
Oi blijf eens bij het onderwerp mensen. Het gaat erom dat die regel niet ingevoerd mag worden (op z'n minst op de oudere werelden).
 
Bovenaan