Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser

Guest
Oervigens begrijp ik niet waarom die vv regel per se veranderd moet worden. Het gaat prima nu, en jullie krijgen er minder inkomsten door, zoals ik al heb uitgelegd in mijn voorgaande posts. Never change a winning team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ten derde: Er schijnt nogal een grote groep spelers (opvallend veel ex-spelers die gestopt zijn vanwege saaiheid) te zijn die sowieso tegen iedere verandering is. Het valt me op dat die klaagcultuur ook nog algemeen geaccepteerd schijnt te worden, die spelers hebben schijnbaar wat credits verdiend in het verleden en teren daar nog op. Beseffen jullie niet dat Tribalwars een unieke mogelijkheid biedt om volledig gratis een prachtig spel te spelen? Tijdens de invoering van de nieuwe PA regels heeft er geruime tijd een account op nummer 1 gestaan die zonder PA speelde, was voor mij een bewijs dat PA helemaal niet perse nodig is om goed te kunnen zijn in het spelletje. Jullie hebben alles, een support die 24 uur per dag klaar staat, een spel wat altijd door innoveert en probeert het jullie naar je zin te maken. Het valt me soms tegen dat spelers dit niet willen zien.

Pa en andere functies is zeker niet alles maar om nu te gaan verkondigen dat tribalwars een gratis spel is dat gaat toch wat ver. In het begin van je post zeg je nog dat innogames een commerciel bedrijf is en we daar mee moeten leren leven. Spreek je jezelf niet een beetje tegen?

Ik denk dat niemand er mee inzit maandelijks 200 pa te betalen voor een wereld zoals vroeger maar dan wel met alles er op en er aan en niet steeds van die pa functies die er bij komen zoals nu. Nu moet je steeds meer betalen en betalen en betalen en wat krijgen we er voor terug? Regelwijzigingen, tal van nieuwe pa funties (zoals die vikingdorpen enkel bedoelt om ook tijdens kerst inkomsten te verzekeren) en andere mislukte updates zoals de geweldige forum lay out. Maar wat is er aan het spel zelf nog gewijzigd? Er zijn vlaggen bij gekomen (leuk maar je kan ze ook weer kopen) en verder awards. Maar daar buiten moeten we denk ik al zeer lang terug gaan. Er wordt al zo lang gevraagd achter bijvoorbeeld een stamchat ingame of groepsgesprekken. Dat soort updates willen we zien of nieuwe werelden zoals no haull maar helaas maar we moeten het steeds maar stellen met pa-functies of dergelijke.

Ook de manier waarop dit wordt aangekondigd. Wat heeft dit met nieuwjaarswensen te maken? Enkel bedoelt in de hoop dat alles wel koeltjes zal blijven als we het in een tekstje gieten waar iedereen 2 dagen gratis pa krijgt. Daar uit kan je al afleiden dat men binnen het communitymanagement wist dat de meerderheid hier niet mee akkoord zou gaan (alweer). Ik begrijp dat duckje dit zelf ook allemaal niet beslist en er vrij weinig aan kan doen maar dit kan toch zo niet blijven duren? Dit gaat niet stoppen vrees ik.

Verder zie ik het nut van die vv-regel niet in. Spelers die voor een langere periode genoodzaakt zijn er even van tussen uit te gaan worden nu haast verplicht te stoppen of ze moeten een vervanger zoeken. Maar niet iedereen wil zo maar een andere eigenaar op zijn account laat staan op oudere werelden is het zeer moeilijk te vinden ander zouden er veel minder van dit soort accounts zijn. Allesinds nu gaan spelers vaak accounts overnemen die al pa betalen. Dat is toch een verlies van inkomsten als die nieuwe eigenaars gewoon elders een nieuw account kunnen oprichten. Ik begrijp innogames soms toch niet goed hoor. Spelersaantallen op de werelden gaan nog sneller gaan dalen en ook de inkomsten, het aantal barbarendorpen zal vergroten en het spelplezier zal verminderen. Waarom eigenaars van accounts die maandelijks pa betalen en dus een goede klant zijn maar vaak even voor langere tijd onder vv moeten staan uit het spel bannen? Dan denk ik bijvoorbeeld aan een slepende ziekte, ongeval, onverwachte rl-situaties,.... Ik vind dat een beetje vreemd.

Als jullie dan toch zo graag willen dat het spel allemaal zo netjes verloopt misschien kan men dan eens beginnen met de farm en andere bots uit het spel te weren en daar extra inspanningen te doen. Het is toch niet echt goede reclame voor een community en bedrijf als innogames als meteen op de eerste wereld van .nl die is afgelopen een nummer 1 speler achteraf toegeeft dat die de wereld won omdat men ongestoord gebruik kon maken van een bot. Beter kan men daar dan eens werk van gaan maken ipv zaken aan te passen waar geen kritiek op was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De enige positieve reacties over de VV-regels komen van mods, en als ze dan verbaal met de grond gelijk worden gemaakt zijn ze ineenkeer nergens te bekennen. Maar de volgende pagina zijn ze er weer ineenkeer om een reactie te geven zonder enkele inhoud (niet te vergeten: negeren de reacties met perfecte tegen-argumenten).

Beetje lachwekkend en triest tegelijk is dit. Reet likken 1e klas.
 

DeletedUser63804

Guest
Ik vind dat auseinenandersetzung daar wel een punt heeft hoor, die moderator spreekt zich zelf tegen....

Je kan draaien of keren hoe je wil , vanaf 15 dorpen heb je zowieso PA nodig of je kan amper verder spelen ....
Ik heb geen probleem met PA betalen maar wel dat ze telkens nieuwe zaken invoeren voor nog meer winst ten nadele van het spel . Zo geraken we in een negatieve vicieuze cirkel waarbij het spel zal eindigen met de naam moneywars
 

DeletedUser65072

Guest
Naja op mijn eerste wereld had ik wel 1,3 mil berijkt zonder ooit PA te hebben gebruikt.
 

DeletedUser63804

Guest
Naja op mijn eerste wereld had ik wel 1,3 mil berijkt zonder ooit PA te hebben gebruikt.

Oké , maar ik vind het echt wel nodig , anders verlies je veel tijd en werk je minder efficiënt :p
Maar das mijn mening eh , denk toch wel dat de top 200 van de laaste 5 werelden daarvan 80% pa gebruikt ...
 
Reactiescore
1.094
Ten tweede begrijp ik jullie commentaar niet over het barbaar worden van accounts. Het is toch niet moeilijk om een nieuwe speler te vinden voor een account? Ik zie genoeg vragen verschijnen op het forum van mensen die een account zoeken.


Ik neerm aan dat je dit zei toen je een goed aantal liters drank naar binnen hebt gewerkt.:confused:
Als het echt zo makkelijk was geweest zaten er niet op elke wereld accounts met 60+ dagen vv & onbemand.
Daarnaast zijn de meeste geen voorstander van mensen van het forum ivm met spionage, of te weinig ervaring (over het algemeen zitten namelijk de meeste accs met te veel vv dagen aan het front).
Enkele worden wel aangenomen.

Daarbij niet zo moeilijk? iedereen weet dat jullie dat getal van: het aantal spelers spelend op tw van de hoofdpagina hebben afgehaald omdat er zoveel spelers zijn gestopt om verschillende redenen, Dus ja het is WEL moeilijk om nieuwe spelers te vinden.

Nogal logisch dat Innogames graag actieve spelers op een wereld heeft, die betalen namelijk PA. Sitteraccounts met PA dragen nou niet bij aan de activiteit van een wereld, hoe actiever een speler des te groter is de kans dat er meer premium functies afgenomen worden.

accs die permanent onder vv staan worden pa betaalt door de stam, daarbij accs met veel vv dagen aan het front waarvan de speler is weggerend betalen juist meer pa, omdat je dat acc als het bijv in puin ligt, niet alles met de hand op gaat bouwen (acc manager) (geldt ook natuurlijk voor bemande, maar daar zijn de spelers niet van weggerend, welke bij mijn ervaring spelers die wegrennen laten meestal een puin acc achter (welke vaak onder druk blijft gehouden), en bemande accs niet of minder).


En er bestaan toch al regels omtrent accs onder vv? Niemand heeft in het begin ervoor getekend om deze aan te scherpen, waar jullie ook zo lekker kortdag mee komen.
En inderdaad voor rede 3 wat auseinandersetzung zei spreek je jezelf tegen in het eerdere deel van je post, waardoor je dit argument kan weghalen. :eek:

Maar jullie doen jezelf tekort hoor, het wordt veel onaantrekkelijker voor spelers om oude werelden te gaan joinen, of te blijven, en mensen zullen wel gaan nadenken voordat ze een 2e account nemen, dit gaat jullie veel meer geld en spelers kosten dan jullie denken. ;)

Als jullie het doorzetten succes met het voortbestaan van tw, je zal het nodig hebben.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
ondanks je vrij groffe taalgebruik waar je ongetwijfeld een berisping voor gaat krijgen, vind ik dit wel een goede oplossing; en wat al eerder voorgesteld is, op sommige nieuwe werelden dan deze regel niet.

Maar als het hetzelfde is als bij de pa functies, kunnen we concluderen dat dat dus niet gaan gebeuren, en dat elke nieuwe wereld deze regel krijgt
 

DeletedUser66026

Guest
ohh en mijn lange teksten worden gewoonweg geband mods jullie hebben 2 uur per dag werk en die kunnen jullie niet invullen met een paar dagen crisisberaad op het forum jemig wat een bende kippen hierzo.

Dus al die acc's die aan de stam werden gegeven als dank worden opeens barbaar? Er is een groot spelertekort bij oudere werelden en nee er zijn niet zoveel aanbieders als jullie zeggen de helft van de werelden ligt inactief en jullie geven de olie op het vuur. Bedankt tw maar voor mij zal bb's edelen dus de vaste routine van het dagelijkse tw lleven worden. Mooi dat jullie het enigste strategische punt hebben verwijderd van tw dit is geen tribalwars meer dit wordt rep je naar de barbaren!!!
 

DeletedUser67583

Guest
leuk toch hoe de mods mij een berisping geven omdat ik de waarheid vertel?
echt geweldig gewoon. ze zijn net een stel kleine kinderen die hun vingers in hun oren stoppen en LALALALA gaan schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. echt zielig.
 

DeletedUser67583

Guest
Wees dan blij dat je 96 dagen krijgt.........
Op .co.uk 30 als je support niet met goeie reden inlicht.

En waar is mijn post hier eig naartoe? Zie me eigen post niet meer staan..



vraag dat maar aan duckje en zijn trawanten.
 

DeletedUser66026

Guest
Het enigste waar de mods op reageren is op niet onderbouwde kritiek de rest laten ze gewoon verdwijnen. I feel my ignored.
 

DeletedUser

Guest
Wees dan blij dat je 96 dagen krijgt.........
Op .co.uk 30 als je support niet met goeie reden inlicht.

En waar is mijn post hier eig naartoe? Zie me eigen post niet meer staan..

Wat een onzin is dat. Dus als ze in België plots de belasting naar 70% verhogen, moet ik ook blij zijn en het maar goed vinden omdat ik nog steeds meer geld verdien dan de arme afrikanen?
 

DeletedUser1435

Guest
wat een janktopic als ik de staatsloterij win koop ik inno op en schrap tw stelletje ondankbare honden
 
Bovenaan