Einde Wereld Awards

Reactiescore
2.062
Aangezien ik de start in Imago heb gespeeld, en de laatste maandjes een beetje als oproep/noodco voor team noo-noo werkte in spread hoop ik een neutrale blik op de wereld te kunnen werken. Heb er wel een paar uitgehaald, anders duurt het me te lang!

Speler Awards
Beste speler:

Team noo-noo heeft zich op wereld 73 zowel offensief (meerdere nachtblitzen, altijd succes met massa op eigen front) defensief (lastige massa gehad op net veroverde dorpen van cabbage, heb deze massa niet meegedraaid dus geen verdere details, maar wel verhalen van) als via vakantievervanging/hulp bij massa aan het adres van buren perfect geprofileerd. Dit account heeft altijd actief meegedraaid en een cruciale rol in de (eventuele) wereldwinst van spread.

Beste stamspeler:
Binnen Imago zal ik dit niet meer precies weten, echter weet ik dat een Maks, Mathieu, maar ook Roald altijd voor iedereen zullen klaar staan. Binnen spread ga ik hier noo-noo (met meerdere overstaps naar andere accs en VV's + def en off donaties), Savior (idem verhaal noo-noo) en Ian.

Beste aanvaller:
Ik denk dat Anton zich op wereld 73 heeft bewezen tot één van de meest tactische maar ook beste aanvallers te zijn van de wereld. Heerlijk hoe die op noo-noo heeft geknald. Joachim en Melvin beide ook een prachtige massa neergezet.

Beste verdediger:
Savior heeft zijn massa's echt prima afgeweerd, denk dat ze trots mogen zijn op hun defensief resultaat.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan van noo-noo die eigenlijk pas sinds w72 speelt en heerlijk meedraait op deze wereld!

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Ik had niet verwacht dat Cabbage zo zou falen, met een potentieel top team erop. Helaas dat ze allemaal de strijd voor de massa hebben moeten staken, hoe had de wereld er anders nu uit gezien?

Voor wie heb jij echt respect:
Roald, je kan er alles over zeggen, maar je hebt er naar mijn mening alles aan gedaan om Imago op de kaart te brengen en een top stam neer te zetten. Jammer dat het allemaal even een keer niet meezat, maar weet zeker dat het de volgende keer gewoon weer anders zou lopen met een positief einde. Jammer dat onze wegen zijn gescheiden op deze wereld, maar je hebt er mede voor gezorgd dat w73 gewoon een wereld is geworden met vele topteams. Knap ook dat je het aandurfde om met een premade zo open kaart te spelen!

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Misschien wel kevin van Moam af, en dan hoofdspeler worden bij NTD en hij heeft het echt prima gedaan op NTD. Heerlijk gespeeld en NTD toch terug op de kaart gebracht!

Stam awards
Beste stam:

Spread heeft zich op deze wereld nagenoeg perfect neergelegd tegenovergesteld aan Imago. De flanken perfect behandeld (misschien niet altijd even netjes) en de oorlog eigenlijk ook perfect uitgevochten. Heerlijk hoe alles is gelopen voor Spread, en zeker een knappe prestatie tegen een andere stam met vele topspelers.

Slechtste stam:
Imago heeft het wat minder gedaan. Op diplomatiek vlak hebben ze het erg lastig gehad, eerst alles tegen zich en later Pit en Pov nodig hebben in de oorlog tegen Spread. Ik vond het beleid om kevin en mij zo eruit te werken ook echt een raar beleid. Teams die stoppen kunnen ze echter niks aan doen, maar toch hebben ze dit nooit ''goed'' kunnen opvangen.

Beste leider:
Hoe de leiding van spread alles bij elkaar heeft gehouden verbaasd me nog enorm. Met zoveel ego's en typetjes, de wereld afsluiten echt perfect gedaan! Maar wat een heerlijke groep zo bij elkaar prachtig!



Wereld Awards

Mooiste actie deze wereld:

Het hele verhaal omtrent Wow Who, tegen Imago en dat die nu in Imago zit. Prachtig wat een grap.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
De flanken van de wereld die perfect zijn uitgespeeld door Spread. Terwijl de meeste werelden toch vaak op de core worden beslist.

Grootste blunder van W73:
Het niet behalen van een topwereldniveau, die er met deze accounts die er spelen, toch potentieel is
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Die is er helemaal niet. De massa's van Spread op Imago kenmerken zich vooral door een zware overkill van clears of edels vanuit Spread op Imago waarbij Imago de hoeveelheid def/vv capaciteit mist.

Mooi lijstje Roald. Leuk om dingen te lezen vanuit het andere kamp. Wil graag op de bovenaanstaande quote nog wel inhaken. Deze wereld heeft Imago stuk meer (mini) massa’s gegooid dan Spread, maar de massa’s van Spread waren van een heel stuk hoger niveau omdat zoals Melvin al benoemde Melvin en Joachim aandacht hadden voor elk detail, iets wat ik wel miste in Imago massa’s. Wij spaarde gewoon clears op om echt een goede massa te doen op Imago en lieten fronters een extra VB draaien zodat ze echt veel edels konden laten landen op Imago. Ik weet niet of Imago dit ook deed maar extra edels voor fronters is gewoon makkelijk te creeeren met deze wereldinstelling.

Over deff ben ik het ook mee oneens. Kijk bijvoorbeeld hoe laag de ODS stijging was van een Act of Divinity tijdens de massa op Cabbage en TLDR. De deff was er wel maar Imago’ers waren gewoon te bang(?) om uit te zetten.
 
Reactiescore
1.647
Aangezien ik de start in Imago heb gespeeld, en de laatste maandjes een beetje als oproep/noodco voor team noo-noo werkte in spread hoop ik een neutrale blik op de wereld te kunnen werken. Heb er wel een paar uitgehaald, anders duurt het me te lang!

Speler Awards
Beste speler:

Team noo-noo heeft zich op wereld 73 zowel offensief (meerdere nachtblitzen, altijd succes met massa op eigen front) defensief (lastige massa gehad op net veroverde dorpen van cabbage, heb deze massa niet meegedraaid dus geen verdere details, maar wel verhalen van) als via vakantievervanging/hulp bij massa aan het adres van buren perfect geprofileerd. Dit account heeft altijd actief meegedraaid en een cruciale rol in de (eventuele) wereldwinst van spread.

Beste stamspeler:
Binnen Imago zal ik dit niet meer precies weten, echter weet ik dat een Maks, Mathieu, maar ook Roald altijd voor iedereen zullen klaar staan. Binnen spread ga ik hier noo-noo (met meerdere overstaps naar andere accs en VV's + def en off donaties), Savior (idem verhaal noo-noo) en Ian.

Beste aanvaller:
Ik denk dat Anton zich op wereld 73 heeft bewezen tot één van de meest tactische maar ook beste aanvallers te zijn van de wereld. Heerlijk hoe die op noo-noo heeft geknald. Joachim en Melvin beide ook een prachtige massa neergezet.

Beste verdediger:
Savior heeft zijn massa's echt prima afgeweerd, denk dat ze trots mogen zijn op hun defensief resultaat.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan van noo-noo die eigenlijk pas sinds w72 speelt en heerlijk meedraait op deze wereld!

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Ik had niet verwacht dat Cabbage zo zou falen, met een potentieel top team erop. Helaas dat ze allemaal de strijd voor de massa hebben moeten staken, hoe had de wereld er anders nu uit gezien?

Voor wie heb jij echt respect:
Roald, je kan er alles over zeggen, maar je hebt er naar mijn mening alles aan gedaan om Imago op de kaart te brengen en een top stam neer te zetten. Jammer dat het allemaal even een keer niet meezat, maar weet zeker dat het de volgende keer gewoon weer anders zou lopen met een positief einde. Jammer dat onze wegen zijn gescheiden op deze wereld, maar je hebt er mede voor gezorgd dat w73 gewoon een wereld is geworden met vele topteams. Knap ook dat je het aandurfde om met een premade zo open kaart te spelen!

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Misschien wel kevin van Moam af, en dan hoofdspeler worden bij NTD en hij heeft het echt prima gedaan op NTD. Heerlijk gespeeld en NTD toch terug op de kaart gebracht!

Stam awards
Beste stam:

Spread heeft zich op deze wereld nagenoeg perfect neergelegd tegenovergesteld aan Imago. De flanken perfect behandeld (misschien niet altijd even netjes) en de oorlog eigenlijk ook perfect uitgevochten. Heerlijk hoe alles is gelopen voor Spread, en zeker een knappe prestatie tegen een andere stam met vele topspelers.

Slechtste stam:
Imago heeft het wat minder gedaan. Op diplomatiek vlak hebben ze het erg lastig gehad, eerst alles tegen zich en later Pit en Pov nodig hebben in de oorlog tegen Spread. Ik vond het beleid om kevin en mij zo eruit te werken ook echt een raar beleid. Teams die stoppen kunnen ze echter niks aan doen, maar toch hebben ze dit nooit ''goed'' kunnen opvangen.

Beste leider:
Hoe de leiding van spread alles bij elkaar heeft gehouden verbaasd me nog enorm. Met zoveel ego's en typetjes, de wereld afsluiten echt perfect gedaan! Maar wat een heerlijke groep zo bij elkaar prachtig!



Wereld Awards

Mooiste actie deze wereld:

Het hele verhaal omtrent Wow Who, tegen Imago en dat die nu in Imago zit. Prachtig wat een grap.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
De flanken van de wereld die perfect zijn uitgespeeld door Spread. Terwijl de meeste werelden toch vaak op de core worden beslist.

Grootste blunder van W73:
Het niet behalen van een topwereldniveau, die er met deze accounts die er spelen, toch potentieel is

Benieuwd wat daar een grap aan is? Weet je überhaupt wel hoe dat gegaan is en waarom ik uiteindelijk niet naar Spread ben overgekomen toen meerdere mogelijkheden had? Misschien zou je dan niet zo sarcastisch doen want slaat echt nergens op die reactie.
 
Reactiescore
166
Valar Morghulis was helaas toch echt een hark zonder steel. In Spread heeft dit account een minimale waarde gehad, en had persoonlijk meer verwacht van Wouter @Valar Morghulis. maar er is na de leave van Nigel amper tot geen initiatief gekomen vanuit dit account. Michel heeft deze wereld er nog wel het beste van gemaakt, maar het account over het algemeen zou ik wel de zwakste schakel van Spread durven noemen, het is enkel nooit blootgesteld en daar kunnen we best stellen dat we geluk mee hebben gehad.
Was ruim van tevoren bekend dat ik zelf niet tot bijna niet zou spelen zodra mijn opleiding weer begon, wat inhoudt dat ik 2 dagen school heb en daarnaast fulltime werk.

Helaas door gebrek aan motivatie van het nogal tegenvallend front is dat voor mij en het team al eerder gekomen en log ik zelf ondanks mijn agenda enkel nog maar solo.. je kan zeggen wat je wilt, maar bij inc's is Valar toch bijna altijd zelf voorzien en geen blok aan het been binnen de stam.

Snap dat mensen meer van me verwachten gezien me vroegere activiteit maar vindt de nominatie toch wat onredelijk
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Benieuwd wat daar een grap aan is? Weet je überhaupt wel hoe dat gegaan is en waarom ik uiteindelijk niet naar Spread ben overgekomen toen meerdere mogelijkheden had? Misschien zou je dan niet zo sarcastisch doen want slaat echt nergens op die reactie.

Gaat gewoon om het principe en hoe je je hebt opgesteld tegen Imago!
 
Reactiescore
2.062
Zoals zeg, als je situatie niet weet kom niet uit je nek kletsen.

Heeft niks met onwetendheid van een situatie te maken, zoals ik al zeg als je je zo opstelt tegen Imago in early game en daar later gaat spelen.
 
Reactiescore
1.647
Heeft niks met onwetendheid van een situatie te maken, zoals ik al zeg als je je zo opstelt tegen Imago in early game en daar later gaat spelen.

Hoe opstel? Als vijand? P&P voerend? Heb nergens gehaat of mensen onterecht afgebrand of enkel Imago afgebroken, heb ook Spread afgebroken toen ze een bepaald beleid gingen voeren. Dus zoals zeg je klets uit nek en ken je situatie niet.

Ik lag daar midden in Imago en Amen en speelde tot het bittere einde tribalwars. Moet ik dan daarna omdat ben weggespeeld nog haat hebben tegenover degene die me heeft weggespeeld? Ben je erg bekrompen als je daarmee degene die je een helpende hand boden en je kans gaven (Pit) zou duperen.

Zou gewoon in Pit blijven spelen, en heb meermaals gehad dat op punt stond te kappen vanwege bepaalde acties die Imago uithaalde maar vanwege Kyle (Absurd) en nog paar bleef ik gewoon bij Pit ipv te stoppen op deze wereld. Ging niet naar Spread vanwege die loyaliteit aan Pit. Dat zij die keuze maken met Imago was niet mijn beslissing. Moet ik daarom Pit verlaten omdat ze voor Imago kiezen? Want als je dat zou doen vind ik je een grap want dan staat je eigen ego boven je stamloyaliteit.
 
Reactiescore
467
Niet dat ik het niet met je eens ben omtrent dat er helemaal geen goede verdedigende acties hebben plaatsgevonden op deze wereld en je daarmee ook niet iemand specifiek zou kunnen benoemen, is dat untested ook niet helemaal waar. Het is duidelijk dat jullie de slaagkracht misten om een gelijkwaardige massa te gooien op Spread, waar dit andersom wel was. Het kwantiteitsvoordeel heeft denk ik vaak bij jullie de indruk gewekt dat er deff in overvloed was en wij zomaar overal konden stacken waar we maar wilden, maar dat is niet perse het geval geweest. Zoals op elke wereld heb je altijd wel accounts binnen je stam, die vrijwel nooit iets uitzetten qua deff en waar je je afvraagt waar alle deff gebleven is. Hoevaak de accounts als TAD en NTD wel niet gewoon niets hebben uitgezet uit angst voor weer een ronde dorpenverlies. Een paar 100 fakes was al genoeg en als ik bijv kijk naar de massa op Savior, was er niet eens heel veel externe deff aanwezig. Het ontbrak gewoon vaak aan degelijke aanvallen (niet dat Spread nou zo geweldig aanviel, integendeel). Het verschil in winsten heeft hem de hele wereld gezeten in het aantal edels dat beschikbaar was voor massa's en gewoon de kwaliteit aan snipes in korte tijd, niet het aantal deff. Ik heb 1 massa op Honey ook 800 edels gehad van 4/5 verschillende accounts en toen zat Anarch niet eens in Spread. Echter snipe ik gewoon 50 edels in 30 min en in jullie geval kregen we na 20 min al een pm met dat het opgegeven was. Overkill.. ja oke, maar er zaten ook gewoon niet de beste deffers op de plek van de massas (en voorop gesteld wisten we ook dat Guided ontzettend slecht was). Kom je weer terug op je punt dat de kwaliteit jammer genoeg alleen in de core zat.

Hier kan je een account als Honey ook bijzetten die veel deff thuis liet. De eerste CF's die onstaan zijn was juist omdat zowat alle deff van TAD uitstond bij accounts zoals Oele maar ook jouw account en zelfs semper. Waarna we defensiever zijn gaan moeten spelen.

En dat maakt het dan weer jammer dat Imago niet de juiste spelers op de juiste plekken had... De massa van gister op TAD, met een overvloed aan deff van Spread, kan nog steeds niet zonder dorpverlies gedeffed worden. Misschien is dat wel de wereldbepaler geworden: niet de phalanxen, niet de kwantiteitsdrang, niet de edelspam, maar simpel weg de juiste spelers op de juiste plek hebben heeft de doorslag gegeven.

Verder zijn der ook zat schoonheidsfoutjes bij ons geweest zoals tekort aan recapedels en gewoon te lichte snipes wat resulteerde in dorpen verlies. Maar ook zeker soms het gebrek aan activiteit.

Toch triest dat "de toppers van Imago" van zo'n overschat account als TAD niet meer dropjes kan afsnoepen. Dit is de 4de of 5de keer dat jullie met minstens 300 edels een massa gegooid hebben. Volgens mij waren het er ook zeker 700 afgelopen massa. En als je dan een frontbash doet met 10-12 cleartjes dan gaat een stack niet breken. Al met al een zeer droevige vertoning en gewoon zeer matig gebruik gemaakt van de beschikbare middelen.. Waarbij edelspam accounts in de vorm van King Romein keer op keer gebruikt worden. En voor de verandering de laatste massa een account als Savior niet eens gefaked is. Waarmee je die alle tijd geeft mee te snipen. Al met al was dit de grootste massa die gegooid is vanuit het collectief Imago en Pit zeker ook qua clears.

Dus je kan het nu gooien op een gebrek aan kwantiteit of ligging maar het is denk ik eerder een gebrek aan kwaliteit.
 
Reactiescore
1.149
Meneer heeft ook een keer gedeffed en 90% op BLOCK OK kunnen zetten.. :redface:
 
Reactiescore
972
Niet voor niets wordt door de meeste Spreaders TAD als overschat account genomineerd...

Verder kan heel oost en west Spread zich grotendeels leegzetten voor TAD en de massa was uiterst voorspelbaar, maar hoe kan dat ook anders met de flanken die vol in puin liggen? Je moet je schamen dat je dorpen verliest en dat was niet door zozeer goed aanvalswerk, maar door persoonlijke fouten, omdat je maar gewoon weer laat zien lang niet de goede speler te zijn die je voordoet dat je bent.

En reageer de volgende keer niet zo zoutig, en breng een beetje respect op voor mensen die niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Blijkt maar weer hoe gewend jij het bent om te internen en het makkelijk te hebben met een leger MB's en louche recruits als Pigzor, want eigenlijk heb je gewoon amper iets laten zien deze wereld en ben je gedragen door spelers die wel veel kwaliteit hebben binnen Spread :wink:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
300
Speler awards
Beste speler:
Ik heb gedurende mijn 12 jarige TW carriere nog nooit een speler gezien met zo'n portie doorzettingsvermogen, zoveel inzicht in het spelletje, zoveel defensieve en offensieve capaciteiten en zo'n bizarre hoeveelheid activiteit als ik op W73 heb gezien. Het zou voor ons alle een eer moeten zijn dat we bij de beste speler van de Nederlandse server op een wereld hebben mogen spelen. Zelden zullen we nog zo'n wereldprestatie zien als hij op Guided by the Light heeft neergezet. Het mag duidelijk zijn dat ik het hier over Erik heb, wat een ongekende topspeler.


Man Man Man Melvin wat ben je toch weer triest. Wederom een bijzonder onvolwassen manier van communiceren van je. Maar ben ondertussen ook niks anders gewend van je. Word jij nooit eens moe van jezelf en je gezwets? Anderen namelijk wel.

Realiseer je je niet dat elke keer dat je weer achter je keyboard kruipt om iemand door het slijk te halen of aan de schandpaal te nagelen met een van je posts of acties het uiteindelijk meer over jou zegt en wie jij bent als persoon als dat het over mij doet als speler?

Wellicht word het tijd om een einde te breien aan je prachtige 12 jarige tribalwars carrière en om tijd te nemen om aan jezelf te gaan werken. Lijkt me verstandig en beter voor je man.

Tip: Print die magnifieke Tribalwars prestaties van je uit, lijst ze in en hang ze dan aan de muur. Dan kan je daar later op je oude dag naar kijken, terug denken en weg dagdromen naar die goede oude tijd, de tijd waarin je een internet spel speelde en anderen de grond in trapte om je beter te voelen over jezelf zodat je maar niet met je eigen tekortkomingen bezig hoefde te zijn. Makkelijk is dat hé? Leuk verhaal voor de kleinkinderen ook toch?

Waar je als speler in mijn ogen erg sterk, gemotiveerd en gedreven ben kom je echt flink te kort als mens. Jezus zeg.. wat ben je een kwal van een kind. En ik kan niet anders dan de term kind hier toepassen gezien die aardig op zijn plaats ligt want respect, evenwichtigheid, inlevingsvermogen, zelfbeheersing en empathie, een paar van de kwaliteiten die men volwassen maakt zijn echt behoorlijk ver te zoeken bij je hoor.

Emotionele ofwel geestelijke onvolwassenheid is de correcte term hier voor als ik me niet vergis. Zoek het eens op anders. Hoe jij keer op keer in een kind positie vanuit je ongecensureerde emoties reageert met stigmatiserende uitlatingen is mij echt volslagen onduidelijk. Je slaat de plank finaal mis. Petje af voor jou hoor, chapeau!

Ronduit bizar dat je na een aantal maanden nog steeds zo met mij bezig bent en zonder enige zelfcensuur elke mogelijk manier en elke mogelijke kans die je kan verzinnen aanpakt, met modder gooit en door het slijk haalt. Echt absurd en ook nergens voor nodig joh, heb namelijk geen woord tegen of over je gezegd of iets gepost ik heb je maar gewoon lekker laten raaskallen. Het word tijd om dingen los te laten en op te groeien kerel.

Wat is het praktische nut van continue anderen de grond in trappen? Wat wil je er mee bereiken? Is je blik nou echt zo vernauwd? En dat allemaal omdat ik op 71 te kampen had (en nog steeds) kamp met een zware burn-out. Desalniettemin zette ik mij in voor jou, voor de stam en mijn stamgenoten uit respect en door keer op keer weer solo te zitten deffen voor iets van 15 uur per dag, ik had al veel eerder moeten stoppen. Als dankjewel kreeg ik verwijten en scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd wanneer er dorpen verloren gingen. Wat een geboren leider ben je <3

Hier op Guided was ik überhaupt niet eens de hoofdspeler, speelde ik eigenlijk niet eens heel actief, en was ik er de laatste weken niet eens, ook omdat je wederom het plezier uit het spel had weten te halen voor mij, lijkt wel alsof je dat zo uit de lucht zuigt joh. Wees trots op jezelf Melvin.

Dit is ook het laatste wat ik er over zal zeggen, en tegen je te zeggen heb. Dus Melvin succes met je zelf en ik hoop dat je vooruitgang boekt en jezelf eens doorontwikkeld van het kind dat je bent naar de man die je kan zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Niet voor niets wordt door de meeste Spreaders TAD als overschat account genomineerd...

Verder kan heel oost en west Spread zich grotendeels leegzetten voor TAD en de massa was uiterst voorspelbaar, maar hoe kan dat ook anders met de flanken die vol in puin liggen? Je moet je schamen dat je dorpen verliest en dat was niet door zozeer goed aanvalswerk, maar door persoonlijke fouten, omdat je maar gewoon weer laat zien lang niet de goede speler te zijn die je voordoet dat je bent.

En reageer de volgende keer niet zo zoutig, en breng een beetje respect op voor mensen die niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Blijkt maar weer hoe gewend jij het bent om te internen en het makkelijk te hebben met een leger MB's en louche recruits als Pigzor, want eigenlijk heb je gewoon amper iets laten zien deze wereld en ben je gedragen door spelers die wel veel kwaliteit hebben binnen Spread :wink:
Nja Tad is wel wat aan te danken. Sikko van TAD speelde een rol in het opstarten van Spread naar aanleiding van het einde op 70.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Man Man Man Melvin wat ben je toch weer triest. Wederom een bijzonder onvolwassen manier van communiceren van je. Maar ben ondertussen ook niks anders gewend van je. Word jij nooit eens moe van jezelf en je gezwets? Anderen namelijk wel.

Realiseer je je niet dat elke keer dat je weer achter je keyboard kruipt om iemand door het slijk te halen of aan de schandpaal te nagelen met een van je posts of acties het uiteindelijk meer over jou zegt en wie jij bent als persoon als dat het over mij doet als speler?

Wellicht word het tijd om een einde te breien aan je prachtige 12 jarige tribalwars carrière en om tijd te nemen om aan jezelf te gaan werken. Lijkt me verstandig en beter voor je man.

Tip: Print die magnifieke Tribalwars prestaties van je uit, lijst ze in en hang ze dan aan de muur. Dan kan je daar later op je oude dag naar kijken, terug denken en weg dagdromen naar die goede oude tijd, de tijd waarin je een internet spel speelde en anderen de grond in trapte om je beter te voelen over jezelf zodat je maar niet met je eigen tekortkomingen bezig hoefde te zijn. Makkelijk is dat hé? Leuk verhaal voor de kleinkinderen ook toch?

Waar je als speler in mijn ogen erg sterk, gemotiveerd en gedreven ben kom je echt flink te kort als mens. Jezus zeg.. wat ben je een kwal van een kind. En ik kan niet anders dan de term kind hier toepassen gezien die aardig op zijn plaats ligt want respect, evenwichtigheid, inlevingsvermogen, zelfbeheersing en empathie, een paar van de kwaliteiten die men volwassen maakt zijn echt behoorlijk ver te zoeken bij je hoor.

Emotionele ofwel geestelijke onvolwassenheid is de correcte term hier voor als ik me niet vergis. Zoek het eens op anders. Hoe jij keer op keer in een kind positie vanuit je ongecensureerde emoties reageert met stigmatiserende uitlatingen is mij echt volslagen onduidelijk. Je slaat de plank finaal mis. Petje af voor jou hoor, chapeau!

Ronduit bizar dat je na een aantal maanden nog steeds zo met mij bezig bent en zonder enige zelfcensuur elke mogelijk manier en elke mogelijke kans die je kan verzinnen aanpakt, met modder gooit en door het slijk haalt. Echt absurd en ook nergens voor nodig joh, heb namelijk geen woord tegen of over je gezegd of iets gepost ik heb je maar gewoon lekker laten raaskallen. Het word tijd om dingen los te laten en op te groeien kerel.

Wat is het praktische nut van continue anderen de grond in trappen? Wat wil je er mee bereiken? Is je blik nou echt zo vernauwd? En dat allemaal omdat ik op 71 te kampen had (en nog steeds) kamp met een zware burn-out. Desalniettemin zette ik mij in voor jou, voor de stam en mijn stamgenoten uit respect en door keer op keer weer solo te zitten deffen voor iets van 15 uur per dag, ik had al veel eerder moeten stoppen. Als dankjewel kreeg ik verwijten en scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd wanneer er dorpen verloren gingen. Wat een geboren leider ben je <3

Hier op Guided was ik überhaupt niet eens de hoofdspeler, speelde ik eigenlijk niet eens heel actief, en was ik er de laatste weken niet eens, ook omdat je wederom het plezier uit het spel had weten te halen voor mij, lijkt wel alsof je dat zo uit de lucht zuigt joh. Wees trots op jezelf Melvin.

Dit is ook het laatste wat ik er over zal zeggen, en tegen je te zeggen heb. Dus Melvin succes met je zelf en ik hoop dat je vooruitgang boekt en jezelf eens doorontwikkeld van het kind dat je bent naar de man die je kan zijn.

Als jij het, nadat je weggespeeld bent en iedereen in een benaderde positie achter te laten, nodig vindt om de vuile was buiten te hangen van wat jou stamgenoten in the heat of the moment gezegd hebben.. Tja, dan kan je niet verwachten dat ik 2 werelden later ineens respect voor je heb ofzo. Dan ben je i.m.o gewoon een flapdrol van een vent. Neemt niet weg dat dit slechts een grapje was.

9FE59AA5-9235-4A8C-AA13-D8143099EB1C.gif
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Niet voor niets wordt door de meeste Spreaders TAD als overschat account genomineerd...

Verder kan heel oost en west Spread zich grotendeels leegzetten voor TAD en de massa was uiterst voorspelbaar, maar hoe kan dat ook anders met de flanken die vol in puin liggen? Je moet je schamen dat je dorpen verliest en dat was niet door zozeer goed aanvalswerk, maar door persoonlijke fouten, omdat je maar gewoon weer laat zien lang niet de goede speler te zijn die je voordoet dat je bent.

En reageer de volgende keer niet zo zoutig, en breng een beetje respect op voor mensen die niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Blijkt maar weer hoe gewend jij het bent om te internen en het makkelijk te hebben met een leger MB's en louche recruits als Pigzor, want eigenlijk heb je gewoon amper iets laten zien deze wereld en ben je gedragen door spelers die wel veel kwaliteit hebben binnen Spread :wink:

Goed verhaal, lekker kort ook.

Als je eens iets gaat posten waarbij je wel je volle verstand gebruikt, reageren we wel serieus. Ik hoop namelijk niet dat dit jou op zijn best is :)
 
Reactiescore
1.278
Niet voor niets wordt door de meeste Spreaders TAD als overschat account genomineerd...

Verder kan heel oost en west Spread zich grotendeels leegzetten voor TAD en de massa was uiterst voorspelbaar, maar hoe kan dat ook anders met de flanken die vol in puin liggen? Je moet je schamen dat je dorpen verliest en dat was niet door zozeer goed aanvalswerk, maar door persoonlijke fouten, omdat je maar gewoon weer laat zien lang niet de goede speler te zijn die je voordoet dat je bent.

En reageer de volgende keer niet zo zoutig, en breng een beetje respect op voor mensen die niet zomaar de handdoek in de ring gooien. Blijkt maar weer hoe gewend jij het bent om te internen en het makkelijk te hebben met een leger MB's en louche recruits als Pigzor, want eigenlijk heb je gewoon amper iets laten zien deze wereld en ben je gedragen door spelers die wel veel kwaliteit hebben binnen Spread :wink:

We hebben TNP, Cabbage, Wurm, Guide en TLDR gehad waar jij had kunnen laten zien hoe het écht moet. Helaas is dit niet gebeurt, maar het valt niet te ontkennen dat er voldoende gelegenheid was.
Het is dan ook erg makkelijk kritiek hebben al heb je niet zo'n massa ervaren of althans goed afgeslagen. Want ja het blijft gewoon intensief met zoveel edels op de teller. Buiten dit ben ik ook wel van mening dat het complete team van TAD overschat is, maar ik zie Dick zelf wel als de stabiele factor achter TAD. Althans zolang die z'n pik niet achterna hobbelt.

Hoop ergens volgende week zelf tijd te hebben voor een lijstje.
 
Reactiescore
489
We hebben TNP, Cabbage, Wurm, Guide en TLDR gehad waar jij had kunnen laten zien hoe het écht moet. Helaas is dit niet gebeurt, maar het valt niet te ontkennen dat er voldoende gelegenheid was.
Het is dan ook erg makkelijk kritiek hebben al heb je niet zo'n massa ervaren of althans goed afgeslagen. Want ja het blijft gewoon intensief met zoveel edels op de teller. Buiten dit ben ik ook wel van mening dat het complete team van TAD overschat is, maar ik zie Dick zelf wel als de stabiele factor achter TAD. Althans zolang die z'n pik niet achterna hobbelt.

Hoop ergens volgende week zelf tijd te hebben voor een lijstje.

Feit is ook gewoon dat TAD altijd 3 starters heeft tot 1/1.5mil en dat die dan meestal er mee stoppen (mezelf inclusief). Verder heeft Dick en het team het met de activiteit gedaan die er was en vind ik dit ook wat goedkoop bashen als je ziet naar hoeveel accs er wel degelijk zo’n massa in aantallen heeft gekregen en hoeveel accs er nu al zijn weggespeeld langs Imago/Pits kant. Als het toch allemaal defbaar was, fix eerst je eigen accs dan :p
 
Reactiescore
2.433
Feit is ook gewoon dat TAD altijd 3 starters heeft tot 1/1.5mil en dat die dan meestal er mee stoppen (mezelf inclusief). Verder heeft Dick en het team het met de activiteit gedaan die er was en vind ik dit ook wat goedkoop bashen als je ziet naar hoeveel accs er wel degelijk zo’n massa in aantallen heeft gekregen en hoeveel accs er nu al zijn weggespeeld langs Imago/Pits kant. Als het toch allemaal defbaar was, fix eerst je eigen accs dan :p
Ironische uithaal aangezien minstens 2maal iemand van zijn eigen acc, Noo-Noo, is overgestapt om te deffen op TAD, ondanks het feit dat we zelf onder vuur lagen :biggrin:
 
Reactiescore
489
Ironische uithaal aangezien minstens 2maal iemand van zijn eigen acc, Noo-Noo, is overgestapt om te deffen op TAD, ondanks het feit dat we zelf onder vuur lagen :biggrin:


Gaat hier vooral dat er accs uit andere stammen meteen down gaan zonder ondersteuning vanuit de stam. En dat ik enkel wil aanhalen dat er van het originele TAD team atm niet veel overschiet en dus wel gewoon een pluim wil geven voor de inzet dat die jongens nog hebben gedaan :)
 
Bovenaan