Een Spreader, of was je op dat moment nog schijn-neutraal?, die het rekruteringsbeleid van een andere stam bekritiseerd. Vrij krom, typerend voor je uiteenzetting.
Schijn-Spreader? Neutraal? Ik was in dat topic gewoon een Spreader. En zoals ik al zei in mijn post:
Daarom ben ik altijd voorzichtig in dit soort uitspraken, en houd ik beide partijen verantwoordelijk voor een aantal discutabele acties en gaat het mij niet om de meting "welke stam heeft net wat meer gedaan dan de ander".
Hopelijk is het nu helder genoeg.
Nonsense. Imago en Pit lagen gewoon in oorlog en Kratje behoorde tot Pit. Zonder het wegtrekken van Kratje hadden we drie partijen gehad waarbij Spread met afstand de grootste was geweest. Spread gooide roet in het eten, het overhevelen van Kratje veroorzaakte een flinke frontvergroting bij Pit en zorgde ervoor dat spelers die nooit een front hadden moeten hebben, ineens front hadden. Zorgde ervoor dat Wurm, The boy ineens front kregen en TNP een kansloze jump moest maken waar hij makkelijk weggespeeld werd. De rekruut van Kratje is gamechanging en de rekruut van Kratje is het rekruteren van je directe concurrent en dat is altijd verwerpelijk. Als Imago QQEEZZ gerekruteerd had, was dat van veel minder belang geweest bijvoorbeeld.
Volgens mij is de reactie van Spread puur en alleen gemaakt voor Kratje omdat er een 2v1. Het is behoorlijk bold van jou om dit te ontkennen, het is allang aangegeven dat Pit bijvoorbeeld Kratje matig vond handelen omdat ze vóór een BG met Imago waren maar uiteindelijk tóch vertrokken naar Spread. Ik denk niet dat ze dit zouden zeggen als de driestrijd daadwerkelijk intact bleef. Ik vind het dan een behoorlijk schokkende leugen die ik hier aanhoor.
Er werd jullie overigens wel veel tijd en ruimte gegeven om te anticiperen op de situatie, Wurm en TNP hebben na hun jump nooit de moeite gedaan om de rim erachter eraan vast te edelen, dat is ook één grote error wat jullie de kop heeft gekost op het oosten. Niet alles is dus wederom op Spread af te schuiven zoals je graag doet, maar was er ook bij julliezelf ruimte voor verbetering.
Zoals ik al schreef, jij zet het neer als dat wij slechts kunnen toekijken maar Imago is een veel betere positie om OD en OSD te boosten dan Spread. Simpelweg doordat het verlaten van stammen aan onze kant niets uit maakt en zodoende iedereen elkaar kan aanvallen. Echter is het een keuze om niet mee te gaan in een boost-oorlog, die wij 'zouden winnen' tenzij Spread bereid is om de 14 dagen te resetten.
Jij moet je eigen keuzes maken. Ik geef alleen aan dat Spread haar beweegredenen heeft gegeven, hoe jij erop reageert is niet aan mij. Ik respecteer je keuze als je het hierbij laat, en als je toch beschouwt mee te boosten zien we vanzelf wat voor reacties er los zullen komen. Daar word ik in ieder geval niet mee benadeeld, ik log allang niet meer op de wereld.
Prima, wij zijn uitgesproken. Ik was de eerste die met een behoorlijke uitgebreide felicitatiepost kwam waarbij ik de leiding van Spread hoofdelijk als de betere partij en winnaar feliciteerde. Dat is zowat een unicum op tribal wars. Lees die post nog eens terug, ergens half september en zeg dit vervolgens nog eens. Ik kan nog genoeg leren maar mijn reflectievermogen is altijd in orde geweest. Daarnaast het feit dat ik het boosten slechts aanstip en verder accepteer (en niet zelf de od en odd) eruit boost) lijken mij ook te getuigen van sportief eindigen. Waarom zou het uiten van ongenoegen direct onsportiviteit zijn. Ik richt mij liever op daden en je kunt roepen wat je wilt maar uitgerekend ik - vanaf colla - heb altijd lekker doorgespeeld waardoor de slotfase in ieder geval nog enig leven had. Vertaal het naar een voetbalwedstrijd, heb je liever dat het hele elftal het veld afloopt in de 70e minuut omdat ze toch al 0 - 15 stonden, of heb je liever dat een enkeling nog blijft voetballen. Over sportiviteit gesproken.
En de waarde van die post valt gewoon helemaal weg met hoe je hier in dit topic eindigt.
Als ik het naar een voetbalwedstrijd vertaal ben jij misschien die aanvaller die in een verlieswedstrijd niet gescoord heeft, niet mee verdedigt en na afloop het verlies volledig blamed op zijn eigen verdediging en op het presteren van de scheids, als ik je in dit topic zie typen kom je wel zo over.
Je bent inderdaad doorgegaan op de wereld met de core, daar heb ik mijn respect over uitgesproken, al is het natuurlijk niet bepaald een kunst om nog even te blijven loggen voor een goede rang.