Einde Wereld Awards

Reactiescore
735
Nonsense. Imago en Pit lagen gewoon in oorlog en Kratje behoorde tot Pit. Zonder het wegtrekken van Kratje hadden we drie partijen gehad waarbij Spread met afstand de grootste was geweest.
Dankje Roald, perfect dat je hier onderstreept dat je liegt dat je barst, haast wat weg van het schizofrene spectrum ofzo. Het idee voor de samenvoeging lag er ALLANG en stond op het punt om in uitvoering gebracht te worden. Bijna een exacte replica van 56 toen je ook met dergelijke praktijken op de proppen kwam (wederom gefaald).
 
Reactiescore
244
Ik vond 73 bij vlagen best leuk hoor.

Vooral strijdje met wolves was erg leuk @jojo1002


Hahaha yep @Calamus Incendium , heb me zeker vaak geamuseerd met de battles over en weer. Wolves wist eigenlijk al tamelijk snel dat het praktisch onmogelijk was om de strijd te winnen doormiddel van onze ligging maar des te meer hebben we ons allemaal megahard geamuseerd. Als we dan uiteindelijk zagen dat we zelfs een speler hebben laten internen (sjondeer) was het uiteraard helemaal dolle pret :p. Uiteindelijk best veel goede contacten overgehouden na deze wereld waarmee we nu in 75 weer lekker samen zitten te knallen dus ik kan wel spreken over een leuke wereld.

Proficiat aan spread met de overwinning maar ook proficiat aan Amen voor al het harde werk dat velen in deze wereld hebben gestopt!
 
Reactiescore
1.363
Roald, hoe kun je carryen als je zowat iedere stammassa opeist en nog 0 of enkele dorpen iedere keer pakt... Leg me uit svp, heb je ook ziek veel vvs gedaan ofzo..? o.o Wat versta je precies onder carryen mn kerel..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Een Spreader, of was je op dat moment nog schijn-neutraal?, die het rekruteringsbeleid van een andere stam bekritiseerd. Vrij krom, typerend voor je uiteenzetting.

Schijn-Spreader? Neutraal? Ik was in dat topic gewoon een Spreader. En zoals ik al zei in mijn post:

Daarom ben ik altijd voorzichtig in dit soort uitspraken, en houd ik beide partijen verantwoordelijk voor een aantal discutabele acties en gaat het mij niet om de meting "welke stam heeft net wat meer gedaan dan de ander".

Hopelijk is het nu helder genoeg.

Nonsense. Imago en Pit lagen gewoon in oorlog en Kratje behoorde tot Pit. Zonder het wegtrekken van Kratje hadden we drie partijen gehad waarbij Spread met afstand de grootste was geweest. Spread gooide roet in het eten, het overhevelen van Kratje veroorzaakte een flinke frontvergroting bij Pit en zorgde ervoor dat spelers die nooit een front hadden moeten hebben, ineens front hadden. Zorgde ervoor dat Wurm, The boy ineens front kregen en TNP een kansloze jump moest maken waar hij makkelijk weggespeeld werd. De rekruut van Kratje is gamechanging en de rekruut van Kratje is het rekruteren van je directe concurrent en dat is altijd verwerpelijk. Als Imago QQEEZZ gerekruteerd had, was dat van veel minder belang geweest bijvoorbeeld.

Volgens mij is de reactie van Spread puur en alleen gemaakt voor Kratje omdat er een 2v1. Het is behoorlijk bold van jou om dit te ontkennen, het is allang aangegeven dat Pit bijvoorbeeld Kratje matig vond handelen omdat ze vóór een BG met Imago waren maar uiteindelijk tóch vertrokken naar Spread. Ik denk niet dat ze dit zouden zeggen als de driestrijd daadwerkelijk intact bleef. Ik vind het dan een behoorlijk schokkende leugen die ik hier aanhoor.

Er werd jullie overigens wel veel tijd en ruimte gegeven om te anticiperen op de situatie, Wurm en TNP hebben na hun jump nooit de moeite gedaan om de rim erachter eraan vast te edelen, dat is ook één grote error wat jullie de kop heeft gekost op het oosten. Niet alles is dus wederom op Spread af te schuiven zoals je graag doet, maar was er ook bij julliezelf ruimte voor verbetering.

Zoals ik al schreef, jij zet het neer als dat wij slechts kunnen toekijken maar Imago is een veel betere positie om OD en OSD te boosten dan Spread. Simpelweg doordat het verlaten van stammen aan onze kant niets uit maakt en zodoende iedereen elkaar kan aanvallen. Echter is het een keuze om niet mee te gaan in een boost-oorlog, die wij 'zouden winnen' tenzij Spread bereid is om de 14 dagen te resetten.

Jij moet je eigen keuzes maken. Ik geef alleen aan dat Spread haar beweegredenen heeft gegeven, hoe jij erop reageert is niet aan mij. Ik respecteer je keuze als je het hierbij laat, en als je toch beschouwt mee te boosten zien we vanzelf wat voor reacties er los zullen komen. Daar word ik in ieder geval niet mee benadeeld, ik log allang niet meer op de wereld.

Prima, wij zijn uitgesproken. Ik was de eerste die met een behoorlijke uitgebreide felicitatiepost kwam waarbij ik de leiding van Spread hoofdelijk als de betere partij en winnaar feliciteerde. Dat is zowat een unicum op tribal wars. Lees die post nog eens terug, ergens half september en zeg dit vervolgens nog eens. Ik kan nog genoeg leren maar mijn reflectievermogen is altijd in orde geweest. Daarnaast het feit dat ik het boosten slechts aanstip en verder accepteer (en niet zelf de od en odd) eruit boost) lijken mij ook te getuigen van sportief eindigen. Waarom zou het uiten van ongenoegen direct onsportiviteit zijn. Ik richt mij liever op daden en je kunt roepen wat je wilt maar uitgerekend ik - vanaf colla - heb altijd lekker doorgespeeld waardoor de slotfase in ieder geval nog enig leven had. Vertaal het naar een voetbalwedstrijd, heb je liever dat het hele elftal het veld afloopt in de 70e minuut omdat ze toch al 0 - 15 stonden, of heb je liever dat een enkeling nog blijft voetballen. Over sportiviteit gesproken.

En de waarde van die post valt gewoon helemaal weg met hoe je hier in dit topic eindigt.

Als ik het naar een voetbalwedstrijd vertaal ben jij misschien die aanvaller die in een verlieswedstrijd niet gescoord heeft, niet mee verdedigt en na afloop het verlies volledig blamed op zijn eigen verdediging en op het presteren van de scheids, als ik je in dit topic zie typen kom je wel zo over.

Je bent inderdaad doorgegaan op de wereld met de core, daar heb ik mijn respect over uitgesproken, al is het natuurlijk niet bepaald een kunst om nog even te blijven loggen voor een goede rang. :tongue:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Eeuwige carry sloeg op het account, niet de stam of regio. Het sloeg op het feit dat ongeacht in welk team of op welk account ik speel, ik altijd de gene en vaak de enige ben die constant actief is zonder tussenperiodes of quits. Het sloeg dus louter op mijn account. Leek mij wel duidelijk aangezien ik het direct daarna had over dat ik regelmatig solo speel(de). Ik ben hier op 73 zeker geen stamcarry geweest. Ik had mijn handen vol aan de leiding en heb nauwelijks tijd gehad voor andere initiatieven en vakantievervangingen.

Er werd jullie overigens wel veel tijd en ruimte gegeven om te anticiperen op de situatie, Wurm en TNP hebben na hun jump nooit de moeite gedaan om de rim erachter eraan vast te edelen, dat is ook één grote error wat jullie de kop heeft gekost op het oosten. Niet alles is dus wederom op Spread af te schuiven zoals je graag doet, maar was er ook bij julliezelf ruimte voor verbetering.

Nouja hier sla je inderdaad de spijker op de kop, er is inderdaad nooit moeite gedaan (al kwam dat ook door gevraagde cleardonaties voor stammassa's) om die gaten dicht te edelen en dat kostte Pit ook gedeeltelijk de kop. Maar op het moment dat ik Pit blame op het verliezen van de flanken zou ik een lul zijn omdat ik 'mijn vrienden' te kakken zet?

Je bent inderdaad doorgegaan op de wereld met de core, daar heb ik mijn respect over uitgesproken, al is het natuurlijk niet bepaald een kunst om nog even te blijven loggen voor een goede rang. :tongue:

Troebel perspectief. Die rang boeit mij niet bijster veel. Iedereen weet dat Spread prima een vernietigende massa had kunnen gooien of zich had kunnen splitsen en uiteindelijk de hele core had kunnen breken - was leuker in mijn optiek maar dat weet je. Ik bleef spelen in de hoop dat ik jullie kon provoceren tot een leuke massa. Ik bleef groeien om een zieke defvoorraad te bouwen om mijzelf en buren dan te kunnen steunen. Colla heeft 250 offs en bijna 700 defs, waar het vroeger offensief ingesteld was.

Daarnaast heb ik nog een poging gedaan tot het opzetten van een actie op Spread, aanvallend. En was ik bezig met front maken met QQEEZZ, iets dat na vandaag pas voor het eerst afgerond is. Ik krijg alleen mijn frontclears nooit meer op tijd af aangezien de wereld spoedig zal sluiten - sneller dan ik had gedacht. Wij / ik hoopte dat core-imago er nog van langs zou krijgen en als dat zou gebeuren dan wilde ik in staat zijn om in ieder geval nog iets van weerstand te kunnen bieden en daarom ben ik collas defvoorraad blijven uitbreiden. Of ik nou rang 4, 5, 6, 7 of wat dan ook eindig, maakt geen verschil. Wat niet wilt zeggen dat ik droeftoeter NTD met zijn 12.154 uitbouw 'voor ga laten'.
 
Reactiescore
756
Ik vind het gek dat een mod gewoon tegen een bepaalde gebruiker post. Kan aan mij liggen natuurlijk
Wanneer ik een antwoord krijg van een speler, mag ik hier toch gewoon op reageren? Of is dat tegenwoordig niet meer toegestaan? Dit is trouwens helemaal geen post tegen Roald. Ik stel gewoon vast.

Trouwens, deze post is als 100% speler.
 
Reactiescore
447
Gelieve niet te vergeten dat milow/miciie gewoon een co was van oelewapper
 
Reactiescore
489
Naja een mod moet normaal gezien wel wat neutraal blijven op't AF en leuk mee lullen met de rest. Maar inhoudelijk op dingen ingaan of een speler te kijk zetten zit niet in het takenpakket volgens mij :p
 
Reactiescore
614
Hier draagt iedereen wel een wezenlijk punt aan. Ik wil je je ‘pret’ niet ontzeggen, maar als je op een bepaald forum moderator bent en constant tegen één iemand of één partij post kan het beeld ontstaan dat je een oneerlijk forum handhaaft tegenover een bepaalde stam.

Nu hoeft dat totaal niet zo te zijn, maar ik zou je toch zeker aanraden om een bepaalde afstand te houden op de werelden die je modereert, zelfs al heb je er heel even minimaal gespeeld en/of zou je mogelijk gelijk kunnen hebben.
 
Reactiescore
756
Hier draagt iedereen wel een wezenlijk punt aan. Ik wil je je ‘pret’ niet ontzeggen, maar als je op een bepaald forum moderator bent en constant tegen één iemand of één partij post kan het beeld ontstaan dat je een oneerlijk forum handhaaft tegenover een bepaalde stam.

Nu hoeft dat totaal niet zo te zijn, maar ik zou je toch zeker aanraden om een bepaalde afstand te houden op de werelden die je modereert, zelfs al heb je er heel even minimaal gespeeld en/of zou je mogelijk gelijk kunnen hebben.
Ik ben het volledig met je eens hoor :smile: Ik denk dat Roald wel weet dat mijn post totaal niet 'aanvallend' bedoeld was. Zoals ik eerder al aangaf heb ik gewoon respect dat hij zijn oude manier van P&P blijft verder zetten.
 
Reactiescore
279
Verrassing Roald iedereen heeft random wat ge-1c’d zonder afspraken onderling.
Als je denkt dat er daadwerkelijk nog een plan achter zat heb je het echt hoog in je bol.

Wordt wakker uit je droom. Probeer je negatieve reputatie die je hier verwezenlijkt wellicht nog een beetje bij te schaven. Je wil niet net zoals op 77 een standaard doelwit worden van anderen, iets waar je wel naartoe werkt deze wereld (althans wat ik zoal meekrijg).
Op w77 was roald geen doelwit vanwege z'n forumreputatie, maar om zijn in-game reputatie
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik zie nochtans weinig likes? Misschien is dit gewoon je onderwerp niet.

Een spotprent kun je in één blik grappig vinden of niet en gaan liken. Een boekwerk lezen met de nodige zelfspot, doen vele niet. De kans dat een lange post leuke en niet leuke dingen bevat is ook groter, nog een reden om een boekwerk niet zomaar te liken. Oneliners, spotprenten en topics openen - dat zijn likevangers. Niet per sé een graadmeter voor humor. Maargoed, humor blijft altijd subjectief.

Overigens neem ik er geen aanstoot aan dat groene balkje onder je foto hoor. Maar ook ik moet zeggen dat ik je liever een herkenbaardere / uniekere avatar zie nemen, ik moet steeds twee keer kijken om te zien dat het niet Howlin is.
 
Reactiescore
1.476
De boekwerken van Roald zijn vaak over specifieke dingen waar je niet 1/2/3 over mee kan praten, je krijgt er nooit zoveel likes voor als een spotprent die iedereen met één blik snapt.
 
Bovenaan