Einde Wereld Awards

DeletedUser

Guest
Hebben vm wel 1 of 2 aanvallen solo gedaan, maar kwamen niet door de stacks. Zodra er hulp aan dora werd gevraagd ging t een stuk beter.


Nee jonge Dora heeft hele wereld geen fuck gedaan, wel luisteren naar baas Jasey eh.
 

DeletedUser74552

Guest
@Hime leuk lijstje. Jammer dat er niet super veel argumentatie bij staat en het meer een bash krepox lijstje lijkt. Verder ook geen vermeldingen van veel andere Karma accounts behalve uit de ontdek groep. Je zet bijvoorbeeld bij best vv'er het ontdek trio, kan je een voorbeeld geven ofzo ? Altijd leuk om te lezen. Verder denk ik dat de nominatie voor .machiavelli als beste verdediger ook een beetje overrated is vooral omdat bibber ook zelf al zei dat ze het account gewoon vol def hebben gemaakt en er torenhoge stacks stonden. Echt iets gesniped is er voor zover ik weet amper. Op het moment dat de massa er kwam en de stacks verdwenen, was het ook wel gedaan met .machiavelli. Als beste forum poster zet je @.Howlin maar die heb ik helaas niet heel vaak zien posten. Verder wil ik je lijstje niet gaan ontleden. Leuk dat je de moeite hebt genomen in ieder geval. Op naar meer lijstjes!
 

DeletedUser69389

Guest
Buiten dat jij jezelf natuurlijk enorm hard belachelijk maakt, zoals je dat over het gehele verloop van W50 hier al gedaan hebt.. wil ik hier toch even op inspringen. :D Kan je mij even ergens quoten waar ik credits op zou eisen? Ere wie ere toekomt. Er zijn talloze mensen die identiek hetzelfde denken over die situatie maar hun niet geroepen voelen om daar een reactie over te plaatsen. Aangezien ik altijd mee aan het roer heb gestaan kan ik wel perfect oordelen over 95% van de situaties en hoef ik dus ook geen blaaskaken op het AF die hun prestatie maximaliseren. Ik ben natuurlijk ook de laatste persoon die zoiets achter je rug om gaat zeggen, ik kan er best inkomen dat mensen het daar soms moeilijk met hebben. Bovendien moet je je zo niet afreageren op mij omdat ik verteld heb dat je gek werd bij 500 incomings, iedereen begint ergens hoor.

Voor de rest slaat je lijstje buiten een 3tal nominaties ook helemaal nergens op.. Maar goed, zoals @underground tacticz. al zei, nog wat lijstjes graag! Steek er aub wat tijd in.

Nja je hoeft niet per definitie er veel tijd in te steken toch? Al is het wel toffer om het te lezen wanneer bepaalde keuzes goed worden onderbouwd.
 

DeletedUser3435

Guest
Nee jonge Dora heeft hele wereld geen fuck gedaan, wel luisteren naar baas Jasey eh.
Citeer één post waar ik zeg dat Dora niks gedaan heeft.. Tot dan lekker blijven rondtrappen en schreeuwen als een kleuter.

Nja je hoeft niet per definitie er veel tijd in te steken toch? Al is het wel toffer om het te lezen wanneer bepaalde keuzes goed worden onderbouwd.
Gaat dat niet hand in hand dan? Een paar lijstjes hiertussen zijn echt gewoon verschrikkelijk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72457

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Ik denk dat eigenlijk iedereen hier Diego in zal vullen en dat geldt ook voor mij. Hoe ik deze mannen aan het werk heb gezien, in zowel Ontdek als Karma, kunnen veel spelers een puntje aan zuigen. Opgeven zit er niet bij, perfectie staat zo goed als voorop, ervaring aan overvloed, goede balans tussen RL en TW en tevens maken deze mannen plezier. Zo nu en dan wordt de plezierfactor nog wel eens vergeten.


Beste Gestopte Speler:

Ook deze award gaat constant naar een en de zelfde speler en dat is Cona, echter wil ik deze toch aan een ander geven. Cona, mijn complimenten voor de kunsten die je op W50 hebt laten zien, maar de originele Swiper the Fox speler waarmee ik begon is een speler die bij mij toch altijd bovenaan staat. Deze speler heeft altijd anoniem gespeeld zoals altijd zijn wens is geweest en dat zal ik dus bij deze ook respecteren. Je weet wie je bent!


Beste Stamspeler:

Tom van Deceptive Minds heeft ontzettend veel werk voor zijn stam verricht. Gezien ik slechts in Ontdek en Karma gespeeld heb, kan ik niet oordelen over de andere stammen. Stond er een defje thuis? Tom stuurde deze gelijk op pad. Oh, nog een paar clears over → Wie heeft ze nodig? Natuurlijk je kan zeggen dat dat slechts logisch was met zijn ligging, toch verdient hij samen met de volgende speler (Ja, ik noteer er twee. Deal with it) deze award.


Gert van .Disconnected. Ik denk dat iedereen in Karma mij snapt als ik zeg dat Gert één van de toppers binnen Karma is. Altijd bereid zijn stamgenoten in nood, of zelfs zonder nood, te helpen. Ligt hij zelf onder aanval? Gert is nog steeds niet te beroerd om zijn defence naar een ander te sturen. Simpelweg alleen al in de omgang verdient Gert deze award.


Wie was de grootste ego van W50?:

Ik denk dat dit al heel erg lang duidelijk was. Jasey, je zal het er niet mee eens zijn (juist daarom ook deze normering), maar deze is voor jou. In game zal je het allemaal best prima gedaan hebben, ongeacht van wat er bereikt werd op Bibber. Je hebt VV’s gedraaid, je hebt je beste beentje voor met Karma, je hebt moeite gedaan voor Sebas, maar de manier waarop jij alles omschrijft vind ik eerder narcistisch dan realistisch. Ik zal vast een Bijbeltekst terug krijgen met waarom dit allemaal niet waar is, bij deze bespaar jezelf de moeite ik ga er namelijk niet eens meer op in.


Gezelligste speler:

Stiekem heb ik altijd wel kunnen grinniken om de dingen die Eli/Hime er soms uit blaatte. Maakt dat hem gelijk de gezelligste speler, geen idee. Het is altijd erg lastig deze award aan één persoon uit te delen. Zo goed als alles gebeurt tegenwoordig in groepsgesprekken en je maakt de sfeer goed met de hele groep. Zo nu en dan zit er een etterbak bij, maar toch.


Oud Ontdek, Eli, het was me een genoegen om met jullie te spelen en het is eigenlijk altijd gezellig geweest. Zelfs met brombeer Amokro in de groep.


Beste Stam:

Tsja, eigenlijk kan je hier alleen Karma neerzetten en dat doe ik dus ook. Mensen kunnen zich afvragen wat er van Karma was gekomen als Ontdek er niet bij was gekomen. Punt is, dat zullen we nooit weten. De fusie is gebeurt en dus staat Karma met kop en schouders boven de andere stammen.


Rhei en alle andere versies ervan waren een flop, misschien wel niet vanaf het begin maar toch. Calm, ik ga er geen woorden aan vuil maken.


Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Eli/Hime, wat een ontzettend fijne CO speler om te hebben. Niet vies van het vuile werk, bereid om te leren en boven alles ontzettend fijn in omgang. Ontzettend oprecht persoon als je hem goed leert kennen.


Gert/.Disconnected gaat er volledig voor, altijd bereid te helpen. Heerlijk in omgang, je weet wat je aan hem hebt.


Oud Ontdek. Wat werken die als een geoliede machine samen zeg. Gewoon top om te zien, hechte groep vrienden die al heel wat werelden mee gaan. Diego, ondertussen een spelertje of 14, Dora, inclusief SBI spelers, het was me een waar genoegen.


Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Iedereen verdient een tweede kans, dus deze laat ik zoals altijd leeg. Sommigen hadden misschien een nominatie voor Jasey verwacht, maar die krijgt hij niet. Op het AF is het een akelig ventje die je dood gooit met Bijbelverhalen, in game viel hij op zich wel mee. Soort van Mike, als ik de verhalen uit Rhei mag geloven.


De meest Faire en Unfaire Speler:

De reden dat ik deze twee samen trek is niet heel moeilijk. Ik ga deze aan niemand persoonlijk toewijzen. Sommige mensen zeggen ‘Jij gebruikt katapulten, dus je bent geen faire speler.’; beetje vreemde opmerking, het is immers een optie binnen het spel en als je het wilt gebruiken: be my guest. Mind you, ik zeg niet achter het gebruik van katapulten te staan of wat dan ook.


Wat mij betreft is alles fair zolang je BG’s/NAP’s respecteert. Bepaalde units zijn nou eenmaal in het spel, leer ze maar te counteren. Is het niet jouw manier van spelen? Jammer dan, een ander mag dit gewoon doen.


Een voorbeeld van unfair gedrag in mijn ogen is de actie die CoF uitvoerde op Swiper. Voor de mensen die het gemist hebben:


Karma en Rhei hadden een NAP. Het was al lang bekend dat Calm naar Rhei ging. Calm speler, die wist van de NAP tussen Karma en Rhei én wist dat hij later die dag naar Rhei zou gaan, pakte snel voor een aanvalsstop een x-aantal dorpen van Swiper en ging naar Rhei.


Volgens de regels zou het ongeveer kunnen. Het account CoF behoorde niet tussen de Rhei accounts toen de afspraken gemaakt werden en blablabla. Het was simpelweg niet netjes.


De Beste / leukste actie:

Alle gesprekken in de Ontdek chat over wie nou intern werd, Dora Diego of toch Swiper. Uiteraard constant met een knipoog, maar het brengt wel een lach op je gezicht.


De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:


Ik die ging vooredelen omdat er één edel aankwam.. Mocht fijn een dorp met full off en volle trein recappen..


Met wie had je zeker W50 willen afsluiten:

Het ‘oorspronkelijke team’ van Swiper met als toevoeging Eli/Hime.


De beste aanvaller:

Ik benoem geen account, maar een speler. MatsBOT. Als die aan staat, kan je beter ophouden met verdedigen. Deze jongen kan aanvallen timen als geen ander. Tuurlijk, slechts kunnen timen maakt je niet de beste aanvaller.. Maar.. Volgens mij is iedereen het er unaniem over eens dat Diego het meeste en tevens beste aanvallend werk op W50 heeft laten zien.


De slechtste aanvaller:

Concept of Failure misschien? Lastig om zo een twee drie te zeggen. Vanuit oud Calm kwamen de geruchten dat Dave/CoF alle massa’s opeiste en toch zijn ze er nooit doorgekomen bij Swiper. Goed goed, wij hadden stacks, goede activiteit van zowel het team zelf als de stam, maar ik had meer verwacht. Het team van CoF overigens zelf ook, zo gaven ze toe in een PM. Volgende keer beter Dave ;) :p.


De beste verdediger:

Petje af voor Cona die zo lang iedereen tegen hield op Rank1. Kan er veel woorden aan vuil maken, maar dat is volgens mij alles behalve nodig.


De slechtste verdediger:

Deze laat ik leeg, denk niet dat er iemand echt ‘gefaald’ heeft.


De beste vv'er:

Andries van Sebas heeft flink wat uren gedraaid. Zelf nauw contact gehad met hem op de momenten dat hij op mijn account zat. Tegenwoordig zijn actieve VV draaiers op één hand te tellen en dus gaat deze award naar hem.


De nu op de teentjes getrapte voor deze award gegadigde mensen, excuses. En tevens Rhei/Calm, ik heb werkelijk geen idee wie bij jullie al het werk deed dus kan ik niet anders oordelen dan dit.


De grootste noob / faler:

Ruthless? Had stiekem gehoopt dat dit een echte strijd werd, verkeerd ingespeeld door Rhei en Ruthless zelf. Verder ga ik er niet te veel over zeggen.


Grootste Faalstam:

Alle stammen die VOOR Rhei kwamen. Rhei zelf valt er buiten vind ik.


Dé verrassing van W50 (Speler/actie):

Jos die zijn tanden liet zien tegen Rhei. Had ik totaal niet aan zien komen, ben positief verrast.


De beste leider:

Iedere leider heeft zijn eigen manier van leiding geven. Het is spijtig dat we, of ik, zo weinig heb mogen zien van Yoeri en zijn leiderskunsten gezien ik weet dat deze heel erg aanwezig zijn. Voor nu gaat deze award naar Andries. Voor zover ik weet was dit zijn eerste keer op de troon en op zich heeft hij alles netjes gedaan. Wist wanneer hij advies moest vragen aan mensen die de taak al vaker hadden gehad, wist wanneer hij een knoop door moest hakken, goed in omgang.


Mochten er nog een paar goede werelden komen denk ik dat hij ver komt, mocht hij doorzetten.


De slechtste leider:

Jasey, sorry maar je bent geen leiderstype. Commentaar incasseren is niet jouw ding, dat is duidelijk. Het moet op jouw manier gaan en als het dat niet gaat, zorg je er alsnog voor dat het op jouw manier gebeurt. Ik moet nu vast allemaal voorbeelden gaan geven, maar daar heb ik echt geen zin in. Ik denk dat een hoop mensen wel snappen wat ik bedoel.


Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:

Amokro. Als je eenmaal langs al die stoerheid kijkt, is hij eigenlijk best wel aardig. Botste in het begin een beetje, maar denk dat we ondertussen wel door een deur kunnen.


Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?:

Vond het AF niveau eigenlijk ontzettend tegenvallen. Zou me niet eens een wereld kunnen herinneren waar dit niveau wel noemenswaardig was.


Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?:

Jasey, sorry. Het begint een eenzijdig lijstje te worden met de negatieve dingen die naar jouw hoofd geslingerd worden. Het is niet zo zeer door je in game dingen, maar hoe je jezelf profileert op het AF is gewoon echt afstotend. Sommige mensen zien die lange teksten van je als leesvoer, ik vind het eerder echt vervelend om te lezen. Je komt ontzettend narcistisch over en ik denk dat dat jou als speler niet ten goede komt, want qua spelniveau verdien je meer.


Het kwam bij mij altijd over als: Ik ben het niet met jou eens dus ik moet dat duidelijk maken. Vervolgens slaat de hele persoon opeens nergens meer op. Heb bij jou vaker het idee dat je de plank mis slaat dan anderen. Goed, dit is allemaal persoonlijk en ik weet dat het politiek en PROPAGANDA is dus een korreltje zout er op en we gaan door.


Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?

Eli. Hij benoemde mij bij deze award, ik hem. Wat een ontzettend fijne CO, je weet precies wat je aan hem hebt, motiveerde mij zelfs om te farmen. Dat laatste had ik nooit mogelijk geacht.


Wat heb ik zelf voor W50 betekend:


Kabaal op het AF?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Speelde Aus op deze wereld? Ik weet dat Houtlijm 1x heeft gelogd op Diego/Dora. Maar Louis speelde hier toch helemaal niet? :p
 

DeletedUser73904

Guest
Niks ten nadele van oud Ontdek, maar het wordt op deze manier wel een groot Ontdek ballenlik topic zo zeg :eek:
Daarbij bashen ze ook als 1 man op Jasey. Het topic wordt er niet beter op... Doe gewoon es aardig tegen elkaar :(
 

DeletedUser3435

Guest
Wie was de grootste ego van W50?:

Ik denk dat dit al heel erg lang duidelijk was. Jasey, je zal het er niet mee eens zijn (juist daarom ook deze normering), maar deze is voor jou. In game zal je het allemaal best prima gedaan hebben, ongeacht van wat er bereikt werd op Bibber. Je hebt VV’s gedraaid, je hebt je beste beentje voor met Karma, je hebt moeite gedaan voor Sebas, maar de manier waarop jij alles omschrijft vind ik eerder narcistisch dan realistisch. Ik zal vast een Bijbeltekst terug krijgen met waarom dit allemaal niet waar is, bij deze bespaar jezelf de moeite ik ga er namelijk niet eens meer op in.
Moest je mijn lijstje eens deftig lezen had je gezien dat ik hier mezelf zelfs voor zou nomineren.. Moest RUTHLESS niet eens voorbij gekomen zijn. :D Kan ik perfect inkomen hoor.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?
:

Iedereen verdient een tweede kans, dus deze laat ik zoals altijd leeg. Sommigen hadden misschien een nominatie voor Jasey verwacht, maar die krijgt hij niet. Op het AF is het een akelig ventje die je dood gooit met Bijbelverhalen, in game viel hij op zich wel mee. Soort van Mike, als ik de verhalen uit Rhei mag geloven.
Die bijbelverhalen zorgen er helaas wel voor dat er eindelijk weer wat leven op dit AF is.. Ik kwam met het idee van dit topic maar liet iemand die wat 'genuanceerder' is het openen. Moest iedereen met van die reacties zoals 'als je nu gaat reageren ga ik toch niet meer reageren' komen, dan kan je hier een kerkhof van maken. Niet dat het dat nu eigenlijk al niet is tegenover vroeger. Ik ben tot op een bepaalde hoogte waarschijnlijk wel vergelijkbaar met Mike op het AF ja, ik denk dat jij tot op een bepaalde hoogte vergelijkbaar bent met Mike IG. Wat ik hiermee bedoel licht ik in de volgende quote toe.

De slechtste leider
:

Jasey, sorry maar je bent geen leiderstype. Commentaar incasseren is niet jouw ding, dat is duidelijk. Het moet op jouw manier gaan en als het dat niet gaat, zorg je er alsnog voor dat het op jouw manier gebeurt. Ik moet nu vast allemaal voorbeelden gaan geven, maar daar heb ik echt geen zin in. Ik denk dat een hoop mensen wel snappen wat ik bedoel.
Ik kan prima commentaar verwerken hoor, ik krijg elke dag opbouwende commentaar of aanwijzingen op het werk. Het is iets heel anders om ongegronde commentaar te krijgen van mensen die totaal niet op hun plaats zijn om die commentaar te geven. Ik had voor het joinen van Ontdek totaal geen problemen met het managen van Karma, het was dat er een paar 'moeilijkere' personen bijkwamen die net de emmer lieten overlopen waardoor ik het aan Andries heb doorgeschoven om eigenlijk vooral met het zuiden te communiceren. Iedereen in het noorden ziet mij wel als een leider, we weten natuurlijk beiden waarom jij zo nodig samen met je vriend jullie frustratie moet uiten. Jij wou op een heel onorthodoxe manier de leiding overnemen toen Karma eventjes een minder actieve periode kende, alleen kreeg ik (niet alleen ik) een beroerte toen ik je post op het forum zag met 'veranderingen' die je ging doorvoeren.. Ik dacht eerst dat het een soort van grap was maar uiteindelijk bleek het dus effectief een plan te zijn. Ik ben natuurlijk weer de persoon geweest die er effectief iets in je gezicht over gezegd heeft en er een eind aan gemaakt heeft. Laten we nu maar stellen dat het een goede zaak is geweest dat jij geen leider bent geweest aangezien je te weinig ervaring hebt, te weinig inzicht en je ook lang niet genoeg animo had buiten de twee zuidelijke accounts. Er was ook maar één persoon die een beetje butthurt bleef dat ik nog steeds eigenlijk 'leidinggevende' was en dat was jij, niet dat dat ooit iets heeft uitgemaakt. Vanaf dat moment ben je eigenlijk blijven zeuren en moeilijk blijven doen met bv van die kinderachtige likes van posts richting mij etc. Het boeit mij bijzonder weinig, ik vond gewoon dat dit ook wel op het AF mocht staan.:D

Dat het altijd op mijn manier moet gebeuren is relatief, wij hebben altijd overlegd in de leidingschat wat er ging gebeuren. Ik kom op voor mijn mening en het kan ook wel zijn dat mijn mening een bepaalde waarde had in die chat maar ik heb nooit of te nooit een mening doorgedrukt. RUTHLESS wou ik bijvoorbeeld totaal niet kicken en wou gewoon wachten tot hij terug inactief werd en ik zo Martin zijn account kon laten terughalen, de rest besloot daar anders over. Zoals ik al zei, ik was lang niet de enigste die je post op het forum echt volslagen idioot vond. Hoe je daarna ging reageren liet overigens ook bijna iedereen inzien dat het echt een mooie zaak voor Karma is geweest dat je zelfs in die inactieve periode niet aan het roer bent gekomen. Ik heb Karma van het begin opgenomen en heb het uiteindelijk mede door mijn invloed gebracht tot waar het nu staat, lijkt me dus dat dit complete onzin is. Iemand die in de laatste divisie speelt kan niet zeggen dat Jan Vertonghen een slechte voetballer is.

Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Eli. Hij benoemde mij bij deze award, ik hem. Wat een ontzettend fijne CO, je weet precies wat je aan hem hebt, motiveerde mij zelfs om te farmen. Dat laatste had ik nooit mogelijk geacht.
Jullie halen het beste in elkaar boven op het AF, IG not so much.. Helaas. :D

Niks ten nadele van oud Ontdek, maar het wordt op deze manier wel een groot Ontdek ballenlik topic zo zeg :eek:
Daarbij bashen ze ook als 1 man op Jasey. Het topic wordt er niet beter op... Doe gewoon es aardig tegen elkaar :(
Alle twee de ex-Swipertjes heb je nu gehad, dus het ergste is voorbij. Beter zouden nog eens wat Rhei'ers of Calm'ers een lijstje maken.

Speelde Aus op deze wereld? Ik weet dat Houtlijm 1x heeft gelogd op Diego/Dora. Maar Louis speelde hier toch helemaal niet? :p
Ja Aus speelde op Swiper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
Aus actief, ja dat geeft wel een bonus aan een stam.
 
Reactiescore
967
@Hime leuk lijstje. Jammer dat er niet super veel argumentatie bij staat en het meer een bash krepox lijstje lijkt. Verder ook geen vermeldingen van veel andere Karma accounts behalve uit de ontdek groep. Je zet bijvoorbeeld bij best vv'er het ontdek trio, kan je een voorbeeld geven ofzo ? Altijd leuk om te lezen. Verder denk ik dat de nominatie voor .machiavelli als beste verdediger ook een beetje overrated is vooral omdat bibber ook zelf al zei dat ze het account gewoon vol def hebben gemaakt en er torenhoge stacks stonden. Echt iets gesniped is er voor zover ik weet amper. Op het moment dat de massa er kwam en de stacks verdwenen, was het ook wel gedaan met .machiavelli. Als beste forum poster zet je @.Howlin maar die heb ik helaas niet heel vaak zien posten. Verder wil ik je lijstje niet gaan ontleden. Leuk dat je de moeite hebt genomen in ieder geval. Op naar meer lijstjes!

Ho eens, ik heb toch mooi mijn best gedaan om die stomme edels van jullie te slopen hoor.. niet dat daar de middelen voor waren en in een nachtje is het natuurlijk lastig als niet alles getagd is :p
 

DeletedUser66265

Guest
BS elko :p

Anyway, mij mag je sowieso wel weglaten uit de awards, buiten Nikki wegspelen en helpen rank 1 overleven tot 100k heb ik geen fuck gedaan deze wereld.

Toch bedankt voor de nominaties, al denk ik dat alle eer voor het account rank 1 naar Cona mag en niemand anders ;)

Hulde aan jou! :)
 

DeletedUser78318

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Hiervoor heb ik 2 spelers, zowel Sebastian als Diego, beide sterk en stabiel team. Beide initiatief en volledige inzet bij stammassa's en de kwaliteit daarvan!
Beste Gestopte Speler
Hier kan ik niemand anders dan Cona neerzetten, wat heb ik jou zitten vervloeken, ook al waren vele dorpen met giga stacks, de legen dorpen werden altijd juist verdedigd. Heeft ons aardig wat dure edeltjes gekost. Credits dus naar team Rank.
Beste Stamspeler:
Sebastian, daar is voor mij geen twijfel mogelijk. Zowel Andries en Jasey beide 100% inzet. Ook al kan Jasey wat eigenwijs zijn en moest ik wel is slikken. Maar zo heeft iedereen wel wat, zijn inzet en motivatie voor dit spel compenseert dat meer dan dat.
Wie was de grootste ego van W50?:
Dit is een moeilijke, binnen de groep van Karma waar ik contact mee heb vind ik het lastig. Deze award krijgt Mikee van mij, gebaseerd op zn irritante en uit de hoogte gedane gedrag op AF.
Gezelligste speler:
Andries, Jasey, Glenn, Sikko & Nick(Ponos) hoe eigenwijs/vervelend hij ook soms kon zijn wel een enorm toffe kerel.
Beste Stam:
Geen twijfel mogelijk Karma, vanaf dag 1.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Glenn, Andries, Jasey, Yoeri, Tom, Ponos en CC.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Ruthless One.
De meest Faire Speler:
Geen mening over.
De meest unfaire speler:
Ruthless One.
De Beste / leukste actie:
De beste actie was denk ik toch wel de massa op 2M5 waardoor Rhei. gebroken werd. Deff bunker Rank1 had zo goed als al zn deff volgens mij en na de eerste gelukte aanvallen op 2M5 ging het erg hard overal.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Als ik het me goed herinner was dat de aanval van CoF, net voor de vakantiepauze, weinig sympathie.
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten:
Met de groep waarmee we dat gaan doen, credits naar de gehele stam en passanten die we gehad hebben. Heb wat gevloekt en gedaan en ook voor mij als beginner (na 6 jaar afwezigheid) vind ik het toch een mooi resultaat.
De beste aanvaller:
Tom.
De beste verdediger:
Niemand anders dan team Rank.
De slechtste verdediger:
2M5 geen uitleg nodig (runnnnnnnners)
De beste vv'er:
Diego en Sebas.
De grootste noob / faler:
Ruthless One, begint wel een beetje eenzijdig te worden.
Grootste Faalstam:
Snurk!
Dé verrassing van W50 (Speler/actie):
CC voor weinig een bekend account/team maar wat ze gedaan hebben en wat ze gelaten hebben vind ik een compliment waard.
De beste leider:
ANDRIES en je met mega hoofdletters, wat hij wel niet gedaan heeft en doet vind ik zeker een compliment waard. Yoeri een goede tweede plek, veel gedaan en vooral veel goed gedaan. Jasey krijgt van mij zeker de derde plek, alleen het eigenwijs zijn en altijd een reactie hebben werkte hem niet echt mee, wel vind ik zn uitgesproken mening erg mooi en kon ik het altijd wel waarderen.
De slechtste leider:
Dan moet ik op iemand anders mening afgaan dus hier geen award.
Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:
Andries.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?:
Jasey, altijd goed beargumenteerd. Van de zaken waar ik van wist vaak gelijk maar ben niet van alles op de hoogte. Vond het altijd vermakelijk om het te lezen.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?:
Rebecca
Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Glenn, CC, Sebastian, Ponos, DM, Olacy & Critical
De grootste spammer:
Rebecca wat kan die een kansloze informatie ergens neerzetten.
Wat heb ik zelf voor W50 betekend:
Al mijn loze uurtjes die ik had, zoveel mogelijk gedaan voor de stam en het account .Disco
 

DeletedUser76203

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Diego the Demolisher, nette acties gedaan op Contra, zat een goed team op.
Beste Gestopte Speler: Naevius (Kervin), in de tijd dat Kervin solo speelde liep alles heel goed, hij stopte en de ene na de andere co verprutste het acc.
Beste Stamspeler: Steff, heeft veel tijd in Calm gestoken in de tijd dat het wat stroef liep daar.
Wie was de grootste ego van W50?: Krepox
Gezelligste speler: Henri, verdient hier een nominatie. Je moet hem niet altijd serieus nemen, wel een gezellige gast.
Verder Simon & Vincent(toentertijd Dolphin on Wheels), Steff, Kimberly & Kervin(Naevius), rest van team CoF(Hannes, Dieter, Dave, Jose, Michiel, Thijs & Caspar), Thimos(Urban), Cona, Rogier, Jasper(Mylittlepony), Robin(Sinneth), Hidde en Niek ook nog en ik zal er wel nog wat vergeten.
Beste Stam: Karma, verdiend gewonnen en met afstand de beste stam van w50.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Denk niet dat ik nog een volgende wereld ga spelen, dus n.v.t.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Denk niet dat ik nog een volgende wereld ga spelen, dus n.v.t.
De meest Faire Speler: Kan even niemand verzinnen
De meest unfaire speler: Kan even niemand verzinnen
De Beste / leukste actie: De welbekende blitz van Laurens was wel grappig. Verder niet heel veel leuke dingen meegemaakt.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Kan even niets verzinnen
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Calm uit de goede oude tijd met o.a. Dave, Rogier & Kervin.
De beste aanvaller: Diego the Demolisher
De slechtste aanvaller: Heel Rhei. en Calm denk ik offensief gezien slecht geweest
De beste verdediger: Jordy van Contradictions was een uitstekende deffer, jammer dat hij het die ene keer aan een co overliet.
De slechtste verdediger: 2m5 omdat ze alle off weggestuurd hadden en dachten dat ze geen clears zouden krijgen. Vervolgens gingen ze sochtends runnen en toen we vv kregen was het halve acc kapot.
De beste vv'er: Hidde & Niek vv'den tenminste nog af en toe
De grootste noob / faler: RUTHLESS ONE
Grootste Faalstam: Snurk
Dé verrassing van W50 (Speler/actie): De spelers van 2m5 die gingen rennen, waren altijd erg betrokken met de stam voorheen.
De beste leider: Andries, kon als een van de weinige leiders relativeren en blies dingen niet enorm op.
De slechtste leider: Ik vind niet dat iemand deze verdient.
Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend: Niek en Hidde, bleven zich inzetten voor Rhei. terwijl het eigenlijk trekken aan een dood paard was.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Was er niet hier.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: RUTHLESS ONE
Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen? Hannes, Dave, Jose en Caspar.
De grootste spammer: Steff
Wat heb ik zelf voor W50 betekend: CoF een poos met een goed team lekker draaiende gehouden, stuk of 50 rovers gepakt en stammies kunnen helpen met een boel clears, verhaaltje dat CoF alle clears tijdens massa's opeisde is onzin. Heb ook een actie op Swiper uitgevoerd waar nog lang over nagepraat is, al had ik van tevoren de commotie geweten die er na zou komen had ik het niet gedaan. Een heleboel man wist er van dat het gedaan zou worden, leiding ook en was al weken zo gepland. Vind het alleen erg opgeblazen na afloop door Karma, zoals Steff al eerder aangaf, als we een paar dagen later zouden joinen, had men weinig te zeiken. Was ook niet mijn plan om diezelfde dag te joinen maar de uitnodiging kwam en die werd direct geaccepteerd door een co. De GAP tussen Karma en Rhei. tegenover Bibber gold natuurlijk niet voor Calm en we edelden de mb van Swiper ook op ondertussen, waar nooit over gezeurd is. Feit dat we snel joinden gaf een naar gevoel denk ik en dat is nooit de bedoeling geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77812

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Ik nomineer Niek en Cona hiervoor. Beide spelers hebben veel van zichzelf laten zien en motief getoond voor zowel hun buren als stam en tegenstanders.
Beste Gestopte Speler: Rank 1 Ik vond het erg mooi hoe lang zij het hebben weten vol te houden met het front dat zij hadden.
Beste Stamspeler: Hidde, Nick, Wouter en Cona. (in mijn actieve periode
Wie was de grootste ego van W50?: Akon/Bas. Hier wil ik zelfs geen woorden meer aan vuil gaan maken.
Gezelligste speler: n.v.t (ik kan niet kiezen)
Beste Stam: Ik zet mijn hoedje af voor Karma. Maar dat wil niet zeggen dat ik vond dat Rhei het veel slechter deed. Rhei was in mijn ogen een erg sterke en goede stam. Helaas dat het zo moest eindigen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Niek, Mike, Hidde, Cona, Anne, Martijn en Wouter. Allemaal stuk voor stuk erg gezellige en leuke spelers.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Akon. Mensen die afspraken maken die ze vervolgens breken kan ik niet echt hebben.... Maar dat kan ik ze nog vergeven als het niet vaak gebeurd maar dit was non stop met Akon. Man man man wat hebben zij ons wel niet aangedaan.
De meest Faire Speler: n.v.t
De meest unfaire speler: Bas (AKON)
De Beste / leukste actie:
Het weg spelen van Thijs en Gollum.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De massale inactiviteit en stop van Rhei.
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Cona, Niek, Hidde, Dieter en Martijn Gezellige en leuke spelers waar ik geweldige tijden mee heb gehad! (Niek heeft een pracht stem btw.)
De beste aanvaller: N.V.T Ik heb geen aanvallen gezien waarvan ik dacht dat het erg goed was.
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger: n.v.t
De slechtste verdedigerr:
Thijs en Gollum Ze sprongen gelijk er tussen uit na 1 massa.
De beste vv'er: Wouter, Niek, Hidde.
De grootste noob / faler: Bas / Akon Een grotere faal heb ik niet gezien op w50
Grootste Faalstam: n.v.t
Dé verrassing van W50 (Speler/actie): Rhei dat zo makelijk viel.
De beste leider: Ik ken de leidinggevenden niet van Karma dus nomineer ik maar Niek hiervoor. De jongen stak veel tijd in Rhei en ook aan het einde heeft hij er proberen alles aan te doen voor de stam.
De slechtste leider: n.v.t
Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:
Cona en Hidde op w50 door middel van hun acites en onze lange gesprekken.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Niemand ik haat ze allemaal.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: Iedereen.
Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Disconnected. We hebben samen geweldige nacht gesprekken gehad.
De grootste spammer: Er werd niet echt gespamd in de Rhei chat.
Wat heb ik zelf voor W50 betekend: Naar mijn mening ben ik erg actief geweest en heb ik aardig wat nachten gedraaid voor de stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan