Einde Wereld Awards

DeletedUser3435

Guest
Vrij bizar lijstje als je je bedankt dat Rhei. kansloos onderuitgegaan is. :D
 

DeletedUser69389

Guest
Vrij bizar lijstje als je je bedankt dat Rhei. kansloos onderuitgegaan is. :D

Nja er is in dit topic en dat andere topic wel meer bizar. Want het is best wel grappig dat jij het bizar vindt dat mensen Rhei. in hun lijstjes plaatsen, wat ook gewoon kan. Afgelopen januari is het als een nachtkaars uitgedoofd, echter in de periode dat Lex voornamelijk actief was gingen Rhei. en Karma gelijk op. Terwijl je het bijvoorbeeld niet bizar vindt dat sommige uit Karma, waaronder jij, de vuile was hier gewoon gaan buiten hangen en dat jij ook sommige stamgenoten zwaar beledigd en afbrand.
 

DeletedUser3435

Guest
Nja er is in dit topic en dat andere topic wel meer bizar. Want het is best wel grappig dat jij het bizar vindt dat mensen Rhei. in hun lijstjes plaatsen, wat ook gewoon kan. Afgelopen januari is het als een nachtkaars uitgedoofd, echter in de periode dat Lex voornamelijk actief was gingen Rhei. en Karma gelijk op. Terwijl je het bijvoorbeeld niet bizar vindt dat sommige uit Karma, waaronder jij, de vuile was hier gewoon gaan buiten hangen en dat jij ook sommige stamgenoten zwaar beledigd en afbrand.
In welk opzicht zou Rhei. ooit in een lijstje thuishoren voor een nominatie? Jullie waren de derde versie van een gefaalde stam met allemaal spelers die letterlijk nog geen deuk in een pakje boter hebben kunnen slaan.. Rhei. & Karma gingen gelijk op? Dan heb je het toch maar over een tijdspanne van een paar weken denk ik.. Er is geen enkele deftige actie geweest offensief en buiten het volstacken van Rank is er bij geen enkel account onder de naam Rhei. deftig gedeffed voor langer dan een halve dag.. Sorry hoor maar dan begrijp ik echt niet dat je heel je lijstje rond Rhei. kan bouwen bij de eindawards, gezien het feit dat Rhei. zoals ik al zei gewoon echt kansloos en belachelijk snel neer is gegaan.

Hoezo zou ik dat niet bizar vinden dan? Ik ben de laatste die eraan zal beginnen maar als een paar irrelevante spelers voor Karma opeens op hun teentjes getrapt zijn omdat hun account als 'zwak' wordt neergezet waar zij de laatste 3 maanden zelfs niet meer op gespeeld hebben, dan is dat maar zo. Ik ben de laatste die dat dan privé tegen iedereen gaat zeggen en hier mijn mond niet opentrek. Bovendien is het ook gewoon echt dat kleine clustertje, voor de rest zijn de lijstjes vrij normaal allemaal lijkt me. Ik beledig trouwens niemand, ik zie graag een quote waar ik dat doe. :D Buiten dat lijstje van @slizz, @Hime die volledig BibBox & Ontdek zijn, beetje onzin. Je moet je toch al bedenken dat die twee stammen hier nog meer thuishoren dan Rhei. dus ik herhaal het nog eens: heel bizar lijstje.
 

DeletedUser69389

Guest
In welk opzicht zou Rhei. ooit in een lijstje thuishoren voor een nominatie? Jullie waren de derde versie van een gefaalde stam met allemaal spelers die letterlijk nog geen deuk in een pakje boter hebben kunnen slaan.. Rhei. & Karma gingen gelijk op? Dan heb je het toch maar over een tijdspanne van een paar weken denk ik.. Er is geen enkele deftige actie geweest offensief en buiten het volstacken van Rank is er bij geen enkel account onder de naam Rhei. deftig gedeffed voor langer dan een halve dag.. Sorry hoor maar dan begrijp ik echt niet dat je heel je lijstje rond Rhei. kan bouwen bij de eindawards, gezien het feit dat Rhei. zoals ik al zei gewoon echt kansloos en belachelijk snel neer is gegaan.

Hoezo zou ik dat niet bizar vinden dan? Ik ben de laatste die eraan zal beginnen maar als een paar irrelevante spelers voor Karma opeens op hun teentjes getrapt zijn omdat hun account als 'zwak' wordt neergezet waar zij de laatste 3 maanden zelfs niet meer op gespeeld hebben, dan is dat maar zo. Ik ben de laatste die dat dan privé tegen iedereen gaat zeggen en hier mijn mond niet opentrek. Bovendien is het ook gewoon echt dat kleine clustertje, voor de rest zijn de lijstjes vrij normaal allemaal lijkt me. :D Buiten dat lijstje van @slizz, @Hime die volledig BibBox & Ontdek zijn, beetje onzin. Je moet je toch al bedenken dat die twee stammen hier nog meer thuishoren dan Rhei. dus ik herhaal het nog eens: heel bizar lijstje.

Op basis van de periode waarin Lex actief was zou die Rhei. gewoon kunnen noemen. Het is niet dat Karma op dat moment al veel had bewezen. Het profiteerde op dat moment vooral nog van de inlijving van Ontdek. Ik zeg niet dat het normaal is als je overal Rhei. neerzet, maar met de juiste uitleg of verantwoording zou het in theorie mogelijk kunnen zijn. Niet dat het mijn persoonlijke mening ook is, getuige mijn eigen lijst. Maar wanneer je in je lijstje het puur zou baseren op de gehele periode dan is het volkomen onterecht ja, maar doet Lex dit op basis van zijn periode dan kan ik het wel enigszins begrijpen.

Mwa dat Bibbox meer hier hoort ben ik het niet mee eens. Eerst wilden ze samenwerken met ons, toen wij dat niet wilden gingen ze naar Calm toe. Vlak voordat Calm brak en wij een gap aangingen met jullie tegen Bibbox vernemen wij opeens dat ze gaan samenwerken met Karma. Ze hebben een cruciale rol gespeeld ja, maar het is niet dat ze bijzonder prestaties hebben afgeleverd. Over Ontdek als stam kunnen we ook kort zijn, de spelers hebben zich bewezen, maar de stam toch verre van? Evenmin zoals Rhei. Maar ik vind dan ook dat alleen Karma die nominatie verdiend.
 

DeletedUser

Guest
Anderhalve dag.. Spreek voor jezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Ik vind het een mooi lijstje. Alsof jr kunt concluderen dat Karma wel een pretentieuze goede stam was, waarin de samenwerking vlekkeloos verliep, na al het gal op het AF wat er door oud-Ontdek en Karma over en weer werd gespuwd. Rhei was gewoon nog slechter dan Karma. Punt.
 

DeletedUser77812

Guest
Karma had erg veel meezitten. En naar mijn mening is er nooit echt een strijd geweest waarna Rhei heeft verloren. Rhei heeft gewoon zichzelf kapot gemaakt door al het gebrek aan activiteit.
 

DeletedUser3435

Guest
Op basis van de periode waarin Lex actief was zou die Rhei. gewoon kunnen noemen. Het is niet dat Karma op dat moment al veel had bewezen. Het profiteerde op dat moment vooral nog van de inlijving van Ontdek. Ik zeg niet dat het normaal is als je overal Rhei. neerzet, maar met de juiste uitleg of verantwoording zou het in theorie mogelijk kunnen zijn. Niet dat het mijn persoonlijke mening ook is, getuige mijn eigen lijst. Maar wanneer je in je lijstje het puur zou baseren op de gehele periode dan is het volkomen onterecht ja, maar doet Lex dit op basis van zijn periode dan kan ik het wel enigszins begrijpen.

Mwa dat Bibbox meer hier hoort ben ik het niet mee eens. Eerst wilden ze samenwerken met ons, toen wij dat niet wilden gingen ze naar Calm toe. Vlak voordat Calm brak en wij een gap aangingen met jullie tegen Bibbox vernemen wij opeens dat ze gaan samenwerken met Karma. Ze hebben een cruciale rol gespeeld ja, maar het is niet dat ze bijzonder prestaties hebben afgeleverd. Over Ontdek als stam kunnen we ook kort zijn, de spelers hebben zich bewezen, maar de stam toch verre van? Evenmin zoals Rhei. Maar ik vind dan ook dat alleen Karma die nominatie verdiend.
Ja oke maar hoe lang heeft die dan actief gespeld, een paar weken? Rhei. heeft letterlijk geen enkel account kunnen breken van een tegenstander buiten IAA hé.. Ja oké Jellizer omdat het een ban kreeg maar dat is wel een andere situatie. Dus ik snap echt niet hoe je aan sommige nominaties kan komen.. Ik vind het leuk om verschillende invalshoeken te lezen maar ik denk dat dat op deze wereld gewoon moeilijk is aangezien Karma eigenlijk de enige echte serieuze stam is gebleken. Maar goed, leuk dat er nog lijstjes komen! Karma moest niks bewijzen want in tegenstelling tot Rhei. waren wij gewoon een stabiele en groeiende stam die op elk front gewoon deftig tot lekker ging.

Moest Calm jullie eerst niet afgewezen hebben voor BibBox dan hadden jullie met Calm samengewerkt dus uiteindelijk maakt dat echt niet uit hoor. Aangezien jullie 3/4 gerecruit hebben en dan ook nog eens al die interns overgenomen hebben was dat toch het eindresultaat. Pas vanaf het moment dat het uitkwam van Calm zijn ik en Andries serieuze gesprekken beginnen te voeren met BibBox, wij zaten op dat moment gewoon vol op Machia te bashen hoor. Nuja ze hebben Orphan Tears toch mooi weggewerkt vind ik persoonlijk, ik vond het wel geniaal om de frustratie van Remakez en Sweehx te zien.. Nuja drie accounts kan je ook geen stam noemen en bovendien zijn er eigenlijk maar 3 spelers van oud-Ontdek die in de Karma periode echt aanwezig waren/konden zijn. Dus het is meer dat je een mooie samenloop had waarbij de spelers van SBI een groot aandeel hebben op Dora bv. Het is wel zo dat Ontdek de enigste stam is waar Karma ooit moeite met gehad heeft, ook al was Tonini nog bijzonder nieuw en was het sowieso al onhaalbaar.

Ik vind het een mooi lijstje. Alsof jr kunt concluderen dat Karma wel een pretentieuze goede stam was, waarin de samenwerking vlekkeloos verliep, na al het gal op het AF wat er door oud-Ontdek en Karma over en weer werd gespuwd. Rhei was gewoon nog slechter dan Karma. Punt.
Natuurlijk vind jij het wel een goed lijstje, jij bent dan na twee verloren werelden nog altijd even blind. Zo lijkt het wel... Er was trouwens nauwelijks een samenwerking in Karma met die personen die je hier hoort roepen op het AF, je zou de posts misschien wel eens beter moeten lezen. Overigens kan het beter tussen Karma en ex-Karma gaan, met Rhei. kan je moeilijk echte discussies aangaan gezien het feit dat jullie al gingen rennen voor dat het effectief begonnen was. Moet je dan discussies aangaan over hoe spannend dat het was toen jullie Rhei. gingen recruiten of een paar piraten het AF gingen opsturen over dat ik niet zo 'thrilled moest zijn dat hij mij kwam ownen?'. :D Rhei. had veel zelfbenoemde pro's maar was een heeeeeullll stukje slechter dan Karma ja.

Karma had erg veel meezitten. En naar mijn mening is er nooit echt een strijd geweest waarna Rhei heeft verloren. Rhei heeft gewoon zichzelf kapot gemaakt door al het gebrek aan activiteit.
Wat weet jij daar nou van.. Je lijstje laat al zien dat je bijzonder weinig van de wereld weet. Maar ik zou wel eens graag horen wat meezat in Karma? Enlighten me. Denk je dat ik (no offence) voor mijn plezier zelfs spelers ging ronselen die een paar maanden eerder na 100 incs van hun account gingen rennen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
In welk opzicht zou Rhei. ooit in een lijstje thuishoren voor een nominatie? Jullie waren de derde versie van een gefaalde stam met allemaal spelers die letterlijk nog geen deuk in een pakje boter hebben kunnen slaan.. Rhei. & Karma gingen gelijk op? Dan heb je het toch maar over een tijdspanne van een paar weken denk ik.. Er is geen enkele deftige actie geweest offensief en buiten het volstacken van Rank is er bij geen enkel account onder de naam Rhei. deftig gedeffed voor langer dan een halve dag.. Sorry hoor maar dan begrijp ik echt niet dat je heel je lijstje rond Rhei. kan bouwen bij de eindawards, gezien het feit dat Rhei. zoals ik al zei gewoon echt kansloos en belachelijk snel neer is gegaan.

Hoezo zou ik dat niet bizar vinden dan? Ik ben de laatste die eraan zal beginnen maar als een paar irrelevante spelers voor Karma opeens op hun teentjes getrapt zijn omdat hun account als 'zwak' wordt neergezet waar zij de laatste 3 maanden zelfs niet meer op gespeeld hebben, dan is dat maar zo. Ik ben de laatste die dat dan privé tegen iedereen gaat zeggen en hier mijn mond niet opentrek. Bovendien is het ook gewoon echt dat kleine clustertje, voor de rest zijn de lijstjes vrij normaal allemaal lijkt me. Ik beledig trouwens niemand, ik zie graag een quote waar ik dat doe. :D Buiten dat lijstje van @slizz, @Hime die volledig BibBox & Ontdek zijn, beetje onzin. Je moet je toch al bedenken dat die twee stammen hier nog meer thuishoren dan Rhei. dus ik herhaal het nog eens: heel bizar lijstje.

Ik snap echt niet dat je vraagt om meerdere lijstje(ook van de tegenstander) en vervolgens iedereen afkraakt die niet naar jouw wensen of wat minder serieus antwoordt. Misschien is dat ook wel de reden waarom vele geen zin hebben om te reageren.. of misschien vindt Rhei. zulke lijstjes wel plezierig om te lezen, weet jij veel. Je hebt in mijn ogen niet het recht om deze lijsten af te gaan kraken omdat ze wat anders/niet naar wens zijn. Zoals al eerder gezegd is speler @Lunatic Ace niet super lang actief geweest, dus als dit is wat hij ervaren heeft, laat hem dit dan lekker posten:p
Daarnaast is mijn lijst met een korreltje zout te nemen en verder volledig gebaseerd op Bibbox omdat ik daar toch wel 90% van de wereld in gezeten heb.

Op basis van de periode waarin Lex actief was zou die Rhei. gewoon kunnen noemen. Het is niet dat Karma op dat moment al veel had bewezen. Het profiteerde op dat moment vooral nog van de inlijving van Ontdek. Ik zeg niet dat het normaal is als je overal Rhei. neerzet, maar met de juiste uitleg of verantwoording zou het in theorie mogelijk kunnen zijn. Niet dat het mijn persoonlijke mening ook is, getuige mijn eigen lijst. Maar wanneer je in je lijstje het puur zou baseren op de gehele periode dan is het volkomen onterecht ja, maar doet Lex dit op basis van zijn periode dan kan ik het wel enigszins begrijpen.

Mwa dat Bibbox meer hier hoort ben ik het niet mee eens. Eerst wilden ze samenwerken met ons, toen wij dat niet wilden gingen ze naar Calm toe. Vlak voordat Calm brak en wij een gap aangingen met jullie tegen Bibbox vernemen wij opeens dat ze gaan samenwerken met Karma. Ze hebben een cruciale rol gespeeld ja, maar het is niet dat ze bijzonder prestaties hebben afgeleverd. Over Ontdek als stam kunnen we ook kort zijn, de spelers hebben zich bewezen, maar de stam toch verre van? Evenmin zoals Rhei. Maar ik vind dan ook dat alleen Karma die nominatie verdiend.

In onze defense, wat had je van ons verwacht? We lagen in de core en zonder een goede BG of hulp vanaf buiten waren we een verloren zaak. Daarnaast was ons doel gewoon jullie zo lang mogelijk dwarszitten, wat goed is gelukt volgens mij. En het breken van Orphan Tears is geen prestatie te noemen blijkbaar :p
 

DeletedUser67517

Guest
Natuurlijk vind jij het wel een goed lijstje, jij bent dan na twee verloren werelden nog altijd even blind. Zo lijkt het wel... Er was trouwens nauwelijks een samenwerking in Karma met die personen die je hier hoort roepen op het AF, je zou de posts misschien wel eens beter moeten lezen. Overigens kan het beter tussen Karma en ex-Karma gaan, met Rhei. kan je moeilijk echte discussies aangaan gezien het feit dat jullie al gingen rennen voor dat het effectief begonnen was. Moet je dan discussies aangaan over hoe spannend dat het was toen jullie Rhei. gingen recruiten of een paar piraten het AF gingen opsturen over dat ik niet zo 'thrilled moest zijn dat hij mij kwam ownen?'. :D Rhei. had veel zelfbenoemde pro's maar was een heeeeeullll stukje slechter dan Karma ja.
Gossie, wat een narcistisch eigen pijperij is dit zeg. Het zegt al genoeg dat je termen als ''zelfbenoemde pro's'' nodig hebt om je eigen kleine piemeltje te verbergen. Gadverdamme, ik zou je serieus genomen hebben mocht je Bibber weggespeeld hebben, in plaats van te rekruten. Maar met je enige ''serieuze'' front, ben je gewoon in zee gegaan.
 

DeletedUser

Guest
In onze defense, wat had je van ons verwacht? We lagen in de core en zonder een goede BG of hulp vanaf buiten waren we een verloren zaak. Daarnaast was ons doel gewoon jullie zo lang mogelijk dwarszitten, wat goed is gelukt volgens mij. En het breken van Orphan Tears is geen prestatie te noemen blijkbaar :p

Dat was even jammer om te horen dertijd, maar jullie hebben het vrij prima gedaan toen ik nog wel speelde. Bart Boos was wel een stuk beter dan de rest en met zo'n ligging had het wel eerder mogen gebeuren... Maar veel meer dan dit is er deze wereld niet gebeurd, dus relatief gezien is dit van jullie sowieso al een prestatie. Meer dan wat meneer J zelf op zijn account gepresteerd heeft. ;)
 

DeletedUser73904

Guest
Dat was even jammer om te horen dertijd, maar jullie hebben het vrij prima gedaan toen ik nog wel speelde. Bart Boos was wel een stuk beter dan de rest en met zo'n ligging had het wel eerder mogen gebeuren... Maar veel meer dan dit is er deze wereld niet gebeurd, dus relatief gezien is dit van jullie sowieso al een prestatie. Meer dan wat meneer J zelf op zijn account gepresteerd heeft. ;)

Volgens mij heeft Jasey genoeg gepresteerd op deze wereld. Alleen al intern...

Daarbij ben jij volgens mij de laatste die zo'n uitspraak mag doen, gezien je geringe prestaties hier. Enige wat jij hier hebt laten zien is de eerste 2 dagen de hoogste farms, als je er toen al speelde.... Toen het zwaar werd was jij in elk geval snel vertrokken.
 

DeletedUser77887

Guest
Allemaal grote bekken hahaha

Maar wat heeft Karma nu werkelijk bereikt als enkel grote worden op het AF ?

Leiders die denken boven elk account te staan maar zelf nog nooit wat bewezen en of bereikt hebben op tw
Leiders die zich achter andere account verschuilen en grote babbels hebben.
Leiders die het liefst elk account wat boven hun staan en dus toch beter hebben gepresteerd afbranden en neer willen zetten als de slechtste account
Die leiders moeten is in hun achter tuintje gaan kijken en bedenken hoe ze nou werkelijk met hun grote mond iets kunnen laten zien dat ze inderdaad een goede leider zijn

In mijn ogen heb ik nog nooit zo een faal wereld mee gemaakt met wel zulke slechte leiders als op w50

En Karma feliciteren ?
Waar mee?
Hebben ze al gewonnen ?
Is de wereld al klaar ?
Wakker worden grap jassen en laat zien dat jullie zo geweldig zijn
29 Leden tegen een speler :D:D:D:D
schaam jullie.
Dan over Urban zeggen dat het account niks voor stelt en niks gepresteerd hebben
Jullie gaan uit van gelul uit Rhei maar hebben nog nooit bedacht hoe een verhaal werkelijk in elkaar zit :)
Spelers die gewoon gefaald hebben en graag over andere spelers lopen kotsen om hun eigen stoepje zo schoon mogelijk te vegen.

Ik heb iig wel respect voor littlerabio bart boos en [URL='https://nl50.tribalwars.nl/game.php?village=11675&screen=info_player&id=487867534']Diego the Demolisher daar kun je dan tenminste nog een normaal gesprek mee voeren.[/URL]

En ja bij de eerste Massa gaat Urban op grijs, ik gun jullie totaal dat plezier niet.

Groetjes Frank
 

DeletedUser73561

Guest
Je hoeft niet meteen zo pissig te doen nu Dora consistent je rovers inpikt hoor. Jammer dat daardoor de illusie ontglipt dat je nog iets gedaan hebt, maargoed. Je verhaaltje raakt verder ook kant noch wal. Zeggen dat de wereld nog niet gedaan is, maar wel meteen toevoegen dat je op delete gaat als je een massa krijgt? Nou weet ik niet of je gewoon aan het trollen bent natuurlijk. Ik hoop het wel.
 

DeletedUser76203

Guest
Frank, stop a.u.b. met jezelf belachelijk maken.

Doe niet alsof Urban wel wat gepresteerd heeft. En geef vooral niet de leiders de schuld.

Persoonlijk reken ik de val van Rhei meer aan op jullie dan aan Martijn en Niek (vooral Niek), want die hebben nog gedaan wat ze konden. Ik heb jou vrijwel nooit gezien in de stamchat, naar mijns wetens heb je vrijwel nooit gedefft op het moment dat dat nodig was en was je alleen maar bezig met rovers halen terwijl rank 1 en 2m5 continu onder vuur lagen.
 
Reactiescore
1.075
verklaard wel meteen waarom er nooit clears vanuit urban kwamen, de farms liepen steeds :D
 

DeletedUser77887

Guest
Frank, stop a.u.b. met jezelf belachelijk maken.

Doe niet alsof Urban wel wat gepresteerd heeft. En geef vooral niet de leiders de schuld.

Persoonlijk reken ik de val van Rhei meer aan op jullie dan aan Martijn en Niek (vooral Niek), want die hebben nog gedaan wat ze konden. Ik heb jou vrijwel nooit gezien in de stamchat, naar mijns wetens heb je vrijwel nooit gedefft op het moment dat dat nodig was en was je alleen maar bezig met rovers halen terwijl rank 1 en 2m5 continu onder vuur lagen.
Kontebonkers :d:d:d:
En Alex lennon hou nou alsjeblieft op met je commentaar want je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.

Je lult maar een beetje naar Martijn en Niek hun pijpen maar kijkt eerst is hoe de vork werkelijk in de steel zit

En jij weet het zo goed he want jij zat in de chat met ons en hun pffffffffff sjaakies
Vraag eerst is waarom Urban in begin fase niet werd weg geedelt door Boxum Lkov en Angelochek ? 360 grade front
Vraag je dan af welke afspraken er moesten worden gemaakt.
Vraag dan of Urban zich aan alle afspraken gehouden heeft in stam belang.
Vraag ja af waarom wij stopten met VV draaien na het fiasco van kroekpoek en OT waar maar door een enkeling werd vv gedraaid.
En ga dan wijzen met je vingertje en of lopen kotsen bij Karma

Walgelijke mensen zijn jullie :p

Na hop aanvallen met die hap dan kunnen we het afsluiten \o/\o/\o/\o/
 

DeletedUser3435

Guest
Ik snap echt niet dat je vraagt om meerdere lijstje(ook van de tegenstander) en vervolgens iedereen afkraakt die niet naar jouw wensen of wat minder serieus antwoordt. Misschien is dat ook wel de reden waarom vele geen zin hebben om te reageren.. of misschien vindt Rhei. zulke lijstjes wel plezierig om te lezen, weet jij veel. Je hebt in mijn ogen niet het recht om deze lijsten af te gaan kraken omdat ze wat anders/niet naar wens zijn. Zoals al eerder gezegd is speler @Lunatic Ace niet super lang actief geweest, dus als dit is wat hij ervaren heeft, laat hem dit dan lekker posten:p
Daarnaast is mijn lijst met een korreltje zout te nemen en verder volledig gebaseerd op Bibbox omdat ik daar toch wel 90% van de wereld in gezeten heb.
Ja ik vraag om serieuze lijstjes, Janzondervrees bij beste aanvaller zetten en/of Ontdek/Rhei. nomineren voor elk puntje is niet serieus. Ik denk dat trouwens bijna iedereen al wel gereageerd heeft hoor, de voornaamste toch. Het boeit mij niet dat ze anders zijn, het gaat erom dat als je een beetje verstand in je hersenpan hebt zitten dat je zelf begrijpt dat het echt onzin is. @underground tacticz. zijn lijstje is ook anders, wel deftig. :D Als je probeert grappig over te komen met een lijstje is dat jouw zaak, ik moet het niet grappig vinden.

Gossie, wat een narcistisch eigen pijperij is dit zeg. Het zegt al genoeg dat je termen als ''zelfbenoemde pro's'' nodig hebt om je eigen kleine piemeltje te verbergen. Gadverdamme, ik zou je serieus genomen hebben mocht je Bibber weggespeeld hebben, in plaats van te rekruten. Maar met je enige ''serieuze'' front, ben je gewoon in zee gegaan.
Ja ik heb een hele hoop van jullie nu al twee werelden meegemaakt.. Deze keer dacht ik dat het echt wel eens ging verbeteren aangezien jullie nog steeds zo een grote bek hadden na W42. Helaas eindigt het weer hetzelfde.. :oops: Wij hebben Machiavelli en TFH weggespeeld, jij hebt als een defence bunkertje het BIJNA tot het einde van de wereld kunnen trekken, proficiat daarmee. Moest Rhei. niet zo snel gaan rennen zijn had ik een mooi jumpje klaar en konden we lekker bashen.. Helaas waren twee aanvallen al genoeg om een stam met zoveel topspelers op delete te laten gaan. Derde keer, goeie keer?

Overigens blijft het grappig dat jullie moeten blijven vermelden dat wij in zee zijn gegaan met BibBox. Ja dat is echt gebeurd, aangezien jullie heel Calm gingen recruiten. Ik kan je dus gezien het eindresultaat vertellen dat het slim geweest is om met hen samen te werken. Dat dat inzicht blijkbaar bij jou nog steeds ontbreekt is een jammere zaak. Ik denk dat je je TW-periode beter eens kan gaan afronden, je verspilt nu al 2+ jaar zoveel uur om uiteindelijk niet eens een eindstrijd te leveren.. Kansloos.

Dat was even jammer om te horen dertijd, maar jullie hebben het vrij prima gedaan toen ik nog wel speelde. Bart Boos was wel een stuk beter dan de rest en met zo'n ligging had het wel eerder mogen gebeuren... Maar veel meer dan dit is er deze wereld niet gebeurd, dus relatief gezien is dit van jullie sowieso al een prestatie. Meer dan wat meneer J zelf op zijn account gepresteerd heeft. ;)
Oh zo schattig.. Zit het zo diep dat je nu al twee werelden bent moeten gaan rennen? Ik vind het anders wel geniaal, ik had ook niks anders verwacht van een WAO team overigens. Bovendien kon ik zelfs mijn klein broertje op Bart Boos zetten en had die ook hetzelfde resultaat gehad hoor.. Zoals al vaker gezegd ligt het aan het inzicht van je team als je zo een front krijgt.. Dat je dan de kwaliteiten niet hebt om één keer door te breken terwijl het merendeel van de POS ook bij Machiavelli staat.. Tja dat zegt wel genoeg over de kwaliteiten van OT denk ik. :D Derde keer, goeie keer?

@Urban, jij bent echt een modelvoorbeeld van een goede stamgenoot hoor. Topper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77887

Guest
@Urban, jij bent echt een modelvoorbeeld van een goede stamgenoot hoor. Topper

Kijk nu ga ik je weer een beetje aardig vinden :p


Ga zo door topper.
 
Bovenaan