Einde Wereld Awards

DeletedUser74552

Guest
Beste iedereen,

Om het AF van w50 maar weer eens wat leven in te blazen, leek het mij een goed idee om dit topic al zo vast te starten.
Karma moet weliswaar nog 25 procentjes maar dat betekend alleen maar dat er zat lijstjes gemaakt kunnen worden terwijl wij BBs edelen :).
Hier kan je iedereen nog even goed in het zonnetje zetten voor de wereld ten einde is of de wat mindere prestaties aan kaarten met de nodige onderbouwing.

Verder wil ik iedereen graag verzoeken om het respectvol te houden.

Hieronder het lijstje:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van W50?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van W50 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?:
Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?:
Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor W50 betekend:


Ik zal van het weekend mijn lijstje erop zetten.
Brand los!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Deceptive Minds. Een allround topteam dat zowel op het offensieve, defensieve als stamgebeuren zich getoond hebben. Stuurden altijd alles op tijd, als ze een dorpje deff overhadden stuurden ze het meteen en clears doneerden ze met hopen. Zowel tegen RUTHLESS, 2Meter5 als Rank prima werk geleverd en dan hebben we het nog niet over de uren VV die zij gedraaid hebben. @Deceptive Minds werd als bedankje hiervoor ook opgenomen in de leiding van Karma, niet meer dan terecht. Ik heb ze van het begin tot het einde meegemaakt en zij krijgen van mij de MVP voor W50.

Beste Gestopte Speler:
Boregore. Een speler die samen met Conabonita (Rank 1) het leven van Karma toch best zuur heeft gemaakt. Ik heb hem een paar keer meegemaakt via VV's en hij was heel skilled.

Beste Stamspeler:
YoWhite. De persoon die de meeste uren heeft verspild aan W50 haha. Een rustige en aangename jongen en daarom dus ook een goede tegenhanger van mij als medespeler. Hij heeft op een gegeven moment al de 'rotklusjes' van mij overgenomen in Karma nadat Ontdek gejoind is en heeft dit perfect afgehandeld. 100'en maar dan ook echt 100'en uren geVV'd, één van de meest bepalende en dragende spelers van Karma.

Wie was het grootste ego van W50?: RUTHLESS ONE. Moest hij er niet geweest zijn had ik mezelf hier wel voor genomineerd.

Gezelligste speler:
Dit is natuurlijk heel subjectief aangezien je in het ene kamp zit en eigenlijk dagelijks in contact komt met dezelfde personen. Ik kan ook echt niemand bedenken die hier bovenuit stak. Ik ga hier voor .Disconnected & ClassifiedControl uit Karma en van Rhei. zou ik Magic kiezen.

Beste Stam: Karma.. We kwamen van nergens en hebben alles 100 keer moeten rechttrekken en hebben ook heel wat moeilijke periodes gehad maar uiteindelijk heeft de tegenstander het zo hard laten afweten dat het een klare klus was.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Disconnected, Olacy, Deceptive Minds, Ponos, CC, Dora, ... eigenlijk bijna iedereen wel.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Ruthless One, Nick Master

De meest Faire Speler:
Big Bang. Nuja als er eentje echt een moraalridder is dan is hij het wel. Uiteindelijk hoort iedereen het op die manier te spelen, alleen is dat soms wel moeilijker als je tegenstander niet meewerkt.

De meest unfaire speler:
RUTHLESS ONE. Nuja unfair is misschien niet het juiste woord maar wel echt een persoon die dit spelletje speelt om andere mensen hun leven zuur te maken.

De Beste / leukste actie:
Het wegspelen van 2Meter5 die de dag ervoor nog heel veel woorden klaar had via PM.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Calm die uiteen gingen vallen en ervoor kozen Rhei. te joinen.

Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Met de groep waarmee dat gedaan is.

De beste aanvaller: Diego The Demolisher. Toen ze even samen gingen doordrukken met Olacy op Contra was het echt wel leuk om te zien, heel degelijk niveau en niet uit te putten.

De slechtste aanvaller: Bij gebrek aan beter kies ik dan maar voor Rank 1. Dan heb ik het vooral over de tijd vanaf dat we de midgame voorbij waren.. Icetubbie was zo goed als onbemand en weerloos en toch hebben we het met VV vrij simpel kunnen rechttrekken doordat ze gewoon te lui waren om deftig te timen.

De beste verdediger: Contra. Ze hebben één keer een dagje best zwaar zitten falen maar voor de rest heeft het account heel deftig zitten deffen tegen een overmacht van accounts rond hun.

De slechtste verdediger. 2Meter5, niet meer uitleg voor nodig denk ik.

De beste vv'er: YoWhite.

De grootste noob / faler:
RUTHLESS ONE

Grootste Faalstam:
Snurk

Dé verrassing van W50 (Speler/actie):
ClassifiedControl die zijn boeltje gewoon zelf terug rechttrok tegen Uhtred, is toch wel een klein keerpunt geweest aan dat front. Binnen de leiding hadden we het allesinds niet zometeen verwacht, gaf een extra motivatieboost.

De beste leider: YoWhite, rustig en aangename jongen. Hij werd misschien wel nog heel veel gestuurd maar hij heeft zelf ook veel te verduren gehad en heb hem maar 2x echt uit zien schieten haha.

De slechtste leider: Underground Tacticz.. Een goede leider moet soms weten wat zijn sterke en zwakke kanten zijn en daarom misschien het roer op tijd doorgeven aan mensen die capabel zijn, dat heeft hij volgens mij niet of te laat gedaan.

Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend: Iedereen van Karma die eigenlijk nog niet zoveel ervaring hadden op TW, dit laat zien dat motivatie veel belangrijker is dan ervaring.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Dan ga ik voor @Boxem, hij had meestal vrij oprechte posts en moest vaak de puinhoop van andere gaan opkuisen.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: RUTHLESS ONE

Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen? Disconnected, @The Pianist , Olacy, CC, Critical Decision?

De grootste spammer: Geen flauw idee, lees ik meestal gewoon niet.

Wat heb ik zelf voor W50 betekend: Ik heb samen met Yowhite een deftig en offensief account afgeleverd wat ook voor een groot deel verantwoordelijk is voor waar Karma nu staat. Leuke wereld maar alleen veel te kort en te weinig tegenstand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Mooi lijstje. Ondertussen heb ik ook kennis gemaakt met yowhite en kan alleen maar bevestigen wat je over hem zegt. Rustige speler. Ik heb hem heel graag in onze stam. Ben benieuwd wat ze er van maken op de snelle wereld die een classic toch is. Maar w50 winst heeft hij dan alvast binnen.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooi lijstje. Thanks voor de credits betreffende het verdedigen van Contra. Daarnaast over je punt van overgave van rechten. Meermaals aangegeven dat iemand best wel het stokje mocht overnemen, omdat ik mijzelf niet meer geschikt achtte voor de job en/of onvoldoende tijd had (toen het nodig was), maar daar kwam helaas geen reactie op. Het was zoals ik al meermaals zei überhaupt mijn bedoeling al niet om leider te worden, maar deed ik dat omdat er helemaal niemand reageerde op de roep om hulp van Niek. Dan is het uiteindelijk kiezen voor het minst kwade.
 

DeletedUser74552

Guest
Bedankt voor de nominaties! Altijd fijn gespeeld met Krepox en nooit echt moeite mee gehad, wat dat betreft houden we elkaar goed in evenwicht. Maar 2 keer echt uitgeschoten haha. Heb wel 20 keer op het punt gestaan tbh. Frustraties kunnen hoog oplopen met al die kleine akkefietjes af en toe maar al met al kijk ik zeker terug op een leuke en gezellige wereld. Zou het zo weer doen. Jammer dat de wereld zo snel af was gelopen. Ik zal morgen eens gaan zitten voor mijn lijstje.
 
Reactiescore
967
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): ken de spelers indiviueel niet(weet niet wie wat doet :p), maar vind Diego The Demolisher het meest sterk uit de hoek komen.
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Steffie (Donstef), tovert altijd overal deff en clears vandaan en dat terwijl die mobiel only speelt
Wie was de grootste ego van W50?: vind Jasey een enorm groot ego hebben, hoe je dit opvat moet je zelf weten ^^
Gezelligste speler: Glenn & Gert komen altijd vrolijk en gemotiveerd over
Beste Stam: Karma
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Heel Bibber
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: CoF, NOOT NOOT, Grommende Tijgers, 2M5, Akon & Urban
De meest Faire Speler: Orphan Tears is altijd keurig geweest wat regeltjes betreft
De meest unfaire speler: Die gore Bradley die ons een ban gaf en niet eens meer actief is:p:(
De Beste / leukste actie: Blitz van Laurens, wegedelen InactiveAsAlways, Rik die 80 edels verloor door niet te dodgen op Jellizer
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Massa Rhei tijdens de ban van Jellizer
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Bibber is love, Bibber is life.
De beste aanvaller: Janzondervrees
De slechtste aanvaller: Ninja Smarti
De beste verdediger: Contradistictings ofso iets
De slechtste verdedigerr: 2M5
De beste vv'er: Andries (hoor goede verhalen)
De grootste noob / faler: Gizmo
Grootste Faalstam: /
Dé verrassing van W50 (Speler/actie): Fusie van Calm die echt een grote grap bleek te zijn
De beste leider: Bart (Bart boos)
De slechtste leider: /
Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:
Team Ophan Tears, vooral Robin, Thomas en Merlijn
Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Kan Amokro's zn posts meestal wel waarderen. Vooral omdat die zo lekker droog kan zijn.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: die oelewapper van een Pianist & RUTHLESS ONE
Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen? ik denk dat Bibber elkaar wel erg gemotiveerd hielden
De grootste spammer: Die koeienlover van een Ramon
Wat heb ik zelf voor W50 betekend: ik denk dat toen Bart minder actief werd ik de beste en meest voordelige oplossing voor Bibbox heb kunnen creëren waarbij we op zn minst niet weggeveegd zouden worden,althans dat was de instelling..:p
 
Reactiescore
1.454
Dankje voor de nominatie. Leuk dat iemand een oelewapper is als die het niet eens is met je en je uitlegd waarom, waarop je vervolgens op de man gaat spelen :)

Verder mooie lijstjes ;)
 
Reactiescore
967
Dankje voor de nominatie. Leuk dat iemand een oelewapper is als die het niet eens is met je en je uitlegd waarom, waarop je vervolgens op de man gaat spelen :)

Verder mooie lijstjes ;)

Je geeft een uitleg waar fouten en domme dingen instaan, dan kun je naampjes verwachten.
 

DeletedUser3435

Guest
Leuk dat er nog een lijstje is, ik hoop wel dat andere mensen er iets meer tijd in gaan steken.. Het schiet niet op als iedereen gewoon snel random een lijstje gaat neerkwasten. Zorg ervoor dat het laatste topic toch nog wat voorstelt. :D
 
Reactiescore
967
Wees blij dat ik überhaupt een lijstje in elkaar flans op mijn wintersport :D

Had wat uitgebreiden gekunnen, maar dan kun je net zogoed het topic van Martijn lezen, want dat zal er heel erg op lijken:p
 
Reactiescore
1.454
Volgens mij heb ik niks beweerd wat niet klopte behalve dandat ik niet wist dat jeookin karma zit. Heb toen ook gezegd dat ik dat hoogstwaarschijnlijk gemist had en dat wordt ik vervolgens zwart gemaakt omdat ik jouw verwijt dar je mij niet kent :) Anyway, ik bleef vrij netjes en heb proberen uitteleggen hoe het in elkaar zat. Dat jij dan nut wil luisteren kan ik weinig aan doen, maar dat maakt mij volgens mij geen oelewapper. Trouwens, Andries, jasey, en nog velen meer kunnen bevestigen dat wat ik beweer klopt. Dus ga eerst eens rondvragen voor de volgende keer :D
 

DeletedUser3435

Guest
Komop Jasey. Sikko vs plaatselijk mongooltje Slizz.

Heerlijke lectuur.
Ja vind ik ook prima haha, ik zie gewoon liever serieuze en deftige lijstjes.. Bv nominaties voor beste aanvaller aan Janzondervrees geven & beste leider Bart Boos.. Nja, beetje nutteloos dat ik daar een paar minuten aan besteed heb om dat te lezen. :D
 
Reactiescore
1.454
Maak 1 als ik op de comp zit Jasey :p
 
Reactiescore
1.015
True. Zou er zelf 1 maken, maar niet lang genoeg gespeeld. De beargumentatie zal vast wel beter worden!
 
Reactiescore
967
Volgens mij heb ik niks beweerd wat niet klopte behalve dandat ik niet wist dat jeookin karma zit. Heb toen ook gezegd dat ik dat hoogstwaarschijnlijk gemist had en dat wordt ik vervolgens zwart gemaakt omdat ik jouw verwijt dar je mij niet kent :) Anyway, ik bleef vrij netjes en heb proberen uitteleggen hoe het in elkaar zat. Dat jij dan nut wil luisteren kan ik weinig aan doen, maar dat maakt mij volgens mij geen oelewapper. Trouwens, Andries, jasey, en nog velen meer kunnen bevestigen dat wat ik beweer klopt. Dus ga eerst eens rondvragen voor de volgende keer :D

Plus het feit dat je even dacht dat ik niets van de wereld afwist, wat achteraf dus omgekeerd bleek te zijn. Ik hoef niets na te vragen betreft jouw account, ik heb mijn mening over jouw account gegeven en daar blijf ik bij.

Komop Jasey. Sikko vs plaatselijk mongooltje Slizz.

Heerlijke lectuur.

Ja zo plaatselijk dat ik op 3 werelden met je gespeeld heb/speel. Dit weet je blijkbaar niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet de af-ganger uithang zoals jij Gilles;)

Ja vind ik ook prima haha, ik zie gewoon liever serieuze en deftige lijstjes.. Bv nominaties voor beste aanvaller aan Janzondervrees geven & beste leider Bart Boos.. Nja, beetje nutteloos dat ik daar een paar minuten aan besteed heb om dat te lezen. :D

Het leiderschap van Bart is gewoon een nominatie waar ik achtersta, met het leiderschap van Karma heb ik weinig te maken gehad dus is ook niet het nomineren waard in mijn ogen, ook gezien we pas een kort maandje in de stam zitten en het leiderschap niet echt een grote rol speelde gedurende deze maand..
Maar wel fijn dat mijn lijstje niet in de smaak valt, zal nog eens tijd eraan verspillen, Jasey!:confused:
 
Reactiescore
1.015
Met alle respect, maar ik heb nog nooit met je gespeeld. Daarvoor moeten we toch wel of in de stam zitten of aanvaringen IG.

Ben wel benieuwd met 3 werelden. Wat is de 3de dan volgens jou?
 
Reactiescore
967
Met alle respect, maar ik heb nog nooit met je gespeeld. Daarvoor moeten we toch wel of in de stam zitten of aanvaringen IG.

Ben wel benieuwd met 3 werelden. Wat is de 3de dan volgens jou?

''Spelen met'' betekent niet meteen met elkaar, we konden net zogoed vijanden zijn, zoals op W40 dus.

Zat meneer niet in Gentle?
 
Reactiescore
1.454
Naja het feit dat jij werkelijk niks van mijn account af weet, gaat oordelen op geruchten die je hoort, die zelfs ontkracht worden door mijn oud vijanden zegt al genoeg. Ik weet niet alles wat zich heeft afgespeeld bij jouw in de buurt. Ik weet de feiten niet en oordeel daarom ook niet over je account. Zou jij voor de verandering ook eens moeten doen, want hoe je te werk gaat met je 'mening' is gewoon vrij teleurstellend en brengt het forum op een laag niveau. We willen niet weer een Rebecca er bij hebben denk ik?
 
Reactiescore
967
Naja het feit dat jij werkelijk niks van mijn account af weet, gaat oordelen op geruchten die je hoort, die zelfs ontkracht worden door mijn oud vijanden zegt al genoeg. Ik weet niet alles wat zich heeft afgespeeld bij jouw in de buurt. Ik weet de feiten niet en oordeel daarom ook niet over je account. Zou jij voor de verandering ook eens moeten doen, want hoe je te werk gaat met je 'mening' is gewoon vrij teleurstellend en brengt het forum op een laag niveau. We willen niet weer een Rebecca er bij hebben denk ik?

Ik baseer niet enkel op geruchten en als ik vind dat een account van zo'n grote niet genoeg impact had bij de oorlog is dat mijn goed recht toch? Jij kunt dat ook niet goed proberen te praten want je was zelf gestopt zoals je zei.

Wat blijft er over van het forum als je je mening niet kan geven?
 
Bovenaan