Einde Wereld Awards

Reactiescore
88
Zeg ik was een stuk langer aanwezig op rank dan Ed (boregore) hoor :p
Leuk om rank er tussen te zien!

BS elko :p

Anyway, mij mag je sowieso wel weglaten uit de awards, buiten Nikki wegspelen en helpen rank 1 overleven tot 100k heb ik geen fuck gedaan deze wereld.

Toch bedankt voor de nominaties, al denk ik dat alle eer voor het account rank 1 naar Cona mag en niemand anders ;)
 
Reactiescore
1.075
Misschien, maar toch had ik hen weinig toekomstperspectief gegeven hoor. Dat account kreeg meer en meer een onhoudbaar front.

dat was het punt waarom ze actief moesten blijven zodat tactical sneller kon phalanxen richting naar urban :p
 
Reactiescore
1.075
met een beetje teamwork tussen naevius en tactical was die rim zo weg en was een erg groot stuk van zijn front weggewerkt :p
 

DeletedUser69389

Guest
met een beetje teamwork tussen naevius en tactical was die rim zo weg en was een erg groot stuk van zijn front weggewerkt :p

Zoals ik net al beschreef hadden wij dat al ruimschoots ondervangen door een tactische tegenzet, omdat wij daarmee rekening hielden.
 
Reactiescore
1.075
behalve de rimspelers stacken of zelf nemen kan je daar weinig tegenopzetten lijkt me:x
 
Reactiescore
86
Dé verrassing van W50 (Speler/actie): Diego The Demolisher die een hele lange tijd niet door een inactief Calm heen kwam, ondanks de ervaringen en de naam.

Ehh..? Volgens mij hebben we op een enkel aanvalletje na nooit echt iets heel serieus op Calm ondernomen. Was niet onze meest actieve periode (in de tijd dat ik er heb gespeeld). Kan dat mijn geheugen me in de steek laat maar dit is iig hoe ik het me herriner.

Verder OT wil ik graag als grootste idioot nog even legitius nomineren. Zie dat die hier nog niet veel is teruggekomen, dus bij deze. Moest toch nog even genoemd worden!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hebben vm wel 1 of 2 aanvallen solo gedaan, maar kwamen niet door de stacks. Zodra er hulp aan dora werd gevraagd ging t een stuk beter.
 
Reactiescore
1.075
Ehh..? Volgens mij hebben we op een enkel aanvalletje na nooit echt iets heel serieus op Calm ondernomen. Was niet onze meest actieve periode (in de tijd dat ik er heb gespeeld). Kan dat mijn geheugen me in de steek laat maar dit is iig hoe ik het me herriner.

Verder OT wil ik graag als grootste idioot nog even legitius nomineren. Zie dat die hier nog niet veel is teruggekomen, dus bij deze. Moest toch nog even genoemd worden!

mwha ik kan me herinneren dat er eens 2 tal weken non stop aangevallen werd op contra, waarna er nauwelijks wat gepakt werd :p
 

DeletedUser77878

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Diego the Demolischer een top team dat er op speelt wat de meeste wel weten, Dora The Destroyer staat nipt 2de als @Amokro’s ego iets minder was had Dora Diego geklopt :D love you <3


Beste Gestopte Speler:
@Decimus/@.Howlin/ @Auseinandersetzung ongetwijfeld fantastische gozers altijd leuke gesprekken mee gehad en nog altijd jammer dat ze door intenre/externe redenen gestopt zijn.


Beste Stamspeler:
Hier zal ik de spelers van Deception minds zetten ieder offje of defje hij had staan werd voor de stam gebruikt.


Wie was de grootste ego van W50?:
@krepox een veel te groot ego denkt dat hij alles heeft gedaan en dat iedereen zijn voeten likt.


Gezelligste speler:
Wouter van Diego wanneer hij eens zin heeft om online te komen altijd wel gezellig praten.


Beste Stam:
ontdek


Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Spelers van ontdek (oud + nieuw ontdek) op xav na


Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Xav dus, En @krepox tenzij hij iets aan zijn eigen dunk doet.


De meest Faire Speler:
@Decimus/@Amokro/@Big Bang./@de joey/@KPHS zijn mensen die voor fair play gaan en proberen andere stammen mee te krijgen in fair gameplay.


De meest unfaire speler:
Ik pas. (mag dat?)


De Beste / leukste actie:
Ik die cona duidelijk maakt aan de hand van tekeningen wat er op 24 dec gebeurd is.


De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Dat ¾ van rhei op delete gaat na x aantal inc.


Met wie had je zeker W50 willen afsluiten:
@Decimus/@.Howlin/ @Auseinandersetzung


De beste aanvaller:
Dora staat op moment van schrijven nmmr 1 oda dus verdient dus award van beste aanvaller.


De slechtste aanvaller:
Naevius toen hij aanvallen moest sturen had hij zijn lc thuis gehouden om te kunnen farmen.


De beste verdediger:
.machiavelli ondanks dat de spelers (vooral @krepox) zeggen toch 1 van de betere te zijn van karma hebben hier dan toch veel moeite mee gehad.

Kan Rank1 hier ook nomineren omdat hij sinds begin al aan het domineren was met hun def kunsten.


De slechtste verdediger:
De (ex) Rhei spelers die op delete ging.


De beste vv'er:
ontdek trio.


De grootste noob / faler:
Ruthless one.


Grootste Faalstam:
Sorry steff maar moet toch een stam nomineren en dan kies ik maar voor Calm.


Dé verrassing van W50 (Speler/actie):
Tactical infected. Was een noobje tot ong. half nov en is toen samen gegaan (of intern) met de mb van vito masamoto en is sinds dien hard gaan groeien en staat nu op plaats 7. Way to go thib.


De beste leider:
@de joey heeft ontdenk + karma goed geleid ondanks hij maar 5mins per dag online was.


De slechtste leider:
@krepox gewoon weg omdat hij alle credits op eist en de mensen die het toe behoren aan de kant schuift. En hij op het einde van de wereld accounts afkraakt terwijl het niet waar is.


Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend:
Team ontdek.


Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?:
@.Howlin


Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?:
@krepox.


Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen?:
@Decimus heeft meer boven gehaald dan wat ik in me had.


De grootste spammer:
@krepox.


Wat heb ik zelf voor W50 betekend:
Accounts dat inactief worden weer opkrikken en activiteit binnen het team te doen laten terug keren.
 

DeletedUser3435

Guest
Top lijstje! Nog meer lijstjes graag :D Heb je toch nog wat animo, @Amokro , @.Howlin, ik reageer nog, heb het even druk en daardoor geen zin om boeken te typen.
 

DeletedUser69389

Guest
mwha, was meer onkunde van de naevius/tactical zijde als een goed partnerschap :p

Dat is gelukkig wat jij vindt en niet wat wij ervan vonden en vinden.

Voor de rest meer lijstjes. Ook graag vanuit andere invalshoeken aub.
 

DeletedUser3435

Guest
De slechtste leider: @krepox gewoon weg omdat hij alle credits op eist en de mensen die het toe behoren aan de kant schuift. En hij op het einde van de wereld accounts afkraakt terwijl het niet waar is.
[/USER].
Buiten dat jij jezelf natuurlijk enorm hard belachelijk maakt, zoals je dat over het gehele verloop van W50 hier al gedaan hebt.. wil ik hier toch even op inspringen. :D Kan je mij even ergens quoten waar ik credits op zou eisen? Ere wie ere toekomt. Er zijn talloze mensen die identiek hetzelfde denken over die situatie maar hun niet geroepen voelen om daar een reactie over te plaatsen. Aangezien ik altijd mee aan het roer heb gestaan kan ik wel perfect oordelen over 95% van de situaties en hoef ik dus ook geen blaaskaken op het AF die hun prestatie maximaliseren. Ik ben natuurlijk ook de laatste persoon die zoiets achter je rug om gaat zeggen, ik kan er best inkomen dat mensen het daar soms moeilijk met hebben. Bovendien moet je je zo niet afreageren op mij omdat ik verteld heb dat je gek werd bij 500 incomings, iedereen begint ergens hoor.

Voor de rest slaat je lijstje buiten een 3tal nominaties ook helemaal nergens op.. Maar goed, zoals @underground tacticz. al zei, nog wat lijstjes graag! Steek er aub wat tijd in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan