- Reactiescore
- 30
Is deze wereld nu al weer over joh? Gefeliciteerd dan vast Karma.
Is deze wereld nu al weer over joh? Gefeliciteerd dan vast Karma.
Omdat je account bestond uit barbs en ook nog full def was. We konden allemaal nog andere kanten op edelen, jouw 4k dorpjes waren de moeite niet waard. Ik zag een nominatie voor mij voorbijkomen als beste poster, diegene - weet zo niet wie dat was - zal ik nu even moeten teleurstellen. Frank, je bent een arrogante, incapabele, kortzichtige, asociale, noob.Vraag eerst is waarom Urban in begin fase niet werd weg geedelt door Boxum Lkov en Angelochek ? 360 grade front
Omdat je account bestond uit barbs en ook nog full def was. We konden allemaal nog andere kanten op edelen, jouw 4k dorpjes waren de moeite niet waard. Ik zag een nominatie voor mij voorbijkomen als beste poster, diegene - weet zo niet wie dat was - zal ik nu even moeten teleurstellen. Frank, je bent een arrogante, incapabele, kortzichtige, asociale, noob.
Gezelligste speler: Yoeri/Brommel van .Quarantine, altijd gezellig met hem.
Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Heel Karma + .Quarantine
Denk dat je Patrick bedoelt, van InactiveAsAlways
Zeer grote bek, benadeelde Calm door de recruit tegen te houden van LKO, en ging vervolgens bij de eerste kleine blitz van LKO keihard runnen.
Gezelligste speler: Youri ? Vendoux? : Geen idee of ik het zo goed schrijf. Deze speler lag in ieder geval midden in karma gebied in de tijd dat ik hem sprak. We hebben het een paar keer over onder andere grootmacht van de dag gehad die hij wist te pakken waardoor zijn account verdubbelde. Ik ken hem niet heel goed maar het lijkt mij een aardige gast waarmee je keigoed kan ouwehoeren. Zijn gesprekken zijn mij enorm bij blijven staan, vandaar dat ik hem hier nomineer.
Thijs en Gollum ja nadat die hun ex-stam gestabbed hadden waardoor die hele stam uiteen ging vallen. Dat de leiding uiteindelijk door had dat ze 'vies' speelden en hen terug gingen kicken waardoor wij ze mochten internen.. Tja, dat is gewoon een heel slecht beleid hoor. Bovendien was Kroepoek één van de slaafjes van Rhei, net zoals Old Dirty dat was. Die werd gewoon geedeld door Ponos, dus kan je niet vergelijken met die andere twee. Ik snap ook echt niet wat de relevantie is van dit trouwens..
In Tribalwars gaat tegenwoordig ook heel veel tijd zitten, waardoor het een tactisch gemixt met tijdsvol spel werd. Mijn principes zijn altijd hetzelfde gebleven, maar soms kies je niet voor een spelletje.
Geen idee waar het precies over gaat hoor maar vond dit stuk wel een reactie waard.
TW is echt geen 'tijdsvol' spel geworden (als dat het eerst niet was). Sterker nog, met het verlies van het gros van zijn bespelers (inc. de vele goeie), de kleinere werelden, en de handelingen die veel en veel simplistischer zijn geworden, denk ik dat het een stuk minder intensief is geworden dan dat het ooit was. Misschien met de komst van boosters en 1c niet zo erg meer, maar ik spreek uit logica en ervaring als ik zeg dat het juist minder tijdrovend is geworden.
Er zitten hier overal kanttekeningen bij. Elke noob kan nu een massa sturen ja, maar met ontwikkeling van de methodes is het ook veel makkelijker om te verdedigen. Zeker als de aanval geen kwaliteit kent. Vind het sowieso vaag dat 'geen goede massa's' het deffen lastiger en langer maakt. Of wat dacht je van de gap die op veel werelden naar 100 ms is gegaan.
Vroeger zaten er ook al teams veelal te farmen in de start, dat is echt niet iets van de laatste jaren of werelden. Dat het nu meer opvalt ja mee eens, omdat noobs en rimmers toen veel meer tot hun recht kwamen. Maar goed inmiddels kan je gewoon een partij PP verzamelen op wereld A en op wereld B volop knallen. Geen farms voor nodig.
De grootte van de wereld speelt ook parte in hoeveelheid clears die gestuurd kunnen worden. Weliswaar op kortere afstand maar ook veel minder. Ik vind scripts als 1c ook echt niet meer dan een makkelijke methode om te sturen, want patronen in het aanvallen zijn heel makkelijk te herkennen. En zeker met gedeelde notities/ ME script en dubbele coordinaten finder pluk je zo het gros van de fakes eruit. Zeker als het zoals je zelf zegt gaat om geen goede massa's.
Het enige nadeel wat ik me kan bedenken wat vroeger tov nu was, is het stack principe waarbij het zo is dat een hogere stack met maar bijv 1 deff meer al kan leiden tot een veel grotere clear vereiste. Nu de werelden klein zijn en de deff beperkt is, is dat het enige nadeel. Tuurlijk clears zijn er ook minder maar door dat principe is het nadeel wel voor de verdediger. Maar goed nou is stacken niet bepaald de meest tijdrovende manier van deffen, en dat is nog het enige principe nu boederijlimiet weg is wat gebruikt wordt op tw.
Dus zoals ik al zei, ik vind het totaal niet waar dat tw tijdrovender is geworden.