Einde Wereld Awards

Reactiescore
30
Is deze wereld nu al weer over joh? :D Gefeliciteerd dan vast Karma.
 

DeletedUser73195

Guest
Vraag eerst is waarom Urban in begin fase niet werd weg geedelt door Boxum Lkov en Angelochek ? 360 grade front
Omdat je account bestond uit barbs en ook nog full def was. We konden allemaal nog andere kanten op edelen, jouw 4k dorpjes waren de moeite niet waard. Ik zag een nominatie voor mij voorbijkomen als beste poster, diegene - weet zo niet wie dat was - zal ik nu even moeten teleurstellen. Frank, je bent een arrogante, incapabele, kortzichtige, asociale, noob.
 

DeletedUser77887

Guest
Omdat je account bestond uit barbs en ook nog full def was. We konden allemaal nog andere kanten op edelen, jouw 4k dorpjes waren de moeite niet waard. Ik zag een nominatie voor mij voorbijkomen als beste poster, diegene - weet zo niet wie dat was - zal ik nu even moeten teleurstellen. Frank, je bent een arrogante, incapabele, kortzichtige, asociale, noob.

Dank U dank U dank U

U bent weer veels te goed voor me :p
 

DeletedUser66265

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Sebastian de belalcazar : Jasey is simpelweg een van de betere spelers op deze wereld en kan samen met Andries iedereen wel aan. Dit is geen account waar je tegenaan wilt liggen en absoluut een account dat je in je stam wilt hebben. Aanvallend als verdedigend zijn het toppers. Zijn verder ook altijd bereid om stamgenoten te helpen op offensief of defensief vlak. Ik kan mij dan ook geen account/team bedenken dat het tegen hen op kan nemen.

Beste Gestopte Speler:
Rank 1 : En hiermee doel ik dan op het originele team van rank 1. Veel te veel kwaliteit op een account, bijgevoegd met een flinke portie activiteit. Ikzelf betreur het enorm dat er zo snel spelers stopte op dat account. Het was voor de wereld een stuk leuker geweest als het team op dat account compleet was gebleven, maar helaas.

Beste Stamspeler:
Andries : Wat hij toch wel niet voor zijn stamgenoten over heeft is geweldig. Draait vv's waar nodig en lijkt er letterlijk altijd te zijn. Heb je hulp nodig, ask Andries. Kan hij niet? Dan heb je een probleem. Bij wijze van spreken dan.

Wie was de grootste ego van W50?:
Calm: Ik plaats hier calm omdat ik hier een calm lid wil nomineren waarvan ik de naam kwijt ben. Had het gehele wereldverloop een ongelofelijke grote bek maar wist niks klaar te spelen. Deze speler liet calm uiteindelijk ook keihard vallen. Wat een ongelofelijke waardeloze speler met misplaatste arrogantie.

Gezelligste speler: Youri ? Vendoux? : Geen idee of ik het zo goed schrijf. Deze speler lag in ieder geval midden in karma gebied in de tijd dat ik hem sprak. We hebben het een paar keer over onder andere grootmacht van de dag gehad die hij wist te pakken waardoor zijn account verdubbelde. Ik ken hem niet heel goed maar het lijkt mij een aardige gast waarmee je keigoed kan ouwehoeren. Zijn gesprekken zijn mij enorm bij blijven staan, vandaar dat ik hem hier nomineer.

Beste Stam: Karma: Karma verdient deze Award zonder twijfel. Waar letterlijk iedere andere stam faalde bleef karma overeind staan. Kwalitatief niet de beste stam maar zeker de stam met de langste adem. Zo was snurk al een versie 3.0 of 4.0 van een stam, wist calm geen vuist te maken en kampte ook ontdek met problemen. We weten allemaal nog wel dat incident wat er destijds gebeurde. De enige logische optie voor deze Award is mijns inziens dan ook Karma.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Niemand: Het is mooi geweest.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Iedereen: Maar wel een iemand in het bijzonder te weten dutchgangster. Het is niet dat ik hem niet mag of het mij een verschrikkelijke stamgenoot lijkt. Maar hij is gewoon onpeilbaar en ik heb letterlijk niks met hem.

De meest Faire Speler: Huh, faire spelers? Zijn die er nog dan?

De Beste / leukste actie: Laurens: Bij gebrek aan beter gezien er niet echt leuke acties zijn geweest. De blitz van Laurens was hilarisch. Ik wist dat hij niet veel kon maar dat hij dit nog zo hard wist te verneuken had ik niet zien aankomen. Dat vond ik toch wel leuk:D

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Actie van snurk of zijn voorganger: Het reciteren van Noors in de safe zone van rank 1 om ze vervolgens achter te laten en op te edelen. Wat een ongelofelijke smerige actie die op geen enkele manier valt goed te praten.

Met wie had je zeker W50 willen afsluiten:
De enige hier met een beetje gevoel voor humor; dat is Laurens.

De beste aanvaller: Diego the demolisher: Ook deze award is ontstaan bij gebrek aan beter. Er zijn nauwelijks echt goede acties geweest. Deze gasten deden het als enige wat beter dan gemiddeld waardoor zij deze Award verdienen.

De beste verdediger:
Rank 1, mijn onderbouwingsmotivatie zakt. Neem dit maar gewoon van mij aan.

Dé verrassing van W50 (Speler/actie): Andries: Ik kende hem voor deze wereld nog niet maar wat een geweldige speler is dit. Altijd optimistisch altijd bereid iets te doen en heeft een enorm stamgevoel. Ik had dit niet van hem verwacht toen ik hem leerde kennen.

Mike: Maar dan in negatieve zin. Ik dacht dat dit een speler met normen en waarden was, die ergens voor stond. Die trouw was aan zijn stam en liever ten onder zou gaan dan de vijand zou joinen. Hier heb ik mij ongelofelijk hard in vergist. Mike heeft, net als vele anderen hier, een instelling van lik-me-vestje. Hij roept wel veel maar weet dat in de verste verte niet waar te maken. Jammer Mike.

Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend: Niemand: Degene die echt mijn respect verdienden spelen al heel lang niet meer, helaas.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Conabonita: Altijd objectief, altijd gehaaid en niet snel op zijn pikkie getrapt. Waar je drama posters hebt zoals sweehx (die janken om iedere scheet en geen idee hebben waar het over gaat), Mikee (die niks kan onderbouwen) en krepox (die volgens sommigen, niet volgens mij, alleen maar schreeuwt), post cona heel anders. Ik kon dan ook oprecht van cona zijn posts genieten. Het is jammer dat hij niet actiever heeft gepost.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: Rebecca: Deze poster heeft letterlijk niks toegevoegd op dit forum. Zelfs geen extra activiteit. Wat een draak van een mens was dit zeg, noem haar gerust een heks. Ze kan niks en wilt niks. Een echte spuit 11. Zorgde alleen maar voor een hoop ergernis op het af.

Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen? Iedereen die een beetje actief op het af post.

Wat heb ik zelf voor W50 betekend: Iets tussen helemaal niets en bijna niets in.
 

DeletedUser73904

Guest
Denk dat je Patrick bedoelt, van InactiveAsAlways :)

Zeer grote bek, benadeelde Calm door de recruit tegen te houden van LKO, en ging vervolgens bij de eerste kleine blitz van LKO keihard runnen.
 

DeletedUser69389

Guest
Denk dat je Patrick bedoelt, van InactiveAsAlways :)

Zeer grote bek, benadeelde Calm door de recruit tegen te houden van LKO, en ging vervolgens bij de eerste kleine blitz van LKO keihard runnen.

Het was niet de eerste blitz hoor.
 

DeletedUser50691

Guest
Gezelligste speler: Youri ? Vendoux? : Geen idee of ik het zo goed schrijf. Deze speler lag in ieder geval midden in karma gebied in de tijd dat ik hem sprak. We hebben het een paar keer over onder andere grootmacht van de dag gehad die hij wist te pakken waardoor zijn account verdubbelde. Ik ken hem niet heel goed maar het lijkt mij een aardige gast waarmee je keigoed kan ouwehoeren. Zijn gesprekken zijn mij enorm bij blijven staan, vandaar dat ik hem hier nomineer.

haha thnx man
 

DeletedUser78323

Guest
Gefeliciteerd alvast Karma! Heb niet veel van de wereld meegemaakt maar toch wel grappig om alles terug te lezen op het forum! :p
 

DeletedUser77812

Guest
Thijs en Gollum ja nadat die hun ex-stam gestabbed hadden waardoor die hele stam uiteen ging vallen. Dat de leiding uiteindelijk door had dat ze 'vies' speelden en hen terug gingen kicken waardoor wij ze mochten internen.. Tja, dat is gewoon een heel slecht beleid hoor. Bovendien was Kroepoek één van de slaafjes van Rhei, net zoals Old Dirty dat was. Die werd gewoon geedeld door Ponos, dus kan je niet vergelijken met die andere twee. Ik snap ook echt niet wat de relevantie is van dit trouwens..

Krepox ik geef je geen ongelijk. Maar laten we niet vergeten dat de spelers daar ook stabbers waren.
 

DeletedUser73696

Guest
@Nikki , ik denk niet dat je kan oordelen op deze wereld. Het heeft bij mij nooit aan de instelling gelegen. Als ik de tijd had, was ik desnoods solo verder gaan spelen op full deff. Sterker nog, daar had ik best wel zin in. Alleen de situatie kwam op zodanig punt van mijn leven, dat ik er de tijd niet voor had. Ik wilde mijzelf niet in de verleiding brengen, om voor een spelletje te kiezen ipv de belangrijke dingen in het leven. Sterker nog, de "delete" keuze heeft zo verschrikkelijk positieve input op mijn leven gezet, dat het echt de beste keuze ooit was. In Tribalwars gaat tegenwoordig ook heel veel tijd zitten, waardoor het een tactisch gemixt met tijdsvol spel werd. Mijn principes zijn altijd hetzelfde gebleven, maar soms kies je niet voor een spelletje. Toch wel jammer om zo afscheid genomen te hebben van Tribalwars. Verdiende winnaar uiteraard voor Wereld 50, maar had veel leuker kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.094
In Tribalwars gaat tegenwoordig ook heel veel tijd zitten, waardoor het een tactisch gemixt met tijdsvol spel werd. Mijn principes zijn altijd hetzelfde gebleven, maar soms kies je niet voor een spelletje.

Geen idee waar het precies over gaat hoor maar vond dit stuk wel een reactie waard.

TW is echt geen 'tijdsvol' spel geworden (als dat het eerst niet was). Sterker nog, met het verlies van het gros van zijn bespelers (inc. de vele goeie), de kleinere werelden, en de handelingen die veel en veel simplistischer zijn geworden, denk ik dat het een stuk minder intensief is geworden dan dat het ooit was. Misschien met de komst van boosters en 1c niet zo erg meer, maar ik spreek uit logica en ervaring als ik zeg dat het juist minder tijdrovend is geworden.
 

DeletedUser73696

Guest
Geen idee waar het precies over gaat hoor maar vond dit stuk wel een reactie waard.

TW is echt geen 'tijdsvol' spel geworden (als dat het eerst niet was). Sterker nog, met het verlies van het gros van zijn bespelers (inc. de vele goeie), de kleinere werelden, en de handelingen die veel en veel simplistischer zijn geworden, denk ik dat het een stuk minder intensief is geworden dan dat het ooit was. Misschien met de komst van boosters en 1c niet zo erg meer, maar ik spreek uit logica en ervaring als ik zeg dat het juist minder tijdrovend is geworden.

Ik vind persoonlijk dat door de simplistische instellingen, het spel veel tijdrovender is gemaakt. Aangezien zelfs de grootste noobs nu een trein kunnen timen of een massa kunnen versturen. Tegenwoordig worden er totaal geen goede massa's meer gestuurd, maar gewoon 3000 aanvallen, waardoor het deffen dus een stuk moeilijker en langer duurt. Verder draait het spel steeds meer om farmen, farmen, farmen. Er zitten tegenwoordig in de start gewoon 3/4 man op een account, zodat je 24/7 farmt. Als individu ga je daar niks meer tegen beginnen, met een normale baan en leven ernaast. Tribalwars blijft een vrije tijds spel. Ik denk dat de grootte van de wereld misschien juist een rol speelt in de tijd. Aangezien het nu realistisch is als je om de 2 weken een massa op één persoon gooit. In de grotere werelden moesten sommige troepen een week lopen, waardoor de massatijden veeel langer gerekt werden. Ik ben het zeker met je eens dat toen alle scripts er nog niet waren, de echt grote spelers er meer tijd in moesten steken. Alleen ik vind dat bijvoorbeeld door 1c, het spel veel meer tijd gaat kosten op dit moment.
 
Reactiescore
1.094
Er zitten hier overal kanttekeningen bij. Elke noob kan nu een massa sturen ja, maar met ontwikkeling van de methodes is het ook veel makkelijker om te verdedigen. Zeker als de aanval geen kwaliteit kent. Vind het sowieso vaag dat 'geen goede massa's' het deffen lastiger en langer maakt. Of wat dacht je van de gap die op veel werelden naar 100 ms is gegaan.
Vroeger zaten er ook al teams veelal te farmen in de start, dat is echt niet iets van de laatste jaren of werelden. Dat het nu meer opvalt ja mee eens, omdat noobs en rimmers toen veel meer tot hun recht kwamen. Maar goed inmiddels kan je gewoon een partij PP verzamelen op wereld A en op wereld B volop knallen. Geen farms voor nodig.

De grootte van de wereld speelt ook parte in hoeveelheid clears die gestuurd kunnen worden. Weliswaar op kortere afstand maar ook veel minder. Ik vind scripts als 1c ook echt niet meer dan een makkelijke methode om te sturen, want patronen in het aanvallen zijn heel makkelijk te herkennen. En zeker met gedeelde notities/ ME script en dubbele coordinaten finder pluk je zo het gros van de fakes eruit. Zeker als het zoals je zelf zegt gaat om geen goede massa's.

Het enige nadeel wat ik me kan bedenken wat vroeger tov nu was, is het stack principe waarbij het zo is dat een hogere stack met maar bijv 1 deff meer al kan leiden tot een veel grotere clear vereiste. Nu de werelden klein zijn en de deff beperkt is, is dat het enige nadeel. Tuurlijk clears zijn er ook minder maar door dat principe is het nadeel wel voor de verdediger. Maar goed nou is stacken niet bepaald de meest tijdrovende manier van deffen, en dat is nog het enige principe nu boederijlimiet weg is wat gebruikt wordt op tw.

Dus zoals ik al zei, ik vind het totaal niet waar dat tw tijdrovender is geworden.
 

DeletedUser73696

Guest
Er zitten hier overal kanttekeningen bij. Elke noob kan nu een massa sturen ja, maar met ontwikkeling van de methodes is het ook veel makkelijker om te verdedigen. Zeker als de aanval geen kwaliteit kent. Vind het sowieso vaag dat 'geen goede massa's' het deffen lastiger en langer maakt. Of wat dacht je van de gap die op veel werelden naar 100 ms is gegaan.
Vroeger zaten er ook al teams veelal te farmen in de start, dat is echt niet iets van de laatste jaren of werelden. Dat het nu meer opvalt ja mee eens, omdat noobs en rimmers toen veel meer tot hun recht kwamen. Maar goed inmiddels kan je gewoon een partij PP verzamelen op wereld A en op wereld B volop knallen. Geen farms voor nodig.

Ik ben niet van de PP. Aangezien ik niet hou van betaalde functies in spellen, dat heb ik nooit gehouden. Juist PP is de reden dat het spel op dit moment veel meer tijd kost dan vroeger. De PP abuser gebruiken zoveel PP, dat de groei uit zijn verband is getrokken. Toen ik ooit een start maakte op de classic, zat ik vrij eenvoudig in de top 10, qua starters. Nu ik een start maak op een gewone wereld, kom ik niet eens in de top 250. Ik gebruik precies dezelfde start methodes, maar de hoeveelheid PP van andere spelers maakt het spel NOG intensiever. Verder ben ik het inderdaad eens met het eerste deel wat je schrijft.

De grootte van de wereld speelt ook parte in hoeveelheid clears die gestuurd kunnen worden. Weliswaar op kortere afstand maar ook veel minder. Ik vind scripts als 1c ook echt niet meer dan een makkelijke methode om te sturen, want patronen in het aanvallen zijn heel makkelijk te herkennen. En zeker met gedeelde notities/ ME script en dubbele coordinaten finder pluk je zo het gros van de fakes eruit. Zeker als het zoals je zelf zegt gaat om geen goede massa's.

Jep, alle scripts maken het makkelijk. Waarom zou je dan niet alle scripts verwijderen en ouderwets een oorlog aangaan? Aangezien de scripts het voor beide kanten makkelijker maken, maar het wel iets extra moeite kost. Dan kan je beter alle scripts voor beide kanten verwijderen. Verder moet ik veel vanaf mobiel doen, aangezien ik tijdens mijn werk niet uitgebreid TW kan spelen. Hier heb je vaak geen beschikking tot scripts, waardoor de verhouding wederom scheef komen te staan. Hierdoor ben je alsnog extra tijd kwijt.

Het enige nadeel wat ik me kan bedenken wat vroeger tov nu was, is het stack principe waarbij het zo is dat een hogere stack met maar bijv 1 deff meer al kan leiden tot een veel grotere clear vereiste. Nu de werelden klein zijn en de deff beperkt is, is dat het enige nadeel. Tuurlijk clears zijn er ook minder maar door dat principe is het nadeel wel voor de verdediger. Maar goed nou is stacken niet bepaald de meest tijdrovende manier van deffen, en dat is nog het enige principe nu boederijlimiet weg is wat gebruikt wordt op tw.

Dus zoals ik al zei, ik vind het totaal niet waar dat tw tijdrovender is geworden.

Ik hoop inderdaad dat er weer snel een wereld met boerderijlimiet komt. Alleen dit kost veel meer tijd. Verder ben ik het hier ook met je eens. Alleen was mijn allereerste post meer algemeen bedoeld. Tribalwars is op dit moment te tijdrovend voor mij, ten opzichte van mijn prive leven wat ik vroeger leidde als student en nu als werkende.
 
Reactiescore
1.094
Dan zouden ze al geintegreerde scripts moeten verwijderen. Dat zie ik ze niet doen, en bovendien maken die scripts het spel wel lekker dynamisch dus op die manier wel aantrekkelijk. Maar het kan best zijn hoor dat tw voor jou persoonlijk tijdrovender is geworden, het spel zelf is dat denk ik niet. Ligt dan meer aan de manier van spelen en werelden die je kiest.
 
Reactiescore
1.094
Ik geloof dat er iemand salty is omdat hij niet heeft gewonnen
 
Bovenaan