- Reactiescore
- 3.596
Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.
De BG met de nieuwe noordelijke stam was gewoon al geregeld met gedeelde wereldwinst ook dat was overduidelijk te lezen in hun stamchat die Danny gepost heeft. Als zelfs jouw leider Niek, Triggerbullet in een chat zet om samen met hem en Kingsdorp te praten over zijn toelating in die nieuwe noordelijke stam lijken mij de banden van hun en Seau wel overduidelijk? Wil je gesprekjes lezen daarvan ik kan ze je gewoon geven door het hierop te pleuren.
Dat je verklein woorden begint te gebruiken om zo meer op je baasje te lijken is allemaal heel mooi om te zien maar dat ik Vitae minded ben? Het moet niet veel gekker gaan worden als dat.
IK WIST HET!
Hahahaha ohhh zo mooi
Najha ik snap zws niet waarom het niet alvast bekend gaat worden... Of vitae wao doen nap of bg. fusie voor wereldwinst en tadaaaaaa.
Ik zeg het al maanden dat Jannes het zo wilt en gaat spelen, hij is echter bereid om zn halve stam er voor op te geven (kijk naar Amen en casi, het boeit hem vrij weinig omdat hij nog VV kan doen van Cederic als die er niet is )
Ach, ben er weer klaar mee, stom AF
Ben wel wat gewend maar merendeel van de posters hier is gewoon TE verslaafd aan TW.
Is en blijft een spelletje, verlies dat uit het zicht en je word zoals Jannes en Sven (geen idee wie het is maar al die verhalen enzo :S ik vrees het ergste )
Mvg -D
Wow wederom ijzersterke post Dennis/Peter ik zal het voor de domme mensen nog eens goed herhalen, Vitae en WAO zijn geen NAP of BG en er komt ook geen fusie of twijfelt er iemand aan mijn woorden? Nu ik eraan denk ben ik zelfs nog nooit betrapt op een leugen, dus ik moet vast wel geloofwaardig overkomen hier Hoezo mijn halve stam opgeven? Voor Amen heb ik gevochten en dat account was zeker net zoals Casi die niet eens gevallen is te behouden maar als bepaalde spelers 100 def dorpen terug trekken midden een massa omdat ze hun front tegen hun NAP willen stacken is dat natuurlijk niet zo simpel
Niet te vergeten dat ik jullie niet heb weg gewerkt uit WAO maar dat jullie daar volledig zelf voor gezorgd hebben. Je belachelijke insinuatie die je op geen enkele manier kan stave (wat je al enkele dagen doet en dus niet als verrassing komt) iedereen in WAO weet dat zolang ze voor WAO vechten nooit zullen worden achtergelaten. Dan weet je meteen waarom jullie wel zijn achtergelaten. Ben jij niet degene die elke dag boeken van teksten aan het typen was naar mij over allerlij strategieën en discussies en niet enkel tegen mij om niet te vergeten dat je uren op skype kon bellen omdat zelfde nog eens te vertellen als je uw scherm deelde en de gehele wereld begon uit te leggen? En dat noemt ons verslaaft? Niet te vergeten dat je niet kon stoppen op KP en maar een andere persoonlijkheid ging aannemen. Dusja ook die uitspraak trekt op niets (wat een verassing).
Jannes heeft zijn sollicitatie voor zichzelf al liggen. Hoeft nog maar 4 spelers een oor aan te naaien en een stab te verzinnen. Sven kata't wel mee hoor, geen probleem.
In tegenstelling tot veel spelers zal ik WAO nooit achterlaten zolang er 1 stamlid is die ervoor vecht daar mogen ze zeker van zijn en dat weten ze ook, je belachelijke poging tot frustratie opwekken is dan ook mislukt
Mijn stam draait geen VV, ik draai VV. Kan ik nu ook kata's van Vitae verwachten?
Is al reeds bevestigd door Seau leden toch bedankt voor je 100ste leugen en dat er nog vele mogen volgen!