Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.536
Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.

De BG met de nieuwe noordelijke stam was gewoon al geregeld met gedeelde wereldwinst ook dat was overduidelijk te lezen in hun stamchat die Danny gepost heeft. Als zelfs jouw leider Niek, Triggerbullet in een chat zet om samen met hem en Kingsdorp te praten over zijn toelating in die nieuwe noordelijke stam lijken mij de banden van hun en Seau wel overduidelijk? Wil je gesprekjes lezen daarvan ik kan ze je gewoon geven door het hierop te pleuren.

Dat je verklein woorden begint te gebruiken om zo meer op je baasje te lijken is allemaal heel mooi om te zien maar dat ik Vitae minded ben? Het moet niet veel gekker gaan worden als dat.

IK WIST HET!

Hahahaha ohhh zo mooi :D

Najha ik snap zws niet waarom het niet alvast bekend gaat worden... Of vitae wao doen nap of bg. fusie voor wereldwinst en tadaaaaaa.
Ik zeg het al maanden dat Jannes het zo wilt en gaat spelen, hij is echter bereid om zn halve stam er voor op te geven (kijk naar Amen en casi, het boeit hem vrij weinig omdat hij nog VV kan doen van Cederic als die er niet is :p)

Ach, ben er weer klaar mee, stom AF :)

Ben wel wat gewend maar merendeel van de posters hier is gewoon TE verslaafd aan TW.
Is en blijft een spelletje, verlies dat uit het zicht en je word zoals Jannes en Sven (geen idee wie het is maar al die verhalen enzo :S ik vrees het ergste :()

Mvg -D

Wow wederom ijzersterke post Dennis/Peter ik zal het voor de domme mensen nog eens goed herhalen, Vitae en WAO zijn geen NAP of BG en er komt ook geen fusie of twijfelt er iemand aan mijn woorden? Nu ik eraan denk ben ik zelfs nog nooit betrapt op een leugen, dus ik moet vast wel geloofwaardig overkomen hier :D Hoezo mijn halve stam opgeven? Voor Amen heb ik gevochten en dat account was zeker net zoals Casi die niet eens gevallen is te behouden maar als bepaalde spelers 100 def dorpen terug trekken midden een massa omdat ze hun front tegen hun NAP willen stacken is dat natuurlijk niet zo simpel :eek:
Niet te vergeten dat ik jullie niet heb weg gewerkt uit WAO maar dat jullie daar volledig zelf voor gezorgd hebben. Je belachelijke insinuatie die je op geen enkele manier kan stave (wat je al enkele dagen doet en dus niet als verrassing komt) iedereen in WAO weet dat zolang ze voor WAO vechten nooit zullen worden achtergelaten. Dan weet je meteen waarom jullie wel zijn achtergelaten. Ben jij niet degene die elke dag boeken van teksten aan het typen was naar mij over allerlij strategieën en discussies en niet enkel tegen mij om niet te vergeten dat je uren op skype kon bellen omdat zelfde nog eens te vertellen als je uw scherm deelde en de gehele wereld begon uit te leggen? En dat noemt ons verslaaft? Niet te vergeten dat je niet kon stoppen op KP en maar een andere persoonlijkheid ging aannemen. Dusja ook die uitspraak trekt op niets (wat een verassing).

Jannes heeft zijn sollicitatie voor zichzelf al liggen. Hoeft nog maar 4 spelers een oor aan te naaien en een stab te verzinnen. Sven kata't wel mee hoor, geen probleem.

In tegenstelling tot veel spelers zal ik WAO nooit achterlaten zolang er 1 stamlid is die ervoor vecht daar mogen ze zeker van zijn en dat weten ze ook, je belachelijke poging tot frustratie opwekken is dan ook mislukt :eek:

Mijn stam draait geen VV, ik draai VV. Kan ik nu ook kata's van Vitae verwachten?

Is al reeds bevestigd door Seau leden toch bedankt voor je 100ste leugen en dat er nog vele mogen volgen!
 

DeletedUser71618

Guest
Kan je misschien reageren op me post

Ik ben wel benieuwd naar jouw reactie op de posts van Sven waarin hij onder andere jou adresseert. Daar klets je natuurlijk mooi overheen zo, echter kom je er zo wel weer heel simpel vanaf. De tegenargumenten negeren, dan kan je lekker door wijzen met je vingertje, topper.
 

DeletedUser44415

Guest
Heb jij niet wat beters te doen in je leven dan op een online forum overal tussen in te springen? Daarbij ook nog reacties te plaatsen die zo kort door de bocht zijn dat ik niet eens het gevoel heb dat je wel eens iets leest. Manman, wat een topic dit.

@Spamoholic, no offence taken. Vanaf dat er de naam Jokersbrain, Tansarinan, Biervertier, Ennioo of Spamoholic etc staat ben ik al blij dat het een post met effectief 'zinnen' in is. Laat staan dat ik me dan beledigd ga voelen. Dit AF is van zo een verschrikkelijk niveau dat ik er zelfs geen zin meer in heb met mijn 'ad hominem' poststijl. :rolleyes:

Hahaha, leuk dat je me dan kan begrijpen :D
 

DeletedUser76151

Guest
Kale poes is van rang 1 naar 13 gegaan, van 5.95mil punten naar 4.4 en heeft 110 dorpen verloren in 24u.
Safe to say dat de 1e massadag geslaagd was :)
 

DeletedUser

Guest
Met het teruglaten van dennis terwijl hij wist wat er gaande was en vervolgens nog het spelletje meespelen zegt voor mij al genoeg in hoeverre Olaf te vertrouwen is


Wat een onzin, lees eens mijn post in het begin, neem gewoon even de moeite, daarin staat het uitgelegd. Jij kan als speler van Trigger zonder enig probleem even navragen wat er wel en niet waar is. Ga je dan alsjeblieft niet baseren op het gelul van de onwetende poster hier, maar vraag het gewoon even na.

Zowel de vv tegen Anna als de 2(?) Snipes tegen Ennio waren volledig het werk van Dennis. Olaf is enkel te verwijten dat hij niet goed communiceerde met andere stamleden en volledig vertrouwde op dat wat Dennis hem liet weten.

Beide acties gebeurden via een vv, iets waar Olaf naar mijn weten sowieso niets mee te maken had.

Vergeet niet dat Trigger en KP eigenlijk altijd een goede relatie hebben gehad en dat Olaf het merendeel van die tijd heeft gespeeld op KP. Dat communicatie over het algemeen niet via Olaf liep wil niet meteen zeggen dat hij het achterliggend kwaad is of iets dergelijks.

Dat er via het account zulke acties zijn voortgekomen is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis en deels aan mij omdat ik hem binnen heb gehaald als co. In mijn ogen is zelfs Jannes nog eerder verantwoordelijk voor de genoemde acties van Dennis. De mate waarin hij het in deze situatie heeft laten afweten als leider, weegt zwaarder dan de naieviteit van Olaf.

Daarbij moet ik toch wel erkennen dat het pijn doet dat KP nu opgegeven is. Verdiend, dat wel, maar tis toch je accountje he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Daarbij moet ik toch wel erkennen dat het pijn doet dat KP nu opgegeven is. Verdiend, dat wel, maar tis toch je accountje he ;)

Je stond vrij om er voor te zorgen er nieuwe, eerlijke spelers op te zetten, dat had al heel veel betekend.
 

DeletedUser76151

Guest
Wat een onzin, lees eens mijn post in het begin, neem gewoon even de moeite, daarin staat het uitgelegd. Jij kan als speler van Trigger zonder enig probleem even navragen wat er wel en niet waar is. Ga je dan alsjeblieft niet baseren op het gelul van de onwetende poster hier, maar vraag het gewoon even na.


Ik verwijt Olaf niet van stabben, het enige wat ik olaf verwijt is dat hij betrokken was bij het hele Dennis/peter verhaal en hem terug liet op het acc waar hij een paar dagen voor die tijd nog aangaf hem van het account te willen kicken.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik heb een vraag aan jou. Ontken jij dat Dennis/Peter van Kale Poes gestabt heeft? Graag in hele zin beantwoorden.

Er is nog steeds geen bewijs getoond van de stab op Annabelle. Hij heeft |WAO| niet gestabt. Hij heeft slechts 2 treintjes gesnipet en daarna 20/30 dorpen afgestaan. Hij had het niet naar zijn zin in |WAO| en was opzoek naar een nieuwe stam om zijn spelplezier terug te vinden. Ik zie hier geen stab en/of problemen in.
 

DeletedUser

Guest
Je stond vrij om er voor te zorgen er nieuwe, eerlijke spelers op te zetten, dat had al heel veel betekend.

Zoals ook al vaker in dit topic is vermeld, is Olaf de beheerder van het account. Ik heb er slechts het merendeel van de tijd op meegespeeld. Ikzelf speel al niet meer en aangezien er binnen no time blijkbaar al gigantisch veel incs op liepen denk ik ook niet dat het veel gebaat zou hebben om er nog wat andere jongens op te gooien. Daarnaast zou ik daarmee enkel bijdrage aan dit hele circus.

Ik schijn de enige te zijn die oprecht baalt dat er zo gestabt is. De politieke spelletjes voeren hier de boventoon en verschillende jongens die eerder (zelfs in deze wereld) gestabt hebben, komen hier nu roepen hoe slecht dat allemaal is. Het is net iets te politiek allemaal.

Ik verwijt Olaf niet van stabben, het enige wat ik olaf verwijt is dat hij betrokken was bij het hele Dennis/peter verhaal en hem terug liet op het acc waar hij een paar dagen voor die tijd nog aangaf hem van het account te willen kicken.

Toen ik nog speelde heb ik ook wel eens overwogen om Dennis te kicken, hij kan immers best lastig zijn. Dat zal niemand ontkennen. Hij was echter ook de speler die KP retesnel naar #1 bracht en daar hield. Dennis was voor het account KP geweldig en Olaf was niet op de hoogte van de (vermeende) acties tegen Anna en Ennio. Daarbij komt ook nog kijken dat zowel Olaf als Dennis het niet helemaal eens waren met de plannen van Jannes en dus inderdaad al eens naar andere stammen hadden gekeken. Moet Olaf dan Dennis kicken, de speler die het account eigenlijk echt groot had gemaakt?

Mocht Jannes of iemand anders uit WAO gewoon eens concreet de moeite hebben gedaan om Olaf en/of mij in te lichten over de verdenkingen omtrent Ennio en Anna, had dit heel anders kunnen lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Er is nog steeds geen bewijs getoond van de stab op Annabelle. Hij heeft |WAO| niet gestabt. Hij heeft slechts 2 treintjes gesnipet en daarna 20/30 dorpen afgestaan. Hij had het niet naar zijn zin in |WAO| en was opzoek naar een nieuwe stam om zijn spelplezier terug te vinden. Ik zie hier geen stab en/of problemen in.

Geen bewijs van de stab op Annabelle? Er zijn skype logjes geplaatst waarin een speler van Kale Poes het bekend.

Dus als jouw stamgenoten jouw treinen snipen zonder te melden dat het een grap of voor de grap eventjes was, is het geen stab?

Wel fijn om dit te weten, dus alle stamgenoten van Mike of mensen die een NAP met hem hebben. Je mag doen wat je wilt want het is toch geen stabben!


https://gyazo.com/f93b21da517764f37bb6fe704647f164
 

DeletedUser73696

Guest
Geen bewijs van de stab op Annabelle? Er zijn skype logjes geplaatst waarin een speler van Kale Poes het bekend.

Dus als jouw stamgenoten jouw treinen snipen zonder te melden dat het een grap of voor de grap eventjes was, is het geen stab?

Wel fijn om dit te weten, dus alle stamgenoten van Mike of mensen die een NAP met hem hebben. Je mag doen wat je wilt want het is toch geen stabben!


https://gyazo.com/f93b21da517764f37bb6fe704647f164

Wij spelen niet met NAPs, hou ik niet van. Er ontstaat altijd ruzie en gedonder. En stel je niet aan man, je overdrijft zo verschrikkelijk erg met die gesnipete treintjes. Volgensmij had Steven op W33 niet eens zo groot topic en zielig gedoe aan de grootste stab op TW historie gewijd. Jullie zijn echt een zielig zooitje jankerds bij elkaar zeg. En nee, in de rechtzaal zouden dat ook geen bewijzen zijn. Als ik nu zeg, Ennioo heeft TUF gestabt met een VV. Mogen we jou dan grondig kata'en?
 

DeletedUser75826

Guest
Wij spelen niet met NAPs, hou ik niet van. Er ontstaat altijd ruzie en gedonder. En stel je niet aan man, je overdrijft zo verschrikkelijk erg met die gesnipete treintjes. Volgensmij had Steven op W33 niet eens zo groot topic en zielig gedoe aan de grootste stab op TW historie gewijd. Jullie zijn echt een zielig zooitje jankerds bij elkaar zeg. En nee, in de rechtzaal zouden dat ook geen bewijzen zijn. Als ik nu zeg, Ennioo heeft TUF gestabt met een VV. Mogen we jou dan grondig kata'en?

Ja hoor dat mag jij dan. Als je de bewijzen heb, wij hadden tenminste wel de bewijzen.

Maar weet jij bent een hypocriet, net als met heel Seau.. Als jullie gestabt of onrecht word aangedaan zou het natuurlijk de stab van de eeuw zijn. Maar als wij worden gestabt, waar jullie (indirect) ook iets mee te maken hebben. Dan is het natuurlijk niks. Maar tuurlijk wat jij wilt Mike, ga jij maar even stabbers vv'en. Als je de volgende keer niet je zin krijgt ga je dan wat, accounts hacken? Ik weet wel een leuke stam voor je, BaBe.
 

DeletedUser76151

Guest
Wij spelen niet met NAPs, hou ik niet van. Er ontstaat altijd ruzie en gedonder. En stel je niet aan man, je overdrijft zo verschrikkelijk erg met die gesnipete treintjes. Volgensmij had Steven op W33 niet eens zo groot topic en zielig gedoe aan de grootste stab op TW historie gewijd. Jullie zijn echt een zielig zooitje jankerds bij elkaar zeg. En nee, in de rechtzaal zouden dat ook geen bewijzen zijn. Als ik nu zeg, Ennioo heeft TUF gestabt met een VV. Mogen we jou dan grondig kata'en?

Heb je de Gyazo wel geopend? Het gaat over de stab op anna, Niet over edels snipen
 

DeletedUser73696

Guest
Ja hoor dat mag jij dan. Als je de bewijzen heb, wij hadden tenminste wel de bewijzen.

Maar weet jij bent een hypocriet, net als met heel Seau.. Als jullie gestabt of onrecht word aangedaan zou het natuurlijk de stab van de eeuw zijn. Maar als wij worden gestabt, waar jullie (indirect) ook iets mee te maken hebben. Dan is het natuurlijk niks. Maar tuurlijk wat jij wilt Mike, ga jij maar even stabbers vv'en. Als je de volgende keer niet je zin krijgt ga je dan wat, accounts hacken? Ik weet wel een leuke stam voor je, BaBe.

Ach schatje toch, beetje op de teentjes getrapt. Wij als Seau zijnde vinden het heerlijk om te zien dat er weer wordt gestabt in |WAO|. Weetje waarom mensen stabben Ennioo, er zijn een paar verschillende oorzaken;

- Ze hebben er lol in.
- Ze kunnen anders niet winnen.
- Ze hebben het niet naar hun zin.

Ik ga even de oorzaken af en kom bij de laatste. Waarschijnlijk heeft Kale Poes jou gestabt, om maar even in jou fantasie te blijven praten, omdat hij er geen zak aan vond in |WAO|. Laat dat nou precies de reden zijn dat hij ook weg wilde uit |WAO|. Accounts hacken, naaah heb ik me nog nooit schuldig aan gemaakt. Stabben, naaah heb ik me nog nooit schuldig aangemaakt. Ik vind het zo heerlijk dat je blijft zeggen dat ik VV draai voor stabbers. Laat ik het nog even verduidelijken voor je, aangezien de hersencellen nog steeds niet zijn toegenomen. Ohh oeps, ga je me weer aangeven voor ongepaste opmerkingen? Terugkomend op het feit, de VV aanvraag heeft gister de hele dag bij Grommende Tijgers gestaan. Niemand heeft dus VV gedraaid lieve schat, ook Grommende Tijgers niet. Wij hebben alleen even gekeken hoe zielig Vitae met de kata's omging en guess what, de Leemgroeve werd niet gespaard. Nou, doe iedereen hier een lol en stop,lekker met TW, zoals je al 5x heb aangegeven te doen. Het niveau op W42 en het niveau op het AF zullen met sprongen stijgen.

Kusjes

Ps. Show me de bewijzen dan van de stab? Ik zie ze nergens? Gesprekken zijn geen bewijzen.
 

DeletedUser76151

Guest
- Ze hebben er lol in.
- Ze kunnen anders niet winnen.
- Ze hebben het niet naar hun zin.

Ik ga even de oorzaken af en kom bij de laatste. Waarschijnlijk heeft Kale Poes jou gestabt, om maar even in jou fantasie te blijven praten, omdat hij er geen zak aan vond in |WAO|. Laat dat nou precies de reden zijn dat hij ook weg wilde uit |WAO|.

Dus dat iemand het niet naar zijn zin heeft in de stam is volgens jou een geldige reden om te gaan stabben? Mike toch, het niveau van jou posts gaat net zo snel achteruit als de punten van KP
 

DeletedUser73696

Guest
Dus dat iemand het niet naar zijn zin heeft in de stam is volgens jou een geldige reden om te gaan stabben? Mike toch, het niveau van jou posts gaat net zo snel achteruit als de punten van KP

Waar zie jij staan dat het een geldige reden is? Ik heb nergens gezegd dat ik stabben een geldige reden vind. Alleen het zijn redenen waardoor personen kunnen gaan stabben. Stabben is nooit een geldige reden. Lezen blijft moeilijk voor je ;)
 

DeletedUser76151

Guest
Waar zie jij staan dat het een geldige reden is? Ik heb nergens gezegd dat ik stabben een geldige reden vind. Alleen het zijn redenen waardoor personen kunnen gaan stabben. Stabben is nooit een geldige reden. Lezen blijft moeilijk voor je ;)

Voor jou blijkbaar ook als je nog steeds beweert dat er geen bewijs is voor de stabs
 
Bovenaan