Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser73696

Guest
Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.
 

DeletedUser76766

Guest
Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.

IK WIST HET!

Hahahaha ohhh zo mooi :D

Najha ik snap zws niet waarom het niet alvast bekend gaat worden... Of vitae wao doen nap of bg. fusie voor wereldwinst en tadaaaaaa.
Ik zeg het al maanden dat Jannes het zo wilt en gaat spelen, hij is echter bereid om zn halve stam er voor op te geven (kijk naar Amen en casi, het boeit hem vrij weinig omdat hij nog VV kan doen van Cederic als die er niet is :p)

Ach, ben er weer klaar mee, stom AF :)

Ben wel wat gewend maar merendeel van de posters hier is gewoon TE verslaafd aan TW.
Is en blijft een spelletje, verlies dat uit het zicht en je word zoals Jannes en Sven (geen idee wie het is maar al die verhalen enzo :S ik vrees het ergste :()

Mvg -D
 

DeletedUser73696

Guest
Jannes heeft zijn sollicitatie voor zichzelf al liggen. Hoeft nog maar 4 spelers een oor aan te naaien en een stab te verzinnen. Sven kata't wel mee hoor, geen probleem.
 

DeletedUser68252

Guest
Jep jullie deden toch ook vv op pathos? De speler van pathos was eraf gekickt dus stab zou daarmee gedaan zijn. Speler van kp is gevlogen dus de stab is daar ook mee gedaan? Of word het nu nog ingewikkelder?:p

De speler van Kale poes heeft nog altijd toegang tot het account welke deze daden begaan is, even min als de mail houder welke wist van de daden en deze door Dennis niet te kicken gewoon heeft goed gekeurd.

Weer onjuist. De spelers hadden het al maanden niet naar hun zin in de stam en overwogen naar een andere stam over te stappen. Dat ze dingen tegen hun stam plande, onjuist. Hun mochten allemaal niet van |WAO| edelen was al een staande edelafspraak.

Je blijft maar verkondigen dat ze niks plande tegen hen eigen stam. :D Kingsdorp en Kale Poes hadden beide geen probleem om WAO aan te vallen als ze in Vitae toegelaten zouden worden, ze vroegen het zelfs nog. Moeten we ons al voorbereiden op WAO? :eek: Dat je hen blijft verdedigen is hilarisch, al had ik niet anders meer verwacht van jou als Seau speler in deze. Seau is immers ook bereid om de vv te doen van een speler welke een nap gebroken heeft om zo zijn account nog staande te houden.

Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.

Er heeft hier reeds een skype quote gestaan van een Seau leider waarin hij het erkent dat deze er is dan wel zeker gaat komen.
 

DeletedUser44415

Guest
Lieve Jannes, hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er geen BG was. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er een eventuele oneindig NAP werd gegeven aan |WAO|. Jij snapt het nog noet zo he Jannesje. Jij bent helemaal Vitae minded, de immorele spelertjes van W42.

Hahaha, doe je erom of hoe hypocriet kan je zijn XD? Waar blijft je backstabberbewijs van vitalise, heb ik ook nog noet gezien. Jij bent zo krepox-minded. (Sorry jasey, zijn posts zijn een beetje zieliger dan de jouwe, niet hysterisch worden)
 

DeletedUser75826

Guest
IK WIST HET!

Hahahaha ohhh zo mooi :D

Najha ik snap zws niet waarom het niet alvast bekend gaat worden... Of vitae wao doen nap of bg. fusie voor wereldwinst en tadaaaaaa.
Ik zeg het al maanden dat Jannes het zo wilt en gaat spelen, hij is echter bereid om zn halve stam er voor op te geven (kijk naar Amen en casi, het boeit hem vrij weinig omdat hij nog VV kan doen van Cederic als die er niet is :p)

Ach, ben er weer klaar mee, stom AF :)

Ben wel wat gewend maar merendeel van de posters hier is gewoon TE verslaafd aan TW.
Is en blijft een spelletje, verlies dat uit het zicht en je word zoals Jannes en Sven (geen idee wie het is maar al die verhalen enzo :S ik vrees het ergste :()

Mvg -D


Is en blijft maar een spelletje? Jij liegt en fraudeert om in een stam te blijven. Je had toch zoveel aanbiedingen? Vokgensmij had je er geen een. Je beweerd nog steeds dat je in WAO gaat spelen. Ik denk dat jij de ergste ben die niet realiseerd dat het een spelletje is.

Mike wees is stil. Je praat offtopic. Kale Poes heeft gestabt en of wij ze nou wel of geen NAP geven is aan ons. Het is ons beiden goed recht wat we doen. Dus kap met je immorele onzin want jouw stam draait vv's van een stabber.

of wil je beweren dat Kale Poes niet gestabt heeft?
 

DeletedUser73696

Guest
Is en blijft maar een spelletje? Jij liegt en fraudeert om in een stam te blijven. Je had toch zoveel aanbiedingen? Vokgensmij had je er geen een. Je beweerd nog steeds dat je in WAO gaat spelen. Ik denk dat jij de ergste ben die niet realiseerd dat het een spelletje is.

Mike wees is stil. Je praat offtopic. Kale Poes heeft gestabt en of wij ze nou wel of geen NAP geven is aan ons. Het is ons beiden goed recht wat we doen. Dus kap met je immorele onzin want jouw stam draait vv's van een stabber.

of wil je beweren dat Kale Poes niet gestabt heeft?

Mijn stam draait geen VV, ik draai VV. Kan ik nu ook kata's van Vitae verwachten?
 

DeletedUser76769

Guest
Er is helemaal geen rekening die vereffend moet worden, ze zijn nu al dagen aan het denken wat ze hier nou kunnen zetten om toch nog een beetje geloofwaardig over te komen. Dat WAO kwaad is kan ik volledig begrijpen, ze zijn zeker misleid. Dat Vitae zich genoodzaakt voelt om hier aan mee te doen is gewoon pure zelfzucht niks meer en niks minder. Dan kan je nog zeggen dat ik de situatie niet ken, maar als het een echte serieuze situatie was had je dit al 20 keer gepost en daarna nog is 50 keer herhaalt.

Kom maar met die post dat ik er niks van snap zonder enige argumenten.
 

DeletedUser

Guest
Er is helemaal geen rekening die vereffend moet worden, ze zijn nu al dagen aan het denken wat ze hier nou kunnen zetten om toch nog een beetje geloofwaardig over te komen. Dat WAO kwaad is kan ik volledig begrijpen, ze zijn zeker misleid. Dat Vitae zich genoodzaakt voelt om hier aan mee te doen is gewoon pure zelfzucht niks meer en niks minder. Dan kan je nog zeggen dat ik de situatie niet ken, maar als het een echte serieuze situatie was had je dit al 20 keer gepost en daarna nog is 50 keer herhaalt.

Kom maar met die post dat ik er niks van snap zonder enige argumenten.

Je snapt er niets van, dat onderbouw ik met geen enkel argument.
 

DeletedUser3435

Guest
Wacht, de stam die letterlijk een stabber gaat helpen door ervoor te vven beschuldigd een ander van laag spel?

Que?! :confused:
Heb jij niet wat beters te doen in je leven dan op een online forum overal tussen in te springen? Daarbij ook nog reacties te plaatsen die zo kort door de bocht zijn dat ik niet eens het gevoel heb dat je wel eens iets leest. Manman, wat een topic dit.

@Spamoholic, no offence taken. Vanaf dat er de naam Jokersbrain, Tansarinan, Biervertier, Ennioo of Spamoholic etc staat ben ik al blij dat het een post met effectief 'zinnen' in is. Laat staan dat ik me dan beledigd ga voelen. Dit AF is van zo een verschrikkelijk niveau dat ik er zelfs geen zin meer in heb met mijn 'ad hominem' poststijl. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan