Een Eschatologisch Moment

DeletedUser

Guest
Hoezo verlies voor equi aan die kant

de eerste de beste aanval op kreek en jozanna werd omgezet in grote winst en opgeven van jozanna
 

DeletedUser23790

Guest
Hoezo verlies voor equi aan die kant

de eerste de beste aanval op kreek en jozanna werd omgezet in grote winst en opgeven van jozanna

5 dorpen winst, in de nacht, laten we nou niet overdrijven beste kerel
 
Reactiescore
1.094
Hoezo verlies voor equi aan die kant

de eerste de beste aanval op kreek en jozanna werd omgezet in grote winst en opgeven van jozanna

Dat was daarna ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Jullie hebben de community iets gegeven. Daarvoor dank!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben laatst pas begonnen met het volgen van het AF.
Daarvoor heb ik het ook wel een beetje gevolgd, maar nooit gereageerd.
Maar dit roept gewoon om een reactie.

Dit topic is weer eens pure propoganda, maar dit is dan ook niet voor niets het P&P forum. :p
Ik mis in dit topic natuurlijk de verliezen die |P| heeft gemaakt.
Daarbij spreken we over onder andere BrokenSound, Empraz, flameofdeath, War-Dog en op het laatst ook Qualified.

Verder nog even de oorzaken van jullie massa-delete.
Ten eerste Boendal Dubbelkling. Jullie hebben dingen op zijn account gedaan, wat die bespeler van Boendal niet aanvaardbaar vond, deze speler is toen zelf richting EQUI gestapt. Dus dit is een gevolg geweest van jullie eigen spel!
Daarna hebben we de delete van Miss Jozanna, iemand delete zijn account niet zonder reden, deze delete zal dus ook wel een reden hebben gehad die intern bij |P te zoeken was.
Tot slot, de ban van Qualitate. Het gebruik ofwel het testen van een niet goed gekeurd script brengt risico's met zich mee, de straffen die op het gebruik van een illegaal script staan, zijn hoog. Dat risico hebben jullie zelf genomen met het testen van het script.
Kortom, |P| heeft een massa delete gedaan vanwege hun eigen acties!

Desalniettemin, verdienen de (ex-)spelers van |P| toch mijn respect.
Ze hebben uitstekende propogande gevoerd en de resultaten in game waren ook niet slecht te noemen.
|P| had beschikking tot vele kwalitatieve spelers, die met hun samenwerking veel voor elkaar hebben gekregen op W18.
Echter was |P| ook gewoon een normale stam, met interne problemen, wat we uit de acties van Miss Jozanna kunnen concluderen.
 
Reactiescore
1.094
Weer iemand die de clue heeft gemist,
Je bent zooo stereo type...
*Zucht*

Je bent geloof ik al de 10e, maar kom aub niet vertellen waarom phalanx op delete is gegaan
als je niet in phalanx hebt gezeten, of de verhalen niet kent.
Zo vermoeiend, kan volgens mij de volgende x beter tegen een stuk touw praten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik zal het even maar duidelijk uitleggen,
Als jullie vinden dat een verhaal zo in elkaar zit, betekend niet dat het ook waar is.

En Ringo, hoe kan jij het voor 98% realistisch vinden, als ook jij niet in Phalanx heb gezeten?
En dus niet de feiten kent

/me zucht
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Tot die weer incomings krijgt wrss, dan is die net zo snel weer weg. (RR16 geval toen)
Uhu natuuurlijk... Dan zeg ik ook een maand of 2 van voor dat er incommings komen dat ik ga verhuizen, want die incommings kon ik natuurlijk al aan zien komen...
 

DeletedUser

Guest
Die heb je lekker ingemaakt hé Nakkie :p en toen moest je op reis :mad:
(en heb ik het van je overgenomen :D)

Ja, was heel erg lief dat je toen even overnam :D Maar ach, zelfs als ik toen aanvallen had gestuurd met mijn tenen zouden we die kerel nog wel ingemaakt hebben. Verhuizen? Verhuizen naar een andere TW-wereld inderdaad :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, was heel erg lief dat je toen even overnam :D Maar ach, zelfs als ik toen aanvallen had gestuurd met mijn tenen zouden we die kerel nog wel ingemaakt hebben. Verhuizen? Verhuizen naar een andere TW-wereld inderdaad :D

Dan zou ik in ieder geval jouw toetsenbord en muis nooit van m'n leven aangeraakt hebben ;o juk!
 
Bovenaan