Een Eschatologisch Moment

DeletedUser81928

Guest
Uhhhm... (4.|24.883.711 P) :rolleyes:



Niks prachtigs, kopieerwerk van al die vorige bullshit-topics waarin hij schrijft alsof phalanx in real-life een wereld van verschil teweeg heeft gebracht, ik heb het niet eens gelezen, dit is zo'n onzin.



Jou zullen we zeker niet missen met je bedroevende tw-niveau! :)

Man man man, hoe moeilijk is het nou. De eerste keer dacht ik laat lekker gaan maar is het nou zo moeilijk om de gasten waartegen je tijden tegen gestreden hebt nu gewoon te bedanken.
Het is een prachtig lange post iets wat ik jou niet zo snel over break zie doen. Als stamgenoot schaam ik me gewoon echt voor het feit dat je op deze manier post.
Zie dat ringo dat doen, ach lekker laten gaan maar van jou had ik, nu de oorlog toch gedaan is wel meer verwacht man.

In elk geval. Alle |p| spelers bedankt vanuit mijn kant. Voor zo lang het duurde was het een leuke tijd. De enige lui die wat actie naar het account tompeter hebben gebracht.
Een ijzersterk team van howlin,rips,aus en simpleplan (als ik het goed heb) dat ons toen best wel even op onze donder heeft gegeven. Ik had graag de kans gehad om die stats recht te trekken maar helaas, ik zal me nu toch moeten gaan bewijzen tegen equi wat het al gelijk een stuk minder leuk maakt.

Aus, flos en lieflap. Prachtig geschreven, weliswaar aangedikt maar daarvoor is het ook jullie afscheidspost. Een welverdiend laatste moment in de spotlight.

Het ga jullie goed!
 

DeletedUser

Guest
Stuk voor stuk toppers.

Niet alleen in tw spelen maar ook in de omgang met elkaar
 

DeletedUser

Guest
Hier en daar wat overdrijvingen waar ik normaal op in zou gaan, maar ach.. Prachtige posts, Aus. Phalanx is zeker de beste stam van W18 gebleken en heeft mooie resultaten geleverd. Ik vind het een gemis dat jullie weg zijn. Break is tot nu toe geen leuke oorlog gebleken. Heb jij alles geschreven?

Voor wie het interesseert: Auseinandersetzung heeft een deel van de geschiedenis geschreven en verder de lay-out gedaan, Lieflap heeft de titel bedacht en het zaakje gecontroleerd en ik heb de rest geschreven. Aus heeft het gepost omdat hij veel meer voor Phalanx heeft betekend dan ik en veel meer een boegbeeld is.
 

DeletedUser

Guest
rhythm -100 vs Break. toen ik erop kwam. rhythm +150 toen ik er op stopte.
deschutter3 na 4 massa's 1 dorp in de min tegen het beste acc wat jullie nu hebben en wss ook het beste acc op w18.

tja en dan ook nog meegenomen dat jij natuurlijk spioneerde in |P|, xinram met erpa moest backstabben en je geownd bent door flos. tja dan neemt je geloofwaardigheid natuurlijk aanzienlijk af.


verder ga ik er niet op in, dit topic verdient beter.

Nooit gespied, geen backstab, niet geownd. Je bent een ongeloofwaardige poster :)

Man man man, hoe moeilijk is het nou. De eerste keer dacht ik laat lekker gaan maar is het nou zo moeilijk om de gasten waartegen je tijden tegen gestreden hebt nu gewoon te bedanken.
Het is een prachtig lange post iets wat ik jou niet zo snel over break zie doen. Als stamgenoot schaam ik me gewoon echt voor het feit dat je op deze manier post.
Zie dat ringo dat doen, ach lekker laten gaan maar van jou had ik, nu de oorlog toch gedaan is wel meer verwacht man.

In elk geval. Alle |p| spelers bedankt vanuit mijn kant. Voor zo lang het duurde was het een leuke tijd. De enige lui die wat actie naar het account tompeter hebben gebracht.
Een ijzersterk team van howlin,rips,aus en simpleplan (als ik het goed heb) dat ons toen best wel even op onze donder heeft gegeven. Ik had graag de kans gehad om die stats recht te trekken maar helaas, ik zal me nu toch moeten gaan bewijzen tegen equi wat het al gelijk een stuk minder leuk maakt.

Aus, flos en lieflap. Prachtig geschreven, weliswaar aangedikt maar daarvoor is het ook jullie afscheidspost. Een welverdiend laatste moment in de spotlight.

Het ga jullie goed!

Zouden zij ook niet hebben gedaan, zelfs nu moeten ze nog bullshit en onwaarheden smijten ;) Als Break op delete was gegaan waren we stuk voor stuk noobs geweest en nu moeten we hun allemaal op een voetstuk zetten?
 

DeletedUser

Guest
Mooie post, alleen inderdaad met sommige dingen oneens. Ik vindt het nog steeds jammer dat ik erg in de rim was en pas rond de 10mil in LEF zat om daadwerkelijk het tegen jullie op te kunnen nemen.

Ik vindt het wel jammer dat Ex-|P|'ers al de eer willen opeisen. EQUI en Break hebben het ook zwaar gehad, ook dingen doorstaan die |P| niet heeft hoeven doorstaan en dat maakt elke stam uniek. Maar |P| zat tegen het onbegonnen werk te vechten...
 

DeletedUser

Guest
Man man man, hoe moeilijk is het nou. De eerste keer dacht ik laat lekker gaan maar is het nou zo moeilijk om de gasten waartegen je tijden tegen gestreden hebt nu gewoon te bedanken.
Het is een prachtig lange post iets wat ik jou niet zo snel over break zie doen. Als stamgenoot schaam ik me gewoon echt voor het feit dat je op deze manier post.
Zie dat ringo dat doen, ach lekker laten gaan maar van jou had ik, nu de oorlog toch gedaan is wel meer verwacht man.

In elk geval. Alle |p| spelers bedankt vanuit mijn kant. Voor zo lang het duurde was het een leuke tijd. De enige lui die wat actie naar het account tompeter hebben gebracht.
Een ijzersterk team van howlin,rips,aus en simpleplan (als ik het goed heb) dat ons toen best wel even op onze donder heeft gegeven. Ik had graag de kans gehad om die stats recht te trekken maar helaas, ik zal me nu toch moeten gaan bewijzen tegen equi wat het al gelijk een stuk minder leuk maakt.

Aus, flos en lieflap. Prachtig geschreven, weliswaar aangedikt maar daarvoor is het ook jullie afscheidspost. Een welverdiend laatste moment in de spotlight.

Het ga jullie goed!
Amen!
Zouden zij ook niet hebben gedaan, zelfs nu moeten ze nog bullshit en onwaarheden smijten ;) Als Break op delete was gegaan waren we stuk voor stuk noobs geweest en nu moeten we hun allemaal op een voetstuk zetten?
Dat geld enkel voor jou, maar dat heb je ook aan jezelf te danken door hier als een achterlijke te gedragen.
 

DeletedUser

Guest
Dit zal dan wellicht mijn laatste post worden, tenzij ik ooit nog eens terugkeer :)

W18 was voor mij een terugkomst naar TW na een paar jaar rust :)p). Uiteindelijk heb ik het me hier ontzettend naar mijn zin gehad de voorbije jaren. Alleen jammer dat het laatste jaar een beetje een domper was voor mij persoonlijk.

Tijdens de beginperiode was ik verbaasd dat er TW op zo'n hoog niveau gespeeld werd. Hoe je het draait of keert, |P| had wel degelijk stuk voor stuk toppers in deze periode en dan in het achterhoofd houdende dat dit toch wel een heel sterke wereld was(!). Ex-spelers die ik nu tegenkom op andere wereld staan zo goed als allemaal top 10 op hun nieuwe wereld. Persoonlijk vond ik |P| beter dan mijn vorige stammen op W2 en W4, waar toch ook niet de minste spelers zaten.

Niet enkel P had enkele goeie spelers, ik meen me te herinneren dat er ook enkele hele goeie spelers in Break vertoefden. Over EQUI heb ik op vlak van skills eigenlijk heel weinig gezien. Enkel Constantinus kon me bekoren..

Ik wil je alvast allemaal bedanken voor de leuke gesprekken en de duels ingame. Vooral de clearmolen van EQUI zal me lang bijblijven. Een maand aan een stuk, taggen, deffen, backtimen en zelf nog wat edelen. Het was wrs een van onze actiefste periodes voor mij en mijn co's (Y & R). Voor Rafinator heb ik nog een kleine tip, ga niet met je front def tegen Otje, front gaan ondersteunen bij Legenden :p Wellicht stond het daar al door je voorgangers en heb je het niet eens opgemerkt :)

Een feit waarop ik bijzonder trots is, is dat Legenden een van de beste accounts (op vlak van stats) van |P| was. In oorlogspunten had ik ruim 1.5k dorpen geedeld van mijn vijanden (EQUI, LEF, FreeStylers). Ook de ODA stijging van Legenden vanaf het moment dat we met 3 begonnen te spelen op Legenden is opmerkelijk. Van plaats 63 (geloof ik) naar top 10. Wetende dat Legenden door z'n enorme front lange tijd 60% def / 40% off gespeeld heeft. In mijn originele afscheidspost die verloren gegaan is, dankzij AUS, was het allemaal wat duidelijker en uitgebreider, maar daar had ik nu geen zin meer in :D

Bedankt: Y (Legenden), Aus, Howlin, RIPS10, M & O (OtjeNyn), P (Lord Papa), A, D & J (thef1shesser), M (Empraz), J, R, T & A (Qualified), R (ASOG; Voor de frustraties :D), Bo(terham), P & M (Rhytm), F & J (Xinram), Vinne, Vitalise, A (Oceanos), C (antiroest), D & M (Ongekend), EQUI/LEF/FreeStylers voor all dorpen en Break (omdat jullie hier ook ergens lagen :D)

Mss kom ik ooit nog eens terug op W18, maar het zal niet voor meteen zijn! Veel plezier nog, later.
 

DeletedUser26978

Guest
Bij deze ook een woordje van mij:
Dat was het dan. Na 2 jaar en 9 maanden valt voor mij het doek op w18. Gestart op w18 samen met T. waar ik verder nog nooit mee had gespeeld. Samen met hem heb ik een mooie strijd gehad tegen Game en Smile. Na de val van Select hebben we samen met BrokenSound. en Kredict de keuze gemaakt om naar Phalanx te gaan. Kort hierna stopte Timothy helaas al omdat hij meer tijd nodig had voor zijn school en hobby’s. Wel een tegenslag vooral voor mijn motivatie, toch heb ik toen besloten om door te gaan(Uiteindelijk ook niet meer verdwenen uit |P|. Ik heb met Kredict en BrokenSound. altijd goed kunnen samenwerken. Het liep allemaal heel soepel hoe we elkaar hielpen wat aanval en verdediging betreft. We waren samen een sterk blok. Jammer genoeg zijn de bespelers van BrokenSound. vrij vroeg in het spel gestopt op deze wereld waarna het account uiteindelijk toch weg werd gespeeld.

Na een tijdje (nog voor de val van BrokenSound. Volgensmij) is Howlin bij me op het account gekomen. Die kende ik al van w12 maar had nog niet eerder met hem op een account gezeten. Ik kan wel zeggen dat er direct een geweldige samenwerking was, Howlin heeft veel bijgedragen aan het account. Geen gezeik of gezeur gewoon rustig aan, maar uiteraard wanneer het nodig is wel doen wat er moet gebeuren.

Laatste weken was er toch nog wel wat actie vereist op Qualitate. We werden een paar keer aangevallen door Equi. Deze massa’s hebben we goed kunnen afslaan. Tijdens de massa’s hebben we niet 1 keer vv aangevraagd. Bij de laatste massa zijn we zelf ook maar de aanval ingegaan. We hebben toen Tompeter en Amon-ra aangevallen samen met Tarzan. De massa’s uiteindelijk mooi in de plus afgesloten. Na deze massa werd het ook wel weer leuk aangezien Tompeter toch wel onverwachts weer actief ging aanvallen. Wij waren daardoor niet echt voorbereid en de dorpen die we hadden overgenomen stonden dan ook nog allemaal leeg. Dit was dus weer mooi wat actie, waarbij het verdedigen/aanvallen ons weer goed is gelukt. Hierna kwam de ban voor Qualitate. uit het niets de hoek om waaien. We hadden gefarmt voor het eerst in jaren volgens het twteam :p, maar hoe dat verder in elkaar steekt heeft Howlin al netjes verwoord. Tijdens het spelen hier op W18 ben ook begonnen met programmatjes maken voor de onhandige dingen waar je tegenaan loopt als je tribalwars speelt. Deed dit natuurlijk alleen als ik zin en tijd had. Uiteindelijk zijn daar best aardige programma’s uit gekomen en kan er nog heel veel meer mee gedaan worden. Zolang ik er zin in heb zal ik me hier ook zeker mee bezig blijven houden en wie weet post ik ooit nog wel een tool op het AF of ergens anders.

Verder wil ik iedereen bedanken die w18 zo’n mooie wereld heeft gemaakt. Heb altijd met heel veel plezier op w18 gespeeld. Bedankt! Ook wil ik iedereen nog veel succes toewensen voor het verdere verloop van w18.

Jeroen – RIPS10
 

DeletedUser64964

Guest
Bedankt: Y (Legenden), Aus, Howlin, RIPS10, M & O (OtjeNyn), P (Lord Papa), A, D & J (thef1shesser), M (Empraz), J, R, T & A (Qualified), R (ASOG; Voor de frustraties :D), Bo(terham), P & M (Rhytm), F & J (Xinram), Vinne, Vitalise, A (Oceanos), C (antiroest), D & M (Ongekend), EQUI/LEF/FreeStylers voor all dorpen en Break (omdat jullie hier ook ergens lagen :D)

:mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Special thanks to K. voor het vermelden van mijn naam ondanks ik al bijna een jaar gestopt ben. Vandaar deze reactie.

Ook ik heb even een nieuw account aangemaakt om alleen te kunnen reageren. Ik kwam dit toevallig tegen door en tip van iemand.

Ik ben nu ook ondertussen al bijna een jaar gestopt met Tribalwars spelen, maar toch wil ik hier mijn bedankwoordje geven.

In mijn begintijd op w18 speelde ik samen met K. op .LinkerMuisKliK. Op een gegeven moment pm'de we naar Rhythm, waar J. toen op speelde, om te vragen of we een speler konden edelen die zijn moraalbreker bleek te zijn. Na een aantal pm's over en weer kwam het ter sprake dat J. weinig tijd meer overhad voor TW. De vraag was of wij, K. en ik, wilden solliciteren voor het account Rhythm. Daar heb ik een halfjaar tot een jaar gezeten, weet het niet meer zeker :p. Het account had pieken van actief zijn en inactief zijn. Toen gestopt na een poosje inactief te zijn geweest.

Een maand of 4-5 later had ik heimwee. Toen vroeg ik aan V., toenmalig speler van Xinram Ocmer, of er plaats vrij was voor mij. Dat was er, ik mocht weekend-co worden op Legenden, het account van K. en Y. Ik had doordeweeks weinig tijd i.v.m school. Na een aantal weken begon ik toch steeds en steeds meer doordeweeks te spelen, omdat het te leuk was. Op Legenden heb ik de mooiste tijd gehad op w18. Met als hoogtepunt natuurlijk de clearmolen. Ik had nog nooit zoveel en zolang onder aanval gelegen, dus dat was een nieuwe ervaring. Dat vond ik prachtig, met de nodige stress. Het samenspel tussen mij, K. en Y. verliep ook erg soepel tot uitstekend.

Jongens, het was een leuke tijd. Succes op andere werelden!


Mijn dank gaat uit naar de volgende spelers: (geen idee of ze nog spelen of gestopt zijn)
- Kris
- Yonie
- Howlin
- Patrick
- Floris
- Jildert
- Martijn
- Jochen
- Dennis
- Mariska
- Jeroen
- Vincent

Deze lijst is willekeurig.
En de rest van |P| waar ik de naam vergeten van ben die in mijn tijd ook speelde (beetje fail van mezelf).
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk voor het eerst sinds tijden nog eens terug naar TW en ik zie dat m'n geliefde stammetje het niet overleefd heef.. Het was de tegenslag teveel. We hebben lang standgehouden maar uiteindelijk dan toch verslagen. Proficiat aan de tegenstanders, kwantiteit is misschien op lange termijn toch effectiever dan kwaliteit.

Phalanx is de stam die me lang gaat bijblijven, heb er geweldige tijden beleefd! Elke keer toch blijven terugkeren om m'n stam, once again, er helpen bovenop te komen. Te druk werd teveel en we hadden simpelweg niet het deff-overschot dat jullie hadden. Niet dat ik dat als excuus hier uit m'n duim zuig, jullie hebben het het slimst gespeeld. Er is gebeurd wat er uiteindelijk met élke roemrijke stam is gebeurd, de overmacht werd teveel. InS, ViB, War!, iClips, Astra*, ...

Ik ga niemand persoonlijk bedanken want dan ga ik er vast wat vergeten. Ik wil iedereen uit m'n oude stammetje bedanken voor de geweldig doorgebrachte tijden. Jullie zullen herinnerd worden!

Nu m'n enige motivatie om te TW'en is verdwenen verdwijn ik ook voorgoed van dit forum. Het ga jullie goed en succes met whatever jullie ook doen! Aan de studenten: succes, ik ga me ook voor de volle 100% in de studies gooien! ;)

Rafaël - SimpelPlan
 
Reactiescore
1.089
Zouden zij ook niet hebben gedaan, zelfs nu moeten ze nog bullshit en onwaarheden smijten ;) Als Break op delete was gegaan waren we stuk voor stuk noobs geweest en nu moeten we hun allemaal op een voetstuk zetten?

Dat hebben we gedaan toch toen break 2 keer aan de afgrond stond :rolleyes: ?
Ohnee wacht, toen was het juist vanaf phalanx kant : jammer als jullie stopten (misschien niet naar jou M. -vond het altijd beetje flauw at je een goede oud buurman/stamgenoot was op w12 - maar het kwam wel van 2 kanten hé)

Maar goed,

Beste huidige en Ex w18 spelers,

Ik dank jullie voor het spelen, ondanks alle mogelijke lelijke woorden en gedachtes die ik soms had aan jullie, was het toch vaak wel erg gezellig. Een actieve leuke en boeiende wereld was het zeker! Ieder heeft daaraan geholpen.
Vele contacten opgedaan en veel geleerd. Het was me een eer in P te spelen, en tegen EQUI LEF en Break etc.
Ik dank daarbij heel P, en ook de rest van w18,
En in het bijzonder DS3 en Aus die mij hier naartoe hebben gehaald.
Door hun begon ik op het ''rustige'' kreek, wat daarna een superb boost maakte in odd en od, dankzij de vele aanvallen van LEF ( en het superieure deff werk van aus & ik & E.).
Later kwam E. mij vergezellen, maar we kregen t heel druk. Ben toen met E. gestopt.
Later terug op Otjenyn om Maris te vergezellen, welke daarna besloot te stoppen. Hele tijd co loos, tot M en L mij kwamen vergezellen, dit bleek niet zo succesvol, en ze logde amper in. Y was mijn reddende engel, en had een super tijd met hem, mijn speciale dank naar Y. en ook wel E.



Ciao :bijl::bijl:

M. - Sseg


Hee vriend en mede noobje hoe gaat het ermee ^^
Had het laatst nog met wat mensen over je, haha.
God god, leuke tijden waren dat haha :p
't beste he, en als je ooit nog ff wilt praten, stuur een pm naar me af accie ^^ dan geef ik me skype wel, of vraag t aan K.

M & O (OtjeNyn)


Y. ook he ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Rafaël - SimpelPlan gaat goed komen kerol, bedankt voor de mooie tijden. kom net uit de kroeg maar oorlogje tegen jou, aus en qualy was een leuke tijd. jammer zo maar mooi verwoord en Otjenyn je blijft de topper uit p voor mij. en ik spreek je vast op w16 nog wel eens:)
 
Reactiescore
1.089
Haha :p
 
Bovenaan