Een Eschatologisch Moment

DeletedUser35742

Guest
Goed gespeeld Phalanx, sympathieke mensen en uitstekende spelers. Maar vergeet niet wie jullie als eerste heeft geowned;)
 

DeletedUser

Guest
Wat zonde om dit te lezen. Phalanx was meer dan in stam in mijn ogen en heeft voor mij ook meer betekend dan enkel een virtuele stam in een virtueel spelletje. Uitzonderlijk. Ik hoop jullie allen nog eens tegen te komen. Legendes sterven jong en daar moeten we het wat mij betreft maar op houden. Jongens vanuit retirement bedankt! Phalanx ich liebe dich.
 

DeletedUser68949

Guest
Ook ik heb de grootsheid van Phalanx moeten ondergaan op mijn oud account op W18. Tegen deze stam was simpelweg niets meer te beginnen. Je mag zeggen wat je wil, maar de grootste en machtigste stam ooit, is Phalanx.
 

DeletedUser

Guest
Ook ik heb de grootsheid van Phalanx moeten ondergaan op mijn oud account op W18. Tegen deze stam was simpelweg niets meer te beginnen. Je mag zeggen wat je wil, maar de grootste en machtigste stam ooit, is Phalanx.

De grootste en machtigste stam ooit, is dood. Je hebt gwn nooit tegen EQUI noch tegen Break gestreden, dus het is behoorlijk lomp van je om dan een oordeel te vellen :D
 

DeletedUser63918

Guest
De grootste en machtigste stam ooit, is dood. Je hebt gwn nooit tegen EQUI noch tegen Break gestreden, dus het is behoorlijk lomp van je om dan een oordeel te vellen :D

Mwah, dood is wel waar, maar het goede woord vind ik het net niet.

Jullie hebben de oorlog eigenlijk ook niet gewonnen qua spel, maar door een ophef van de stam.
Dat vind ik (Zal nu wel een foute mening zijn maar toch) geen echte overwinning. Ik geef jullie redelijk gelijk qua dat er als |P| niet stopte er een grote kans was dat ze nog hun meerdere moesten bekennen.
Maar daar zou nooit een antwoord op komen.


En agonoize, je weet ook dat qua spel en inzicht je beter tegen Break of EQUI kunt strijden dan je tegen |P| kon.
En ga nu niet zeggen dat ik |P| z'n kont aflik, want dat is niet zo. Ik was een EQUI lid en zal deze stam ook blijven steunen als het zo ooit nodig is. Zo vind ik dat dit spel gespeeld moet worden.



|P|,
Bedankt voor alles, ik denk dat het deze wereld een van de mooiste gemaakt heeft die er is op TW.
Propaganda, irritatie, 24/7, maar wel erkenning en samenspel.
Erkenning was er toch, als je nu alles terug leest. Erkenning tussen De Vijanden.



Verder, EQUI en Break. Nog veel succes toegewenst.
 

DeletedUser35742

Guest
Fuck helemaal vergeten, Phalanx nog bedankt voor de leuke vrouwen!:)
 

DeletedUser3435

Guest
De grootste en machtigste stam ooit, is dood. Je hebt gwn nooit tegen EQUI noch tegen Break gestreden, dus het is behoorlijk lomp van je om dan een oordeel te vellen :D
Jij gaat het ook nooit snappen hé.. :) EQUI is geen topstam en nu W18 alleen op Break en EQUI moet draaien is het veel minder interessant. Phalanx is en zal altijd 'de stam' van W18 zijn. Of denk je dat spelers gaan opkijken naar spelers zoals jij? Dat zou maar triest zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jij gaat het ook nooit snappen hé.. :) EQUI is geen topstam en nu W18 alleen op Break en EQUI moet draaien is het veel minder interessant. Phalanx is en zal altijd 'de stam' van W18 zijn. Of denk je dat spelers gaan opkijken naar spelers zoals jij? Dat zou maar triest zijn.

Waarom zouden spelers naar je op moeten kijken voordat je een topstam bent? Het hangt er maar vanaf wat je onder topstam verstaat, en ik denk dat jij jouw definitie is moet aanscherpen, want dit slaat natuurlijk kant noch wal.
 

DeletedUser

Guest
Dat spelers niet moeten opkijken naar agonaize is toch gewoon duidelijk?
 

DeletedUser3435

Guest
Waarom zouden spelers naar je op moeten kijken voordat je een topstam bent? Het hangt er maar vanaf wat je onder topstam verstaat, en ik denk dat jij jouw definitie is moet aanscherpen, want dit slaat natuurlijk kant noch wal.
Spelers die nieuw zijn in dit spel (EQUI) hebben voorbeelden waar ze naar op kunnen kijken omdat die spelers gewoon veel verder staan en beter zijn. :) Daarom kon Phalanx ook makkelijk spelers vinden, omdat ze het een eer vonden dat ze met bepaalde personen in Phalanx mochten samenspelen. Als je dan bedenkt dat er in EQUI geen enkele speler zit, buiten Constantius, die |P| waardig geweest zou zijn... Jullie hebben bij wijze van spreke alle overschotjes gekregen. Een topstam is een verzameling van topspelers die goed als een geheel draaien. Ik zal je ook even zeggen wat jou definitie van een topstam is.. 'Een verzameling van nieuwe spelers die kwantitatief zo een groot voordeel hadden vroeger dat ze het spel zo hebben kunnen manipuleren dat er geen vaardigheden aan te pas moesten komen. ' Hiermee bedoel ik dus dat stacken het enigste is wat EQUI goed kan. Nu dat weg gaat vallen voor een stuk, gaan er klappen vallen. Ik ben nog aan het twijfelen of ik het kan trekken met mijn tijdsbestek, maar moest het lukken kom ik jullie dat graag heel binnenkort eens duidelijk maken.
 
Bovenaan