Een Eschatologisch Moment

DeletedUser26046

Guest
Wanneer heb ik terrecht geprobeerd over te stappen? Waar is een sollicitatie van mij? Die zijn er niet. Jullie vroegen altijd of ik kwam. Ik zei altijd dat het niet realistisch was.

|P| heeft het zelf aangesticht, misschien niet officieel...

:D :D :D.
Leuk dat je tenminste jezelf nog serieus neemt. Iemand moet het toch doen hè.

Het zegt genoeg naar de statestieken van jouw account te kijken. Heb je weleens "gevochten" voor een dorpje? Ik zal speciaal voor jou de betekenis:
vechten
•strijd leveren.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/vechten
Je stats zeggen genoeg :eek:. Met zoveel interns en zo diep in de rim kan iedereen een wereldje uitspelen. Toch leuk dat het altijd degene zijn die niks gepresteerd hebben en safe liggen die de grootste bakkes durven te hebben op het AF.
 

DeletedUser

Guest
:D :D :D.
Leuk dat je tenminste jezelf nog serieus neemt. Iemand moet het toch doen hè.

Het zegt genoeg naar de statestieken van jouw account te kijken. Heb je weleens "gevochten" voor een dorpje? Ik zal speciaal voor jou de betekenis:

Je stats zeggen genoeg :eek:. Met zoveel interns en zo diep in de rim kan iedereen een wereldje uitspelen. Toch leuk dat het altijd degene zijn die niks gepresteerd hebben en safe liggen die de grootste bakkes durven te hebben op het AF.

Ik geef toe op dit account heb ik niet veel gedaan. Ben ik daarom noob? Omdat ik volgens jullie "Geluk" heb? Kan ik daarom niks? Volgens mij heb ik 1 van de betere clusters van w18. Ik heb nooit geinternt om te internen. Ik heb me ook door diepe dalen op deze wereld gelijd, ik speel sinds het begin. En ja toen ik als 13-jarige op deze wereld begon wou ik niet core spelen, toen had ik nog geen eigen computer, kan ik nog niet nachten, had ik geen skills. Ik wou het rustig aan doen, maar kijk waar ik beland ben.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat het pijn moet dan dat de ex-spelers van |P| een topstam zoals Break prefereren. Daar hoef je echt niet jaloers over te zijn. Ik stopte na het lezen van het woord 'Nazi' :eek:. Die vergelijking slaat gewoon nergens op. |P| verdient natuurlijk alle respect voor wat ze gepresteerd hebben. Van begin van w18 tot recent waren ze een echte topstam. Break presteerde ongeveer hetzelfde, maar in mindere mate. EQUI heeft niets van historie of zaken om trots over te zijn.
Was jij niet de persoon die steeds bezig was over de overstap maken naar |P| omdat EQUI te veel noobs had. Het enige wat je tegenhield was het feit dat je als je zou overkomen op een eilandje zou zitten en dat je dat zelf niet aan kon ;)

Trouwens wij zijn collectief gestopt omdat Howlin onterecht een bann kreeg dat was de druppel, ik zou eens willen zien hoe EQUi verder gaat zonder sterkhouder ;) Het grote verschil tussen ons en EQUI is dat wij elkaar steunen in dit soort gevallen in dik en dun wij waren meer dan een stam wij waren vrienden/familie.

Btw van waar denk je dat wij die situatie gezocht hebben ? Zowel Break als EQUi hebben ons de oorlog tegen Phalanx gestart en niet andersom ;)

Feit dat je mijn post negeert zegt genoeg over jou ;)

Schattig. Twee lange posts en degene met de wat mindere argumentatie is de enige waar op gereageerd wordt. Zombie's post is een (bijna) perfecte afbeelding van hoe het zit momenteel maar daar hebben jullie geen oren voor natuurlijk.
En vervolgens is vinnie degene die het heeft over posts negeren. Wat ben jij een triest ventje. Je hebt hier niks meer te zoeken en je hebt je reputatie hier al verkloot met je achterlijke puber- nee, peutergedrag. Je woord is geen cent meer waard op deze wereld dus ik raad je aan weg te blijven.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik geef toe op dit account heb ik niet veel gedaan. Ben ik daarom noob? Omdat ik volgens jullie "Geluk" heb? Kan ik daarom niks? Volgens mij heb ik 1 van de betere clusters van w18. Ik heb nooit geinternt om te internen. Ik heb me ook door diepe dalen op deze wereld gelijd, ik speel sinds het begin. En ja toen ik als 13-jarige op deze wereld begon wou ik niet core spelen, toen had ik nog geen eigen computer, kan ik nog niet nachten, had ik geen skills. Ik wou het rustig aan doen, maar kijk waar ik beland ben.

Het is jouw keuze om te internen en lekker in de rim te spelen. Dat mag. Het is jouw keuze om nooit front te willen hebben. Dat mag. Het is jouw keuze om niks te presteren op een wereld. Dat mag.

Maar wat dan niet zou mogen is dat je dan degene die wél gepresteerd hebben gaat aanvallen op het AF. Hoe haal je het überhaupt in je hoofd? Dat is net als dat ik naar de voltallige Real Madrid selectie zou toelopen en ze uit begin te schelden en roepen dat ze niet kunnen voetballen, dat alles omdat ze geen kampioen van Spanje zijn geworden dit jaar. Ikzelf kan niet voetballen (jij kan niet TW-en, die vergelijking snap je hopelijk) en ik ga dan degene die bewezen hebben dat wel te kunnen (vorig jaar was Real Madrid met enkele records kampioen) verbaal wil aanpakken.

Het is zowel grappig en treurig dat je dit probeert beste Time-out. Het beste voor jou is nu om een time-out te pakken en te gaan bedenken wat je gaat doen. Er zijn twee mogelijkheden:
#1: Je gaat goed presteren IG en komt daarna terug.
#2: Je realiseert je dat je jezelf voor schut hebt gezet en jouw stam EQUI daarbij. Je biedt je excuses aan aan de betrokken P'ers, waarna je de volgende keer op het AF twee keer nadenkt voordat je post.

Ik neem aan dat optie #1 geen mogelijkheid voor je is. Iets presteren op TW is blijkbaar iets waar je niet aan doet, anders had je dat allang gedaan. Dat is een keuze, er zijn mensen die het heerlijk vinden nooit te hoeven vechten voor hun dorpen. Dus raad ik je aan voor #2 te kiezen :).
 

DeletedUser

Guest
Schattig. Twee lange posts en degene met de wat mindere argumentatie is de enige waar op gereageerd wordt. Zombie's post is een (bijna) perfecte afbeelding van hoe het zit momenteel maar daar hebben jullie geen oren voor natuurlijk.
En vervolgens is vinnie degene die het heeft over posts negeren. Wat ben jij een triest ventje. Je hebt hier niks meer te zoeken en je hebt je reputatie hier al verkloot met je achterlijke puber- nee, peutergedrag. Je woord is geen cent meer waard op deze wereld dus ik raad je aan weg te blijven.

Het feit dat ik op zombiedoder zijn post niet reageer wil zeggen dat ik het er ongeveer eens met ben. Een paar nuances buiten beschouwing gelaten natuurlijk. Ik reageerde op de onzin van Time-Out, dat leek me wel duideljk.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer heb ik terrecht geprobeerd over te stappen? Waar is een sollicitatie van mij? Die zijn er niet. Jullie vroegen altijd of ik kwam. Ik zei altijd dat het niet realistisch was.

|P| heeft het zelf aangesticht, misschien niet officieel...

jij kent de geschiedenis van de wereld niet eens:eek: dus ga dan alsjeblieft geen grote mond opentrekken over een stam die veel groter was dan een stam waar jij ooit in zal zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef toe op dit account heb ik niet veel gedaan. Ben ik daarom noob? Omdat ik volgens jullie "Geluk" heb? Kan ik daarom niks? Volgens mij heb ik 1 van de betere clusters van w18. Ik heb nooit geinternt om te internen. Ik heb me ook door diepe dalen op deze wereld gelijd, ik speel sinds het begin. En ja toen ik als 13-jarige op deze wereld begon wou ik niet core spelen, toen had ik nog geen eigen computer, kan ik nog niet nachten, had ik geen skills. Ik wou het rustig aan doen, maar kijk waar ik beland ben.

Als je nooit tegen een vijand ligt en nooit moet vechten voor dorpen is het niet moeilijk om een pracht cluster te hebben hoor ;) Waar je het nu hebt gebracht, interns en barbs goed zo ;) doe je goed. Sinds wanneer moet je kunnen nachten om te internen ?

@The Rafinator: iedereen weet dat mijn laatste gedrag op AF voor te lachen was, alleen ji bent de enige die zich dat wat aantrekt. Ik heb inderdaad dingen gezegd die niet door de beugel kunnen, maar een grapje daar kan jij niet tegen of wat. Ja ik ben inderdaad niets meer waard klopt volledig, zou wel eens willen weten wie toekomstige stammen willen hebben jou of mij ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het feit dat ik op zombiedoder zijn post niet reageer wil zeggen dat ik het er ongeveer eens met ben. Een paar nuances buiten beschouwing gelaten natuurlijk. Ik reageerde op de onzin van Time-Out, dat leek me wel duideljk.
Dat soort dingen kun je ook gewoon zeggen. Brengt de sfeer naar een wat leuker niveau.
@The Rafinator: iedereen weet dat mijn laatste gedrag op AF voor te lachen was, alleen ji bent de enige die zich dat wat aantrekt. Ik heb inderdaad dingen gezegd die niet door de beugel kunnen, maar een grapje daar kan jij niet tegen of wat. Ja ik ben inderdaad niets meer waard klopt volledig, zou wel eens willen weten wie toekomstige stammen willen hebben jou of mij ;)
Wat jij deed was geen grap maken, maar een grap worden. Op deze wereld, en dat staat er, ben jij inderdaad helemaal niets meer waard Vinnie. Dus gedraag je niet alsof je ook maar weet van de situatie nu. Wie mij kent wil mij in de stam, en wie dat wil moet ik teleurstellen want ik speel niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Als je nooit tegen een vijand ligt en nooit moet vechten voor dorpen is het niet moeilijk om een pracht cluster te hebben hoor ;)

Net op het moment dat hij front kreeg (na het internen van b3rz3rk3r), ging Phalanx op delete. Is het dan zijn schuld dat hij nooit tegen een vijand heeft moeten vechten? :eek: Lacheeeen! :D
Ga anders nog wat overal gaan inloggen op verschillende accounts zodat ze gaan halveren en op de blok gaan, zielige clown ;)
 

DeletedUser

Guest
Net op het moment dat hij front kreeg (na het internen van b3rz3rk3r), ging Phalanx op delete. Is het dan zijn schuld dat hij nooit tegen een vijand heeft moeten vechten? :eek: Lacheeeen! :D
Ga anders nog wat overal gaan inloggen op verschillende accounts zodat ze gaan halveren en op de blok gaan, zielige clown ;)

Wel lachewekkend als hij echt actie wou was hij toch al veel langer gesprongen net zoals andere spelers binnen EQUI toch ? Ik logde nergens anders in hoor ik ben gewoon op delete gegaan, als je wat verkondigt wees dan zeker dat je de waarheid spreekt ;)

Btw jullie verwijten mij steeds dat ik dat lachwekkend forum topic gemaakt had en jullie persoonlijk aanviel, maar ik ben niet degene die nu weken na de feiten begint te roepen van: zielige clown ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan J maar op 1 punt maar gelijk geven en dat is, waarom de oud w18 spelers blijven terugkomen naar hier.. Het is voorbij, get over it xD

De rest slaat nergens op!
 

DeletedUser

Guest
Ik kan J maar op 1 punt maar gelijk geven en dat is, waarom de oud w18 spelers blijven terugkomen naar hier.. Het is voorbij, get over it xD

De rest slaat nergens op!

En dan echt zo zelf terug hier komen kijken hé ... haha xx
 

DeletedUser65368

Guest
Ik zie best wel vergelijkingen hier met WO II.

|P| zijn de duitsers, hebben zelf alles aangestigt. Waren volgens hun kwalitief veel beter dan de rest van de landen. Maar na ze hun tijdelijke "roem" kapot zien gaan, gaan ze zichzelf van kant maken. De duitsers maakte eerst nog belangrijke mensen en burgers dood, |P| doet dit door het AF te bombarderen toen. Daarna maakte ze zichzelf van kant. Terwijl de andere landen doorkwamen. de sufjet Unie kan je vergelijken met Equi, ze waren altijd in de meerderheid, maar kwalitatief niet zo goed, maar toch wonnen ze van de tegenstander. Ze gaven nooit op bleven sterk.

Daar zeg je iets verkeerds! 'Rusland gaf nooit op' Nee, de Russen werden het veld in gegooid met 2 wapens de man ( soms zelfs zonder ) en er werd tegen hen gezegt : 'Als je terugtrekt ben je een verrader en wordt je neergeschoten' dus de keuze was of door je eigen mannen worden neergeschoten of door de Duitsers.. De enige reden waarom de Duitsers Moskou niet hebben overgenomen is de strenge winter en het tekort aan voorraden, wapens, minutie en WARME KLEDING. Niet omdat de Russen nooit opgaven :S.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin me af te vragen of iemand als Time-Out het topic überhaupt gelezen heeft. Daarnaast wil ik even benadrukken dat ook Break een miezerig hoopje schroot is vergeleken met Phalanx.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin me af te vragen of iemand als Time-Out het topic überhaupt gelezen heeft. Daarnaast wil ik even benadrukken dat ook Break een miezerig hoopje schroot is vergeleken met Phalanx.

Mooi dat je zelf zegt dat |P| een gigantische hoop schroot was ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Mooi dat je zelf zegt dat |P| een gigantische hoop schroot was ;)

:D :D :D.
Je word totaal geflamed, zelfs stamgenoten ondersteunen je niet in je beweringen. Op alle reacties ga je in op ééntje, waaruit je een totaal idiote conclusie trekt.

Het is toch leuk dat mensen zichzelf nog steeds zo voor schut durven te zetten :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin me af te vragen of iemand als Time-Out het topic überhaupt gelezen heeft. Daarnaast wil ik even benadrukken dat ook Break een miezerig hoopje schroot is vergeleken met Phalanx.

:D :D :D.
Je word totaal geflamed, zelfs stamgenoten ondersteunen je niet in je beweringen. Op alle reacties ga je in op ééntje, waaruit je een totaal idiote conclusie trekt.

Het is toch leuk dat mensen zichzelf nog steeds zo voor schut durven te zetten :D.

KSSSSSST, weg, terug in jullie vuile hol! :D
 

DeletedUser26046

Guest
KSSSSSST, weg, terug in jullie vuile hol! :D

:D :D :D.
KSSSST, ga jij maar weer ergens lekker stabben. Eens een ratje, altijd een ratje hè. Heb je al via via een account in Break geregeld, dat je weer een naaiactie kan proberen uit te voeren?
 
Bovenaan