Een Eschatologisch Moment

DeletedUser39557

Guest
Mooie teksten, maar we hebben jullie verslagen 'met gemak'. Er is weinig tegenstand geweest voor Equi, spijtig genoeg. We hebben nooit op volle kracht kunnen strijden en toch hebben we jullie verslagen. Enkel interns en onactieve spelertjes waren te edelen voor Phalanx. Ik spreek nu over het Equi-front. Het Break front kan ik niet beoordelen. Jullie zijn er trots op dat jullie de moraalbrekers, onactievelingen binnen Lef/equi hebben kunnen edelen (op een uitzondering na) Wel.. 1 maal we (bijna) aan het front zaten is phalanx weggelopen. Jullie wisten dat jullie het niet konden halen, vandaar de massale delete, jullie kregen de eindjes niet aan elkaar. Phalanx is weggeveegd, verleden tijd, verdoemd om enkel het grote woord te verkondigen. Echter verandert dit niets aan de feiten. Phalanx is verslagen en geschiedenis. Spijtige zaak voor jullie, jullie gingen ons toch zo makkelijk verslaan? Wel.. het is een beetje anders uitgedraaid;)

Waarom deze post alweer van phalanx? Wat een zeveraars! Phalanx was nog makkelijker te edelen dan eender welke stam waar ik ooit tegen gevochten heb. In plaats van 'groots' enzoverder, zou ik eerder zeggen '' een matige stam''. Zeker geen slechte, maar echt geen topstam hoor. De samenwerking was ver te zoeken, alé toch als ik het bekijk door mijn ogen.. stacken? massa's? nooit geen last van gehad. Toch heb ik drie grote spelers het vuur zwaar aan de schenen gelegt. De samenwerking was echt ver te zoeken! Als ik het uit mijn ogen bekijk: ik viel spelers aan en de buren hiervan kregen al langere tijd geen aanvallen, toch liepen er zo goed als nooit ondersteuningen op veroverde dorpen voor me. Dit zegt genoeg. Veel spelers die voorzich speelde. Dit is bij ons een beetje anders, wij zijn een groep met nadruk op groep. Jullie zijn voor mij pas de derde stam (tot nog toe). Het kan best zijn dat ik jullie ooit nog op 1 plaats, maar dat hangt af van hoe de oorlog met break zal verlopen voor ons. Ik twijfel hier sterk aan. Ook in jullie nadeel is dat jullie al verslagen zijn.
 

DeletedUser26978

Guest
Mooie teksten, maar we hebben jullie verslagen 'met gemak'. Er is weinig tegenstand geweest voor Equi, spijtig genoeg. We hebben nooit op volle kracht kunnen strijden en toch hebben we jullie verslagen. Enkel interns en onactieve spelertjes waren te edelen voor Phalanx. Ik spreek nu over het Equi-front. Het Break front kan ik niet beoordelen. Jullie zijn er trots op dat jullie de moraalbrekers, onactievelingen binnen Lef/equi hebben kunnen edelen (op een uitzondering na) Wel.. 1 maal we (bijna) aan het front zaten is phalanx weggelopen. Jullie wisten dat jullie het niet konden halen, vandaar de massale delete, jullie kregen de eindjes niet aan elkaar. Phalanx is weggeveegd, verleden tijd, verdoemd om enkel het grote woord te verkondigen. Echter verandert dit niets aan de feiten. Phalanx is verslagen en geschiedenis. Spijtige zaak voor jullie, jullie gingen ons toch zo makkelijk verslaan? Wel.. het is een beetje anders uitgedraaid;)

Waarom deze post alweer van phalanx? Wat een zeveraars! Phalanx was nog makkelijker te edelen dan eender welke stam waar ik ooit tegen gevochten heb. In plaats van 'groots' enzoverder, zou ik eerder zeggen '' een matige stam''. Zeker geen slechte, maar echt geen topstam hoor. De samenwerking was ver te zoeken, alé toch als ik het bekijk door mijn ogen.. stacken? massa's? nooit geen last van gehad. Toch heb ik drie grote spelers het vuur zwaar aan de schenen gelegt. De samenwerking was echt ver te zoeken! Als ik het uit mijn ogen bekijk: ik viel spelers aan en de buren hiervan kregen al langere tijd geen aanvallen, toch liepen er zo goed als nooit ondersteuningen op veroverde dorpen voor me. Dit zegt genoeg. Veel spelers die voorzich speelde. Dit is bij ons een beetje anders, wij zijn een groep met nadruk op groep. Jullie zijn voor mij pas de derde stam (tot nog toe). Het kan best zijn dat ik jullie ooit nog op 1 plaats, maar dat hangt af van hoe de oorlog met break zal verlopen voor ons. Ik twijfel hier sterk aan. Ook in jullie nadeel is dat jullie al verslagen zijn.

Jou visie is al duidelijk voor mij en de rest op dit forum lijkt me, daarnaast zal deze visie ook nooit veranderen.
Anders gezegd, veel succes nog op w18.
 

DeletedUser37978

Guest
Mooie teksten, maar we hebben jullie verslagen 'met gemak'. Er is weinig tegenstand geweest voor Equi, spijtig genoeg. We hebben nooit op volle kracht kunnen strijden en toch hebben we jullie verslagen. Enkel interns en onactieve spelertjes waren te edelen voor Phalanx. Ik spreek nu over het Equi-front. Het Break front kan ik niet beoordelen. Jullie zijn er trots op dat jullie de moraalbrekers, onactievelingen binnen Lef/equi hebben kunnen edelen (op een uitzondering na) Wel.. 1 maal we (bijna) aan het front zaten is phalanx weggelopen. Jullie wisten dat jullie het niet konden halen, vandaar de massale delete, jullie kregen de eindjes niet aan elkaar. Phalanx is weggeveegd, verleden tijd, verdoemd om enkel het grote woord te verkondigen. Echter verandert dit niets aan de feiten. Phalanx is verslagen en geschiedenis. Spijtige zaak voor jullie, jullie gingen ons toch zo makkelijk verslaan? Wel.. het is een beetje anders uitgedraaid;)

Waarom deze post alweer van phalanx? Wat een zeveraars! Phalanx was nog makkelijker te edelen dan eender welke stam waar ik ooit tegen gevochten heb. In plaats van 'groots' enzoverder, zou ik eerder zeggen '' een matige stam''. Zeker geen slechte, maar echt geen topstam hoor. De samenwerking was ver te zoeken, alé toch als ik het bekijk door mijn ogen.. stacken? massa's? nooit geen last van gehad. Toch heb ik drie grote spelers het vuur zwaar aan de schenen gelegt. De samenwerking was echt ver te zoeken! Als ik het uit mijn ogen bekijk: ik viel spelers aan en de buren hiervan kregen al langere tijd geen aanvallen, toch liepen er zo goed als nooit ondersteuningen op veroverde dorpen voor me. Dit zegt genoeg. Veel spelers die voorzich speelde. Dit is bij ons een beetje anders, wij zijn een groep met nadruk op groep. Jullie zijn voor mij pas de derde stam (tot nog toe). Het kan best zijn dat ik jullie ooit nog op 1 plaats, maar dat hangt af van hoe de oorlog met break zal verlopen voor ons. Ik twijfel hier sterk aan. Ook in jullie nadeel is dat jullie al verslagen zijn.

Ze proberen enkel op deze manier afscheid te nemen van W18. Dus waarom blijf je er over doorgaan? En daarbij komt ook nog dat ze zeker niet met gemak verslagen zijn. Ze hebben verloren door de overmacht en door de problemen die ze op het laatst hadden met hun accounts. Dus doe maar eens rustig J. ;)
 
Reactiescore
973
Die wordt ook niet snel overtroffen denk ik, maar wat afwisseling is soms wel is nodig. :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n afscheidspost. Misschien wel met een hoop nonsens en dankzij aandacht te kort voor |P|, maar toch wel leuk gedaan.

W18 wordt nooit meer zoals het geweest was toen |P| nog bestond. De oorlog Break-EQUI wordt één grote flop. Ik vind het erg jammer dat |P| verslagen is, ondanks dat winnen opzich wel leuk is. Jammer ook hoe het is afgerond. Ban van Howlin als excuusje nemen, vervolgens het algemeen forum gaan onderspammen en daarna ook nog eens de overwinning claimen, terwijl jullie hebben verloren. Allemaal vrij kinderachtig, gelukkig herken ik jullie sarcasme wel als jullie zeggen dat '|P| al gewonnen heeft'.
De val van |P| heeft ook mijn stop ingeleid. Ik heb het account Thunderace de laatste maand(en) begeleid tot de overgang van de nieuwe spelers die nu eindelijk gesettled zijn.
Break en EQUI nog veel plezier met elkaar proberen te stabben, want ik denk dat die idealistische gedachte over een 'eerlijke oorlog' allang vervlogen moet zijn met al die recruuts over en weer.
Ik heb gehoord dat spelers uit Break naar EQUI willen, en spelers van EQUI naar Break. Geen idee wat hier waar van is, maar dat er überhaupt al zulke geruchten de ronde doen, geeft al aan wat voor oorlog dit wordt.

Groeten van Zombiedoder, Thunderace. Ooit leider van EQUI, diplomaat, groepsleider, nieuwtjesman, min. van BuZa. Whatever, het is over nu.
 
Reactiescore
1.089
. Jammer ook hoe het is afgerond. Ban van Howlin als excuusje nemen, vervolgens het algemeen forum gaan onderspammen en daarna ook nog eens de overwinning claimen, terwijl jullie hebben verloren. Allemaal vrij kinderachtig, gelukkig herken ik jullie sarcasme wel als jullie zeggen dat '|P| al gewonnen heeft'.

Groeten van Zombiedoder, Thunderace. Ooit leider van EQUI, diplomaat, groepsleider, nieuwtjesman, min. van BuZa. Whatever, het is over nu.


Dat bovenste is totaal geen weerspiegeling in wat de oorzaak is van de stop van |P| of de afronding.
Het was samen met de stop van miss jozanna die het account niet teruggaf, en het gebruik van king.ind tegen war-dog en boendal's case (ook aparte zaak met 2 kanten) de druppel die de emmer deed overlopen.

Overigens zijn degene die werkelijk 'het af onder zaten te spammen' maar 2 of 3 spelers. Ook de overwinning claimen terwijl we hebben verloren hebben ook maar 2 spelers ofzo daadwerkelijk gezegd, notabene verschillende dan degene die de boel zaten onder te spammen. Desalniettemin, ben ik het wel met je eens, dat die spammers niet goed bezig waren, en dat is ook in ogen van vele phalanxers niet goed geweest, het is door de eigen stamgenoten veroordeeld, en ze zijn erop aangesproken, zo wilde het gros niet dat het werd afgerond nee, en dat was ook niet netjes, daar geef ik je gelijk in.
Dat overwinning claimen is pure propaganda, wat er altijd al is gevoerd, kan me niet voorstellen dat dat opeens nu hindelijk is op een propaganda forum, maar goed.
Maar om er nu zo'n drama van te maken, en daarbij heel P ervoor veroordelen vind ik persoonlijk iets te ver gaan.

En dat je P verwijt van spammen, en het om aandacht vragen is heel hypocriet, of moet ik nog even deze 2 topics erbij halen?
1.
2.
Laten we nou niet zeggen dat EQUI en of Break zo zaten te springen om een fatsoenlijke afronding.

maar goed, ik vond je wel een redelijk sterke poster, en zeker een gemis voor w18. het gaat je goed zombie, je hebt volgens mij veel gedaan voor EQUI, en daarvoor mogen ze je zeker danken.
Succes verder IRL. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
één ding is zeker, Phalanx verdient als tegenstander al 10 keer meer respect dan Break. Ongezien clowngedrag in-game.
 

DeletedUser

Guest
Altijd jammer als de toonaangevende stam van een wereld de brui aan geeft.
Jaren dominantie en maakt niet uit hoe het is dat jullie stopten (zal wel ergens beschreven zijn maar net iets te veel tekst voor een maandagmorgen).

Jullie hebben W18 kleur gegeven, rood vd bloederige troepen die stierven,
(bont en) blauw waren jullie tegenstrevers en groen van jaloezie bij andere stammen, nu blijkbaar grijs van de leegte die jullie nalaten.
Een leegte die men niet op één, twee, drie vergeten/wegwerken kan en deze speelwereld nog een tijd zal tekenen.
Huidige W18 spelers die zeggen dat ze jullie weggewerkt hebben, geloof ik niet.
Stammen die zo lang en recht in hun schoenen stonden kiezen er ZELF voor te stoppen en laten zich niet beïnvloeden door de rest van de wereld. Er is een verschil tussen drie jaar top zijn en komen piepen als de anderen er stillaan mee stoppen.
 

DeletedUser52088

Guest
Mooie teksten, maar we hebben jullie verslagen 'met gemak'. Er is weinig tegenstand geweest voor Equi, spijtig genoeg. We hebben nooit op volle kracht kunnen strijden en toch hebben we jullie verslagen. Enkel interns en onactieve spelertjes waren te edelen voor Phalanx. Ik spreek nu over het Equi-front. Het Break front kan ik niet beoordelen. Jullie zijn er trots op dat jullie de moraalbrekers, onactievelingen binnen Lef/equi hebben kunnen edelen (op een uitzondering na) Wel.. 1 maal we (bijna) aan het front zaten is phalanx weggelopen. Jullie wisten dat jullie het niet konden halen, vandaar de massale delete, jullie kregen de eindjes niet aan elkaar. Phalanx is weggeveegd, verleden tijd, verdoemd om enkel het grote woord te verkondigen. Echter verandert dit niets aan de feiten. Phalanx is verslagen en geschiedenis. Spijtige zaak voor jullie, jullie gingen ons toch zo makkelijk verslaan? Wel.. het is een beetje anders uitgedraaid;)

Waarom deze post alweer van phalanx? Wat een zeveraars! Phalanx was nog makkelijker te edelen dan eender welke stam waar ik ooit tegen gevochten heb. In plaats van 'groots' enzoverder, zou ik eerder zeggen '' een matige stam''. Zeker geen slechte, maar echt geen topstam hoor. De samenwerking was ver te zoeken, alé toch als ik het bekijk door mijn ogen.. stacken? massa's? nooit geen last van gehad. Toch heb ik drie grote spelers het vuur zwaar aan de schenen gelegt. De samenwerking was echt ver te zoeken! Als ik het uit mijn ogen bekijk: ik viel spelers aan en de buren hiervan kregen al langere tijd geen aanvallen, toch liepen er zo goed als nooit ondersteuningen op veroverde dorpen voor me. Dit zegt genoeg. Veel spelers die voorzich speelde. Dit is bij ons een beetje anders, wij zijn een groep met nadruk op groep. Jullie zijn voor mij pas de derde stam (tot nog toe). Het kan best zijn dat ik jullie ooit nog op 1 plaats, maar dat hangt af van hoe de oorlog met break zal verlopen voor ons. Ik twijfel hier sterk aan. Ook in jullie nadeel is dat jullie al verslagen zijn.

Je scheert P wel heel erg over 1 kam. Maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn visie :)
Jij hebt goeie weerstand gegeven aan P en kreeg weinig terug, ken de details allemaal niet want was niet mijn front. Maar dan kan ik wel weer van mijn kant zeggen dat wij van EQUI nooit weerstand hebben gehad. Ja oke heel soms verloren wij wel een handvol dorpen maar die pakten we dan weer terug samen met een groot deel van hun dorpen :)

Aan onze kant lagen er weinig spelers die effectief wat konden beginnen tegen ons. Er hebben er wel meerdere gezegd ons weg te spelen maar ik zag het niet meteen gebeuren met die kwaliteit van spelers :)
 

DeletedUser

Guest
Je scheert P wel heel erg over 1 kam. Maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn visie :)
Jij hebt goeie weerstand gegeven aan P en kreeg weinig terug, ken de details allemaal niet want was niet mijn front. Maar dan kan ik wel weer van mijn kant zeggen dat wij van EQUI nooit weerstand hebben gehad. Ja oke heel soms verloren wij wel een handvol dorpen maar die pakten we dan weer terug samen met een groot deel van hun dorpen :)

Aan onze kant lagen er weinig spelers die effectief wat konden beginnen tegen ons. Er hebben er wel meerdere gezegd ons weg te spelen maar ik zag het niet meteen gebeuren met die kwaliteit van spelers :)

Noorden stond idd zwak, toen The Rafinator op 4th espada kwam stopten die winsten van je wel en verloor je wat dorpen, waarna een massa van 4K aanvallen, waarvan heel veel short-range en edelclears amper iets opleverde.
 

DeletedUser52088

Guest
Noorden stond idd zwak, toen The Rafinator op 4th espada kwam stopten die winsten van je wel en verloor je wat dorpen, waarna een massa van 4K aanvallen, waarvan heel veel short-range en edelclears amper iets opleverde.

Er is heel even wat tegenstand gekomen van 4th. Helaas weet ik niet meer de naam van de persoon die ons letterlijk had gezegd dat we kansloos waren en dat we van w18 gespeeld zouden worden door hem. Hoelang heeft die persoon stand gehouden? Geen idee, 2 maand? :D

Verder kan ik niets zeggen over de periode tussen September 2012 en Januari 2013. Toen was ik enkele maanden niet meer te vinden op tw :)
 
Reactiescore
1.089
Noorden stond idd zwak, toen The Rafinator op 4th espada kwam stopten die winsten van je wel en verloor je wat dorpen, waarna een massa van 4K aanvallen, waarvan heel veel short-range en edelclears amper iets opleverde.

The rafinator deed het zeker goed, kan niet anders zeggen, zeker in combinatie met het volproppen van andere accounts daar in die regio heeft die regio geweldig stand gehouden. Complimenten aan the rafinator, ook een van de sympathiekste EQUI'ers
De grote winsten stagneerde/stopten inderdaad, maar alsnog waren we wel daar aan de betere/winnende kant,
Want equi's massa op otjenyn bijv. stelde met 1800 inc weinig voor volgens eigen zeggen, maar OtjeNyn en legenden en kreek hadden toen al hun OS gestuurd naar kredict, en tja dan was het toch wel tekenend voor die regio (overall, niet voor die periode hoor) dat de massa van EQUI afgesloten werd met verlies aan EQUI's kant.
 
Bovenaan