Een Eschatologisch Moment

DeletedUser37978

Guest
Zoals The Rafinator al aangeeft zijn er enkele dingen die ik ook anders zie. Maar ook ik zal hier niet op ingaan.
Je hebt hier een leuke stuk neergezet en het zal je vast goed gedaan hebben om het verhaal te posten en het einde nu definitief te maken voor Phalanx. Bedankt voor jullie bijdrage aan W18. En desalniettemin was het leuk om tegen jullie gestreden te hebben. Het ga jullie goed.
 
Reactiescore
205
Mooie post, dat mag gezegd worden. Omdat ik weet dat het de laatste keer zal zijn, heb ik hem maar helemaal gelezen, speciaal voor jullie. Ik zal jullie levenloos lange en meestal erg overdreven posts missen. Arrivederci |P|.
 

DeletedUser

Guest
Mooie post. Ik ben er op het laatste nog bijgekomen en wil heel p bedanken voor de kans die ze mij gegeven hebben. Jammer dat ik moest stoppen anders had ik gewoon doorgedaan met wat ik mee bezig was.

P heeft w18 geowned zoveel is zeker. Wat nu overblijft is niet veel meer en dat zie je al in het topic break/ equi. Het jammere is dat al de mensen in p na zoveel inzet de wereld niet met een overwinning hebben afgesloten. Maar gewonnen heeft p wel op alle gebied.

Nogmaals dank dat ik voor mijn definitieve stop toch nog in deze mooie stam heb mogen zitten een mooie afsluiting op mijn 6jaar tw.
 

DeletedUser

Guest
Prachtig topic. Het leest vlot en is zeker mijn tijd waard geweest. Natuurlijk ben ik het op sommige gebieden niet eens met deze post, maar daar is al genoeg over gediscusieërd geweest in andere topics. Met |P| verdwijnt natuurlijk 1 van de iconen van w18, een wereld die toch in tegenstelling tot anderen altijd aantrekkelijk is geweest. Natuurlijk mijn respect naar degenen die zich ingezet hebben voor |P|, jullie hebben een mooi stukje TW-geschiedenis geschreven. Het gaat jullie goed, maar er zijn al een pak |P|'ers die een ander plaatsje vonden op w18.
 

DeletedUser58625

Guest
Eerst en vooral bedankt Flos, Aus en Lieflap voor deze prachtige tekst.

Ik wil ook nog iedereen uit Phalanx bedanken voor deze mooie periode.
Ik ben er trots op in één van de beste stammen die deze server ooit gekend heeft gezeten te hebben.

When darkness falls
The tribe haunts
All this with lightning force
And stunning precision

Respect and honour
Keep us from humiliating the opponent

Together we stand tall
Together we climb the stairs

In the end
It'll be us
In the end
We'll be number one

This was Phalanx
 

DeletedUser65368

Guest
blurb alle lama,s zijn gezonken in een oceaan van barbaren

Ringo, hierbij even te vermelden gewoon op te houden met het AF als je toch alleen maar pure onzin gaat posten en je gaat gedragen als een klein kind? Je bent dan wel mijn stamgenoot maar dit kan echt niet meer en al helemaal niet van een volwassen man, je moet een beetje het goede voorbeeld geven.

Phalanx, jullie hebben mij een fantastische tijd op TW gegeven. Ik heb veel plezier gehad aan het aanvallen van jullie ( en het verdedigen :p ) ik hoop dat ik sommigen ooit nog kan spreken.

RIP in peace.
Lol, RIP = Rest In Peace dus je wil de vrede vrede toewensen? Hippie dat je bent :p.



Derk
 

DeletedUser59349

Guest
Mooie post, ik heb W18 altijd van een afstandje gevolgd, maar nu wordt me toch alles duidelijk.

Toen ikzelf er speelde heb ik een van mijn leukste momenten meegemaakt in mijn TW carriere, W18 is tevens ook de wereld waar ik pas echt TW heb leren spelen, dat heb ik ook voor een deel aan |P| te danken, ik heb dan wel niet in |P| gezeten, maar ben wel trots dat ik met |P| mocht strijden.

Respect, that's all i can say.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ze weg zijn bla bla bla..

Dat ze de winnaar zijn zal best, maar ze hebben de oorlogen niet afgemaakt en zijn weg gegaan emt een slechte naam voor mij..

ter aanleiding van: De-grote-afgang-van-P

mvg stefan (was breaker)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Een ware stam vertrekt op w18. Jammer dat het op deze manier moest gebeuren, met de ban van Howlin o.a. en de andere zaken die ik lees in het topic.

Sterkte aan alle spelers, en ik hoop jullie nog ergens terug te zien!
 

DeletedUser62889

Guest
|P|halanx, een stam die ik nooit zal vergeten. 1000 dagen dominantie, zoals Louis al zei. Ik maakte dan deel uit van het new-gen |P| voor 10 maanden, desondanks ben ik zeer vereerd dat ik deel uit mocht maken van deze dominante stam.

Iedereen in |P|, bedankt voor de mooie tijden, ik zal jullie missen maar sommigen van jullie zal ik zo nu en dan nog wel eens spreken.

When darkness falls
The tribe haunts
All this with lightning force
And stunning precision

Respect and honour
Keep us from humiliating the opponent

Together we stand tall
Together we climb the stairs

In the end
It'll be us
In the end
We'll be number one

This was Phalanx


Pepijn|EV
 

DeletedUser

Guest
damn beetje laat, maar reserved.

post komt volgende week na se week;)

tja dat thp en ringo zo reageren begrijpelijk ook leuk dat er nog een noob langskomt die iets soortgelijks uitkraamt. gelukkig zijn er posters die ze corrigeren.

verder even kort: bedankt af posters van w18 voor de leuke tijd en de positieve reacties in dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Ik heb ooit een keer op W18 gespeeld maar eigenlijk niet actief. Zelfs op andere werelden hoor ik dat deze stan fenomenaal was.

Jammer dat jullie stoppen, dit zal nadelig zijn voor W18.

Groetjes



Ook heb ik inderdaad over deze etterbak gelezen, ontbijt was jij voor Phalanz.

Uhhhm... (4.|24.883.711 P) :rolleyes:

Hier en daar wat overdrijvingen waar ik normaal op in zou gaan, maar ach.. Prachtige posts, Aus. Phalanx is zeker de beste stam van W18 gebleken en heeft mooie resultaten geleverd. Ik vind het een gemis dat jullie weg zijn. Break is tot nu toe geen leuke oorlog gebleken. Heb jij alles geschreven?

Niks prachtigs, kopieerwerk van al die vorige bullshit-topics waarin hij schrijft alsof phalanx in real-life een wereld van verschil teweeg heeft gebracht, ik heb het niet eens gelezen, dit is zo'n onzin.

damn beetje laat, maar reserved.

post komt volgende week na se week;)

tja dat thp en ringo zo reageren begrijpelijk ook leuk dat er nog een noob langskomt die iets soortgelijks uitkraamt. gelukkig zijn er posters die ze corrigeren.

verder even kort: bedankt af posters van w18 voor de leuke tijd en de positieve reacties in dit topic.

Jou zullen we zeker niet missen met je bedroevende tw-niveau! :)
 

DeletedUser52088

Guest
Mooie post, mooi verwoord hoe w18 is verlopen :)

Bedankt aan alle |P| spelers voor de mooie tijd, bedankt aan alle vijanden en buren... Het was de leukste wereld voor mij ooit persoonlijk :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie post jongens :)

Ik bedank ook alle |P| spelers voor de leuke tijd, ik heb me er kostelijk geamuseerd. Jullie hebben me stuk voor stuk dingen bijgeleerd, en zijn stuk voor stuk leuke mensen!
Ik ben pas de laatste maanden erbij gekomen, maar toch kan ik me part of the gang noemen. Het was een leuke tijd.
 

DeletedUser

Guest
Jou zullen we zeker niet missen met je bedroevende tw-niveau! :)

rhythm -100 vs Break. toen ik erop kwam. rhythm +150 toen ik er op stopte.
deschutter3 na 4 massa's 1 dorp in de min tegen het beste acc wat jullie nu hebben en wss ook het beste acc op w18.

tja en dan ook nog meegenomen dat jij natuurlijk spioneerde in |P|, xinram met erpa moest backstabben en je geownd bent door flos. tja dan neemt je geloofwaardigheid natuurlijk aanzienlijk af.


verder ga ik er niet op in, dit topic verdient beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan