Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik zie ook dat als je je muis over de opties van het rad houdt, het iets zegt over de kans. Geen percentage, maar wel een indicatie. Ik denk daarmee ook ingedekt?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Mensen snappen de regels niet. Lootboxen zijn verboden wanneer vooraf niet bekend is welke items je kan krijgen. Je ziet hier vooraf welke items je precies kan krijgen & niet verhandelbaar voor "echt" geld, en daardoor legaal volgens de Kansspelreglementen.
 
Reactiescore
193
Ik zie ook dat als je je muis over de opties van het rad houdt, het iets zegt over de kans. Geen percentage, maar wel een indicatie. Ik denk daarmee ook ingedekt?

In de uitleg bij ''hulp'' staan de percentages bij de corresponderende kleuren ook vermeld :smile: . Groen iets van 16 procent, blauw 12, paars een stuk minder en dan de goudkleurige 2,5 percent kans.
 
Reactiescore
54
Mensen snappen de regels niet. Lootboxen zijn verboden wanneer vooraf niet bekend is welke items je kan krijgen. Je ziet hier vooraf welke items je precies kan krijgen & niet verhandelbaar voor "echt" geld, en daardoor legaal volgens de Kansspelreglementen.

Klopt inderdaad, als je weet wat je krijgt mag het wel, dit is geen fifa haha :D
 
Reactiescore
372
Mensen snappen de regels niet. Lootboxen zijn verboden wanneer vooraf niet bekend is welke items je kan krijgen. Je ziet hier vooraf welke items je precies kan krijgen & niet verhandelbaar voor "echt" geld, en daardoor legaal volgens de Kansspelreglementen.
Idd, je weet precies hoeveel PP het kost om in ieder geval alles op dat rad te krijgen.
 
Reactiescore
430
ik heb geen geluk met dit sgijtspel sjongejonge 500pp verder zit ik met m'n buitbooster op een limited haul wereld kutsooi
 
Bovenaan